Ukraina jaetaan - venäläis- ja ukrainalaismielisille

Anonyymi-ap

Medialinkki ~ https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009598881.html -
IS-otsikoituna ja otteeltaan näin:

"Naton virkailija suututti ukrainalaiset: "Täysin hyväksymätöntä"
Naton pääsihteerin Jens Stoltenbergin kansliapäällikkö Stian Jensen näyttää vihjanneen, että rauhan saavuttamiseksi ja täten Natoon pääsemiseksi Ukraina saattaa joutua luovuttamaan osan maastaan Venäjälle. Jensen vihjasi, että aiheesta olisi jo keskusteltu Nato-jäsenten kesken."
IS-toimittajana Joona Laukkanen

__ __
Ukraina jaetaan ja näin hyväksytään nykyistenkin ongelmien juurisyihin se ainoa oikea ratkaisu -

.. ja näin rauhanomainen rinnakkaiselo saadaan aikaiseksi tähän itäslaavien keskinäiseen välien selvittelyyn, jopa niin, että vahva keskinäinen kaupankäynti saadaan jälleen käyntiin - ja kiinalaisetkin saavat sanattoman hymyilyn aiheen |0 ..

|0 Kiina omistaa ja vuokraa suuria peltopinta-aloja nykyisen Ukrainan mustan mullan alueelta ja näin haluaa turvata rauhan ravinnon tuotannolle pelloilta, jonka tarkoitus on yksinkertainen - tuottaa ruokaa tarvitseville.

__
Venäjän ja Kremlin tavoite on turvata Ukrainan noin reilu kuusimiljoonainen venäjänkielinen ja -mielinen väestön osa, joka onkin keskittynyt itään ja Krimille |1 ..
Vuoden 2014 jälkeen niin sanotulta Donpas' in alueelta on paennut itse Venäjän puolelle jo noin miljoona Ukrainan venäjänmielistä |2.

|1 ~ https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/21/krim-halusi-irti-ukrainasta-jo-1990-luvulla -
|1 ~ https://yle.fi/a/3-7149546 -
"Elävä arkisto: Krim halusi osaksi Venäjää jo 20 vuotta sitten"
|2 Kts. karttapiirros 1, löytyy linkin ~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2022/12/mita-ukrainassa-onkaan-tapahtunut.html - alta.

__ __
Kuinka turvataan tuo kuusimiljoonainen venäjän mielisyyden kansanosa Ukrainassa?

Nyt Venäjän presidentti Vladimir Putin keskittyy turvaamaan näiden "ukrainalaisten" venäjänmielisten ja -kielisten asema - asuinalueilla, joilla on pitkät historialliset, kulttuurilliset kuin taloudellisetkin perinteet venäläisyyteen ..

.. tämä toiminta näkyy osapuilleen nykyisenä rintamalinjana, jonka taakse itään jää sellainen osa Ukrainaa, joka liittynee Venäjään, kunhan länsi oivaltaa, ettei rauhaa muutoin saavuteta --- saattaa olla että Kiina tukee |3 tätä rauhankehitystä?

|3 ~ https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/03842781-a64d-4a9c-9aae-30d77cfb8949 -
"Kiinan puolustusministeri vierailulla Kremlissä – Julisti suhteiden Venäjään siirtyneen ”uuteen aikakauteen”
Vierailun aikana on ylistetty muun muassa Venäjän ja Kiinan sotilaallista yhteistyötä."

__ __ __
Nyt Naton virkamiehistö yhtenä vihjaa* keinoja, joilla sota saadaan loppumaan -

.. se on sitä paitsi varsin yksinkertaista: Ukrainassa länsimieliset "kiovalaiset" muuttavat Ukrainan itäosista läntiseen Ukrainaan ja toisin päin - venäjänkieliset ja sukujuuria Venäjään kokevat itäiseen osaan, josta tuleekin sitten osa uutta Venäjää!

|* Mehän emme todellisuudessa tiedä mitä kaikkea Naton sisällä, Naton jäsenmaissa keskustellaan ja kuinka laajasti Ukrainan tulevaisuudesta - se me kuitenkin tiedämme vuoren varmasti; on kyse itäslaavien keskinäisyyden kipuilusta, jossa siviilit kärsivät eniten |e, niin kummallakin puolen rajaa - mihin se sitten vedetäänkin tuonne itäiseen Ukrainaan.

__ __
EKSTRA
Ehkä esimerkkiä voitaisiin saada Kyproksen toistaiseksi vielä täysin hyväksymättömästä jaosta turkkilaiseen ja kreikkalaiseen osaan - de facto saari on tänään jo jaettu kahteen osaan |4.

|4 ~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2023/06/turkista-uusi-tuoreesti-yllattava-idea.html-
"Turkista uusi tuoreesti yllättävä idea rauhasta Eurooppaan!"

__ __
30082023
BREAKING NEWS

~ https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009820515.html -
IS-otsikko: "Unkarin pää­ministeri kehottaa länttä tekemään ”diilin” Venäjän kanssa: Ukraina ei pääse Natoon eikä saa Krimiä takaisin
Viktor Orban esitti rauhanratkaisua Fox Newsin entisen juontajan Tucker Carlsonin haastattelussa"

-IS-toimittajana Jouko Juonala

__
KL

22

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olis ihanaa kosketella sua joka paikasta ja suudella. Sitten imisit mun munaa ja pyllistäisit. Ahmisin ja sormettaisin persettäsi ja sitten työntyisin sisääsi runsaan liukkarin kanssa ja naida lätkyttäisin samalla sinua runkaten. Kun sitä tulisit niin kääntyisit samalla ympäri ja ottaisit spermani suuhusi. Sitten suudeltaisiin pitkään ja kiihkeästi. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihanaa kosketella sua joka paikasta ja suudella. Sitten imisit mun munaa ja pyllistäisit. Ahmisin ja sormettaisin persettäsi ja sitten työntyisin sisääsi runsaan liukkarin kanssa ja naida lätkyttäisin samalla sinua runkaten. Kun sitä tulisit niin kääntyisit samalla ympäri ja ottaisit spermani suuhusi. Sitten suudeltaisiin pitkään ja kiihkeästi. <3

        Pyydetty julkaisulupa alkuperäisen kirjoittajalta? Orig. löytyy googlaamalla.

        Näyttäisi olevan päivitettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydetty julkaisulupa alkuperäisen kirjoittajalta? Orig. löytyy googlaamalla.

        Näyttäisi olevan päivitettynä.

        Älä viitti Ilkka. Itse tuon paskakirjoituksesi julkaisit anonyyminä.


    • Anonyymi

      Keväällä taas vois pukeutua tiukkoihin naisten latex ja pvc leggareihin. Bootsit nahkatakki ja huivit ja vyöt. Parasta on kun vanhempia miehiä tulee taakse ja painautuu kalu kovana peppuani vasten. Hivelee edestä ja takaa. Siitä sitten voi edetä mihin vaan. Irstailu on ihanaa

    • Anonyymi

      Olen tosi vaalee, vaaleatukkainen sinisilmäinen poika, nyt 22, silloin 19 kun olin metrossa Roomassa, oli kesä, ulkona varmaan 35 astetta ja metrossa vielä kuumempi. Metro oli ihan täynnä hikisiä tummia miehiä, varmaan italiaanoja mutta myös pohjoisafrikkalaisia, jotkut ihan mustia. Pakkauduimme tiiviisti, ja jumiutuin yhteen nurkkaan. Mulla oli shortsit jalassa ja tunsin kun käsi alkoi hipelöidä takaa löysien shortsien lahkeesta ylös. Ensin en tajunnut mitään siinä puristuksessa, mutta sitten sormet ohitti löysän boxerini reunan ja saapui hitaasti reiälle. Alkoi hieroa peppureikää, se tuntui kyllä hyvältä - hikiset sormet pepussa. Aloin vähän ynähdellä, mutta en voinut liikkua. En nähnyt kenenkään katsovan mina sillä silmällä. Edessä oleva tumma, mustine rintakarvoineen seisoi vastapäätä, katseli kattoon ja työnsi lantiotaan eteenpäin. Minun paksuuntunut kulli koski kankaan läpi toista kullia. olin ilmeisesti sandwiched, yksi takana ja yksi edessä. Edessä oleva laittoi kätensä kullini päälle kankaan päällä ja vaivihkaa hieroi ja yritti ottaa terskaa käteensä. Takaaoleva pyöritteli soremeaan mun pepussa. Tilanne oli niin jännittävä että olin ihan kiimassa. Aloin ynistä yhä kovempaa,. Sormi kävi nyt edestakaisin ja edestä hierottiin hyvnkin. Sanoin että Im cuming. Ja sen ne varmaan halusivatkin. Spegut ryöppysi mun boxereihin ja alkoi valua reisiä ptikin alas. Seuraava asema tuli ja karvaset pojat lähtivät liukkaasti paikalta....

      • Anonyymi

        No mulle kävi just noin 80 luvun alussa kun olin hieman riehakas ja tuli hölmöilyä siten että sain ehdonalaistuomion ja myös ehdonalais valvojan joka oli tuolloin hieman alle 50 vanhapoika ja asui äitinsä kanssa kahden . Kaverini isoveljeltä sai kuulla että tuo mies on ilmeisesti gay ja itseäni kiinnosti hieman miesten välinen sexi ja olin kokeilutkin yhen kaverini kanssa toistemme runkkaamista ,eräänä perjantai iltana oltiin kavereiden kanssa kylillä ja alkoholiakin oltiin otettu ja silloin ajattelin että tänä iltana vois kokeilla miehen hakemistoja mieleeni tuli että näyttelen kavereilleni huonovointista jolloin pääseen niistä eroon ja niin pääsinkin ja soitin lähimmästä puhelinkopista tuolle miehelle ja pyysin häntä hakemaan minut pois kaupungilta ja jonkin ajan kuluttua tulikin tuossa vaiheessa kun nousin hänen autoonsa niin olin aika kiimassa ja hä vaan kysyi että mitä kundi johon vastasin että on aika huono olo ja väsyttää ,lähdettiin ajamaan ja jonkin ajan kuluttua kysyi että eihän sulla ole kova kiire vielä kotiin jos ajeltaisiin vähän aikaa vastasin että ei oo kiire ja jonkun aikaa ajeltuamme rupesin näytteiden sammunutta ja silmääni raottamalla tarkkailin että mihin hän on mua viemässä jonku ajan päästä kurvasi autonsa eräälle metsätielle ja laittoi kätensä mun reidelle ja ryhtyi herättäneen minua ,no arvata saattaa miten siinä kävi varsinkin kun huomasi mun nuoren 17 kundin stondaavan kalun ,sain melkoista suuhoitoa häneltä ja tietysti opettelin myös imemään ottamalla häneltä suihin, myös kullia sain takapuoleeni tuona iltana häne autossaan ja tuosta "ajelusta muodostuikin meille tapa ja 2-3 kertaa kuukaudessa olin hänen autossaan housut kintuissa peppu hyvin rasvattuna.


      • Anonyymi

        Tämä sairas pösilö majailee Ilkan avauksissa. Sotkee kateuttaan. Voisiko mode asettaa tuon onnettoman IP: n banniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sairas pösilö majailee Ilkan avauksissa. Sotkee kateuttaan. Voisiko mode asettaa tuon onnettoman IP: n banniin?

        Ahaa - avaajalla on banni ja siksi kirjoittaa anona


    • Anonyymi

      Ukrainassa on edelleen miljoonia painostuksen alla olevia venäjänkielisiä ja -mielisiä!

      • Anonyymi

        Miksi olevat Ukrainassa, jos haluavat olla venäläisiä?

        Ja tuo maan jakaminen kahtia: oliko kovinkaan viisas ja kauaskantoinen Saksan jakaminen aikoinaan länsi- ja itäsaksaan? No ei ollut.


      • Anonyymi

        Zelensky on venäjänkielisenä painostuksen alainen. Moskovasta tulevan painostuksen alainen.


      • Anonyymi

        Älä valehtele Ilkka. Venäjänkieliset esim Harkovassa ovat kovasti laittaneet hanttiin Putinin hyökkäysjoukoille. He muistavat Venäjän armeijan miehityksen ja heidän tekemät sotarikokset.


    • Anonyymi

      Neloseen: Kyproksen jako!

      • Anonyymi

        Kuole jo siihen vatsasyöpääsi.


    • Anonyymi

      Täysin järjetöntä: historiasta tiedämme, ettei sotahullun diktaattorin kanssa rauhaa saada alueluovutuksilla.

      • Anonyymi

        Ai, emmekö tosiaankaan tiedä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, emmekö tosiaankaan tiedä ?

        Ainakin me suomalaiset tiedämme - teistä ryssistä en tiedä - Lenin, Stalin, Putin...


    • Anonyymi

      USA kiihdyttää eurooppalaista suursotaa (ATAMC) asetoimittajana. Mikä voisi olla syy brutaaliin kiihdyttämiseen, joka tappaa erityisesti lisää ukrainalaisia sotilaita?

      • Anonyymi

        Tappaa lisää venäläisiä sotilaita?


    • Anonyymi

      Venäjä jakautuu Moskovan tyranniaan ja vapaisiin kansoihin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe