KIRKON PÄÄTEHTÄVÄ

Anonyymi-ap

On julistaa ristiinnaulittua Kristusta❣️🎚️🩸

55

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luovuttamaton tehtävä!
      Mark 16:15
      ” Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

      • Anonyymi

        Jokainen tekee osaltaan valintansa. Minä valitsen Jeesuksen ja pelastuksen. 😊


      • Anonyymi

        Markuksen loppu on huijarin tekemä lisäys.
        Siitä on varoitus v. -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Matteuksen evankeliumin mukaan Jeesus käski ensin kastamaan syntien anteeksisaamiseksi ja vasta sitten kun ihminen on saanut kasteessa synnit pestyksi pois ja saanut Pyhän Hengen lahjan hänelle tulee opettaa Jumalan käskyt ja kehotus niiden pitämiseksi. Kasteessa Pyhän Hengen saanut vasta ymmärtää opetuksen oikean merkityksen.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Ensin kaste ja vasta sitten opetus on Jeesuksen järjestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markuksen loppu on huijarin tekemä lisäys.
        Siitä on varoitus v. -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Matteuksen evankeliumin mukaan Jeesus käski ensin kastamaan syntien anteeksisaamiseksi ja vasta sitten kun ihminen on saanut kasteessa synnit pestyksi pois ja saanut Pyhän Hengen lahjan hänelle tulee opettaa Jumalan käskyt ja kehotus niiden pitämiseksi. Kasteessa Pyhän Hengen saanut vasta ymmärtää opetuksen oikean merkityksen.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Ensin kaste ja vasta sitten opetus on Jeesuksen järjestys.

        Perkele ei haluaisi, että Markuksen evankeliumin loppua näytetään ja siksi taistelee ankarasti Jeesuksen omilleen jättämää TEHTÄVÄÄ vastaan.
        Jeesus on voittaja❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markuksen loppu on huijarin tekemä lisäys.
        Siitä on varoitus v. -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Matteuksen evankeliumin mukaan Jeesus käski ensin kastamaan syntien anteeksisaamiseksi ja vasta sitten kun ihminen on saanut kasteessa synnit pestyksi pois ja saanut Pyhän Hengen lahjan hänelle tulee opettaa Jumalan käskyt ja kehotus niiden pitämiseksi. Kasteessa Pyhän Hengen saanut vasta ymmärtää opetuksen oikean merkityksen.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Ensin kaste ja vasta sitten opetus on Jeesuksen järjestys.

        Ensin tieto evankeliumista, että voi itse valita ottaako sen vastaan sydämeensä ja alkaa elämään sen edellyttämällä tavalla.
        Sitten kaste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele ei haluaisi, että Markuksen evankeliumin loppua näytetään ja siksi taistelee ankarasti Jeesuksen omilleen jättämää TEHTÄVÄÄ vastaan.
        Jeesus on voittaja❣️

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”


    • Anonyymi

      Kristillisessä kasteessa viedään lapset heti sisälle Arkkiin eli Jumalan valtakuntaan. Kristityt ei jätä lapsiaan kastamattomiksi pakanoiksi tähän maailmaan tämän maailman ruhtinaan valtakuntaan, kuten lahkot tekevät.

      1. Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"

      • Anonyymi

        Tuossa ei sanota että ette luopuneet saastaisesta elämästä, vaan että luovuitte, mutta se ei vain vaikuta itse pelastukseen vaikka niin pitääkin tapahtua. Muutoin myös kaste menettää merkityksensä jos se ei saa aikaan mielenmuutosta. Jos ei luovu, niin silloin ei pelastu vaikka miten olisi vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei sanota että ette luopuneet saastaisesta elämästä, vaan että luovuitte, mutta se ei vain vaikuta itse pelastukseen vaikka niin pitääkin tapahtua. Muutoin myös kaste menettää merkityksensä jos se ei saa aikaan mielenmuutosta. Jos ei luovu, niin silloin ei pelastu vaikka miten olisi vettä.

        Lapsi tuli vanhan liiton jäseneksi: pojat ympärileikattiin 8 pv, ikäisenä; tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhrian. Liitto oli ikuinen liitto.

        Uuden liiton syntiuhri on Jeesus Kristus; sekä pojat että tytöt tulee liiton jäseniksi kristittyjen kasteessa, mikä on ikuinen liitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei sanota että ette luopuneet saastaisesta elämästä, vaan että luovuitte, mutta se ei vain vaikuta itse pelastukseen vaikka niin pitääkin tapahtua. Muutoin myös kaste menettää merkityksensä jos se ei saa aikaan mielenmuutosta. Jos ei luovu, niin silloin ei pelastu vaikka miten olisi vettä.

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni elivät saastaista elämää, eivätkä olleet minkään liiton jäseniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei sanota että ette luopuneet saastaisesta elämästä, vaan että luovuitte, mutta se ei vain vaikuta itse pelastukseen vaikka niin pitääkin tapahtua. Muutoin myös kaste menettää merkityksensä jos se ei saa aikaan mielenmuutosta. Jos ei luovu, niin silloin ei pelastu vaikka miten olisi vettä.

        Kristillisten Kirkkojen toimittama Yksi Kaste on Jumalan tekemä ikuinen liitto, joka ei koskaan menetä merkitystään.

        1. Piet.3
        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

        21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON . Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristillisten Kirkkojen toimittama Yksi Kaste on Jumalan tekemä ikuinen liitto, joka ei koskaan menetä merkitystään.

        1. Piet.3
        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

        21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON . Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"

        Tuhlaajapoikakin oli koko ajan isänsä lapsi ja perillinen, vaikka kävi välillä huonoilla teillä. Eikä se ennakkoperinnön ottaminen poistanut hänen asemaansa isän lapsena ja perillisenä, Perittävä omaisuus oli koko ajan vain kasvanut suuremmaksi.

        Kristillisestä kasteesta lapsena eli esikoisoikeudesta ei pidä koskaan luopua tai vähätellä, eikä vaihtaa sitä Jenkkilahkojen tarjoamiin höyräviin hernekeittoihin eli lahkokasteisiin.
        Silloin joutuu kerran taivaanportilla kyselemään: Isä yksikö kaste sinulla vain olikin?

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni elivät saastaista elämää, eivätkä olleet minkään liiton jäseniä.

        Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni elivät saastaista elämää, eivätkä olleet minkään liiton jäseniä.

        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!


      • Anonyymi

        Jeesus pelastaa, ei kaste.


    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa vapaista suunnista.

      2. Piet. 2:19

      He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuon logiikan mukaan Suomen vapauskin on hyvin, hyvin paha asia.
        Mietitkö koskaan, mitä kirjoittelet???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon logiikan mukaan Suomen vapauskin on hyvin, hyvin paha asia.
        Mietitkö koskaan, mitä kirjoittelet???

        Vapaus tuossa tarkoittaa niitä lahkoja, jotka kieltää Jumalan lakien voimassaolon.

        Jumala nauraa sellaisille uskonlahkoille:

        "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä.
        Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä."


    • Anonyymi

      Herran sanan mukaan kasteessa luovutaan saastaisesta elämästä. Se ei ei pelasta eikä homojen herjaaminen, vaan se että luopuu saastaisesta elämästä, muiden herjaamisesta ja ottaa kasteen. Herran sanan mukaan se on siten eikä homojen herjaaminen muuta Herran sanaa miksikään. Tietenkin niitä voi herjata, mutta Herran sana ei siitä muutu että ennen kastetta luovutaan saastaisesta elämästä ja sitten otetaan kaste. Ei siis riitä vain saastaisesta elämästä luopuminen, vaan sen jälkeen pitää ottaa kaste.

      • Anonyymi

        Eli pieni vauva luopuu kasteessa saastaisesta elämästä???
        Hoh hoijaa mikä logiikka taas!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pieni vauva luopuu kasteessa saastaisesta elämästä???
        Hoh hoijaa mikä logiikka taas!!!

        Uudestisyntymisen peso eli kaste on Jumalan armoteko.

        Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

        Peso on kastetta tarkoittava sana, ja siinä käytetään aina läsnä vesi ja Henki.

        2. Moos. 40:7

        Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

        Vanhoissa Kristillisissä kirkoissa on tallessa kiinteä kasteastia eli pesoastia, missä sitä siunattua vettä pidetään.

        1.Joh.5
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.


    • Anonyymi

      Mistähän syystä tää heppu ristiinnaulattiin?ei tainu syytön olla kun joutu kärsimään. Oli vissiin joku raskaan rikoksen uusia,oliko syyttäjä ja tuomioistuin muka väärässä?tuntuu että rikollista ylistetty koko ajan.

      • Anonyymi

        Luuk. 23:11

        Mutta Herodes joukkoineen kohteli häntä halveksivasti ja pilkkasi häntä; ja puetettuaan hänet loistavaan pukuun hän lähetti hänet takaisin Pilatuksen eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk. 23:11

        Mutta Herodes joukkoineen kohteli häntä halveksivasti ja pilkkasi häntä; ja puetettuaan hänet loistavaan pukuun hän lähetti hänet takaisin Pilatuksen eteen.

        Pilatus tuo raaka roomalainen jumaton mies ei kuitenkaan nähnyt Jeesuksessa mitään syytä, vaikka juutalaiset fariseukset olivat kiihkoissaan miten Jeesus oli opettanut sapatista väärin. Niin Pilatus otti vesiastian pesi kätensä sanoen ettei näe tässä miehessä mitään syytä enkä ota Hänen verta päälleni. Juutalaiset kiihkoissaan huusivat, että tulkoon se meidän päällemme. Ja niin on käynyt ja käy koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilatus tuo raaka roomalainen jumaton mies ei kuitenkaan nähnyt Jeesuksessa mitään syytä, vaikka juutalaiset fariseukset olivat kiihkoissaan miten Jeesus oli opettanut sapatista väärin. Niin Pilatus otti vesiastian pesi kätensä sanoen ettei näe tässä miehessä mitään syytä enkä ota Hänen verta päälleni. Juutalaiset kiihkoissaan huusivat, että tulkoon se meidän päällemme. Ja niin on käynyt ja käy koko ajan.

        Fariseukset ja saddukeukset oli pieni protestoiva ääriryhmä juutalaisia, jotka eivät ottaneet Jeesusta vastaan.

        Kyllä suurin osaa Juutalaisista oli Jeesuksen kanssa samaa mieltä asioista.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fariseukset ja saddukeukset oli pieni protestoiva ääriryhmä juutalaisia, jotka eivät ottaneet Jeesusta vastaan.

        Kyllä suurin osaa Juutalaisista oli Jeesuksen kanssa samaa mieltä asioista.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.

        Jeesus oli pidetty Juutalaisten "Rabbi" kouluttaja ja pappi.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli pidetty Juutalaisten "Rabbi" kouluttaja ja pappi.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Luuk. 4:22

        Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"


      • Anonyymi

        Meidän syntien takia Jeesus ristiinnaulittiin. Etkö tosiaankaan ole kuullut?


    • Anonyymi

      Fariseukset ja Saddukeukset eivät olleet oikeita Juutalaisia, vaan terroristeja, joita Johannes kutsui kyykäärmeitten sikiöiksi.

      • Anonyymi

        Lahkolaiset oli Hamasin meihiä ja siksi olivat Jeesuksen kimpussa.


    • Anonyymi

      jeesus oli puuseppä eikä mikään rabbi.

      • Anonyymi

        Olisi vaan pysytellyt puuseppänä, niin olisi säästynyt häpeälliseltä ristiinnaulitsemiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi vaan pysytellyt puuseppänä, niin olisi säästynyt häpeälliseltä ristiinnaulitsemiselta.

        Jos Jeesus ei olisi mennyt ristille, sinullakaan ei olisi mitään pelastumisen mahdollisuutta.
        Nyt sinulla on mahdollisuus pelastua, mutta sinä et sitä käytä, vaan hylkäät halveksien ja pilkaten Jeesuksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus ei olisi mennyt ristille, sinullakaan ei olisi mitään pelastumisen mahdollisuutta.
        Nyt sinulla on mahdollisuus pelastua, mutta sinä et sitä käytä, vaan hylkäät halveksien ja pilkaten Jeesuksen!

        Kuvitteletko sinä, että minun pitäisi uskoa samoihin satuihin kuin sinun?
        Mitä pilkkaamista se on, jos sanoo asiat niin kuin ne on. Tietääkseni ristiinnaulitsemista pidettiin häpeällisenä kuolemantuomiona.


    • Anonyymi

      Ei kansa halunnut pitää sapatista kiinni, vaan fariseukset. Kansa olisi ottanut Jeesuksen vastaan, fariseukset pitivät kiinni sapatista ja siksi Jeesus piti tappaa.

      • Anonyymi

        Fariseukset oli Hamasin terroristeja. Johannes kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.


    • Anonyymi

      Kirkon päätehtävä on uunottaa yksinkertaisilta rahat pois⚠️

    • Anonyymi

      Jeesus oli pidetty Juutalaisten uskon ja kirjoitusten opettaja ja pappi,
      Rabbi, jonka viisautta Juutalaiset kunnioittivat ja ihailivat.

      Luuk. 4:22

      Ja KAIKKI lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

      Joh. 1:49

      Vastasi Natanael ja sanoi hänelle: Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas.

      Joh. 4:31

      Mutta sillä välillä rukoilivat opetuslapset häntä, sanoen: Rabbi, syö.

    • Anonyymi

      Jeesus oli korkein Juutalaisten pappi ja Rabbi, jota oikeat Juutalaiset kunioittivat.

      Hepr. 7:17

      Sillä hänestä todistetaan: "Sinä olet pappi iankaikkisesti Melkisedekin järjestyksen mukaan"

      Jopa riivaajat tiesivät kuka Jeesus on.

      Luuk. 8:28

      Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?

    • Anonyymi

      Ei se Piru tule ihmistä vastaan hiilihanko kainalossa ja sarvet päässä.

      Kyllä se Piru tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa, hieno mittapuku päällä ja kainalossa Raamattu kansalle painos, hymyilee miellyttävästi ja kysyy sinulta; oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen?
      Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

    • Anonyymi

      2.Kor.11
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      Biblia 1776
      13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
      14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
      15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

      -92
      13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
      14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
      15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

    • Anonyymi

      Puuseppänä jeesus rakensi itse ristinsä.

      • Anonyymi

        Telinetimpurikin pystyy naulaamaan kaksi lankun pätkää ristiin


    • Anonyymi

      Runkonaulaimella tolppaan kiinni vaan.

    • Anonyymi

      Piru se Jeesuksen vei ristille väittämällä sapatinrikkojaksi.

      Mitä Jeesus tietenkin olisikin ollut vanhan liiton mukaan, mutta laki ja pfofeetat olivat Johannekseen asti, joten sapatilla ei olisi pitänyt enää tappaa ketään. Mutta eihän piru siitä välitä.

    • Anonyymi

      Kiitos, olipa nasevasti sanottu. Tosin ylösnoussutta myös.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe