Mitä hyötyä tästä palstasta on?

Anonyymi-ap

Olin fundamentalisti kristitty ja nuoren maan kreationisti. Tulin tälle palstalle käännyttämään ateisteja. Kävi toisin. Minusta tuli ateisti.

Näen nyt, miten typerää kreationismi ja usko on. Ihmettelen sitä, miten menin siihen halpaan. No, se tuli tavallaan kylkiäisenä, kun hain apua elämäni ongelmiin väärästä paikasta. Tai auttoihan se usko raitistumaan.

Jotakin hyvää siis uskossakin. Mutta on se kyllä ihan päätöntä touhua. Ei siinä aivoja käytetä paljonkaan. Uskotaan vaan ja pidetään totena satuja. Minäkin.

Kiitos siitä, että jaksatte vängätä täällä. Ja kyllähän se huumorikin auttaa. Joku muukin voi tulla järkiinsä. Eikä sitä Jeesusta raittiuteen tarvita. Omasta päästä se lähtee. Ei tee mieli juopotella, joten asiat ok silläkin saralla.

12

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, ei usko jos sitä on mihinkään katoa. Usko, toivo ja rakkaus ovat IKUISIA.

      Mä nään että nuori maa on kaiken alku ja perusta, josta kaikki muu ponnistaa. Se on ydinsanoma.

      Jeesus sanoi: Minun isäni tekee yhäti työtä ja mitä tahansa te pyydätte sen minä teen.

      Hermaan paimen todistaa puolestaan : Kirkon tähden Luoja enentää luomakuntaa.
      Mikään ei ole Jumalalle mahdotonta.

      Itse mietin onko Intian uskonnot aikakäsityksineen syntyneet Apostoli Andreaksen rukousten ja pyyntöjen täyttämiseksi.

      On selvää että Alussa maa oli nuori. Merkkejä ihmiskunnasta alkoi olla 4000-3000 ekr.

      • Anonyymi

        Pyydä näin aluksi, että Jeesus parantaisi sairaita. Jos ei paranna, niin ei pidä lupaustaan. Voiko siihen sitten muutenkaan luottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä näin aluksi, että Jeesus parantaisi sairaita. Jos ei paranna, niin ei pidä lupaustaan. Voiko siihen sitten muutenkaan luottaa?

        Kaikki uskonnot ovat evoluution alaisia.
        Lisäksi AIKA ON HEITTÄÄ KIVIÄ JA AIKA ON KOOTA KIVET..

        Jeesus sanoi Tänään ja huomenna ja vielä seuraavanakin päivänä minä parannan sairaita, mutta tänään ja huomenna ja vielä seuraavana päivänäkin jatkan matkaani sillä profeetta voidaan surmata vain Jerusalemissa.

        Jeesus oli parantaja 1500 vuotta eli kolme aikaa, mutta profeetta 1500 vuotta eli kolme aikaa. Se ei tarkoita etteikö hän profeettanakin vielä parantaisi sairaita.

        Mut hän on parantanut puolesta tusinaa vakavia sairauksia.

        Jehovat opettaa että kun Jumalan valtakunta tulee voimassa silloin voi alkaa toivoa sotien loppua ja kaikkien sairauksien parantamista.

        Se on IKUINEN TOIVO. Raamattu on uskon kirja, mutta sen noudattajat saavat jossain vaiheessa toteltuaan myös ikuisen toivon.
        Toivo on tärkeä, vaikka Rakkaus kyllä on suurin ja uskon avulla sairaat paranee.


      • Anonyymi

        Mistä johtuu, että uskonsa puolesta on aina valehdeltava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki uskonnot ovat evoluution alaisia.
        Lisäksi AIKA ON HEITTÄÄ KIVIÄ JA AIKA ON KOOTA KIVET..

        Jeesus sanoi Tänään ja huomenna ja vielä seuraavanakin päivänä minä parannan sairaita, mutta tänään ja huomenna ja vielä seuraavana päivänäkin jatkan matkaani sillä profeetta voidaan surmata vain Jerusalemissa.

        Jeesus oli parantaja 1500 vuotta eli kolme aikaa, mutta profeetta 1500 vuotta eli kolme aikaa. Se ei tarkoita etteikö hän profeettanakin vielä parantaisi sairaita.

        Mut hän on parantanut puolesta tusinaa vakavia sairauksia.

        Jehovat opettaa että kun Jumalan valtakunta tulee voimassa silloin voi alkaa toivoa sotien loppua ja kaikkien sairauksien parantamista.

        Se on IKUINEN TOIVO. Raamattu on uskon kirja, mutta sen noudattajat saavat jossain vaiheessa toteltuaan myös ikuisen toivon.
        Toivo on tärkeä, vaikka Rakkaus kyllä on suurin ja uskon avulla sairaat paranee.

        Missä vaiheessa elämäsi alkoi mennä pieleen? Aloitko käyttää joitakin aineita, jotka saivat pääsi tuohon kuntoon?


      • Onko kukaan Kristitty Jumalan luomistyöhön uskova tullut täällä evoluutio uskovaiseksi?


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Onko kukaan Kristitty Jumalan luomistyöhön uskova tullut täällä evoluutio uskovaiseksi?

        Minä ainakin, mutta en usko evoluutioon vaan tiedän sen olevan totta.


      • Anonyymi

        Kyllä se usko voi kadota.
        Olin parikymmentä vuotta uskossa ja siitä suurimman osan uskoin ehdottomasti kristillisen uskon olevan ainoa oikea. Toimin evankelistana ja julistajana.
        Nykyään olen ateisti ja siihen muutokseen ei edes kymmenen vuotta riittänyt. Nyt olen täysin vakuuttunut, että minkäänlaista jumalaa ei ole,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se usko voi kadota.
        Olin parikymmentä vuotta uskossa ja siitä suurimman osan uskoin ehdottomasti kristillisen uskon olevan ainoa oikea. Toimin evankelistana ja julistajana.
        Nykyään olen ateisti ja siihen muutokseen ei edes kymmenen vuotta riittänyt. Nyt olen täysin vakuuttunut, että minkäänlaista jumalaa ei ole,

        Usko siihen että kristinusko on ainoa oikea usko on uskoa johonkin toiseen evankelistaan eikä Jumalaan.

        Rakkaus uskoo kaiken. Jumalasta on ihmisten jokainen askel lähtöisin ja samoin ajatukset. Miksi siis Islam, hindulaisuus tai juutalaisuus ei olisi Jumalasta lähtöisin.

        Ehkä uskoit kulttijohtajiin ja salaseuran muihin jäseniin mutta et oikeastaan Jumalaan?


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­­m­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Nyt kakattaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe