Hei nainen!

Anonyymi-ap

Kaipaisitko nauttimista, tyydyttämistä ja yhdessä tulemista? Minä kaipaisin ja ajatus siitä kiihottaa ja saa olon kiimaiseksi ja kalun kovaksi.

24

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mistä päin ja minkä ikäinen. T. N 43

• Anonyymi

Etelästä ja reilu 40v.

• Anonyymi

Kaipaisin! Miten sinuun saa yhteyden? T. N31.

• Anonyymi

Mikkelissä ois 40v mies valmis myös auttamaan naisia hädässä🫡

• Anonyymi

Varkaudessa pari suhteessa olen kylmenneessä suhteessa. Intohimoa kaipaisin sänkyyn olen vielä uskoisin miehille haluttavassa kuosissa. T. N 43v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varkaudessa pari suhteessa olen kylmenneessä suhteessa. Intohimoa kaipaisin sänkyyn olen vielä uskoisin miehille haluttavassa kuosissa. T. N 43v

Mulla vähän sama tilanne kuin sinulla. Ja lähelläkin olisit. T:M40 Mli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vähän sama tilanne kuin sinulla. Ja lähelläkin olisit. T:M40 Mli

Siksi juuri vastasinkin miten saisi tälläisen suhteen toimii, kerta kokeilu itseäni innosta. Ajatus ollut mielessä kun puoliso ajaa rekkaa ulkomaan keikkaa jopa kaksikin viikkoa reisussa.
        N 43v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi juuri vastasinkin miten saisi tälläisen suhteen toimii, kerta kokeilu itseäni innosta. Ajatus ollut mielessä kun puoliso ajaa rekkaa ulkomaan keikkaa jopa kaksikin viikkoa reisussa.
        N 43v

Tehdään treffit johonki ja katsotaan mihin johtaa. M40 Mli

• Anonyymi

Onko sulla nyt kovana? n35

• Anonyymi

Kyllä se nyt on kovana kun ajattelee kuinka voisi yhdessä jonkun ihanan naisen kanssa yhdessä nauttia toisistaan ja tyydyttää sekä tulla yhdessä...

• Anonyymi

Tuntuu hyvältä hivellä kovenevaa kalua kun mietti kuinka voitaisiin yhdessä nautiskella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu hyvältä hivellä kovenevaa kalua kun mietti kuinka voitaisiin yhdessä nautiskella.

Arvaahan miltä musta tuntuu ajatus siitä, että hyväilen mun kosteaa pimppiä ja ajattelen kovaa kalua myös?!

• Anonyymi

Spedellä taas lääkkeet ottamatta

• Anonyymi

Si kun kerrot vie kui luulit pystyväs yhdenkään noista toteuttaan muute kui ajatuksesi tasolla

• Anonyymi

Mikäs siinä ihan samoilla tavoilla kuin aina ennenkin kuuntelemalla toista ja ottamalla huomioon myös hänen halut ja tarpeensa ja yhdessä niitä sitten toteuttaen. Ei se kato sen kummenpaa oo eikä mitään rakettitiedettä.😀.

• Anonyymi

Minä haluan!

• Anonyymi

Haluaisitko nyt. Mä haluaisin ja olisin nyt valmiina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko nyt. Mä haluaisin ja olisin nyt valmiina.

Kyllä edelleen haluttaa… mun täytyy käydä suihkussa ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä edelleen haluttaa… mun täytyy käydä suihkussa ensin.

Kiva muakin haluttaa kovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva muakin haluttaa kovasti.

Täällä olisi taas halukas nainen, haluan kosketella ja hyväillä itseäni… ajatus siitä saa piirakan kostumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi taas halukas nainen, haluan kosketella ja hyväillä itseäni… ajatus siitä saa piirakan kostumaan.

Kumpa olisit nytkin halukas olisi meinaan itellä samat halut ja olisi upeaa tyydyttää ne yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa olisit nytkin halukas olisi meinaan itellä samat halut ja olisi upeaa tyydyttää ne yhdessä.

Nyt olen aika väsynyt ja menen pian nukkumaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täällä m35v Kuopio.. ja kiinnostaisi....

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      171
      4330
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      95
      2591
    3. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      27
      2346
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      58
      1857
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      380
      1802
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      62
      1486
    7. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      22
      1479
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      81
      1405
    9. Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?

Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden
      Maailman menoa
      107
      1373
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      162
      1255
    Aihe