Kauhea rapula eikä yhtään olutta kaapissa

Anonyymi-ap

Tässä 5estä saakka pyörinyt kauheassa krapulassa. Ei pysty nukkuu kauhea olo. Vajaa tunti viellä kärvistellä ennenkö saa kaupasta helpotusta.

19

336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla 3 olutta jemmassa.

    • Anonyymi

      Itsellä jäi lauantaina 1 olut eikä ole tarvetta sitä juoda.Huonompi homma jos aina krapulaan täytyy juoda toki joskus loiventavaa.Hörppii esim perjantaina ja sitten lauantaina johonki aikaan mutta sunnuntaina ei sitten mitään enään.Jos jollakin pidemmän aikaa hörpintää ni eihän sitä kuin seinään saa lopettaa.

    • Anonyymi

      Join eilen 12 olutta ja tänään kuusi krapulaan.

      • Anonyymi

        Eihän 12 oluesta krapulaa tule jos ei ole 11-12% törppöjä.


    • Anonyymi

      Köyhällä ei ole vara juoda olutta.

      • Anonyymi

        On toki mutta syöminen rajoittuu pääosin puuroon ja makarooniin. Joskus ruokajaoista onnistaa ja saa kanaa&jugurttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki mutta syöminen rajoittuu pääosin puuroon ja makarooniin. Joskus ruokajaoista onnistaa ja saa kanaa&jugurttia.

        Toi hyvä jos saat puuron alas niin kai sulla budjettia että tekisit sämpylöitä.Keräkaalia ja siitä puukolla palasia ja saa vitamiinejä.


    • Anonyymi

      Olut/viini pytty pörisemään x2pyttyä toisen satsin pullotta ja toinen pytty pulputtaa iloisesti siinä vieressä korvaan,metsaman stailia

    • Anonyymi

      Teen itse kaljaa ja suosittelen muitakin tekemään kuohuavaa kylmää olutta.
      Kesä ja ruokajuomana hyvää, todella maistuvaa ja terveellistäkin.
      Prosentteja en siihen laita kun maku kärsii, enkä muutenkaan.
      Ostan kyllä normaalia purkkikaljaa kaupasta, mutta tuo itsetehty menee ruuan kanssa ja kesällä.
      pelkkä raanavesi on pahaa.

      • Anonyymi

        Joo vesi on pahaa. Olen joskus nuoruudessa tehnyt kiljua monet kerrat pahaa se oli mutta jotain latrinki niin menihän se sitten. Kaupasta just tulin ja 12 olutta ja tupakki aski pitkästä aikaa melkeen 10 euroa askin hinta jossa 20tupakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vesi on pahaa. Olen joskus nuoruudessa tehnyt kiljua monet kerrat pahaa se oli mutta jotain latrinki niin menihän se sitten. Kaupasta just tulin ja 12 olutta ja tupakki aski pitkästä aikaa melkeen 10 euroa askin hinta jossa 20tupakkaa.

        Keuhkosyöpä tappaa sinut, mutta mitäs sen väliä.


    • Anonyymi

      Amatöörin menoa. Ei juotavaa ja kaljaa krapulaan?!sama kun tilkkisi vuotavaa kattoa jeesusteipillä, minimaalinen apu.osta edes 8% litkua jos ei alkoa lähellä.

    • Anonyymi

      Tee bonuu riittää lämmikettä

    • Anonyymi

      Kysy jos savon läskijuhanilla on mietoa kiljua

    • Anonyymi

      Otin suihin heti aamusta.

      • Anonyymi

        Itseltäsi? En tuohon pysty. Lyhyt tappi ja vatsaakin tiellä

        t naapurin masa, savo


    • Anonyymi

      Juo vähemmän olutta niin vatsa pienentyy.

      • Anonyymi

        Jos ei juo olutta niin menee aika pirun hitaasti seuraavaa rahapäivää odotellessa jolloin on lähiviikkojen oluet turvattu.

        t naapurin masa, savo.


    • Anonyymi

      Krapulan hoito on tarkkaa puuhaa,vähän kun pärekattoa kulottaisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe