Laulajalegenda Kake Randelin, 69, pohti tästä syystä Tähdet, tähdet -osallistumista "Se oli vähän.."

Onneksi Kake tulit mukaan! Tsemppiä kovasti laulajalegendalle Tähdet, tähdet -kisaan!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/laulajalegenda-kake-randelin-69-pohti-tasta-syysta-tahdet-tahdet-osallistumista-se-oli-vahan?s24

41

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän tämä,Kake on täysin susi laulajana. Joku avaa hakas joiku soinu radiossa ja se on aivan hirvee kappale.

      • Anonyymi

        Nyt tarvii muuntautumis kykyä ei onnistu jos on kuin omilla konserteillaan .mitään sanomaton esitys ei voi mitään


      • Anonyymi

        Oloisko ollut se Daika Daika Duu Daika Duu ? kappale ? Jotkut ei tajua musiikista enempää, kuin sika joulusta. Kyllä kakella oli aivan kaikki kappaleet PELIKÄÄ YKKÖSTÄ !!


      • Anonyymi

        Kake on suomen kärkeä laulajana. Jos joku muuta väittää, niin hän ei ymmärrä musiikista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kake on suomen kärkeä laulajana. Jos joku muuta väittää, niin hän ei ymmärrä musiikista mitään.

        Oli siellä sellaisiakin, jotka eivät osanneet laulaa. Kake lauloi eleettömästi. Nautittavia esityksiä. Ei olisi saanut pudota. Minkälainen joukko siellä äänestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siellä sellaisiakin, jotka eivät osanneet laulaa. Kake lauloi eleettömästi. Nautittavia esityksiä. Ei olisi saanut pudota. Minkälainen joukko siellä äänestää

        Pappa joutikin pudota ja seuraavaksi se ankkahuulinen missi putoo, ei osaa laulaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­y­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jokainen ihminenon laulun arvoinen 💜

    • Anonyymi

      Kake oli jakson huonoin, tylsä rallattelija mitä mahtuu 13 tusinaan.

      • Anonyymi

        Hmm...Eduskunnassa noita mahtuu tusinaan enemmänkin...


      • Anonyymi

        Iten olet 13. siinnä tusinassa !!


      • Anonyymi

        Sinunlaisiasi mahtuu 20 tusinaan. Et ilmeisesti ymmärrä sitä että kuka osaa oikeasti laulaa.


    • Anonyymi

      Kilpailu kuin kilpailu jos laulaa suomeksi putoaa varmasti ekojen joukossa kuten voicessakin.
      Tätä tämä on kun emme enää arvosta kotimaatamme.

      • Anonyymi

        Tuo koko ohjelma on täyttä roskaa , on kummallista että tv on nykyisin täynnä tuollaista tositv paskaa, tulee varmaan halvaksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koko ohjelma on täyttä roskaa , on kummallista että tv on nykyisin täynnä tuollaista tositv paskaa, tulee varmaan halvaksi ?

        Hmm...Äläpä kelaa siellä ylävuoteella enempää ongelmiasi jotta toisetkin saavat nukkua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koko ohjelma on täyttä roskaa , on kummallista että tv on nykyisin täynnä tuollaista tositv paskaa, tulee varmaan halvaksi ?

        Totta. Silkkaa autotunetettua viihdepaskaa, jolla ei ole laulamisen kanssa oikein mitään tekemistä. Studion taustalauluraidat ja autotune vinkuu hoosiaannaa, että osa porukasta saadaan kuulostamaan laulajilta. Näytti olleen myös lauluraidat vedetty aika taustalle pohjiin nähden, että kuulostaa vähemmän paskalta. Sara Shagfuck ja Noora Karma ei selvästikään ole kovin häävejä laulajia.


      • Anonyymi

        Lauloi se kerran enkuksi.


    • Anonyymi

      No onhan toi ihan vitsi koko tyyppi.

      • Anonyymi

        Aika hyvä vitsi sitten kun katsoo laulajan uran pituutta. Teepä sama perässä ja kommentoi sitten. On han se helppo huudella kun ei itse pysty muuhun kuin tekemään leivästä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä vitsi sitten kun katsoo laulajan uran pituutta. Teepä sama perässä ja kommentoi sitten. On han se helppo huudella kun ei itse pysty muuhun kuin tekemään leivästä paskaa.

        Ura voi olla pitkä, mutta se ei valitettavasti kerro mitään kaverin laulutaidoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ura voi olla pitkä, mutta se ei valitettavasti kerro mitään kaverin laulutaidoista.

        Minulla on sen verran pitkä kokemus musiikin alalta että pystyn kyllä arvioimaan kuka osaa laulaa puhtaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä vitsi sitten kun katsoo laulajan uran pituutta. Teepä sama perässä ja kommentoi sitten. On han se helppo huudella kun ei itse pysty muuhun kuin tekemään leivästä paskaa.

        Se on jo eläkeläinen 70 vuotias, hänen on aika lopettaa.


    • Anonyymi

      Se oli joskus 70- luvulla, kun Kakella oli kova hitti nimeltään Daika Daika Duu Daika Duu !! Voi jestas, kun sitä tanssittiin kesä lavoilla polvet kipeiksi, kun kappale soi levyltä bändi ollessa tauolla. Muutamasti oli itse Kakekin pändeineen lavalla . . . Sitten vasta oli lavalla meininkiä!!

      Nimimerkki : Daika Daika . . . Duu !!

      • Anonyymi

        Oon saanu kakelta nimmarin jyväskylän suurajoissa joskus 1990 luvun alussa.


      • Anonyymi

        Mitähän oikein höpäjät? Daiga daiga duu oli Reino Helismaan biisejä, jo kauan ennen Kaken aikoja. Kake vasta aloitteli uraansa 1970-luvun lopussa.


    • Anonyymi

      Putoaa ekana, vanha gubbe , ei osaa muuntautua , aina samanlainen, oli muuten ainoa, joka lauloi suomeksi.

    • Anonyymi

      Kaken aika oli joskus ja meni. Pelkkää tekohengitystä enää.

      • Anonyymi

        Kyllä Kake voittaa tämän ajan Pale Vacet ym. vikisijät ja inisijät !!


    • Anonyymi

      Olis voinu jättää tän väliin, on se vaan niin huono laulaja.

    • Anonyymi

      Kake on legenda. Näin hänet yhtyeensä kanssa keikalla ensi kerran vuonna 1937 Sortavalan kaminakammarissa. Oli silloin jo eläkeikäinen.

    • Anonyymi

      Laulajalegenda? Sanoisin mieluummin laulajasekunda.

    • Anonyymi

      Kake is back. Very good.

    • Anonyymi

      Kakella on hyvä lauluääni toisin kuin näillä nykyisillä roikkuhousu räppäreillä joita mahtuu 15 tusinaan. Ja sitten on vielä nuo piipittävät nuoret naislaulajat joiden lauluissa on elämä niin perseellään kuin olla voi.

      • Anonyymi

        Jep. Kake Randelin on jopa legendaarinen laulaja.


    • Anonyymi

      Jep mulle tulee heti mieleen kultainen 80-luku oujee.

    • Anonyymi

      Jopa lavakoreografia on puuduttavan tylsä: mikki vaihtuu ees taas kädestä toiseen ja vapaalla kädellä vähän huidotaan ilmaa ja osoitellaan yleisöön.

    • Anonyymi

      KAKE ON PARAS JA elättänyt laulamalla itsensä ja perheensä yli 40 vuotta, jos ei osaa laulaa niin kuka maksais palkan... Tv Yrjö is bäk

    • Anonyymi

      Kake nyt on yksi huonoimmista ikinä, se on fakta se.

      • Anonyymi

        Voi voi näitä nykyajan nuoria äidin pitää vielä potutkin kuoria, ei kannata musiikista puhua mitään jos ei mitään osaa itse tehä kun vain muita arvostella ... tv Yrjö


      • Anonyymi

        Niin oli ja se Sara on myös erittäin huono , joutaa pois seuraavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi näitä nykyajan nuoria äidin pitää vielä potutkin kuoria, ei kannata musiikista puhua mitään jos ei mitään osaa itse tehä kun vain muita arvostella ... tv Yrjö

        Yrjön on aika lähteä vanhainkotiin.💀💀


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe