Hei,
Osaako kukaan auttaa, Käyttöjärjestelmä on windows 2000. Eli mulla kävi niin että olin poistamassa tiedostoja ja yht'äkkiä kone päätti poistaa kaikki tiedostot samasta kansiosta, Niitä ei ole roskakorssakaan hävisi koneelta kokonaan. Onko niitä mahdollistaa saada koneelle takaisin? Iso kiitos jo etukäteen, jos joku tietää ongelmaani vastauksen :-)
roskakori tyhjentyi itsestään?
mimmu
2
253
Vastaukset
- as-keetti
on niin vähissä, että roskakoriin ei mahdu,
niin windows päättää poistaa ilman
sitä (varoittaa kyllä ensin, huomasitko?).
Jos on näin käynyt, niin melkein fileet
meni sen sileän tien.- CS2
Joilla saat palautettua vahingossa tuhottuja tiedostoja, ilmaisversioita tosin ei taida löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293