Joka päivä on hyvä oppia joku asia

Anonyymi-ap

Mitä sinä opit tänään? Rakkaudesta,läheisyydestä,elämisestä, itsestäsi...

73

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      I have a Dream

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kokeilin varpailla vähän vettä ja oli aika kylmää ja märkää

    • Anonyymi

      Sen oppinut, että parempi olla yksin.

      • Anonyymi

        Hyvää itsenäistymispäivää🥳


      • On yksin olemisessa omat hyvät puolensa, mutta myös huonoja.


    • En oppinut muuta kuin sen vanhan totuuden, että vain muutos on pysyvää.

      • Anonyymi

        riippuu muutoksesta. jos on vaikka laihduttanut 30 kiloa niin ei se välttämättä ole pysyvää jos syö epäterveellsesti ja lihoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        riippuu muutoksesta. jos on vaikka laihduttanut 30 kiloa niin ei se välttämättä ole pysyvää jos syö epäterveellsesti ja lihoo

        Et ymmärtänyt. Et ole nähnyt elämää jos kuvittelet, että täällä (elämässä) on jotakin pysyvää. Palstallakin tullaan ja mennään. Unohdetaan ja jätetään taakse, tuosta vaan. Sanomatta mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        riippuu muutoksesta. jos on vaikka laihduttanut 30 kiloa niin ei se välttämättä ole pysyvää jos syö epäterveellsesti ja lihoo

        Laihduttaminen ei ole niin yksinkertaista ja helppoa, ku vois kuvitella. Just oli YLEllä juttu siitä.

        https://yle.fi/aihe/a/20-10006552


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt. Et ole nähnyt elämää jos kuvittelet, että täällä (elämässä) on jotakin pysyvää. Palstallakin tullaan ja mennään. Unohdetaan ja jätetään taakse, tuosta vaan. Sanomatta mitään.

        no kerro mikä muutos on pysyvää kun sanoit että vain muutos on pysyvää. herranen aika jos sä teet muutoksen että laihdutat ja lihot takasin niin silloin muutos ei ole pysyvää. etkö ymmärrä. silloin muutos ei ole pysyvä jos sä lihot laihdutetut kilot takasin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Laihduttaminen ei ole niin yksinkertaista ja helppoa, ku vois kuvitella. Just oli YLEllä juttu siitä.

        https://yle.fi/aihe/a/20-10006552

        mutta sähän sanoit että vain muutos on pysyvää. ja nyt sanot ettei olekaan


      • Anonyymi

        ja esim terveydetilanne voi parantua paremmaksi jolloin muutos ei ole pysyvää. eli terveydentila pysyis huonona kuolemaan asti


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja esim terveydetilanne voi parantua paremmaksi jolloin muutos ei ole pysyvää. eli terveydentila pysyis huonona kuolemaan asti

        On aika turha heitellä mitään kovin filosofisia sinulle... Joten unohda.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On aika turha heitellä mitään kovin filosofisia sinulle... Joten unohda.

        eli olen oikeassa ettei muutos ole pysyvää


    • Anonyymi

      Juoksu jalkaa halimaan kuraisena. Hymy ja suukko, sitten ne kaksi sanaa takapenkiltä. Onni on pienissä hetkissä

    • Anonyymi

      Amor vincit omnia.

      • Anonyymi

        It so does not.


    • Anonyymi

      Saman ku eilenkin, en merkitse mitään.

      • Sille ei paljon mahdeta.


      • Anonyymi

        Merkitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkitset.

        Ensin tuohon merkitset kommenttiin..

        Kenellehän muka merkitsen? Eipä sellaista täällä ainakaan mistään huomaa. Yksin vaan joutuu kestää tätä jatkuvaa kiusaamista. Ei ketään missään tukena tai apuna. Ei edes usko tätä vaikka kuin on selvää.. No eipä tässä oikestaan enää tarviikaan koht ketään olla vierellä, eikä muka välittämässä.
        Kyllä tässä sen verta luovutusfiilis on.
        Parit pikku jutut pitää enää hoitaa ettei oo liikaa vaivaa jollekin kenelle Ei merkinnyt tähänkään asti.

        --------------------

        Sitten 🐺

        Mitä tarkoitat tolla?
        Tosiasiassa, sä olisit voinut asialle kyllä..


    • Anonyymi

      Vähän tuntuu samalta kuin ei ole läheisyyttä 🙄🥺

      • Anonyymi

        Samalta tuntuu ku kenestä?

        Läheisyys on tärkeää joo samaa mieltä..
        Mutta sitäkin tärkeämpää
        On tai olisi ollut se että olis edes yksi ihminen välittänyt oikeessa elämässä.. 😢😪
        Silloin olis kyllä varmaan sitä läheisyyttäkin hmm.. 🤔
        Tai siis vois olla...


    • Anonyymi

      Jotkut oppii ajoissa ja jotkut oppii myöhemmin.

      • Anonyymi

        Oppii mitä?


    • Anonyymi

      Kaksikin että jokainen saa yhtä paljon hakkaamista työhönsä ja joka paikkaan. Ja yhtä kauan. Teen jälkeen mitä vaan että onnistuu ja sadaanbostertua takaisin joka teko heille? Paljonko maksaa tai mitä täytyy tehdä ?

    • Anonyymi
      • Mistä sä päästät irti tänään? :(


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mistä sä päästät irti tänään? :(

        Ainenkin olen ollut selvinpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainenkin olen ollut selvinpäin.

        Hienoa!
        Tosta vois ajatella että et normaalisti olisi.
        Jos on noin niin muista että päivä kerrallaan..
        🤗😊


    • Anonyymi

      Lähetä raivoa niihin hehkuihin jotka tekevät työtä j hakkaan koko porukkaa mitä ikinä tekevät mitä työtä tekevät niin hakkaan

    • Anonyymi

      Tuhoan talouttanne ja hakkaan mustas rahaan ja kaikkeen mitä teette

    • Anonyymi

      Tänä ei todellakaan ole ohi,nyt vasta aloitetaan kunnon paska ja pahaa teille,mitä ikinä pystyn nim hakkaan Ha tuhoan.

    • Anonyymi

      Elämä on merkityksetöntä kuoleman odottamista.

      • Anonyymi

        Mä niin ymmärrän tätä kommenttia. Niitä päiviä on riittävästi kun tuntuu kuoleman odottamiselta.
        Että elämä on jollain lailla ihan hullua.
        Onneksi on ystäviä,jotka soittavat ja kyselevät vähän vointeja. Keskustelu(esim. tänään)antaa uusia ajatuksia. Olen oppinut,että nenä täytyy työntää ulos jos mahdollista niin joka päivä. Edes vähäksi aikaa.


    • Anonyymi

      Olen oppinut kaiken tarvittavan. Samaa ei voi sanoa kaikista muista.

      • Anonyymi

        Tuo on erittäin yksinkertaisen ihmisen kommentti. Siinä vaiheessa kun kuvittelet oppineesi kaiken, kehityksesi pysähtyy. Todella typerästi ajateltu. Mutta eipä näillä palstoille ole odotuksetkaan kovin korkealla. sivusta


    • Anonyymi

      Opin että älä nyt stana juoksentele kesälenkkareilla kadulla, jota ei ole vielä lakaistu. Teki kipeää ja muistan ainakin pari vuotta keväisin tämän ...

    • Anonyymi

      Jälleen uudelleen opin, että joidenkin mielestä itsensä hyväksyminen tarkoittaa mukautumista heidän mielikuvaansa ja toiveisiinsa vaikkei heidän käsityksensä olisi lähelläkään totuutta. Samoin sen, että niin kauan kuin on hyödyksi ei ketään kiinnosta onko onnellinen, kunhan täyttää heidän tarpeitaan. Ja ei. En projisoi sillä soisin jokaisen olevan mahdollisimman onnellinen - myös itseni.

      • Anonyymi

        Nyt sä et kuitenkaan tiedä ymmärrä jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sä et kuitenkaan tiedä ymmärrä jotain

        Kerrotko mitä en ymmärtänyt?


    • Anonyymi

      Opin tänäänkin sen että 50+ mies on hyvän ikäinen minulle. Heissä on juuri sitä jotain joka saa haaveilemaan heistä.

    • Kiinaa olen harjoitellut😅

    • Anonyymi

      Ja hei aamulla hakataan Juhan töitä ja Susannallaxon kuulemma jotain uutta juttua,piestään heti kun tekee jotain ja kun päästään viemään.

    • Anonyymi

      En minä opi mitään päivässä, en edes muutamassa. Joskus mietin, miksi en ole oppinut jotain asiaa aikaisemmin? Että se ottaa aikaa ja on tarvittu kärsimystä siihen, että oppi on mennyt perille ja kenties vain vähän kerrassaan. Jonain päivänä sen lopulta käsittää, ehkäpä jopa yhden päivän aikana tai yhdessä hetkessä. Elämä laittaa välillä polvilleen. Ehkei kuitenkaan huono juttu, kun saa pysähtymään itsensä kanssa. Jos haluaa muutosta, on aloitettava itsestään. Halasin tänään läheistä ihmistä. Siinä päivän läheisyys :)

      • Anonyymi

        Se että aiheuttaman ihmiselle kärsimystä ja sen päälle sanella millä tavalla sun tulisi omassa elämässä olla (vaikka et ole tällä hetkellä edes olemassa). On vain sairasta ja värin. Toisen ihmisen aliarvioimista ja lapsen tasoisensa pitämistä


      • Anonyymi

        Mulla ei mitään oppeja ole ollut. Mulle aiheutettu kärsimys on ollut turhaa. Olette nähnyt mut ihan jonain muuna ihmisenä kuin oikeasti olen! Ja nyt puhutte syntymättömälle lapselle aiheutuvasta haitasta jos en mene halaamaan mummoa?


      • Anonyymi

        Mun ei tarvitse olla sellainen ihminen minä te näette toimivan ja hyvän/terveen ihmisen. Ette edes tiedä kuka tai millainen olen. Ja tämä on totta


    • Anonyymi

      Mä tulen kantamaan tätä lopun elämääni mukanani. Ja se sattuu. Mutta se riittää. Mä olen rakastumiseni kokenut jo.

      • Anonyymi

        Entä jos toivoisitkin sellaista, ettet joutuisi kantamaan liian raskasta taakkaa mukanasi? Päätätkin toimia toisin?


      • Anonyymi

        Mikä saa sinut ajattelemaan, että olisit kokenut jo elämäsi rakastumiset? Tulevasta ei tiedä ennalta ja menneisyyden raskaat kokemukset saavat arvostamaan aitoa rakkautta ja rakastavaa parisuhdetta aivan eri tavalla kuin olisi arvostanut, jos on aina löytänyt uuden rakkauden heti edellisen päätyttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos toivoisitkin sellaista, ettet joutuisi kantamaan liian raskasta taakkaa mukanasi? Päätätkin toimia toisin?

        Täälläkin vai näkee kuinka ihmiset pilkkaa toisiaan ja niiden murheita ja ajatuksia. Helpommalla pääsee kun sulkeutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sinut ajattelemaan, että olisit kokenut jo elämäsi rakastumiset? Tulevasta ei tiedä ennalta ja menneisyyden raskaat kokemukset saavat arvostamaan aitoa rakkautta ja rakastavaa parisuhdetta aivan eri tavalla kuin olisi arvostanut, jos on aina löytänyt uuden rakkauden heti edellisen päätyttyä.

        Koska olen päättänyt niin. En kaipaa uusia rakastumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen päättänyt niin. En kaipaa uusia rakastumisia.

        Miksi kuitenkin koet tarpeelliseksi käydä siitä täällä ilmoittamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin koet tarpeelliseksi käydä siitä täällä ilmoittamassa?

        Vastasin aloitukseen. Niinkuin kaikki muutkin. Enkö minä saa missään purkaa ajatuksia niinkuin kaikki muutkin? Onko se jotenkin sulta pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin aloitukseen. Niinkuin kaikki muutkin. Enkö minä saa missään purkaa ajatuksia niinkuin kaikki muutkin? Onko se jotenkin sulta pois?

        Ei ole multa pois ja totta kai saat purkaa ajatuksiasi. Mietin vain, että mikä siihen motivoi? Vaikutti siltä että se asia kuitenkin jollain tapaa vaivaa, kun sitä ylipäätään mietit. Tai niin itsellä ainakin, että otan sen asian esille, joka vaatii jonkilaista käsittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin koet tarpeelliseksi käydä siitä täällä ilmoittamassa?

        "Kokeilin varpailla vähän vettä ja oli aika kylmää ja märkää" miksi et kysy tuolta samaa? Miksi ihmeessä sinulla on oikeus ihmetellä mitä minä kirjoitan kun olen lähestulkoon ainut joka kirjoittaa koko aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole multa pois ja totta kai saat purkaa ajatuksiasi. Mietin vain, että mikä siihen motivoi? Vaikutti siltä että se asia kuitenkin jollain tapaa vaivaa, kun sitä ylipäätään mietit. Tai niin itsellä ainakin, että otan sen asian esille, joka vaatii jonkilaista käsittelyä.

        En kaipaa uusia rakastumisia kun en ole yli entisitäkään. Se on se mikä tuo tuskaa tullessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa uusia rakastumisia kun en ole yli entisitäkään. Se on se mikä tuo tuskaa tullessaan.

        Ymmärrän kyllä tuon ajattelutavan. Itse en vain sulje itseltäni mitään ovia, vaikken aktiivisesti suhdetta ole hakemassa. Otan mielelläni vastaan sen, mitä elämällä on vielä tarjottavana. Sitä missä muodossa tulee, sitä en tiedä. Mutta kun vaan elää ilman mitään odotuksia uteliaana, niin ainakin voi tavata mukavia ihmisiä. Harvemmin niistä mitään sen kummempaa syntyy, rehellisesti sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon ajattelutavan. Itse en vain sulje itseltäni mitään ovia, vaikken aktiivisesti suhdetta ole hakemassa. Otan mielelläni vastaan sen, mitä elämällä on vielä tarjottavana. Sitä missä muodossa tulee, sitä en tiedä. Mutta kun vaan elää ilman mitään odotuksia uteliaana, niin ainakin voi tavata mukavia ihmisiä. Harvemmin niistä mitään sen kummempaa syntyy, rehellisesti sanottuna.

        Kyseessä ei ole mikään tuollainen asia. Enkä nyt oikeasti kaipaa enempää analysointia sen osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon ajattelutavan. Itse en vain sulje itseltäni mitään ovia, vaikken aktiivisesti suhdetta ole hakemassa. Otan mielelläni vastaan sen, mitä elämällä on vielä tarjottavana. Sitä missä muodossa tulee, sitä en tiedä. Mutta kun vaan elää ilman mitään odotuksia uteliaana, niin ainakin voi tavata mukavia ihmisiä. Harvemmin niistä mitään sen kummempaa syntyy, rehellisesti sanottuna.

        Miksi yrität maalata kuvaa kuin jonkun naisen pitäisi tyytyä siihen johonkin mitä elämä voi vielä tarjota? Ja ettei lapsesta synny mitään ihmeempiä? Unettomuutta raksauden aikana? Miksi? Miksei ihmistä ole olemassa?


      • Anonyymi

        Miksi naisen pitäisi kokea tollaista?


    • Anonyymi

      Hyvällä otetaan turpaan,pahalla päästään eroon.

    • Anonyymi

      että ne valoisat sivut ja sävelet siihen oman elämän ja paskamyrskyn oppikirjaan pitää ensin itse täyttää ja hallita. sitten voi olla se riiviö sille toiselle. ja mulla on tohon vielä aivan helvetin pitkä matka, ehkä loppuu aika kesken

      • Anonyymi

        lisäyksenä, ihan vähän kadehdin mutta enemmän ihailen ja arvostan heitä joilla toi on hallinnassa ja rimmaa


    • Anonyymi

      Sen että tällä palstalla käymisestä tulee hyvä fiilis!

      • Anonyymi

        Minä olen eri mieltä, täällä niuvatason jengiä, lilluvat omissa liemissään. Oletko niuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen eri mieltä, täällä niuvatason jengiä, lilluvat omissa liemissään. Oletko niuva?

        En kuule ole!


    • Anonyymi

      Pitää pysyä uskollisena itselleen. Aina.

    • Anonyymi

      Tämähän menee tuntitöiksi.

    • Anonyymi

      Muutama päivä sitten opin historiasta jotain
      Kun natsit miinoittivat räjähteillä NotreDamen Pariisiissa vetäytymisvaiheessa. He jättivät yhden saksalaisen sotilaan tehtäväksi painaa nappia ennenkuin liittoutuneet tulevat. Mutta,koska se rakennus oli niin kaunis hän ei kyennytkään ja säästi.
      Liittoutuneet sitten purkivat räjähteet.

      Me kaikki tiedetään,että kirkko paloi muutamia vuosia sitten. Ja nyt on rakennettu entiselleen.

      Mitä tästä opimme: kaunista ei pidä tuhota. Sitä pitää vaalia ja varjella. Jos sinulla on ihmissuhde niin rakasta ja hoida. Kohtele niinkuin itseäsi haluaisit kohdeltavan. Viljele ja varjele. Semmonen tehtävä on meille annettu elämästä silmälläpitäen./ap

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe