Vai verorahoilla porvaria leikkivä työllistetty? 🤔
Onko maanviljelijä yrittäjä?
38
369
Vastaukset
- Anonyymi
tässä vähän tietoa:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008348951.html
muista muös alv vähennys joka tavarasta.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei ole yrittäjä, vaan maataloustuottaja. Ero pitäisi tehdä selväksi pienyrittäjyyden ja maatalouden välillä ilman vastakkainasettelua.
Pienyrittäjä ei kuulu minkäänlaisten tukien piiriin, vaan se on ihan kaikki kerättävä omasta selkänahasta.
Eikä kyse ole etteikö maatalous olisi erittäin kannatettavaa ja sitä on ylläpidettävä vaikka tukien avulla jo pelkästään ruokatuotannon takia. Myöskään ei ole kyse siitä etteikö maanviljely olisi kovaa fyysistäkin työtä, sitähän sekin on.
Mutta rinnastaminen pienyrittäjään jonka on turha kysellä apuja sairastuessa tai lomien ajaksi vääristää mielikuvaa yrittämisestä. - Anonyymi
Maataloustuella elävät tukijullit ovat Suomea kurjistavia loisia, jotka pakoilevat oikeita töitä tuottamatta hyvinvointia valtiolle.
- Anonyymi
Nallekin on maanviljelijä, min pappa Nalle palle!
- Anonyymi
Aloittaja, kasvata itse perunasi ja lypsä oma lehmäsi.
- Anonyymi
Nähdäkseni on. Copypastettuna yhden viljelin tiedot Kauppalehden Yrityshausta.
- - - - - - -
Yrityksen perustiedot
Y-tunnus:
12nnnnnnnnn (YTJ)
Yhtiömuoto:
𝙔𝙠𝙨𝙞𝙩𝙮𝙞𝙣𝙚𝙣 𝙚𝙡𝙞𝙣𝙠𝙚𝙞𝙣𝙤𝙣𝙝𝙖𝙧𝙟𝙤𝙞𝙩𝙩𝙖𝙟𝙖 (YTJ)
Toimiala:
Yhdistetty kasvinviljely ja kotieläintalous (sekatilat) (01500) (YTJ)
Kotipaikka:
nnnnnnn (YTJ)
Yrityksen kieli:
suomi (YTJ) - Anonyymi
Tuo viimeksi mainittu ja kehtaavat vielä toisia haukkua kassa kalleiksi.
- Anonyymi
Avaaja lisää:
Maanviljelijä on varmaan tekemässä nytkin tosi töitä, kun minä leikin palstalla meemeilläni - lapsen asteelle kun olen jäänyt.- Anonyymi
Raskaan puolipäivän jälkeen järkevää.
- Anonyymi
Miksi tukiaisilla elävä kepulainen leikkii porvaria?
- Anonyymi
Wannabee
- Anonyymi
Pohjalaisilla maajusseillakin on pahin uho laantunut, kun on joutunut väsäämään sosiaalitukihakemuksia.
- Anonyymi
Joo, eivät ole enää isäntiä. 🤣
- Anonyymi
Loisilta katkaistava kaikki tuet pois! Kannattamaton toiminta heti alasajoon!!!
https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/03/image-190.png
Suomijuntit voivat vastedes ostaa ötökkäburgerinsa suoraan Saksasta niin jää Suomalainen LOISmaajussi nuolemaan näppejään aivan kuten tukisomalit!!!
https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/03/image-222.png - Anonyymi
Näin ei voi jatkua. Myös maajussien täytyy osallistua Suomi kuntoon -talkoisiin.
- Anonyymi
Yrittäjä on. Yrittää nyhtää aina vaan enemmän valtion velkarahalla hankittuja tukieuroja.
- Anonyymi
Ainakin Y-tunnus on niillä nykyään pakollinen.
- Anonyymi
Alv:t pitää aina maksaa. 👍
- Anonyymi
ainakkii päiväunet muistoovat otella
- Anonyymi
Mitä mieltä kepulaiset on?
- Anonyymi
Olette niiin typeriä, etten viitsi edes vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette niiin typeriä, etten viitsi edes vastata.
Leikitkö sinäkin kepulaista porvaria?
- Anonyymi
Se ja sama, on kuitenkin maailman tärkein ammatti.
- Anonyymi
Sehän on niin, että sähkö tulee pistorasiasta ja leipä leipomosta, vaikka ahneet vihervassarit ja maajussit yrittää muuta väittää. Kyllä minä tiedän.
- Anonyymi
leveillä puimureilla voi ajaa maantielläkin.
- Anonyymi
Joo, ilman, että syyllistyt vakavaan rikokseen, kun tapat autoilijan.
- Anonyymi
Sipilähän se tykkäsi kurittaa duunareita.
- Anonyymi
Sipilä onkii uskova dippainssi.
- Anonyymi
sipilähän on se mies myös joka toi sen mamulauman tänne, on siinä miehellä virka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sipilähän on se mies myös joka toi sen mamulauman tänne, on siinä miehellä virka.
Mutta ei ole venäläinen kuten sinä.
- Anonyymi
Siinähän valitatte olen nyt Chamonixissa laskettelemassa pitää sentään ladata akkuja kohta alkaa taas sesonki joka kestää muutaman viikon ja korjuu aikaa toinen
- Anonyymi
Ilman maajusseja punikit kuolisi nälkään.
- Anonyymi
Olkoon yrittäjä tai ei, tämä on tosi.
Punikit ovat vaan niin saatanan kiittämättömiä etteivät ole kiitollisia edes ruuasta. Tukijulleiksi vaan haukkuvat ruokkijoitaan nämä punikit. Ei mitään häpyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon yrittäjä tai ei, tämä on tosi.
Punikit ovat vaan niin saatanan kiittämättömiä etteivät ole kiitollisia edes ruuasta. Tukijulleiksi vaan haukkuvat ruokkijoitaan nämä punikit. Ei mitään häpyä.Punikkien aate vaikuttaa ihmisessä kiittämättömyyden. Kun aatteen mukaan ihmiselle kuuluu automaattisesti kaikki etuisuudet, ei tällainen ihminen osaa olla kiitollinen mistään asiasta, ei edes ruuasta.
- Anonyymi
Kaikki kuolisi nälkään ellei jusseja olisi äärimmäisen tärkeää työtä tekemässä. Punikeista ei siihen työhön ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kuolisi nälkään ellei jusseja olisi äärimmäisen tärkeää työtä tekemässä. Punikeista ei siihen työhön ole.
Jos olisi, johan he olisivat kilvan pyrkimässä maatalousyrittäjäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi, johan he olisivat kilvan pyrkimässä maatalousyrittäjäksi.
Punikkien aate näet vaikuttaa laiskuuden ihmisessä. Se on voi voi kun punikki ei jussin työhön edes halua. Sehän on kultakaivos punikkien mukaan. Hopihopi punikit, kiireesti hankkimaan miljoonia. Lykkyä yritykseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760