Vähän että hohhoijaa, taas ollaan finaaleissa ja saa nähdä voitetaanko 4-1 vai 4-2. Eipä olisi uskonut silloin, kun 15 vuotta sitten oli hyvä jos päästiin pudotuspeleihin. Nyt on oltu 11 vuotta peräkkäin ja areenaan siirtyminen tuo niin paljon lisää rahaa että varmaan seuraavat 11 vuotta jatketaan mitalipelejä.
Onhan tässä vielä ohitettavissa pisin mestaruusputki, mutta sekin on kyllä niin todennäköisesti jo tulossa, että eipä tässä nyt viitti enempää jännätä. No lähiaikoina kärkiseurat lähtee sinne uuteen liigaan, ehkä siellä voi jäädä ronssillekin joskus. Taka hopealle.
Onhan nämä jatkuvat mestaruudet ja menestyminen
Anonyymi-ap
3
383
Vastaukset
- Anonyymi
Jos maha on täynnä, niin pitää kysyä Jutilta mitä se oli -88. Junnut.
- Anonyymi
Hei.
- Anonyymi
No nyt ei tarvi enää kysyä.
Toivottavasti kylmii ja kuumii yhtä aikaa.
Näin meilläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890