Hei, Onko riihimäellä kunnollista lounaspaikkaa? Abc:llä kävimme ohimennessä lounaalla, Ruoka ei mitään hääviä mutta kun se oli kaukana lämpöisestä , Parannusta kaipaa. T. Rekkakuskit
Riihimäki Abc
5
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa antaa heille suoraan palautetta siitä, että ruoka ei ollut lämmintä.
Hyvää kevään jatkoa. 🌻👼 - Anonyymi
Kannattaa käydä pienemmillä lounastarjoilu paikois, Suuret ketjut käyttävät usein ulkomaisia kokkeja joiden kotimaassa on kelvannut samanlainen suhju kameleille kun paikallisille ihmisille, Virolaisetkin bussinkuljettaja ja kadunlakaisijat tuli laivalla suomeen ja matkalla heistä tuli insinöörejä ja kokkeja, Kannattaa katsoa mistä on valmis maksamaan.
- Anonyymi
Ullan pakari useimmiten keittolounas, On lämmin ruoka ja suht edullinenkin, Suurilla ketjuilla ei tosiaan ole väliä kunhan jotain saat napaasi, Ja jos huomautat olet vain yksittäinen tapaus joka ei muuta mitään ,Pienemmille se on elossa pysymisen ehto et asiakas on tyytyväinen.
- Anonyymi
Lidili valmisateria esim, Lohikiusaus 2€ siihen juomaksi jaffaa 2€ lämmität itse ja avot lämmintä ja halapoo, Eikä noilla vihanneksilla mitään tee, Keinolannoitteilla kasvatettu mauttomia kasvihuone kemikaaleja,
- Anonyymi
Riksussa on selvästi tilausta oikean kotiruuan lounaspaikkaa, Ei mitään valmis mössöä vaan itsetehtyä, Hintakin voi olla kohdallaan kun on vain kunnollista safkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948489
- 926535
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345051Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593710- 453371
- 503315
- 502965
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856