Vaimoni sa minut kiinni

Anonyymi-ap

Olen ollut sellainen harrastelijatranssu aina teini-iästä lähtien. En lopettanut harrastuksiani edes silloin kun menin naimisiin, mutta olen onnistunut pitämään ne kaikki onnistuneesti salassa vaimoltani – luulin niin…
Istuin silloin työkokouksessa toimistollamme ja olin juuri saanut puheenvuoron kun puhelimeni soi. Pystyin vain kuulemaan vaimoni sanat, mitkä hän huutaen minulle tiuski; "Tule heti kotiin. NYT! TAI!!". Sitten hän löi luurin korvaani.
Pelkäsin, että kaikki muutkin paikallaolijat olivat kuulleet sen, joten sanoin, että meillä oli kellarissa putkirikko, joten minun on nyt mentävä ja hoidettava homma välittömästi.
Kävellessäni parkkipaikalle mietiskelin sitä, että mitähän se vaimoni oikein halusi. Olisikohan hän sittenkin jollain tapaa löytänyt kaikki minun ihanat naisten asut, mitkä olin mielestäni piiloittanut tosi hyvin autotalliimme? Minulla oli paljon sellaista rekvisiittaa, kuten peruukkeja, nahkasaappaita, dildoja, anaalitappeja hameita ja leninkejä. Suuret määrät alusasuja. Kaikki ne olin pikkuhiljaa hankkinut 25:n vuoden aikana ja ne olivat minun silmäteräni.. Joskus ajattelin, että jos talo alkaisi palamaan, niin ne pelastaisin ensimmäisenä, sillä niissä oli pohja toiseen, nin kovasti rakastamaani identiteettiini. Se oli nimeltään Jonna Tyttöilijä. Sillä nimellä kutsuin itseäni alusta alkaen! Sillä nimellä olen seikkaillut netissäkin siitä alkaen kun se tuli mahdolliseksi.
Ajoin kiireellä kotiin ja juuri kun aioin laittaa avaimen lukkoon, ovi aukesi ja vaimoni säsähti minulle;
"Sulje ovi ja tule sisään!"
Tunsin kylmän hien kihoavan iholleni! Olinko sittenkin lopulta jäänyt kiinni?
"Minä todella häpeän puolestasi", hän sanoi. ”Täällä sinä olet elänyt kaksoiselämää, etkä ole antanut minun olla mukana siinä. Kuinka sinä voit? Olen todella pahoillani ja tosi pettynyt sinuun!”
Yritin änkytellä jotain vastaukseksi…
”Hiljaa! Ole vain hiljaa ja painu kylppäriin siitä. Siellä kyllä näät mitä sinun pitää tehdä”!!
Sen jälkeen hän meni keittiöön ja sulki oven petässään. Kuulin kuinka hän avasi oluen ja istuutui ilmeisesti omalle paikalleen ikunan viereen..
Niin, se kylppäri. Mitähän siellä minua oli odottamassa?? Hiukan vapisevin käsin avasin kylyhuoneen oven. Mutta… Mitä tämä oikein on? Minä ajattelin.
Kauniisti viikattuna huomasin vaimoni seksikkäimmät alusasut, hänen ihanan, vartaloa myötäilevän, tumman sinisen leningin, hänen mustat korkkarinsa, (Jotkut niistä sopivat minullekin). Pitkä, vaalea peruukki ja koko hänen meikkisarjansa..
Yritin huutaa hänelle saamatta vastausta. Tekisinkö todella sen, että pukeutuisin niihin, mikä tässä tilanteessa oli selvästi hänen tarkoituksensa..
Seuraisiko siitä minulle tosi iso häpeän paikka? Ei, en ehkä kuitenkaan häpeäisi, koska hän nyt varmasti tietää kaiken, siis miksi häpeäisin.. Niinpä ryhdyin ajamaan karvojani ihan joka paikasta. Alapään karvat ensin kapealla hiusten leikkurilla, sitten höylällä ihan sileäksi. Kuivasin itseni hyvin ja sipaisin vaimoni parfyymia strategisiin paikkoihin ryhtyen tekemään meikkiä. Se kävikin minulta tottuneesti, sillä olihan salaa meikannut vaikka kuinka monta kertaa.
Istuin pallille peilin eteen ja vedin jalkoihini ihanat, leveillä pitseillä varustetut mustat stay-upit. Voi kuinka ihana tunne täytti sisimpäni!!
Stringit, rintaliivit ja sitten leninki. Lopuksi korkkarit jalkaan. Kuten aina ennenkin Jonnan poikaklitta sojotti taas suorana stringeissäni.
Mutta.. Uskaltaisinko sittenkään näyttäytyä vaimolleni tällaisena? Mietin hetken ja syvään huokaisten keräsin lopulta kaiken rohkeuteni kokoon! Jatkuu..
Jatkuu..

4

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimoni sai minut kiinni..
      Astelin käytävälle. Pysähdyin hetkeksi suuren eteisen peilimme eteen ja pyöräytin peppuani ja tunsin jotain kovenevan stringien tiukkudessa jälleen nähtyäni itseni niin seksikkäänä peilistä. Olin kuumana ja KIIMASSA!! Nyt vaimoni saisi lopulta nähdä itse kuinka hieno minä olinkaan Jonna Tyttöilijänä! Tulisiko hän iloiseksi näkemästään, vai hävettäisikö häntä?
      Avasin oven ja siellä, edessäni istui vaimoni hörppien oluttaan. Myös hän oli käynyt vaihtamassa asuaan. Nuyt hän oli seksikkäämpi kuin koskaan aikaisemmin. Hän oli tosi vahvasti meikattu, näyttäen vähän huorahtavalta. Nyt hänen kasvonsa kirkastuivat kauniiseen hymyyn kun hän sanoi; ”Minähän arvasin, että näytät ihanalta naisena. Miksi ihmeessä sinä olet salannut kaiken tämän ihanuuden minulta näitten vuosien ajan!!!? Miksi!?? Kerro se minulle!”
      Yritin selitellä hänelle sitä että minua kun hävetti asia, enkä tohtinut kertoa kaikkea hänelle, sillä uskoin meneväni liian pitkälle hänen erootisille alueilleen.. ja pahimmassa tapauksessa pelkäsin hänen hylkäävän minut.
      ”Ei se mitään nyt”, hän sanoi. ”Tule nyt tähän luokseni.” Hän hyväili toisella kädellään peppuani, rintojani ja toisella kädellä leningin läpi seisovaa kaluani, mitä hän niin hellästi paineli…
      Sitten hän pyysi minua riisumaan leningin. Ja tietenkin tottelin häntä kaikessa. Sain jopa aploodit häneltä..
      Sitä seurasi ihana imutteluhetki jolloin hän imemällä tyhjensi pussini. Kääntyi sitten nopeasti ja laski omat spermani suustaan kerralla suuhuni. Voi kuinka ihan tunne mikä sai minut haluamaan että itse pääsisin imemään jonkun toisen miehen kalua…
      ”Voi että miten ihanaa päästä imemään ihan ikioman transmieheni kyrpää.” sanoi vaimoni. ”Tämä kun maistuukin niin hyvältä! Eikö totta kultaseni?”

      Siitä alkoi täysin estoton jakso yhteiselämässämme. Vaimoni suorastaan pyhitti yhden dildoistaan minun hoitamista varten. Sain myös olla hänen tyttönään kaiket vapaa-ajat kotona ja kerran ulkomaillakin olimme yhdessä ulkona juhlimassa, eikä kukaan kiinnittänyt mitään erikoista huomiota minuun. Olin tyytyväinen, että mieheksi olin aika pienikokoinen, näin minun oli helppoa löytää itselleni sopivia naisten asuja. Oli niin valtavan hienoa ettei minun enää tarvinnut piilotella mitään, vaan yksi makkarimme kaapeista oli nyt minun asujeni säilytystä varten. Tosi ihanaa kun hommat tehdään yhdessä.
      Jonna, tyttöilijä

      • Anonyymi

        Vaimoni sai minut kiinni – osa 2

        Siitä päivästä alkaen, jolloin vaimoni sai minut kiinni siitä minulle oikeasta identiteetistäni Jonnasta, on elämämme ollut suoranaista ihanuutta vuoteessa. Vaimoni huorahtavan näköiseksi meikattuna ja minä samanlaisena transsuna.Joskus suorastaan kilpailimme kenellä oli seksikkäimmät alusasut. Haastamme toisiamme mitä erilaisimpiin leikkeihin udelleen ja uudelleen. Joskus tapahtuu, että menemme ulos kävelylle minä luonnollisesti naiseksi pukeutuneena, eikä kukaan kiinnitä minuun mitään erikoisempaa huomiota. Hyväilemme toisiamme aika avoimesti. Kiinnijäämisen vaara nostaa kiimatasoamme vielä enemmän.

        Eräänä päivänä kun tulin kotiin töistä, vaimoni sanoi minulle; ”Sinähän tiedät mitä minä haluan, vaihda asusi heti. Minä laitan sillä aikaa ruokaa.!!”

        Tottelin tietenkin häntä kuten aina ja hetken kuluttua olin vaihtanut ulkomuotoa Jonnaksi. Minulla oli vaalea peruukki, sukkahousut, mitkä olivat haaroista avonaiset. Lyhyt hame ja valkoinen pusero. Aika nätti olin siinä vaikka itse sen sanonkin.

        Koputin keittiön ovelle ja huusin, että ”Jonna olisi nyt valmis. Täältä tulen!”

        Oijoj, ajattelin, kun avasin oven. Tuohan ei olekaan vaimoni. "Kukas sinä olet?", minä kysyin.

        Sillä keittiössä seisoi solakka ja kaunis ruskeatukkainen nainen. Hiukset yltyivät aina olkapäille asti. Hän oli todella kaunis, mutta näytti hiukan aralta. Minä taas menin ensin mykäksi, sillä enhän koskaan ollut nayttynyt naisena kenellekään vaimoni tutuista.

        ”Yllätys, yllätys kulta!” huusi vaimoni. ”Toin yhden kivan työkaverini mukaan näyttääkseni sinullekin että kuinka hieno hän on. Eihän se haittaa, eihän?”

        ”No ei tietenkään, tervetuloa vaan.” Minä vastasin. ”Mutta olisithan sinä voinut varoittaa minua etutkäteen kulta!”

        ”OK, mutta eihän se silloin olisi ollut yllätys ja olen varma, että et suinkaan tule pettymään.” hän vastasi outo hymy kasvoillaan. Mitähän hänellä oikeastaan oli taas mielessään? Minä aprikoin.
        Söimme yhdessä todella hyvän päivällisen ja siinä hurahti melkein pari pulloa viiniäkin. Kun vielä otimme konjakit kahvin kera, alkoi nautittu alkoholi jo vaikuttamaan meissä. Yht’ äkkiä tunsin kuinka Liisa, mikä oli vieraamme nimi, alkoi hyväilemään jalkaterällään jalkaani ja aina ylös jalkojeni väliin koskettaen kulliani… Olin hämmentynyt. Ensin tunsin pientä epävarmuutta, sillä istuihan vaimoni kuitenkin saman pöydän ääressä, mutta kaikki tuntui kuitenkin hyvältä, varsinkin kun vaimoni minuun päin kääntyneenä saanoi; ”Tämä on se yllätys kultaseni. Siitä vaan käy eteenpäin. Liisa on kaikissa leikeissä mukana. Olemme sopineet siitä, emmekö olekin Liisa?”

        Liisa ja minä päädyimme lopulta olohuoneen sohvalle, kun vaimoni alkoi keräämään astioita tiskikoneeseen. Liisan kädet olivat joka puolella kehollani ja hän hengitti raskaasti, enkä minäkään jäänyt jäykistyneenä paikalleni, vaan vastasin kaikin tavoin hänen hyväilyihinsä. Hyväilin hänen muodokasta peppuaan, rintoja, niitä pitkiä sääriä ja ylös leningin alle kiinni ihaniin pikkareihin. Voi kuinka rakastinkaan pitsiä.. Ja APUA!! En usko että tämä on totta! Pikkarien lahkeen alta sain käteeni IHANAN SUUREN KULLIN!!! Jatkuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni sai minut kiinni – osa 2

        Siitä päivästä alkaen, jolloin vaimoni sai minut kiinni siitä minulle oikeasta identiteetistäni Jonnasta, on elämämme ollut suoranaista ihanuutta vuoteessa. Vaimoni huorahtavan näköiseksi meikattuna ja minä samanlaisena transsuna.Joskus suorastaan kilpailimme kenellä oli seksikkäimmät alusasut. Haastamme toisiamme mitä erilaisimpiin leikkeihin udelleen ja uudelleen. Joskus tapahtuu, että menemme ulos kävelylle minä luonnollisesti naiseksi pukeutuneena, eikä kukaan kiinnitä minuun mitään erikoisempaa huomiota. Hyväilemme toisiamme aika avoimesti. Kiinnijäämisen vaara nostaa kiimatasoamme vielä enemmän.

        Eräänä päivänä kun tulin kotiin töistä, vaimoni sanoi minulle; ”Sinähän tiedät mitä minä haluan, vaihda asusi heti. Minä laitan sillä aikaa ruokaa.!!”

        Tottelin tietenkin häntä kuten aina ja hetken kuluttua olin vaihtanut ulkomuotoa Jonnaksi. Minulla oli vaalea peruukki, sukkahousut, mitkä olivat haaroista avonaiset. Lyhyt hame ja valkoinen pusero. Aika nätti olin siinä vaikka itse sen sanonkin.

        Koputin keittiön ovelle ja huusin, että ”Jonna olisi nyt valmis. Täältä tulen!”

        Oijoj, ajattelin, kun avasin oven. Tuohan ei olekaan vaimoni. "Kukas sinä olet?", minä kysyin.

        Sillä keittiössä seisoi solakka ja kaunis ruskeatukkainen nainen. Hiukset yltyivät aina olkapäille asti. Hän oli todella kaunis, mutta näytti hiukan aralta. Minä taas menin ensin mykäksi, sillä enhän koskaan ollut nayttynyt naisena kenellekään vaimoni tutuista.

        ”Yllätys, yllätys kulta!” huusi vaimoni. ”Toin yhden kivan työkaverini mukaan näyttääkseni sinullekin että kuinka hieno hän on. Eihän se haittaa, eihän?”

        ”No ei tietenkään, tervetuloa vaan.” Minä vastasin. ”Mutta olisithan sinä voinut varoittaa minua etutkäteen kulta!”

        ”OK, mutta eihän se silloin olisi ollut yllätys ja olen varma, että et suinkaan tule pettymään.” hän vastasi outo hymy kasvoillaan. Mitähän hänellä oikeastaan oli taas mielessään? Minä aprikoin.
        Söimme yhdessä todella hyvän päivällisen ja siinä hurahti melkein pari pulloa viiniäkin. Kun vielä otimme konjakit kahvin kera, alkoi nautittu alkoholi jo vaikuttamaan meissä. Yht’ äkkiä tunsin kuinka Liisa, mikä oli vieraamme nimi, alkoi hyväilemään jalkaterällään jalkaani ja aina ylös jalkojeni väliin koskettaen kulliani… Olin hämmentynyt. Ensin tunsin pientä epävarmuutta, sillä istuihan vaimoni kuitenkin saman pöydän ääressä, mutta kaikki tuntui kuitenkin hyvältä, varsinkin kun vaimoni minuun päin kääntyneenä saanoi; ”Tämä on se yllätys kultaseni. Siitä vaan käy eteenpäin. Liisa on kaikissa leikeissä mukana. Olemme sopineet siitä, emmekö olekin Liisa?”

        Liisa ja minä päädyimme lopulta olohuoneen sohvalle, kun vaimoni alkoi keräämään astioita tiskikoneeseen. Liisan kädet olivat joka puolella kehollani ja hän hengitti raskaasti, enkä minäkään jäänyt jäykistyneenä paikalleni, vaan vastasin kaikin tavoin hänen hyväilyihinsä. Hyväilin hänen muodokasta peppuaan, rintoja, niitä pitkiä sääriä ja ylös leningin alle kiinni ihaniin pikkareihin. Voi kuinka rakastinkaan pitsiä.. Ja APUA!! En usko että tämä on totta! Pikkarien lahkeen alta sain käteeni IHANAN SUUREN KULLIN!!! Jatkuu..

        Vaimoni oli jossain vaiheessa saapunut oviaukkoon seraamaan tilannetta ja näkin, että olin löytänyt juuri sen mitä hän halusikin.

        ”Eikös hän olekin ihan kultaseni?” Liisallakin on kunnon kalu ja nyt te kaksi saatte leikkiä oikein kunnolla!”

        Liisa kumartuu ouoleeni ja ottaa ilman aikailua kullini suuhunsa. Voi että kuinka ihanalta se tuntuikaan. En ollut koskaan aikaisemmin aikuisiässäni ollut kenenkään miehen kanssa. Poikasen vaan mitä kavereiden kanssa yhdessä runkkailimme aika useinkin. Nyt sain kuitenkin olla naiseksi pukeutuneen miehen kanssa oikein kunnolla ja vieläpä vaimoni järjestämällä leikkihetkellä.

        Liisa on todellinen mestari nuolemaan ja imemään, siinä jää vaimoni toiselle sijalle kirkkaasti. Hän ottaakiveksenikin kokonaan suuhunsa! Hän nuolee joka paikkaa ja lopulta myös anaalianikin. Nyt olin todella kiimassa..

        Ähkin siinä voimakkaasti ja sanoin; ”Liisa, mitä tahansa teetkin, älä missään tapauksessa LOPETA SITÄ!!”

        ”No en takuulla.” Hän vastaa ja rullaa kortsun sopmeensa työntäsen sen peräaukkooni, kertoen, että ”reikää pitää ensin vähän totuttaa ennenkuin annan sinulle ihan oikeaa…” Tunsin kuinka hän rasvasi reikäni hyvin liukkarilla ja toisesta silmäkulmasta näin kuinka vaimoni istui nojatuolissa tyydytellen itseään suurimmalla dildollaan.

        Sitten hän asetti tyynyn vuoteelle pakaroitteni alle. Kääntyi polvilleen jalkojeni väliin. Nyt pelkäsin vähän, sillä Liisan kyrpä oli todella suuri. Pelkäsin, että repeäisin. Vaimoni kuiskasi siitä vierestä että; ”Älä suotta pelkää, hän telee sen hellästi. Olen saanut itse sitä monta kertaa!!” Jäykistyin hetkeksi vaimoni tunnustuksesta, mutta sitten kiimani otti yliotteen ja nostin takamustani ylemmäksi samalla kun tunsin Liisan kullin hakeutuvan reiälleni. Hän työnssi sitä sisään hyvin hitaasti. Ensin sentti, sitten takaisin ja näin hitaasti edestakaisin hitaasti pannen tunsin sen lopulta täyttävän koko alapääni. Tärisin kiimasta. Se tuntui niin epätodelliselta ja halusin lisää. Hän piti ensin kulliaan pohjassa vähän aikaa antaen minun tottua siihen ja lopulta hän alkoi nussimaan!! Minä melkein pyörryin kiimasta. Tunsin itseni onnellisemmaksi kuin koskaan aikaisemmin..
        Vaimoni on tullut viereemme ja hyväilee rintojani ja imee kyrpääni. Olen täydellisessä ekstaasissa. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan, että jotain tällasta saisin osakseni. Liisa laskee sepmansa suoleeni ja vaivumme vuoteelle hetkeksi lepäämään ja sen jälkeen on minun vuoroni nussia Liisaa. Vaimoni vatkaa itseään vimmatusti ja saamme samanaikaisen orgasmin lysähtäen kasaan vuoteelle kaikki kolme.

        Se oli ihaninta mitä olin koskaan saanut kokea ja se kesti lähes läpi koko yön. Arvata saattaa, että saimme Liisasta todelleisen ystävän joka usein vieraili kodissamme ja monasti sain vierestä seurata kun Liisa tyydytti suurella kalullaan työkaveriaan vaimoani…
        Jonna, Tyttöilijä


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe