Huomenna maalaan laiturin

Anonyymi-ap

Nyt on hyvät ilmat maalata laituri ja kuisti. Tänään istuttiin laiturilla ja nautittiin kesäisestä säästä, uimaan ei vielä menty, mutta pihaa haravoitiin, laituria hiottiin, ja hiekkaa levitettiin. Kohta voi jäädä yöksikin, kunhan saa mökin lämpinäksi ja pihan sulaan, ettei ole loskainen. Ai että täällä me työttömät vaan nautitaan kesästä , ruokakauppakin on 3 km päässä, kivasti lähellä ei tarvi kaupunkiin lähtä kauppaan. Täällä ollaan ja tehdään mitä halutaan, ja nukutaan pitkään, ja lauletaan laiturilla naapureille. Ne tykkää kun kuulee musiikkia.

46

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun käsityksesi nauttimisesta on fyysinen työ - haravointi, hiominen, maalaaminen ja hiekan levitys? :D :D :D :D Mikä lautalato sinun mökkisi on, jos piha on loskainen ja mökin lämmitys vaatii jotain erikoista "lämpimäksi saamista"? Minä kutsun tuota ihan rehellisesti työksi.

      En ole koskaan ymmärtänyt muutenkaan mökkeilyä. Iso kivitalo meren rannalla, oma ranta, laituri ja vene, ei tarvii ajella ruuhkissa johonkin korpeen ja kantaa kaikki kamat mukana. Noh, kukin tavallaan tietysti. Itse teen mieluummin siistejä sisätöitä ja palkkaan duunarit hoitamaan kaikki ikävät hommat kuten pihatyöt ja kotitaloustyöt. Tekemällä kaksi tuntia omaa työtäni saan tuollaiseen työhön tekijän päiväksi. Hyvä diili.

      • Anonyymi

        Niin onkin. Mikä on ihanampaa kuin nähdä kättensä työ ja omalla tilalla vielä. Minä ainakin nautin puuhastelusta. Puuhastelu ja työ on eri asia. Puuhastella voi pitkin pivää ja sillon kun huvittaa.

        Hm, kateus taas siellä pilkistää... pihani on loskainen kun lumet sulaa, niinkuin sinunkin pihasi, vai eikö sinun pihallesi sada lunta koko talvena??? Vai eikö ne sula onnenkaan?? Isot tietkin ovat loskaiset, ihme että sinun pihasi on säästynyt lumelta ja lsoskalta, katkeruus kateus.... voi voi...
        Kuuleppas, jokainen tekee niinkuin itse haluaa, minä haluan maalata itse ja tehdä mökilläni hommia, siksi en halua ulkopuolisia sotkemaan ja pilaamaan mökkiäni, ehei, parempi tehdä itse saa parempaa jäkeä. Laiskottele sinä vaan ja osta kaikki palevelut, ei ihme että läski oot ja läskiksi jäät... kun et viitsi itse tehdä mitään.

        Miten sinä nyt takkisi käänsit, yleensä huudat kun työttömät on vaan ja laiskottelee, ja nyt huudat kun työtön maalaa laituria ja puuhatelee???? Kerro nyt ihmeessä, mitä sinä oikein viestilläsi meinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Mikä on ihanampaa kuin nähdä kättensä työ ja omalla tilalla vielä. Minä ainakin nautin puuhastelusta. Puuhastelu ja työ on eri asia. Puuhastella voi pitkin pivää ja sillon kun huvittaa.

        Hm, kateus taas siellä pilkistää... pihani on loskainen kun lumet sulaa, niinkuin sinunkin pihasi, vai eikö sinun pihallesi sada lunta koko talvena??? Vai eikö ne sula onnenkaan?? Isot tietkin ovat loskaiset, ihme että sinun pihasi on säästynyt lumelta ja lsoskalta, katkeruus kateus.... voi voi...
        Kuuleppas, jokainen tekee niinkuin itse haluaa, minä haluan maalata itse ja tehdä mökilläni hommia, siksi en halua ulkopuolisia sotkemaan ja pilaamaan mökkiäni, ehei, parempi tehdä itse saa parempaa jäkeä. Laiskottele sinä vaan ja osta kaikki palevelut, ei ihme että läski oot ja läskiksi jäät... kun et viitsi itse tehdä mitään.

        Miten sinä nyt takkisi käänsit, yleensä huudat kun työttömät on vaan ja laiskottelee, ja nyt huudat kun työtön maalaa laituria ja puuhatelee???? Kerro nyt ihmeessä, mitä sinä oikein viestilläsi meinaat?

        Aivokääpiö


    • Anonyymi

      Ihana mielikuvitus työttömällä käyhällä :D

      • Anonyymi

        Sinulla on oiekus mielipiteeseen ja voit sanoa mitä haluat, se on sinun oikeutesi. Viis veisaan noista katkerista sanoisasi... sinä vaan itket kun ei ole mitään eikä ketään. Harmi.
        Voit ihan lupani kanssa sanoa mitä haluat, et saa minua suuttumaan, koska ymmärrän sinua ja yksinäisyyttäsi, se on tosi kurja olotila. Vanhempasi ovat sinut kasvattaneet huonosti niin se on iso harmi.
        Kerro vaan onelmista, meitä on paljon täällä jotka luemme ja autamme sinua, avuautminen on jo hyvää terapaiaa ja apua varmasti on tarjolla, ota koppi siitä.

        Hyvää päviän jatkoa, olen puolellasi, anna murheiden tulla, ihanmitä vaan, en suutu, enkä loukkaannu, ymmärrän sinua ja halin sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oiekus mielipiteeseen ja voit sanoa mitä haluat, se on sinun oikeutesi. Viis veisaan noista katkerista sanoisasi... sinä vaan itket kun ei ole mitään eikä ketään. Harmi.
        Voit ihan lupani kanssa sanoa mitä haluat, et saa minua suuttumaan, koska ymmärrän sinua ja yksinäisyyttäsi, se on tosi kurja olotila. Vanhempasi ovat sinut kasvattaneet huonosti niin se on iso harmi.
        Kerro vaan onelmista, meitä on paljon täällä jotka luemme ja autamme sinua, avuautminen on jo hyvää terapaiaa ja apua varmasti on tarjolla, ota koppi siitä.

        Hyvää päviän jatkoa, olen puolellasi, anna murheiden tulla, ihanmitä vaan, en suutu, enkä loukkaannu, ymmärrän sinua ja halin sua.

        😆😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🙄

        Näinhän se menee, itku pitkästä ilosta!

        Kateus vei kalatkin vedestä...:( haleja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee, itku pitkästä ilosta!

        Kateus vei kalatkin vedestä...:( haleja..

        Pidä halisi, aivoinvis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä halisi, aivoinvis.

        Sinä tarvit nyt aikuisen halin noille mustille mietteille! Merro jollekin mikä sinua painaa ja pura kaikki ulos, se auttaa varmasti. Tänne on helppo kertoo aina joku otta sustakopin ja vastaa.


    • Anonyymi

      Niin eipä se mökki kaikille sovi että aina jotain tekemistä niin mielummin asua maaseudulla jossain mökissä ja siihen liittyvät puuhastelut.

    • Anonyymi

      Kyllä fakta nykypäivänä on se ettei kaikkia mitkään puuhastelut mökillä kiinnosta kunhan saa olla vaan.Se riittää että on polttopuita. Hyttyset inisee prkl.

    • Anonyymi

      Sillaiten toki mökki menee jos talvet betonibunkkerista j pääsee siirtyyn mökille keväällä ja syksyyn asti pysty oleen.Mökit joillakin kakkosasuntona.

    • Anonyymi

      Älyttömän katellista ja aressiivista vastailuta. Ensin haukutaan työttömä kun ei muka tee mitään ja sitten kun tekee taas haukutaan kun ne tekee jotain???

      On se kumma miten katellista porukkaa jotkut on toisten tekemisille ja asioille? Ei voi muuta kun ihmetellä, vetää ihan sanattomaksi.

      Keskustelukulttuuri on naljailua, vi..lua, haukkumista, ja mollaamista.... miski ihmisillä on noin paha olla?

      • Anonyymi

        Työttömän kuuluu hakea töitä eikä mitään ihmetellä nooh karenssia kehiin vaan.


      • Onnellisten ihmisten maa lottovoittajien maa ja karpoakin tarvittiin mutta ei auta..suomislaavilainen propakanda toimii. ulkomaita myöten ei jessus.


    • Juu ei kyllä joo joo ehkä joo..ihminen aikaan saa sitä tekemistä. EHKÄ turhaakin? kuka mistäkin tykkää. Laiturin joka vuotinen maalaaminen voi kyllä aiheuttaa rahanmenetyksen lisäksi tolkuttoman kuoren siihen laiturin pintaan että taatusti säilyy jälkipolvillekin. ja totta tosiaan kyllä paitsi jos se suomalaisten kuuskytlukulaisten lateksia. Lateksia???. Silloin mennään ojaan ja syville vesille kuten valesokellitaloissa. Hah..valesokkeli? Mimimitähh???? Kukahan hullu suomalainen senkin keksi??? hahahahahahahahahahhhaah

      • Anonyymi

        Valesokkeli on ostajan huijaamista.


    • Anonyymi

      Vippaa nupissa jo aikaslailla jos laituria maalaa jatkuvasti höh kyllä suomalaisilla mökkejä on.Joitakin kiinnostaa puuhastelut mökeillä ja toiset kyllästynyt ja luopuu mökistä.Se riittäs että klapeja on.Joku ei tarvi mökkiä kun asuu jo valmiiksi vaikka maaseudulla niin sillon lähteekin reissaan.

    • Anonyymi

      Puurot ja vellit sekaisin jos kuvittelee että ihmiset kateellisia siitä kun jatkuvasti maalaa laituria heh.Onko nupissa joku kemiallinen aine mikä sekoittaa ajatuksia.

      • Anonyymi

        Suomessa on säästetty liikaa mielenterveyden hoidossa niin aloittajan kaltaisia on vapaana liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on säästetty liikaa mielenterveyden hoidossa niin aloittajan kaltaisia on vapaana liikaa.

        No on heitä plajon jos mielivika tarkoittaa että reontoi omaa kotia, käy töissä tai tekee jotain mistä tykkää. Kummallista että nyt mielenvika löytyy tekemiestä, eilen vielä mielenvika oli kun ei tee mitään. Heeeee.... Onneksi olen fiksu tyyppi ja ymmärrän näitä vikasia ihmisiä... nauratttaa niin paljon ettei kykene edes kahvia juomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on heitä plajon jos mielivika tarkoittaa että reontoi omaa kotia, käy töissä tai tekee jotain mistä tykkää. Kummallista että nyt mielenvika löytyy tekemiestä, eilen vielä mielenvika oli kun ei tee mitään. Heeeee.... Onneksi olen fiksu tyyppi ja ymmärrän näitä vikasia ihmisiä... nauratttaa niin paljon ettei kykene edes kahvia juomaan.

        Jos olet kännissä niin se on puolustus tekstillesi. Selvinpäin olevan järkihenkilön tuotosta ulosantisi ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet kännissä niin se on puolustus tekstillesi. Selvinpäin olevan järkihenkilön tuotosta ulosantisi ei ole.

        Ihanaa, kerrot varmasti itsestäsi, että olet kännissä aamusta iltaan. Tiesitkö että alkohlisimi on sairaus ja voit hakea siihen apua. Kyselppä pian, ja ota vaikka kaveri mukaan joka ohjaa sinua ja auttaa.

        Hyvä kuitenkin että itese huomaat olevasi ongelmissa, se on iso apu itsellesi, varmasti pääset parin vuoden päästä kuiville. Onnea.
        Katoso se joka toisia haukkuu alkoholisteksi on itsellä ne ongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, kerrot varmasti itsestäsi, että olet kännissä aamusta iltaan. Tiesitkö että alkohlisimi on sairaus ja voit hakea siihen apua. Kyselppä pian, ja ota vaikka kaveri mukaan joka ohjaa sinua ja auttaa.

        Hyvä kuitenkin että itese huomaat olevasi ongelmissa, se on iso apu itsellesi, varmasti pääset parin vuoden päästä kuiville. Onnea.
        Katoso se joka toisia haukkuu alkoholisteksi on itsellä ne ongelmat.

        "Katoso se joka toisia haukkuu alkoholisteksi on itsellä ne ongelmat."

        Vajakki, päteekö tuo myös ja varsinkin sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Katoso se joka toisia haukkuu alkoholisteksi on itsellä ne ongelmat."

        Vajakki, päteekö tuo myös ja varsinkin sinuun?

        Kyllä menisin hoitoa hakemaan jos olisi viina onelma, mutta kun ei ole, joten mene sinä kipikapi hakemaan hoitoa kun sitä kerran olet.
        Minulla on tärkeimpikin kohteita rahalle kun viina, sinulla ilmeisesti ei ole kun siihen rahasi laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä menisin hoitoa hakemaan jos olisi viina onelma, mutta kun ei ole, joten mene sinä kipikapi hakemaan hoitoa kun sitä kerran olet.
        Minulla on tärkeimpikin kohteita rahalle kun viina, sinulla ilmeisesti ei ole kun siihen rahasi laita.

        Aivokääpiö


    • Anonyymi

      Siirry työelämään ja lopeta tuollainen mielenvikaisen laiturin maalaaminen.

      • Anonyymi

        Sinulla on oikeus mielipitseeseen ja sanoa mitä haluat. Meillä kaikilla on,

        Nytpä vasta rupeenkin maalaamaan laituria,. Ei sun kannttaisi olla noin katkera ja kateellinen, maalaa sinäkin.

        Mielenkikaisia on sinun mielestä kaikki maalarit ammattimaalareihin asti.


      • Anonyymi

        Empä siirry, kotona on kivampi olla ja herätä sillon kun haluaa. Ei kiire mihinkään ja kesä aah,, sillon ollaan ulkona eikä haisevissa duuneissa. hehheeeee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä siirry, kotona on kivampi olla ja herätä sillon kun haluaa. Ei kiire mihinkään ja kesä aah,, sillon ollaan ulkona eikä haisevissa duuneissa. hehheeeee...

        Kuntouttavassa työtoiminnassa sinun paikkasi olisi niin saisit vähän ryhtiä elämääsi,karenssi sulle myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntouttavassa työtoiminnassa sinun paikkasi olisi niin saisit vähän ryhtiä elämääsi,karenssi sulle myös.

        En pidä kuntosaleista, en ole koskaan käynyt, enkä osta mitään kuntokorttia kun en ole aikessa edes mennä. Talossamme on kuntosali, mutten ole sitäkään käyttänyt. Ne käyttää jotka haluaa kuntoilla.

        Ostappa sinä flyyeli ja alat soittamaan, saisit vähän muuta tekemistä kun roikkua täällä kaikkia haukkumassa omista ongelmistasi.


    • Anonyymi

      Pääsispä humauttaa taivaanrannan laituria maalaavalta ämmältä kallon halki. Ja asian päälle pari kanisteria raparperikiljusta.

      • Anonyymi

        Ohoh... nyt on mielesti tosi sairas, hae apua ja pian.


    • Anonyymi

      Ihanko totta piti oikein asiakseen käydä haaveilemaan laiturista ja sen maalamisesta? ;_D Vtu.joo suosittelen lääkityksen tarkistusta, laiturin sijasta latoomo voisi sopiva paikka harkita realismia elämään.

    • Multamaalimaalattu lautaverhottu ei tarvi kuin kerran maalin yhden ihmisen elinaikana paitsi huom paitsi jos se alkaa näyttää liilalta. Keltamulta ja petroolimaalit rokkaa.

      • Anonyymi

        Joskus halutaan vaihtaa väriä, Kaikki ei jaksa kattoo samaa väriä koko elinaikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus halutaan vaihtaa väriä, Kaikki ei jaksa kattoo samaa väriä koko elinaikana.

        no ei sitten kun maalaamaan. Näinhän se nykyään on. Ei haluta samaa naista kattoo vaikka enen katottiin. ei kelpaa vanha väri josta tykätiiin. Ihminen on tosiaan muuttumassa ns nirsoksi ja kiitos somekultuurrin siitäkin. Minä edelleen tykkään tietystä jutuista niin jonkun talon tai laiturin väri voi pysyä IHAN SAMANA. Samaa naamaakin joutuu kattoo peilistä..IHAN LOPPUUN ASTI.


    • Anonyymi

      Ketkä me?Onko sinulla ihan aviomieskin? Tapasitteko kellokoskella, niuvanniemessä tms aikoinaan?

    • Anonyymi

      Minulla ei ole mökillä mitään hommia muuta kuin klapien pinoomista liiteriin. 10 kuutioo klapeja ostin. No kaveri auttaa siinäkin hommassa ja ostan sille pari saunaolutta palkaksi.

    • Anonyymi

      Toi klapi homma sais olla oikeestaan ainoa homma mitä mökillä tekee tai ostaa valmiina. Mökillä pitää olla niin ettei mitään äkkinäistä.

    • Anonyymi

      Perseilevä riemuidiootti!

    • Anonyymi

      Toki meillä kun maalataan laituria niin on toki kannabista ja ihmiset ei ymmärrä sitä tajunnan tilaa ja fiilistä. Välillä amfetamiiniä ni jaksaa.

    • Anonyymi

      Mökkihommaa on saunan lämmittäminen. Vappuna viimeistään mennään mökille tyttöystävän kanssa. No jotain risujen haravointia sielläkin on mutta siinä ei edes hikoile.

    • Anonyymi

      Justiin noin että jotain pientä risuhommaa ja saunan lämmitystä.Olla mökillä.Ei sitä koko aikaa jotain tarvi tehdä mutta sitten kun tarve ni vaiks äijien kans joku viikonloppu ja kaljaa ja makkaraa menee.

    • Anonyymi

      Olen tänään saunonut ekan kerran mökillä. Täällä on myös naisystäväni ja serkkuni ja sen mies. Testattiin sauna ja oli hyvät löylyt. Saunon vielä uudelleen ja oluttakin on. Porukka kävi tuossa pulikoimassa kylmässä vedessä. Itse en mene koska en noin kylmää vettä kestä. Serkkuni joita on kolme tulee tänne juhannuksena, kyselivät alustavasti että saako tänne tulla ja saa tottakai koska nykyään kaikki on kallista mökkien vuokraus esimerkiksi. Pihalle vaan telttamajoitus. Tupaan mahtuu 6 henkee nukkumaan.

    • Anonyymi

      Joillakin mökki on kakkoskoti niin sitä en tiedä tarviiko sellaisia härpäkkeitä olla esim, kauko ohjauksella kiuas kytkeytyy päälle.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe