Onko maanviljelijä yrittäjä?

Anonyymi-ap

Vai verorahoilla porvaria leikkivä työllistetty? 🤔

38

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­N­­y­m­f­­­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ei ole yrittäjä, vaan maataloustuottaja. Ero pitäisi tehdä selväksi pienyrittäjyyden ja maatalouden välillä ilman vastakkainasettelua.
      Pienyrittäjä ei kuulu minkäänlaisten tukien piiriin, vaan se on ihan kaikki kerättävä omasta selkänahasta.
      Eikä kyse ole etteikö maatalous olisi erittäin kannatettavaa ja sitä on ylläpidettävä vaikka tukien avulla jo pelkästään ruokatuotannon takia. Myöskään ei ole kyse siitä etteikö maanviljely olisi kovaa fyysistäkin työtä, sitähän sekin on.
      Mutta rinnastaminen pienyrittäjään jonka on turha kysellä apuja sairastuessa tai lomien ajaksi vääristää mielikuvaa yrittämisestä.

• Anonyymi

Maataloustuella elävät tukijullit ovat Suomea kurjistavia loisia, jotka pakoilevat oikeita töitä tuottamatta hyvinvointia valtiolle.

• Anonyymi

Nallekin on maanviljelijä, min pappa Nalle palle!

• Anonyymi

Aloittaja, kasvata itse perunasi ja lypsä oma lehmäsi.

• Anonyymi

Nähdäkseni on. Copypastettuna yhden viljelin tiedot Kauppalehden Yrityshausta.

- - - - - - -

Yrityksen perustiedot

Y-tunnus:
      12nnnnnnnnn (YTJ)

Yhtiömuoto:
      𝙔𝙠𝙨𝙞𝙩𝙮𝙞𝙣𝙚𝙣 𝙚𝙡𝙞𝙣𝙠𝙚𝙞𝙣𝙤𝙣𝙝𝙖𝙧𝙟𝙤𝙞𝙩𝙩𝙖𝙟𝙖 (YTJ)

Toimiala:
      Yhdistetty kasvinviljely ja kotieläintalous (sekatilat) (01500) (YTJ)

Kotipaikka:
      nnnnnnn (YTJ)

Yrityksen kieli:
      suomi (YTJ)

• Anonyymi

Tuo viimeksi mainittu ja kehtaavat vielä toisia haukkua kassa kalleiksi.

• Anonyymi

Avaaja lisää:

Maanviljelijä on varmaan tekemässä nytkin tosi töitä, kun minä leikin palstalla meemeilläni - lapsen asteelle kun olen jäänyt.

• Anonyymi

Raskaan puolipäivän jälkeen järkevää.

• Anonyymi

Miksi tukiaisilla elävä kepulainen leikkii porvaria?

• Anonyymi

Wannabee

• Anonyymi

Pohjalaisilla maajusseillakin on pahin uho laantunut, kun on joutunut väsäämään sosiaalitukihakemuksia.

• Anonyymi

Joo, eivät ole enää isäntiä. 🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näin ei voi jatkua. Myös maajussien täytyy osallistua Suomi kuntoon -talkoisiin.

• Anonyymi

Yrittäjä on. Yrittää nyhtää aina vaan enemmän valtion velkarahalla hankittuja tukieuroja.

• Anonyymi

Ainakin Y-tunnus on niillä nykyään pakollinen.

• Anonyymi

Alv:t pitää aina maksaa. 👍

• Anonyymi

ainakkii päiväunet muistoovat otella

• Anonyymi

Mitä mieltä kepulaiset on?

• Anonyymi

Olette niiin typeriä, etten viitsi edes vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette niiin typeriä, etten viitsi edes vastata.

Leikitkö sinäkin kepulaista porvaria?

• Anonyymi

Se ja sama, on kuitenkin maailman tärkein ammatti.

• Anonyymi

Sehän on niin, että sähkö tulee pistorasiasta ja leipä leipomosta, vaikka ahneet vihervassarit ja maajussit yrittää muuta väittää. Kyllä minä tiedän.

• Anonyymi

leveillä puimureilla voi ajaa maantielläkin.

• Anonyymi

Joo, ilman, että syyllistyt vakavaan rikokseen, kun tapat autoilijan.

• Anonyymi

Sipilähän se tykkäsi kurittaa duunareita.

• Anonyymi

Sipilä onkii uskova dippainssi.

• Anonyymi

sipilähän on se mies myös joka toi sen mamulauman tänne, on siinä miehellä virka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sipilähän on se mies myös joka toi sen mamulauman tänne, on siinä miehellä virka.

Mutta ei ole venäläinen kuten sinä.

• Anonyymi

Siinähän valitatte olen nyt Chamonixissa laskettelemassa pitää sentään ladata akkuja kohta alkaa taas sesonki joka kestää muutaman viikon ja korjuu aikaa toinen

• Anonyymi

Ilman maajusseja punikit kuolisi nälkään.

• Anonyymi

Olkoon yrittäjä tai ei, tämä on tosi.

Punikit ovat vaan niin saatanan kiittämättömiä etteivät ole kiitollisia edes ruuasta. Tukijulleiksi vaan haukkuvat ruokkijoitaan nämä punikit. Ei mitään häpyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkoon yrittäjä tai ei, tämä on tosi.

Punikit ovat vaan niin saatanan kiittämättömiä etteivät ole kiitollisia edes ruuasta. Tukijulleiksi vaan haukkuvat ruokkijoitaan nämä punikit. Ei mitään häpyä.

Punikkien aate vaikuttaa ihmisessä kiittämättömyyden. Kun aatteen mukaan ihmiselle kuuluu automaattisesti kaikki etuisuudet, ei tällainen ihminen osaa olla kiitollinen mistään asiasta, ei edes ruuasta.

• Anonyymi

Kaikki kuolisi nälkään ellei jusseja olisi äärimmäisen tärkeää työtä tekemässä. Punikeista ei siihen työhön ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kuolisi nälkään ellei jusseja olisi äärimmäisen tärkeää työtä tekemässä. Punikeista ei siihen työhön ole.

Jos olisi, johan he olisivat kilvan pyrkimässä maatalousyrittäjäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi, johan he olisivat kilvan pyrkimässä maatalousyrittäjäksi.

Punikkien aate näet vaikuttaa laiskuuden ihmisessä. Se on voi voi kun punikki ei jussin työhön edes halua. Sehän on kultakaivos punikkien mukaan. Hopihopi punikit, kiireesti hankkimaan miljoonia. Lykkyä yritykseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe