https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b5afaaaf-0e41-45de-bdd8-9e663475369e
Vantaan 12 vuotias ampuja voidaan pakottaa säilytykseen Niuvanniemeen!
Tämä on hänen rangaistus, koska hän on alaikäinen!
Säilytys voi kestää vuosia, koska kyseessä on "hoito" ja hoito kestää niin kauan kunnes uhri on "terve"
Niuvanniemen alue on todella masentava.
Nuorten rakennus on ulkoapäin siedettävä, mutta muut rakennuksen vuosisatojen takaa kauhu filmeistä!
Nuoret usein karkailevat osastoltaan!
Ampuja säilytykseen NIUVANNIEMEEN?
15
360
Vastaukset
- Anonyymi
Hoito Niuvanniemessä on lähes kaikille asiakkaille LEPONEX
Leponex haittavaikutuksiin kuuluu mm. ÄKKIKUOLEMA!
Niuvanniemessä on niin vähän Psykologeja, joten mistään Terapiasta ei voida puhua!
Niuvanniemessä aika on "pysähtynyt" ja kaikkeen saa kulua ja myös kuluu paljon aikaa!
Niuvanniemi työt ovat virkoja, joten niistä on hyvin vaikea joutua pois ellei itse lähde!- Anonyymi
Kyllä ja siellä pesii nimenomaan kaikki entisajan ns hoitaja psykopaatti, narsistit. Kukaan ei näitä makoilijoita kyseenalaista. Kelpaa siellä jatkaa työuraa vaikka hautaan asti. Työt ei rasita.
- Anonyymi
Tuon pystyi lukemaan jo iltajaskoista. Kirjaillaan psykoosi ja sitten sellaiset myrkyt ettei jaksa edes karata. Iltajaskasta löytyi myös maininta, ettei tuolta päästyään nuoret enää oikein pysty normaaliin elämään.
Sellaselle tuhoamisleirille tuo vaikuttaa..
- Anonyymi
virsi lyhyestä kaunis
- Anonyymi
Herätys Janne Niiranen siellä Iltalehdessä ( vai Niuvanniemessä )
Älä kirjoita skeidaa lehteesi. Tekijä on alle 15 vuotias ja TÄMÄ TARKOITTAA sitä että mitkään oikeuslaitoksen - terveysviranomaisten - poliisiviranomaisten toimenpiteet eivät häneen päde. Hänet voidaan korkeintaan määrätä mielentilatutkimukseen mutta ainoastaan HÄNEN SUOSTUMUKSESTA ja silloin kun kyse on korvausvelvollisuudesta eli vahingonkorvausten summissa tässä tapauksessa. Jo nyt ne on alakantissa ottaen huomioon tekijän ikä.
Tuomita häntä ei oikeuslaitos voi. Poliisi ei voi pitää häntä enää kiinni. Lastensuojeluviranomaiset myös omat voimattomia jos hänen kasvatuksellisesti merkittävät kotiolot ovat asialliset.- Anonyymi
Ampuja täytyy todeta 100 prosenttisesti mielenvikaiseksi jotta hänet voidaan tuomita tahdonvastaiseen hoitoon alaikäisenä. Ottaen taustatiedot huomioon varsin normaali ja teräväjärkinen kaveri on kysymyksessä minkä lähipiiri vielä vahvistaa. Tuollainen kaveri ei koskaan puhaltelisi punaisia Niuvan pallikkatesteissä.
- Anonyymi
Juuri näin. Ja Suomen Risuun kuuluminen ei ole kiellettyä. Toki asetta ei pidä antaa muksun käteen, mutta jos otti omin luvin niin eipä siinä Risuparran parta paljoa poliisin puhuttelussa pärissyt.
Poika lekottelee n. vuoden yksityisessä Luoman laitoksessa ja sitten kotiin. Avohuoltoa n 1 v. eli rahan tuloa perheelle ei voi estää. Win win tilanne kaikin puolin. Lisäksi hienosti meni se kiusaamis selityskin, sitä media jauhaa nyt jauhamistaan, vaikka poliisi on sanonut, ettei ole näyttöä kiusaamisesta, ainakaan tekijää kohtaan. Oliko toiste päin, kiusasiko itse.. sitä tarina ei kerro ..?
- Anonyymi
Tervemenoa.
Ei käy kateeksi. - Anonyymi
Niuvassahan se Jammu Siltavuorikin oli.
- Anonyymi
Vantaalle rakennetaan uutta nuoriso yksikköä, jossa saa tervehtyä poika porukas.🥷
- Anonyymi
Näissä ei kukaan parane, hoitajat ammattitaidottomia sekä prosoivia. Nuorilta ja lapsilta viedään näissä loppukin omanarvon tunto sekä itsekunnioitus. Tämmöset vanhat laitokset pitäisi sulkea ja tehdä tilalle uusia missä olisi oikeasti koulutettu henkilökunta sekä soveltuvuustestit.
- Anonyymi
Niin, rakennettakoon ihan upouusi laitos. yksityinen, tietysti, tälle pienokaiselle. Sinne loikomaan täysihoitoon. Sitten 21 ikävuoteen asti jälkihoitoa, tarkoittaa että kaikki mahdollinen maksetaan, pääsee käymään ajokoulut, purjehtimiskurssit, mitä ikinä osaakaan toivoa yhteiskunnan piikkiin.
Aika makea rangaistus koulukaverin murhaamisesta.
- Anonyymi
Niuvanniemen komennuksella valittua uhria nöyryytetään
Syyllistäminen on Niuvanniemen ainut hoitokeino!
Uhrin kaikki vaateet pestään hoitajan toimesta!
Hoitaja kyttää kun uhri käy kusella,vaikka uhri ei olisi koskaan käyttänyt muita kuin Lääkärin määräämiä lääkkeitä!
Kun uhria tulee omaiset tapaamaan, on hoitaja aina kuuntelemassa mitä urhi ja läheiset puhuvat!
Säilytys on tosi kallista lähettävälle kunnalle! - Anonyymi
Aikovatko kiduttaa vai vain pitää vankina?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576