Kukas on tuo upea kultajousen upea punapää myyjä? Olen rakastunut. Etunimi riittää jos joku vain tietäisi? =)
Kultajousen myyjä?
34
1552
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan tietäisi?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Joku varmasti tietää?
- Anonyymi
Haluavat pitää kyseisen naisen itse niin eivät kerro nimeä, kun pelkäävät kilpailua :-D
- Anonyymi
Rosa.
- Anonyymi
Ei taida kyllä olle Rosa hän
- Anonyymi
Kertokaa nyt rakastuneelle, että pääsee jatkamaan elämäänsä :-D
- Anonyymi
Ilkeätä porukkaa, kun eivät kerro sinulle nimeä.
- Anonyymi
Apua auttakaa nyt :->
- Anonyymi
Help! <3
- Anonyymi
Auttakaa nyt minua
- Anonyymi
Auttakaa nyt poloista :-D
- Anonyymi
Kyllä ihmiset ovat ilkeitä, kun eivät kerro
- Anonyymi
Apuva! Auttakaa nyt raskastunutta :-D
- Anonyymi
Onpa tylyä porukkaa täällä :-D
- Anonyymi
Kertokaa nyt hänen etunimensä olkaa kilttejä =)
- Anonyymi
Auttakaa nyt rakastunutta <3
- Anonyymi
Käy paikan päällä kysymässä. Jumalauta että Lohjalaiset on tyhmiä.
- Anonyymi
Sieltä taisi löytyä se kaikista tyhmin tapaus etkä edes tajua hävetä tai piilotella sitä. Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä taisi löytyä se kaikista tyhmin tapaus etkä edes tajua hävetä tai piilotella sitä. Onneksi olkoon!
Siellä dali domi Lojo lausuu taas jotain hänelle suurinta sitä itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiväkoti tasoista nimittelyä :-D dali domi Lojo :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti koulut taas pian aukeavat niin saat sinäkin muuta tekemistä, kun pääset jo ala-asteelle.
- Anonyymi
Viola.
- Anonyymi
Eipä ole Violakaan =(
- Anonyymi
Jokos joku osaisi kertoa tämän myyjättären etunimen?
- Anonyymi
Jussi Antero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi Antero
Ei nyt olla ala-asteella nimenhuudossa joten sinun ei tarvitse ilmoittautua.
- Anonyymi
On Lohjalla aika tylyä ja typerää porukkaa, kun kukaan ei viitsi auttaa aloittajaa :-D
- Anonyymi
Käyppä kysymässä ihan itseltään paikan päällä.
- Anonyymi
Mitäpä jos menisit muualle viisastelemaan tyhmillä ajatuksillasi?
- Anonyymi
Ei nyt luulisi olevan mikään salaisuus, kun myyjillä on yleensä nimikyltti rinnassa :-D
- Anonyymi
No niin sitä luulisi mutta eipä täällä porukka sitä jostain syystä halua kertoa =(
- Anonyymi
Onko Lohjalla todellakin näin ilkeätä porukkaa etteivät halua auttaa selvästi ihastunutta kyselijää? Eihän se ole teiltä mitenkään pois ja rakkaushan on kaunis asia =)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877