Paavalin herjaaja käyttää valheita herjatessaan

Anonyymi-ap

Tässä esimerkki, jossa hän tarkoituksella valehtelee, vääristelee ja sekoittaa kuningas Saulin Vanhasta testamentista ja apostoli Paavalin Uudesta testamentista.

>>2024-04-07 17:36:23
UUSI

Jumala voi vetää myös Pyhän Hengen ihmisestä pois niin halutessaan. Näin kävi mm. apostoli Paavalille ennen Korinton matkaa.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.<<

25

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      Jumala vetää oman henkensä ihmisestä pois ennen kuin lähettää Saatanan hengen vaivaamaan ihmistä.

      Pistin=Saatanan henkiolento, demoni

      Job. 4:18 "Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja"

      Jumala ei ottanut demonia pois Paavalista rukouksista huolimatta, kuten hän kertoon Korinttolaisille.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      • Anonyymi

        Pistin=Saatanan enkeli, demoni, josta Paavali kertoo Korinttolaisille.

        2. Kor. 12:7

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

        Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.


      • Anonyymi

        Laitoit Samuelin kirjasta kohdan Saulista ja liitot sen ”näppärästi” Paavalin Korinton matkaan.
        Näinhän sinä aina teet.
        Noukit jakeen tuolta ja toisen täältä ja rakentelet oman mielesi mukaisia oppeja.
        Jumalan tuomio odottaa sinua.

        Tätä Jumalan antamaa rukousvastausta Paavalille halua rakennelmaasi.

        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
        2 Kor 12:9

        JUMALA VAKUUTTI PAAVALILLE ARMOAAN.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se onkin Teuvon tuttu keino hämmentää.
      ”Valheen kaikella voimalla.”

      • Anonyymi

        Jeesus opettaa, että murhamies ei peri Jumalan valtakuntaa.

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus opettaa, että murhamies ei peri Jumalan valtakuntaa.

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

        Sinä et siis koskaan ole kuullut syntien anteeksiannosta???

        Jesaja 1:18
        ”Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.”

        Oletko itse kokenut syntien anteeksiantoa? Kerroit, että teit huorin ja olit uskoton vaimollesi.
        OLET SIIS HUORINTEKIJÄ!

        ”Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät HUORINTEKIJÄT, EI epäjumalanpalvelijat, EI AVIONRIKKOJAT, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,…”
        1 Kor 6:9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et siis koskaan ole kuullut syntien anteeksiannosta???

        Jesaja 1:18
        ”Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.”

        Oletko itse kokenut syntien anteeksiantoa? Kerroit, että teit huorin ja olit uskoton vaimollesi.
        OLET SIIS HUORINTEKIJÄ!

        ”Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät HUORINTEKIJÄT, EI epäjumalanpalvelijat, EI AVIONRIKKOJAT, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,…”
        1 Kor 6:9

        Paavali kielsi Jesajan aikaiset opit.


      • Anonyymi

        tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä


    • Anonyymi

      Paavali puhui Korintossa sekavilla hurmoskielillä glossolaliaa hurmoshengen voimasta.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      Saul joutui hurmoksiin kotonaan.

      1. Sam. 18:10

      Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

      • Anonyymi

        Jeesus lupasi merkkien seuraavan evankeliumin julistajia. Siis sitäkään et tiedä???

        ”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,”
        Mark 16:17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus lupasi merkkien seuraavan evankeliumin julistajia. Siis sitäkään et tiedä???

        ”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,”
        Mark 16:17

        Markuksen loppu ei ole Jeesuksen puhetta, vaan huijarin tekstiä satojen vuosien perästä kirkolliskokousta varten.

        Asiasta on varoitu -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markuksen loppu ei ole Jeesuksen puhetta, vaan huijarin tekstiä satojen vuosien perästä kirkolliskokousta varten.

        Asiasta on varoitu -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Jeesus ei anna mitään merkkejä tälle syntiselle sukukunnalle.

        Matt. 12:39

        Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki."

        Merkit, ilmestykset ja profetiat tulee sieltä pahalta puolelta.

        Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markuksen loppu ei ole Jeesuksen puhetta, vaan huijarin tekstiä satojen vuosien perästä kirkolliskokousta varten.

        Asiasta on varoitu -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Näinhän sitä selitellään, kun teksti ei miellytä.


    • Anonyymi

      Hänhän juuri näkyy osaavan tutkiskella kirjoituksia, joita kuuluukin tutkiskella.
      Apostolien teot hyödyntää typologiaa ja se näytelmä on käsikirjoitettu niin, että sen todellinen merkitys aukeaa, kun miettii kaikki siihen viritetyt nimiin ja typologioihin perustuvat yhteydet Vanhaan testamenttiin, Josefuksen historiateokseen, Paavalin kirjeisiin jne. Siellä oli X jota sanottiin myös Y:ksi jne. Raamatussa nimillä on kovin usein merkitys. Apostolien teot on täynnä paljastuksia.
      Sille on syy, miksi Paavali tuodaan näyttämölle Saul-nimisenä. Lukijan tulee mietiskellä, mitä yhteistä Paavalilla ja Vanhan testamentin Saulilla on. Ja miksi Saul/Paavali laitetaan Damaskoksen tielle toisena Bileamina. Myöhemmin Barjeesus on Paavalin/Bileamin roolissa ja häntä isketään.
      Lukija vaikuttuu ja vakuuttuu itse oivaltaessaan kaikki kytkökset. Mutta jos Vanha testamentti ja muut lähteet eivät ole tuttuja, monet oivallukset ja paljastukset jäävät kokematta. Se on kiehtova kirjallinen luomus.

      • Anonyymi

        Rehellinen tutkiminen ja valheellinen propaganda ovat eri asioita. Se pitäisi ymmärtää.


    • Anonyymi

      Näiden juttujen perusteella ateistit olisivat iloisia jos eivät koskaan olisi avanneet Raamattua.

    • Anonyymi

      Onhan se hyvin outoa, että Jeesus ei eläissään puhu oikeille hänen kanssaan eläneille Karitsan apostoleille mitään siitä, että hänen kuolemansa jälkeen heidän joukkoonsa tulee Paavalin kaltainen suuruun.

      Herra kun ei tee mitää ilmoittamatta siitä etukäteen palvelijoilleen.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      • Anonyymi

        Onhan se outoa, varsinkin kun mies opettaa lopulta eri oppia kuin Jeesus.


    • Anonyymi

      Paavali ei ole Jeesuksen mukaan Karitsan apostoli, vaikka sellaisena esiintyy.


      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

    • Koko ajan se satanisti valehtelee ja kaikesta.
      Se on tuollaisten osa.

    • Anonyymi

      Ja tämä mormoniväite on Teuvon viimeisin valhe.

    • Anonyymi

      Pyhä Henki meille on annettu selventämään asioita.

      Ei omituiset höpöttäjät.

    • Anonyymi

      Herjaajavalehtelija on mieltynyt valheisiin. Se on hänen leipälajinsa.

    • Anonyymi

      Vieläkin on ”vaskiseppiä”.

      ”Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.”
      2 Tim 4:14

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe