Venäjän tapa käydä sotaa

Anonyymi-ap

On jotain mitä lännessä ei millään haluta ymmärtää. Ukrainan sodan alkuvaiheessa, kun Venäjä on jatkuvasti ilmoittanut myös halukkuutensa myös neuvotteluihin. Miksi siihen ei suostuttu Ukrainassa ja sitä tukevassa lännessä ?

204

941

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisessa maailmansodassa. Valtavien omien tappioiden jälkeenkin. Länsimaistenkin sotilasasiantuntijoiden mukaan, Venäjällä oli Berliinissä maailman vahvin hyökkäysarmeija !

      • Jolla ei enää ollut juuri minkäänlaista reserviä jäljellä. Tätä ei tietenkään silloin yleisesti tiedetty, mutta historiantutkimus on senkin selvittänyt. Ei näköjään kuitenkaan sinulle...


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jolla ei enää ollut juuri minkäänlaista reserviä jäljellä. Tätä ei tietenkään silloin yleisesti tiedetty, mutta historiantutkimus on senkin selvittänyt. Ei näköjään kuitenkaan sinulle...

        Oliko ihan noin ? Ja mihin sitä reserviä Venäjä olisi tuossa vaiheessa tarvinnut ? Voit selittää ihan juurta jaksaen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ihan noin ? Ja mihin sitä reserviä Venäjä olisi tuossa vaiheessa tarvinnut ? Voit selittää ihan juurta jaksaen .

        Ihan noin oli. Onnekseen Venäjä ei enää tarvinnut reserviä tuossa vaiheessa. Eikö olekin historiantutkimus ihmeellistä?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ihan noin oli. Onnekseen Venäjä ei enää tarvinnut reserviä tuossa vaiheessa. Eikö olekin historiantutkimus ihmeellistä?

        Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ? Kun liikkeellä on jo vahva hyökkäysarmeija. Ja sodan lopussa aivan toisella suunnalla ... Venäjä valtasi Japanilta Kuriilin saaret. Että näin !


      • Lahkouskovaisen sanomana tuo on kuin kunniamerkki.🎖️

        Voinet myös lähettää viestisi sotahistorioitsija Ian Kershaw'lle. Mielellään käännöksen kera. 😏


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jolla ei enää ollut juuri minkäänlaista reserviä jäljellä. Tätä ei tietenkään silloin yleisesti tiedetty, mutta historiantutkimus on senkin selvittänyt. Ei näköjään kuitenkaan sinulle...

        Suomessa reservit muuten eroavat armeijasta nyt.

        Erotaan reservistä kun se on vielä lain mukaan mahdollista.

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa reservit muuten eroavat armeijasta nyt.

        Erotaan reservistä kun se on vielä lain mukaan mahdollista.

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/

        >- Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.

        Tietenkin voidaan, ja olen monta kertaa selvittänyt miten ja milloin. Eikä ne viranomaiset ole enää meidän omiamme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ? Kun liikkeellä on jo vahva hyökkäysarmeija. Ja sodan lopussa aivan toisella suunnalla ... Venäjä valtasi Japanilta Kuriilin saaret. Että näin !

        "Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ?"


        jos patton olisi vaikka jatkanut matkaa berliinistä Kiinan rajaa kohden kun selvisi että neuvostoliitto petti liitoutuneet ja kaikki itäeuroopan maat miehittämällä ne vapautuksen sijaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ? Kun liikkeellä on jo vahva hyökkäysarmeija. Ja sodan lopussa aivan toisella suunnalla ... Venäjä valtasi Japanilta Kuriilin saaret. Että näin !

        ..siten niin onnekseen valtasi ... rauhansopimus oli jo allekirjoitettu Tokionlahdella kun loput Kuriilien saarista vallattiin ja Japanille kuulunut Sahalinin eteläosa miehitettiin ... että se sopimusten kunnioittamisesta .. ja laadun säilymisestä paistorasvasta huolimatta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa reservit muuten eroavat armeijasta nyt.

        Erotaan reservistä kun se on vielä lain mukaan mahdollista.

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/

        Demokratiassa on mahdollista manipuloida idiootteja omien järjettömyyksiensä hännystelijöiksi ... valitettavasti näitä "atteja" sekä muita hyväkkäitä on päässyt vapaamielisessä yhteiskunnassa asemiin jotka eivät pitkän päälle ole hyväksi edes heille itselleen , ympäristöstä puhumattakaan ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa reservit muuten eroavat armeijasta nyt.

        Erotaan reservistä kun se on vielä lain mukaan mahdollista.

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/

        Tein sen suuri kiitos teille siitä


      • Anonyymi

        KUULKAAS KUN VENÄJÄLLÄ EI HALKITSEKAAN ORTODOKSI KIRKKO VAAN JUUTALAISET JA MUSLIMIT


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jolla ei enää ollut juuri minkäänlaista reserviä jäljellä. Tätä ei tietenkään silloin yleisesti tiedetty, mutta historiantutkimus on senkin selvittänyt. Ei näköjään kuitenkaan sinulle...

        No ei vaan Amerikka hyökkäsi Saksaan siksi se alue jaettiin neljään osaan ja lopulta muuri väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ? Kun liikkeellä on jo vahva hyökkäysarmeija. Ja sodan lopussa aivan toisella suunnalla ... Venäjä valtasi Japanilta Kuriilin saaret. Että näin !

        Siis Munchen on pääkaupunki stalinistit sai vain osan hallintaan osaa hallitsi NATO ja USA. Kaikki on niin valhetta nyt kun juutalaiset muuttaa Israeliin huomaatte kun väki vähenee.


      • Anonyymi

        Stubbi kertoo olevansa ruotsalainen Ruotsissa ja eläneensä Peppi pitkätossun kanssa. Venäläiset on hakkerointi kaikki älypuhelimet tietokoneet samoin muslimit on. Kääntää kameroiden textejä väärin päin ja YouTubessa ne on mitään ei saa rauhassa katsella erityisesti Ukraina juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ? Kun liikkeellä on jo vahva hyökkäysarmeija. Ja sodan lopussa aivan toisella suunnalla ... Venäjä valtasi Japanilta Kuriilin saaret. Että näin !

        Ortodoksi hautausmaalla voitte tutkia venäläistä kulttuuria. Juutalaisella hautausmaalla venäläistä kulttuuria ja tataarien hautausmaalla venäläistä kulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa reservit muuten eroavat armeijasta nyt.

        Erotaan reservistä kun se on vielä lain mukaan mahdollista.

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/

        Venäläiset sotilas ja työkengät on ne missä on junaveturi nokka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten niin onnekseen ? Jos ollaan valtaamassa vastustajan Pääkaupunkia keskellä Eurooppaa. Muiden liittoutuneiden vielä ollessa matkassa, vaikka vastarinta oli paljon heikompaa. Mihin tarvitaan kovin isoa reserviä ?"


        jos patton olisi vaikka jatkanut matkaa berliinistä Kiinan rajaa kohden kun selvisi että neuvostoliitto petti liitoutuneet ja kaikki itäeuroopan maat miehittämällä ne vapautuksen sijaan

        La promesa TV sarjassa vilahtaa kaksipää kotka pöytälampun jalassa sitä Stalinin levitystä.


      • Anonyymi

        Olette taas kirjaston koneella


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Venäjä tosiaan uhraa tajuttomasti sotilaitaan pientenkin kylien valloittamiseksi, mikä lännessä on täysin käsittämätöntä. Venäjän kanssa ei voi neuvotella, koska se valehtelee ja pettää sopimuksensa.

      • Anonyymi

        Ukraina petti sopimuksensa Maidanin jälkeen. Siitä sai alkunsa Ukrainan konflikti ja Venäjän puuttuminen, koska Itä-Ukrainan etniset venäläiset joutuivat Ukrainan uuden hallinnon sorron ja väkivallan kohteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina petti sopimuksensa Maidanin jälkeen. Siitä sai alkunsa Ukrainan konflikti ja Venäjän puuttuminen, koska Itä-Ukrainan etniset venäläiset joutuivat Ukrainan uuden hallinnon sorron ja väkivallan kohteeksi.

        Ei pettänyt ja Venäjä itse lietsoi itä-Ukrainassa levottomuudet valheellisen venäjänkielisen propagandandansa sotilaidensa, ammattimaisten agitaattoreidensa ja juligaaniensa avulla ja kun ne olivat laantumassa, koska alueen asukkaita ei oikeasti uhannut mikään, Venäjä lähetti sinne sotilaansa aloittamaan sodan. Rikollisen hyökkäyssodan, joka jatkuu yhä.


      • Valehtelet. Juuri Venäjä itse on tehnyt Ukrainassa kansanmurhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina petti sopimuksensa Maidanin jälkeen. Siitä sai alkunsa Ukrainan konflikti ja Venäjän puuttuminen, koska Itä-Ukrainan etniset venäläiset joutuivat Ukrainan uuden hallinnon sorron ja väkivallan kohteeksi.

        Valetta.


      • Anonyymi

        Valetta.


      • Haha. Niinkö se Venäjän puolustusministeri valehteli? Tosiasiassa Venäjän tappiot ovat selvästi suuremmat kuin Ukrainan-


      • Anonyymi

        On sulla molo huolet. Sulla olis kyllä kiva leikkiä kun sais sut käsiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sulla molo huolet. Sulla olis kyllä kiva leikkiä kun sais sut käsiin.

        Haha. Fasistitiltu haaveilee väkivallasta. Onko joku yllättynyt.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Fasistitiltu haaveilee väkivallasta. Onko joku yllättynyt.

        Taisit itse haaveilla väkivallasta. Ehkä kommentoija oli natotransu, joka olisi halunnut vähän pelata kivoja pelejäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisit itse haaveilla väkivallasta. Ehkä kommentoija oli natotransu, joka olisi halunnut vähän pelata kivoja pelejäsi.

        "Taisit itse haaveilla väkivallasta."

        Jokainen keskustelua seuraamaan kykenevä huomaa, että se oli jälleen kerran tiltu, joka haaveili väkivallasta, en minä. Ikävää, ettet kyennyt.

        "Ehkä kommentoija oli natotransu, joka olisi halunnut vähän pelata kivoja pelejäsi."

        Jutuissasi ei ole enää järjen hiventäkään. Oletko juovuksissa?


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Taisit itse haaveilla väkivallasta."

        Jokainen keskustelua seuraamaan kykenevä huomaa, että se oli jälleen kerran tiltu, joka haaveili väkivallasta, en minä. Ikävää, ettet kyennyt.

        "Ehkä kommentoija oli natotransu, joka olisi halunnut vähän pelata kivoja pelejäsi."

        Jutuissasi ei ole enää järjen hiventäkään. Oletko juovuksissa?

        "Jokainen keskustelua seuraamaan kykenevä huomaa, että se oli jälleen kerran tiltu, joka haaveili väkivallasta, en minä. Ikävää, ettet kyennyt."

        Mistä haaveilit itse, kun kehaisit rahoittaneesi pommia lapsien päälle tykitettäväksi???

        "Jutuissasi ei ole enää järjen hiventäkään. Oletko juovuksissa?"

        Etsi netistä natotransuja ja löydät niitä, jos uskallat. Se on vain totta. Taidat itse olla syntymäjuovuksissa, kun tuet viattomien lapsien pommittamista vieläpä sillä elvistäen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen keskustelua seuraamaan kykenevä huomaa, että se oli jälleen kerran tiltu, joka haaveili väkivallasta, en minä. Ikävää, ettet kyennyt."

        Mistä haaveilit itse, kun kehaisit rahoittaneesi pommia lapsien päälle tykitettäväksi???

        "Jutuissasi ei ole enää järjen hiventäkään. Oletko juovuksissa?"

        Etsi netistä natotransuja ja löydät niitä, jos uskallat. Se on vain totta. Taidat itse olla syntymäjuovuksissa, kun tuet viattomien lapsien pommittamista vieläpä sillä elvistäen.

        Pienimielisellä tiltulla on taas kovasti asiaa. Minusta. Haha.


      • Anonyymi

        Uskotaanko me median höpötystä. Ettekö tiedä että totuus kuolee ensimmäisenä sodassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaanko me median höpötystä. Ettekö tiedä että totuus kuolee ensimmäisenä sodassa.

        Totuus on silti olemassa ja totuus on, että Venäjä hyökkäsi rikollisesti Ukrainaan rikkoen kansainvälistä lakia ja oikeutta sekä lukuisia itse allekirjoittamiaan kansainvälisiä sekä Ukrainan kanssa kahdenvälisiä sopimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina petti sopimuksensa Maidanin jälkeen. Siitä sai alkunsa Ukrainan konflikti ja Venäjän puuttuminen, koska Itä-Ukrainan etniset venäläiset joutuivat Ukrainan uuden hallinnon sorron ja väkivallan kohteeksi.

        Taidat lukea vain pravdasta putlerin horinoita.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Jos näin olisi, netti olisi täynnä videoita kuolleista venäläisistä.

        Nopea nettihaku tuotti nolla riviä. Siispä kuka niinku sinusta valehtelee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Jos näin olisi, netti olisi täynnä videoita kuolleista venäläisistä.

        Nopea nettihaku tuotti nolla riviä. Siispä kuka niinku sinusta valehtelee?

        Sinä. Minä löydän helposti videoita ja valokuvia valtavasta joukosta Ukrainassa kuolleista venäläisistä. Ehkä nuo kuvat ja videot sitten on Venäjällä sensuroitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina petti sopimuksensa Maidanin jälkeen. Siitä sai alkunsa Ukrainan konflikti ja Venäjän puuttuminen, koska Itä-Ukrainan etniset venäläiset joutuivat Ukrainan uuden hallinnon sorron ja väkivallan kohteeksi.

        ...aika mielenkiintoinen tulkinta , sanoisi joku yltiökohtelias ..


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Taisit itse haaveilla väkivallasta."

        Jokainen keskustelua seuraamaan kykenevä huomaa, että se oli jälleen kerran tiltu, joka haaveili väkivallasta, en minä. Ikävää, ettet kyennyt.

        "Ehkä kommentoija oli natotransu, joka olisi halunnut vähän pelata kivoja pelejäsi."

        Jutuissasi ei ole enää järjen hiventäkään. Oletko juovuksissa?

        Tuo oli paha loukkaus. Ettäkö Juoppo-Marjatta tai Känni-Miettinenkin olisivat juovuksissa? Eihän Venäjän ortodoksikirkko hyväksy alkoholia ollenkaan!

        Vai oliko se islam?🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen keskustelua seuraamaan kykenevä huomaa, että se oli jälleen kerran tiltu, joka haaveili väkivallasta, en minä. Ikävää, ettet kyennyt."

        Mistä haaveilit itse, kun kehaisit rahoittaneesi pommia lapsien päälle tykitettäväksi???

        "Jutuissasi ei ole enää järjen hiventäkään. Oletko juovuksissa?"

        Etsi netistä natotransuja ja löydät niitä, jos uskallat. Se on vain totta. Taidat itse olla syntymäjuovuksissa, kun tuet viattomien lapsien pommittamista vieläpä sillä elvistäen.

        >Mistä haaveilit itse, kun kehaisit rahoittaneesi pommia lapsien päälle tykitettäväksi???

        Todella törkeää, että Venäjä tuo rintamalle jopa lapsia. Onko heidät Vova-nuorissa jo kiihotettu sotahulluiksi?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Mistä haaveilit itse, kun kehaisit rahoittaneesi pommia lapsien päälle tykitettäväksi???

        Todella törkeää, että Venäjä tuo rintamalle jopa lapsia. Onko heidät Vova-nuorissa jo kiihotettu sotahulluiksi?

        Puhut täyttä natopaskavalhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut täyttä natopaskavalhetta.

        Juurihan itse annoit ymmärtää noin. Syytät siis itseäsi valehtelijaksi, mikä saattaa olla paranemisen ensimmäisen vaihe.


    • Anonyymi

      Aha ! Suomi katsoi Jatkosodassa että parempi neuvotella. Suomella meni aika hyvin kun oli hyvät suhteet Venäjään.

      • Mutta sitten Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta sitten Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.

        No eipä pidä paikkaansa. Mitä Venäläisiä tunnen, eipä ne siitä ole muuttuneet. Tottakai kaikilla oma kansallinen ylpeys. Niinkuin myös sulla !


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä pidä paikkaansa. Mitä Venäläisiä tunnen, eipä ne siitä ole muuttuneet. Tottakai kaikilla oma kansallinen ylpeys. Niinkuin myös sulla !

        Haha. En puhu tavallisten venäläisten lampaiden luonteesta, vaan Venäjän hallinnosta.


      • Kollegion johtama Stalinin jälkeinen Neuvostoliitto oli harkintakyvyltään ja luotettavuudeltaan jotain ihan muuta kuin nykyinen yhden miehen diktatuuri-Venäjä, jonka johtaja vertaa itseään Jeesukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä pidä paikkaansa. Mitä Venäläisiä tunnen, eipä ne siitä ole muuttuneet. Tottakai kaikilla oma kansallinen ylpeys. Niinkuin myös sulla !

        Veikkaanpa että tuntemiesi venäläisten mahdollisuudet vaikuttaa maansa politiikkaan ovat soikea nolla.


      • Anonyymi

        Kyllä, kun voideltiin, luovuttamalla Karjala Salla ja Petsamo sekä olemalla nöyrä ja kuuliainen.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kollegion johtama Stalinin jälkeinen Neuvostoliitto oli harkintakyvyltään ja luotettavuudeltaan jotain ihan muuta kuin nykyinen yhden miehen diktatuuri-Venäjä, jonka johtaja vertaa itseään Jeesukseen.

        Aha ! Onko Repenkin mielestä Stalinin johtama maa oikeanlainen ? Näin sitä miehen ajatukset paljastuu. Pelkkää trollausta koko heppu !!!


      • En. Puhuin aivan selvästi Venäjästä. Et ehkä vielä osaa suomea tarpeeksi ymmärtääksesi sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aha ! Onko Repenkin mielestä Stalinin johtama maa oikeanlainen ? Näin sitä miehen ajatukset paljastuu. Pelkkää trollausta koko heppu !!!

        Jos et ymmärrä lukemaasi, en voi auttaa.🥱


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta sitten Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.

        Minkä saisi hävittää helvettiin maapallolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä pidä paikkaansa. Mitä Venäläisiä tunnen, eipä ne siitä ole muuttuneet. Tottakai kaikilla oma kansallinen ylpeys. Niinkuin myös sulla !

        No en viitsisi kulkee nokka pystyssä,jos olisin jurttarutsa porukkaa.


      • Aivan, mutta sitten Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, terroristi- ja rikollisvaltioksi, jonka kanssa Suomenlla ei tietenkään voi olla enää hyviä suhteita.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta sitten Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.

        Mutta sitten Suomi muuttui fasistiseksi ja natoimperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Veikkaanpa että tuntemiesi venäläisten mahdollisuudet vaikuttaa maansa politiikkaan ovat soikea nolla.

        Veikkaanpa, että maasi on litteä tai sitten 6000v vanha ja niin tai näin, ymmärryksesi soikea nolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaanpa, että maasi on litteä tai sitten 6000v vanha ja niin tai näin, ymmärryksesi soikea nolla.

        Ymmärryksemme arvioivat ihan muut kuin me. Suhtaudun yhä, kuten ennenkin, varsin luottavaisesti normaalikuuppaisten arvioihin.😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten Suomi muuttui fasistiseksi ja natoimperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.

        Suomi on edelleen yksi maailman vapaimmista ja demokraattisimista oikeusvaltioista. Toisin kuin olisi, jos täällä olisi haavelemasi Pohjois-Korean hallinto.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ymmärryksemme arvioivat ihan muut kuin me. Suhtaudun yhä, kuten ennenkin, varsin luottavaisesti normaalikuuppaisten arvioihin.😎

        Varmaan näin on tapahtuvinaan ruutidunkulle silloin, kun saa omat hokemadissauskommenttinsa takaisin päin pläsiä😭😭😭😭

        t. Timo Hiltunen


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Suomi on edelleen yksi maailman vapaimmista ja demokraattisimista oikeusvaltioista. Toisin kuin olisi, jos täällä olisi haavelemasi Pohjois-Korean hallinto.

        Valedemokraattisen vääryysvaltion kannattajan pään sisään on tiltujen lisäksi nyt luikerrellut myös Pohjois-Korean hallinto. Huh huh, aika kovaa meininkiä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kollegion johtama Stalinin jälkeinen Neuvostoliitto oli harkintakyvyltään ja luotettavuudeltaan jotain ihan muuta kuin nykyinen yhden miehen diktatuuri-Venäjä, jonka johtaja vertaa itseään Jeesukseen.

        Kas kas, aivan kuin Suomessa. Ensin niinistö ja nyt sitten "putous jäbä" stuppi. Varmaan leikkivät jeesusta jossain vapaamuurareiden looseissa kansalta piilossa, kunnes ilmestyvät messiaina jonnekin kansan ihmeteltäviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valedemokraattisen vääryysvaltion kannattajan pään sisään on tiltujen lisäksi nyt luikerrellut myös Pohjois-Korean hallinto. Huh huh, aika kovaa meininkiä.

        Haha. Pienimielisellä tiltulla on kovasti asiaa. Minusta.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Pienimielisellä tiltulla on kovasti asiaa. Minusta.

        Oho, nyt narsisti luulee olevansa egonsa lisäksi Suomen ja Pohjois-Korean valtio. Paranemisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, nyt narsisti luulee olevansa egonsa lisäksi Suomen ja Pohjois-Korean valtio. Paranemisia.

        Sokrates oli selvästi oikeassa. Pienimielinen tiltu haluaisi puhua vain minusta. Jopa NATO-palstalla. Haha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas, aivan kuin Suomessa. Ensin niinistö ja nyt sitten "putous jäbä" stuppi. Varmaan leikkivät jeesusta jossain vapaamuurareiden looseissa kansalta piilossa, kunnes ilmestyvät messiaina jonnekin kansan ihmeteltäviksi.

        Mikset sitten äänestä muutosta? Ai niin, äänestithän sinä, yhtenä peräti 40 000:sta.🤪


      • Anonyymi

        Se olikin ainoa järkevä teko. Suomi säilyi jakamattomana. Tiedättekö, että Itävaltakin jaettiin voittajien kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan näin on tapahtuvinaan ruutidunkulle silloin, kun saa omat hokemadissauskommenttinsa takaisin päin pläsiä😭😭😭😭

        t. Timo Hiltunen

        Timo voisi yöllä nukkua kuten kunnon ihmiset. Ei taida päivällä paljon hommat painaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kun voideltiin, luovuttamalla Karjala Salla ja Petsamo sekä olemalla nöyrä ja kuuliainen.

        Ei sellaisia myönnytyksiä olisi pakko ollut tehdä !


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta sitten Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.

        ...miten niin "muuttui" ? Nimenmuutoksista ja lipunompeluista huolimatta sananlaskukin jo sanoo että "r-ssä on r-ssä vaikka voissa paistais ..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä pidä paikkaansa. Mitä Venäläisiä tunnen, eipä ne siitä ole muuttuneet. Tottakai kaikilla oma kansallinen ylpeys. Niinkuin myös sulla !

        ..etpä taida montaakaan tuntea ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten Suomi muuttui fasistiseksi ja natoimperialistiseksi diktatuuriksi, sotakiimaiseksi terroristi- ja rikollisvaltioksi.

        Ei tuossa rajasulussa sinällään mitään valittamista ole mutta ellei sitä olisi suljettu , ehdottaisin että kävisit tutustumassa maahan ja sen arkiseen menoon , omalla kustannuksellasi tietenkin ... Avoimin silmin liikkuen voisit nähdä , kuulla ja jopa kokea
        mikä ja millainen tämä maa on , voisi tuo palkan edestä kirjoittelu käydä rehellisin mielin hankalaksi ...


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sokrates oli selvästi oikeassa. Pienimielinen tiltu haluaisi puhua vain minusta. Jopa NATO-palstalla. Haha.

        Ja sokrates on tietenkin väärässä, kun natottaja höpisee tiltusta, vai mitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sokrates on tietenkin väärässä, kun natottaja höpisee tiltusta, vai mitä.

        Älä höpötä, tiltu.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Älä höpötä, tiltu.

        "tiltu" "tiltu" "tiltu"....

        Natottajalta näemmä unohtui heti hänen omat sokrates-opit jälleen kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tiltu" "tiltu" "tiltu"....

        Natottajalta näemmä unohtui heti hänen omat sokrates-opit jälleen kerran.

        Älä höpötä, tiltu.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Älä höpötä, tiltu.

        "tiltu" "tiltu" "tiltu".... "tiltu" "tiltu" "tiltu".... "tiltu" "tiltu" "tiltu"....


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tiltu" "tiltu" "tiltu".... "tiltu" "tiltu" "tiltu".... "tiltu" "tiltu" "tiltu"....

        Älä höpötä, tiltu.


      • Neuvotteli jopa kahdesti. Ensin Stalin löi tiskiin mahdottomat antautumista tarkoittaneet ehdot, sitten otettiin se kuuluisa "torjuntavoitto" ja kappas, ehdot olivat ihmeellisellä tavalla muuttuneet siedettäviksi.


    • Anonyymi

      Venäjä lupasi sopimuksella kunnioittaa Ukrainan rajoja vastineeksi siitä että Ukraina luopuu ydinaseista.

      Ja siitä(kin) tiedämme miten paljon Venäjän kanssa tehtyihin sopimuksiin voi luottaa.

    • Anonyymi

      Venäjän toiminta sotilaallisessa erikoisoperaatiossa Ukrainassa on ollut huomattavan harkitsevaa. Paitsi omien joukkojen säästämiseen, se on myös pyrkinyt Ukrainan mahdollisimman vähäiseen vahingoittamiseen.
      Kun Ukraina ei osoita mitään merkkejä halusta sotimisen lopettamiseen kaikesta huolimatta katasrofaalisiksi kasvaneista vahingoista, on Venäjä vähitellen koventanut otteita.
      Mutta sekin tapahtuu samassa hengessä.
      Energian tuotantoa ei lamautettu talvella vaan vasta nyt kun sää on jo lämmennyt.
      Näin on säästetty siviileltä ylimääräisiä kärsimyksiä.
      Ja kun Venäjä aloittaa sotimisen toden teolla, se tulee kyllä näkymään.
      Muut kuin ukrainalaiset saisivat ankaramman kohtelun aloittaessaan sodan venäjää vastaan.

      • Anonyymi

        Venäläistä jeesustelua.


      • >Ja kun Venäjä aloittaa sotimisen toden teolla, se tulee kyllä näkymään.

        Aivan varmasti, kun siinä vaiheessa hajoamme kaikki atomeiksi moskovalaiset mukaan lukien. Mutta mitä se siitä hyötyisi?

        >Muut kuin ukrainalaiset saisivat ankaramman kohtelun aloittaessaan sodan venäjää vastaan.

        Jos väität että Ukraina aloitti sodan Venäjää vastaan, sinun on silloin ymmärrettävä että kukaan ei voi ottaa mitään sanomaasi vakavasti.


      • Venäjä on todellisuudessa vasta nyt kyennyt iskemään kunnolla Ukrainan energiainrastruktuuriin koska Ukrainalta alkaa ilmatirjuntaohjulset olla lopussa Trumpushkan vuoksi.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Venäjä on todellisuudessa vasta nyt kyennyt iskemään kunnolla Ukrainan energiainrastruktuuriin koska Ukrainalta alkaa ilmatirjuntaohjulset olla lopussa Trumpushkan vuoksi.

        Höpön höpön. Trumpko muka asioista päättää Yhdysvaltain Presidentin seläntakana ? Onpa siinä silloin suurvalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpön höpön. Trumpko muka asioista päättää Yhdysvaltain Presidentin seläntakana ? Onpa siinä silloin suurvalta.

        Etkö seuraa uutisia? USA:n edustajainhuoneen puhemies Johnson on kuukausitolkulla viivyttänyt aseapua Trumpushkan toiveesta.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Etkö seuraa uutisia? USA:n edustajainhuoneen puhemies Johnson on kuukausitolkulla viivyttänyt aseapua Trumpushkan toiveesta.

        Itse olen Reaganin aikaa katsellut. Politiikasta olin erimieltä. Mutta Reaganin tyylistä tykkäsin. Reagan näytti että aika paljon se presidentti päättää USAssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen Reaganin aikaa katsellut. Politiikasta olin erimieltä. Mutta Reaganin tyylistä tykkäsin. Reagan näytti että aika paljon se presidentti päättää USAssa.

        Katselin minäkin. Reaganilla lienee ollut myös eudtajainhuoneen tuki, toisin kuin Bidenillä nyt.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Etkö seuraa uutisia? USA:n edustajainhuoneen puhemies Johnson on kuukausitolkulla viivyttänyt aseapua Trumpushkan toiveesta.

        Seniili Biden on siellä presidentti päättämässä asioista eikä Trump, kuten harhaisesti kuvittelet.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Katselin minäkin. Reaganilla lienee ollut myös eudtajainhuoneen tuki, toisin kuin Bidenillä nyt.

        Reagan oli näyttelijä, joka harjoitti ammattiaan myös presidenttinä koukkukolvien näytelmissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seniili Biden on siellä presidentti päättämässä asioista eikä Trump, kuten harhaisesti kuvittelet.

        Etkö tiedä, että Trumpushka hallitsee republikaaanipuoluetta, jolla on enemmistö edustajainhuoneessa ja joka kykenee siis jarruttamaan Bidenin päätöksiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reagan oli näyttelijä, joka harjoitti ammattiaan myös presidenttinä koukkukolvien näytelmissä.

        Hän oli myös poliitikko.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Etkö tiedä, että Trumpushka hallitsee republikaaanipuoluetta, jolla on enemmistö edustajainhuoneessa ja joka kykenee siis jarruttamaan Bidenin päätöksiä?

        Etkö tiedä että seniili bideesi on presidentti ja tekee päätökset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä että seniili bideesi on presidentti ja tekee päätökset?

        Hän voi tehdä päätöksiä, mutta edustajainhuoneen pitää ne hyväksyä ja Trumpushka hallitsee sen puheenjohtaja Johnsonia.


      • Haha. Juutalaisvihaan sairastunut tiltu oireilee taas. Paranemisia.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hän voi tehdä päätöksiä, mutta edustajainhuoneen pitää ne hyväksyä ja Trumpushka hallitsee sen puheenjohtaja Johnsonia.

        Harhaisia salaliittoteorioita.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Juutalaisvihaan sairastunut tiltu oireilee taas. Paranemisia.

        Koukkukolvikiima se vasta sairaus on. Paraneminen siitä taitaa olla olematonta, joten siksi pidättäydyn sitä toivottamasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisia salaliittoteorioita.

        LOL. Kun Johnson itse kertoo neuvottelevansa Trumpushkan kanssa päätöksistään, niin se tietysti tiltusta on harhainen salaliittoteoria.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        LOL. Kun Johnson itse kertoo neuvottelevansa Trumpushkan kanssa päätöksistään, niin se tietysti tiltusta on harhainen salaliittoteoria.

        Nyt Mikael Johansson kuuluu kääntäneen kelkkansa ja tajunneen, että maailmalla ei ole varaa Ukrainan häviöön.

        https://www.verkkouutiset.fi/a/usasta-yllattava-viesti-vladimir-putinille-ukrainan-tuki-voi-lahtea-liikkeelle/

        Näyttää siis siltä juuri nyt, että Ukraina saa kuin saakin välttämätöntä apua viime tipassa. Ja täsäsä kohtaa pitää korostaa sanoja "juuri nyt".



      • moloch_horridus kirjoitti:

        En usko, ennen kuin nimet on paperissa. Hän on sellainen ketku.

        En tunne Mikkoa tarkemmin, mutta tässä nyt nähdään sitten ison äärellä onko ketku ja millainen.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL. Kun Johnson itse kertoo neuvottelevansa Trumpushkan kanssa päätöksistään, niin se tietysti tiltusta on harhainen salaliittoteoria.

        Yksi näyttelijä lisää Reaganin lisäksi "neuvottelemassa".


    • Anonyymi

      Mistä Venäjän kanssa pitäisi neuvotella? Ei ole mitään neuvoteltavaa ryöstelevän ja murhaavan gangsterilauman kanssa? Ei keksi mitään neuvotteluasiaa moisen sakin kanssa. Pois on karkoitettava koko sakki.

    • Eikö Venäjä olisi voinut ilmoittaa halukkuuttaan neuvotteluihin Ukrainan kanssa jo ennen hyökkäystä? Valtavan verenvuodatuksen käynnistäjän neuvotteluhalukkuus kuulostaa hiukan ontolta.

      • Anonyymi

        Höpön höpön. Venäjä on ollut halukas neuvotteluihin koko ajan. Ukraina myös ensin. Kunnes alkoi kuunnella Lännen neuvoja. Kun sotaan aletaan , Venäjä ei anna periksi. Miksi se antaisi ? Minkä takia ? Miksi se uhraisi miehiään? Ja vetäytyisi kuin mitään ei olisi tapahtunut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön höpön. Venäjä on ollut halukas neuvotteluihin koko ajan. Ukraina myös ensin. Kunnes alkoi kuunnella Lännen neuvoja. Kun sotaan aletaan , Venäjä ei anna periksi. Miksi se antaisi ? Minkä takia ? Miksi se uhraisi miehiään? Ja vetäytyisi kuin mitään ei olisi tapahtunut ?

        Koska se on valtion irvikuva nykyisin. On vajonnut barbaarivaltioksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on valtion irvikuva nykyisin. On vajonnut barbaarivaltioksi.

        Niinkö Venäjälä ajatellaan ? Olemme Valtion irvikuva ja olemme vajonneet barbaarivaltioksi ? Onkohan asia noin ?


      • Anonyymi

        Venäjähän ehdotti YK:n rauhanturvaoperaatiota silloisille rajoille jo 2018. Kelpasi kaikille muille paitsi Ukrainalle.

        Mahtaa nyt harmittaa Kiovassa sekin sekoilu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjähän ehdotti YK:n rauhanturvaoperaatiota silloisille rajoille jo 2018. Kelpasi kaikille muille paitsi Ukrainalle.

        Mahtaa nyt harmittaa Kiovassa sekin sekoilu.

        Kysehän oli siitä että Venäjä olisi halunnut määrätä Ukrainan rajat. Se ei suinkaan tarkoittanut laillisia ja Venäjänkin aikoinaan hyväksymiä rajoja, joiden mukaan Krim on Ukrainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön höpön. Venäjä on ollut halukas neuvotteluihin koko ajan. Ukraina myös ensin. Kunnes alkoi kuunnella Lännen neuvoja. Kun sotaan aletaan , Venäjä ei anna periksi. Miksi se antaisi ? Minkä takia ? Miksi se uhraisi miehiään? Ja vetäytyisi kuin mitään ei olisi tapahtunut ?

        " Kun sotaan aletaan , Venäjä ei anna periksi. Miksi se antaisi ? Minkä takia ? Miksi se uhraisi miehiään? Ja vetäytyisi kuin mitään ei olisi tapahtunut ?"


        Ihan vain siitä syystä että sen on pakko .

        Venäjän keisarikunta uhrasi miehiä Japanin sodassa hävisi sen ja koko maa kaatui lopuksi.

        Neuvostoliitto uhrasi miehiä Afganistanin sodassa hävisi sen ja lopuksi kaatui .

        Nyt venäjän federaatio uhraa miehiä paljon enemmän kuin noissa kahdessa aikaisemmassa yhteensä ja seuraus on jo nähtävissä .....


    • Anonyymi

      Heti alkuun venäjä ilmaisi halukkuutensa neuvotteluihin, asettamalla reunaehdot. Joko ukrainalaiset tapetaan kansanmurhassa vuoden sisällä, tai vasta kahden vuoden sisällä.
      Kumpi on mielestäsi ukrainalaisille parempi vaihtoehto?

    • Anonyymi

      Miten voi neuvotella mistään terroristivaltion kanssa joka oli juuri rikkonut itse kaikkia tekemiään kansainvälisiä sopimuksia? Mukaan lukien YK,n perustus kirjaa.
      Tämä hyvä muistaa tulevaisuudessa neuvotellessa venäjän kanssa, rauhasta, energia toimituksista, kauppasopimuksista.... Sopimukset heidän mielestään yksipuolisia, asettaa velvoitteita vain venäjän vastapuolelle.

      • Anonyymi

        Putin on ilmoittanut ettei se noudata mitään sopimiaan sopimuksia /asioita jos katsoo tarpeelliseksi rikkoa sopimukset omien intressiensä vuoksi.

        Tuskin tuollaisen sopimusosapuolen kanssa sopimuksia tehdään.

        Mitä tulee itse Ukrainan sotaan pysyvä rauha saadaan aikaiseksi vain siten että voimassa olevia kansainvälisiä lakeja ja kansainvälisesti tunnustettuja rajasopimuksia aletaan noudattamaan sodan osapuolet vetäytyvät omien rajojensa taakse ja lopetetaan sotatoimet muuten Ukrainan sota tulee jatkumaan loputtomiin se syö venäjän yhteiskunnan olemattomiin kuin syöpä rikas länsi tulee tukemaan Ukrainaa oman turvallisuutensa vuoksi jatkossakin ja kuorman jakaminen vauraiden länsimaiden kesken on vain murto-osa siitä mitä kyseinen sota tekee venäjän länsimaiseen yhteisöön verrattavalle taloudelle.

        Kukaan ei puhu siitä todennäköisyydestä että Biden voittaa vaalit ja kun se tapahtuu USA tulee tukemaan sen jälkeen varmasti Ukrainaa vielä suuremmalla avulla kuin tähän asti joka nytkin on ollut suurta ja siihen Euroopan tuki pääälle ....venäjä ei vain faktojen valossa kykene tällaiseen sotaan loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on ilmoittanut ettei se noudata mitään sopimiaan sopimuksia /asioita jos katsoo tarpeelliseksi rikkoa sopimukset omien intressiensä vuoksi.

        Tuskin tuollaisen sopimusosapuolen kanssa sopimuksia tehdään.

        Mitä tulee itse Ukrainan sotaan pysyvä rauha saadaan aikaiseksi vain siten että voimassa olevia kansainvälisiä lakeja ja kansainvälisesti tunnustettuja rajasopimuksia aletaan noudattamaan sodan osapuolet vetäytyvät omien rajojensa taakse ja lopetetaan sotatoimet muuten Ukrainan sota tulee jatkumaan loputtomiin se syö venäjän yhteiskunnan olemattomiin kuin syöpä rikas länsi tulee tukemaan Ukrainaa oman turvallisuutensa vuoksi jatkossakin ja kuorman jakaminen vauraiden länsimaiden kesken on vain murto-osa siitä mitä kyseinen sota tekee venäjän länsimaiseen yhteisöön verrattavalle taloudelle.

        Kukaan ei puhu siitä todennäköisyydestä että Biden voittaa vaalit ja kun se tapahtuu USA tulee tukemaan sen jälkeen varmasti Ukrainaa vielä suuremmalla avulla kuin tähän asti joka nytkin on ollut suurta ja siihen Euroopan tuki pääälle ....venäjä ei vain faktojen valossa kykene tällaiseen sotaan loputtomiin.

        Sodat päättyy rauhan sopimuksiin tai sitten toisen antautumiseen. Paitsi Koreassa :), missä ollut aselepo -53 vuodesta asti. Että jos ei Venäläisten kanssa voi sopia, ainoa vaihtoehtohan on sitten sotia loppuun asti. Vai ? En nyt usko, että Venäjä olisi ihan heti antautumassa. Suomen sodat Venäjää vastaan on kuitenkin päättynyt rauhansopimuksiin. Molemmat osapuolet hyväksyi rauhanehdot. Suomi aloitti tunnustelut mahdollisuudesta rauhansopimukseen, ei Venäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sodat päättyy rauhan sopimuksiin tai sitten toisen antautumiseen. Paitsi Koreassa :), missä ollut aselepo -53 vuodesta asti. Että jos ei Venäläisten kanssa voi sopia, ainoa vaihtoehtohan on sitten sotia loppuun asti. Vai ? En nyt usko, että Venäjä olisi ihan heti antautumassa. Suomen sodat Venäjää vastaan on kuitenkin päättynyt rauhansopimuksiin. Molemmat osapuolet hyväksyi rauhanehdot. Suomi aloitti tunnustelut mahdollisuudesta rauhansopimukseen, ei Venäjä.

        vaan kun Venäjän kanssa ei nyt voi sopia mitään, koska kaikki tietävät, että Venäjä valehtelee ja pettää sopimuksensa. Neuvostoliittokin oli luotettava sopimuskumppani verrattuna Venäjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodat päättyy rauhan sopimuksiin tai sitten toisen antautumiseen. Paitsi Koreassa :), missä ollut aselepo -53 vuodesta asti. Että jos ei Venäläisten kanssa voi sopia, ainoa vaihtoehtohan on sitten sotia loppuun asti. Vai ? En nyt usko, että Venäjä olisi ihan heti antautumassa. Suomen sodat Venäjää vastaan on kuitenkin päättynyt rauhansopimuksiin. Molemmat osapuolet hyväksyi rauhanehdot. Suomi aloitti tunnustelut mahdollisuudesta rauhansopimukseen, ei Venäjä.

        "Sodat päättyy rauhan sopimuksiin tai sitten toisen antautumiseen. "

        Sodat ja konfliktit loppuu kun sotatoimet lopetetaan oli yleensä syy mikä tahansa

        "Että jos ei Venäläisten kanssa voi sopia, ainoa vaihtoehtohan on sitten sotia loppuun asti. Vai ?"

        Venäjän kanssa voidaan hyvin sopia heti kun osapuolet alkavat kunnioittamaan kansainvälisiä lakeja ja vetäytyvät kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa ja lopettavat sotatoimet siinä on rauhanneuvottelujen alkupiste .

        " En nyt usko, että Venäjä olisi ihan heti antautumassa."

        En minäkään enkä usko että Ukraina antautuu koskaan

        "Suomen sodat Venäjää vastaan on kuitenkin päättynyt rauhansopimuksiin. Molemmat osapuolet hyväksyi rauhanehdot. "

        Kyseinen rauha on varmaan yksi suurimpia rauhansopimuksen irvikuvia ehtoineen 1939 Hitlerin tukema Stalin veti Suomen toiseen maailmansotaan yrittäen valloittaa Suomen Hitlerin kanssa tekemänsä liiton pohjalta sota kesti aina vuoteen 1944 asti sisältäen pienen välirauhankin .

        Tuskin enään nykyään naapurimaahansa valloitussotaan ryöstöretkille lähtevää terroristi armeijaa ja diktatuuria tullaan rikoksistaan palkitsemaan maailma on muuttunut noista ajoista toivottavasti tuokin NL terroristiarmeijan rikos joskus vielä korjataan

        No neuvostodiktatuuri sai ansionsa mukaan se hävitettiin maailmasta niin tulee käymään venäjän federaatiolle todennäköisesti myös ei kansainvälisessä maailmassa enään pärjää aikaansa pari sataa vuotta jäljessä tulevilla toimilla valloitussotien aika on ohitse ne kuuluu primitiiviseen menneisyyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sodat päättyy rauhan sopimuksiin tai sitten toisen antautumiseen. "

        Sodat ja konfliktit loppuu kun sotatoimet lopetetaan oli yleensä syy mikä tahansa

        "Että jos ei Venäläisten kanssa voi sopia, ainoa vaihtoehtohan on sitten sotia loppuun asti. Vai ?"

        Venäjän kanssa voidaan hyvin sopia heti kun osapuolet alkavat kunnioittamaan kansainvälisiä lakeja ja vetäytyvät kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa ja lopettavat sotatoimet siinä on rauhanneuvottelujen alkupiste .

        " En nyt usko, että Venäjä olisi ihan heti antautumassa."

        En minäkään enkä usko että Ukraina antautuu koskaan

        "Suomen sodat Venäjää vastaan on kuitenkin päättynyt rauhansopimuksiin. Molemmat osapuolet hyväksyi rauhanehdot. "

        Kyseinen rauha on varmaan yksi suurimpia rauhansopimuksen irvikuvia ehtoineen 1939 Hitlerin tukema Stalin veti Suomen toiseen maailmansotaan yrittäen valloittaa Suomen Hitlerin kanssa tekemänsä liiton pohjalta sota kesti aina vuoteen 1944 asti sisältäen pienen välirauhankin .

        Tuskin enään nykyään naapurimaahansa valloitussotaan ryöstöretkille lähtevää terroristi armeijaa ja diktatuuria tullaan rikoksistaan palkitsemaan maailma on muuttunut noista ajoista toivottavasti tuokin NL terroristiarmeijan rikos joskus vielä korjataan

        No neuvostodiktatuuri sai ansionsa mukaan se hävitettiin maailmasta niin tulee käymään venäjän federaatiolle todennäköisesti myös ei kansainvälisessä maailmassa enään pärjää aikaansa pari sataa vuotta jäljessä tulevilla toimilla valloitussotien aika on ohitse ne kuuluu primitiiviseen menneisyyteen

        Hoh hoh. Vai ei nykyään. Sulle voin kertoa, että ihmiset on aina eläneet nykyaikaa. Muuta aikaa ei ole. Kun Ranskalaiset marssi kohti Moskovaa on sotilaat varmasti jutelleet keskenään .. miten nykyään on eri ! Kun Saksa aloitti salamasodan Neuvostoliittoa vastaan. On sotilaiden mielestä ollut tilanne Nykyaikana eri ! Että tämä meidän Nykyaika ei eroa millään tavalla menneistä Nykyajoista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoh. Vai ei nykyään. Sulle voin kertoa, että ihmiset on aina eläneet nykyaikaa. Muuta aikaa ei ole. Kun Ranskalaiset marssi kohti Moskovaa on sotilaat varmasti jutelleet keskenään .. miten nykyään on eri ! Kun Saksa aloitti salamasodan Neuvostoliittoa vastaan. On sotilaiden mielestä ollut tilanne Nykyaikana eri ! Että tämä meidän Nykyaika ei eroa millään tavalla menneistä Nykyajoista !

        "Hoh hoh. Vai ei nykyään."

        Kerrohan nyt sitten mitkä valtiot ovat nykyään käyneet valloitussotia itsenäisissä naapurimaissa sivistyneessä maailmassa ?

        " Sulle voin kertoa, että ihmiset on aina eläneet nykyaikaa. Muuta aikaa ei ole."

        No 1800 luvun ihminen ei elä esimerkiksi nykyaikaa silloin oli eri arvot ja ihanteet suurin piirtein samat kuin nykyisin venäjällä valloitussodat olivat normal nykyään ne nähdään rikollisina primitiivisten alikehittyneiden kehitysmaiden ihmisten tapana hoitaa sitä m itä nykyään sanotaan diplomatiaksi .


        " Kun Ranskalaiset marssi kohti Moskovaa on sotilaat varmasti jutelleet keskenään .. miten nykyään on eri ! "

        Aivan se oli heidän nykyaikaa ei meidän se että venäläiset elävät nyt tuota Ranskalaisten marssien aikaa tarkoittaa että he ovat nykyihmistä ja nykyaikaa melkoisesti jäljessä.

        "Kun Saksa aloitti salamasodan Neuvostoliittoa vastaan. "

        Kun neuvostoliitto ja natsisaksa 1939 aloittivat yhteisen liiton pohjalta toisen maailmansodan ja hyökkäsivät valloittamaan naapurimaita muualla maailmassa asiasta sanottiin että tuollainen primitiivinen valloitussota ja muiden kansojen alistaminen ei kuulunut silloiseen nykyaikaan mutta neuvostoihmiset ja natsit olivat ajastaan jäljessä Einstein asiasta silloin sanoi ettei voi uskoa että osa ihmisitä oli kehityksessään noin alhaisella tasolla .

        " Että tämä meidän Nykyaika ei eroa millään tavalla menneistä Nykyajoista !"

        Venäjämielinen primitiivisesti ajatteleva tiltu ei taida oikein ymmärtää kehittyneen muun maailman ihmisten ajatuksia kun lukee tekstiäsi tulee mieleen että et ole edes tajunnut minkälaisena alikehittyneenä primitiivisinä ihmisinä venäläisiä pidetään ja pidettiin Ukrainaan valloitussotaan hyökkäyksen johdosta koko sivistynyt maailma luuli ettei Euroopassa ole koskaan mahdollista että joku kansa olisi niin alikehittynyt ja nykyajasta jäljessä että aloittaisi sodan Euroopassa venäläinen todisti että henkinen ja muu kehitys on venäjällä satoja vuosia edelleen sivistynyttä maailmaa jäljessä se luo suuria ristiriitoja maailmaan .

        Kukaan ei enään ihmettele sitä että venäjä jakaa arvonsa liittolaisensa pohjoiskorean kanssa maailman yhden alikehittyneimmän ja suljetuimman kehitysmaan kanssa he elävät samaa aikakautta venäläisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sodat päättyy rauhan sopimuksiin tai sitten toisen antautumiseen. "

        Sodat ja konfliktit loppuu kun sotatoimet lopetetaan oli yleensä syy mikä tahansa

        "Että jos ei Venäläisten kanssa voi sopia, ainoa vaihtoehtohan on sitten sotia loppuun asti. Vai ?"

        Venäjän kanssa voidaan hyvin sopia heti kun osapuolet alkavat kunnioittamaan kansainvälisiä lakeja ja vetäytyvät kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa ja lopettavat sotatoimet siinä on rauhanneuvottelujen alkupiste .

        " En nyt usko, että Venäjä olisi ihan heti antautumassa."

        En minäkään enkä usko että Ukraina antautuu koskaan

        "Suomen sodat Venäjää vastaan on kuitenkin päättynyt rauhansopimuksiin. Molemmat osapuolet hyväksyi rauhanehdot. "

        Kyseinen rauha on varmaan yksi suurimpia rauhansopimuksen irvikuvia ehtoineen 1939 Hitlerin tukema Stalin veti Suomen toiseen maailmansotaan yrittäen valloittaa Suomen Hitlerin kanssa tekemänsä liiton pohjalta sota kesti aina vuoteen 1944 asti sisältäen pienen välirauhankin .

        Tuskin enään nykyään naapurimaahansa valloitussotaan ryöstöretkille lähtevää terroristi armeijaa ja diktatuuria tullaan rikoksistaan palkitsemaan maailma on muuttunut noista ajoista toivottavasti tuokin NL terroristiarmeijan rikos joskus vielä korjataan

        No neuvostodiktatuuri sai ansionsa mukaan se hävitettiin maailmasta niin tulee käymään venäjän federaatiolle todennäköisesti myös ei kansainvälisessä maailmassa enään pärjää aikaansa pari sataa vuotta jäljessä tulevilla toimilla valloitussotien aika on ohitse ne kuuluu primitiiviseen menneisyyteen

        Hoh hoh. Vai päättyy ne syyhyn mihin tahansa. Tarkistappa likka tietojas ! Mikä sota ja missä on päättynyt "syyhyn mihin tahansa " ? Ihan yks esimerkki riittää, kun sulla tollainen tieto on !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoh. Vai päättyy ne syyhyn mihin tahansa. Tarkistappa likka tietojas ! Mikä sota ja missä on päättynyt "syyhyn mihin tahansa " ? Ihan yks esimerkki riittää, kun sulla tollainen tieto on !

        "Ihan yks esimerkki riittää, kun sulla tollainen tieto on !"

        Esimerkiksi ihan kotimaasta sen verran tietoa että Englannin julistama sota Suomea vastaan päättyi siten että kumpikaan ei antautunut toisilleen eikä tehty alueluovutuksia tai muitakaan taloudellisia sotakorvauksia yms...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hoh hoh. Vai ei nykyään."

        Kerrohan nyt sitten mitkä valtiot ovat nykyään käyneet valloitussotia itsenäisissä naapurimaissa sivistyneessä maailmassa ?

        " Sulle voin kertoa, että ihmiset on aina eläneet nykyaikaa. Muuta aikaa ei ole."

        No 1800 luvun ihminen ei elä esimerkiksi nykyaikaa silloin oli eri arvot ja ihanteet suurin piirtein samat kuin nykyisin venäjällä valloitussodat olivat normal nykyään ne nähdään rikollisina primitiivisten alikehittyneiden kehitysmaiden ihmisten tapana hoitaa sitä m itä nykyään sanotaan diplomatiaksi .


        " Kun Ranskalaiset marssi kohti Moskovaa on sotilaat varmasti jutelleet keskenään .. miten nykyään on eri ! "

        Aivan se oli heidän nykyaikaa ei meidän se että venäläiset elävät nyt tuota Ranskalaisten marssien aikaa tarkoittaa että he ovat nykyihmistä ja nykyaikaa melkoisesti jäljessä.

        "Kun Saksa aloitti salamasodan Neuvostoliittoa vastaan. "

        Kun neuvostoliitto ja natsisaksa 1939 aloittivat yhteisen liiton pohjalta toisen maailmansodan ja hyökkäsivät valloittamaan naapurimaita muualla maailmassa asiasta sanottiin että tuollainen primitiivinen valloitussota ja muiden kansojen alistaminen ei kuulunut silloiseen nykyaikaan mutta neuvostoihmiset ja natsit olivat ajastaan jäljessä Einstein asiasta silloin sanoi ettei voi uskoa että osa ihmisitä oli kehityksessään noin alhaisella tasolla .

        " Että tämä meidän Nykyaika ei eroa millään tavalla menneistä Nykyajoista !"

        Venäjämielinen primitiivisesti ajatteleva tiltu ei taida oikein ymmärtää kehittyneen muun maailman ihmisten ajatuksia kun lukee tekstiäsi tulee mieleen että et ole edes tajunnut minkälaisena alikehittyneenä primitiivisinä ihmisinä venäläisiä pidetään ja pidettiin Ukrainaan valloitussotaan hyökkäyksen johdosta koko sivistynyt maailma luuli ettei Euroopassa ole koskaan mahdollista että joku kansa olisi niin alikehittynyt ja nykyajasta jäljessä että aloittaisi sodan Euroopassa venäläinen todisti että henkinen ja muu kehitys on venäjällä satoja vuosia edelleen sivistynyttä maailmaa jäljessä se luo suuria ristiriitoja maailmaan .

        Kukaan ei enään ihmettele sitä että venäjä jakaa arvonsa liittolaisensa pohjoiskorean kanssa maailman yhden alikehittyneimmän ja suljetuimman kehitysmaan kanssa he elävät samaa aikakautta venäläisten kanssa

        Tiltun nykyaika marssii 1800 luvun alussa napoleonin valloitussotien kanssa samaan tahtiin maailma kehittyy mutta joillakin ihmisillä ihmisillä ja kansoilla kehitys vaan yksinkertaisesti pysähtyy ei tarvitse kuin matkustaa venäläiseen tavalliseen kylään niin pääsee ajassa suoraan 1920 -1940 luvun väliin kehityksessä sitten kun juttelee venäläisen tiltun kanssa pääsee 1800 luvulle sen aikaisten ihmisten ihanteisiin ja arvoihin ne poikkeaa oleellisesti meidän nykyajassa olevien ihmisten arvoista ja maailmankuvasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan yks esimerkki riittää, kun sulla tollainen tieto on !"

        Esimerkiksi ihan kotimaasta sen verran tietoa että Englannin julistama sota Suomea vastaan päättyi siten että kumpikaan ei antautunut toisilleen eikä tehty alueluovutuksia tai muitakaan taloudellisia sotakorvauksia yms...

        Ei ole ollut Suomi ja Englanti sodassa. Ilmeisesti tarkoitat Iso-Britaniaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltun nykyaika marssii 1800 luvun alussa napoleonin valloitussotien kanssa samaan tahtiin maailma kehittyy mutta joillakin ihmisillä ihmisillä ja kansoilla kehitys vaan yksinkertaisesti pysähtyy ei tarvitse kuin matkustaa venäläiseen tavalliseen kylään niin pääsee ajassa suoraan 1920 -1940 luvun väliin kehityksessä sitten kun juttelee venäläisen tiltun kanssa pääsee 1800 luvulle sen aikaisten ihmisten ihanteisiin ja arvoihin ne poikkeaa oleellisesti meidän nykyajassa olevien ihmisten arvoista ja maailmankuvasta

        No näinhän se meidän nykyaikana . Aina on ollut Nykyaika. Näin se asia vaan on :) !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinhän se meidän nykyaikana . Aina on ollut Nykyaika. Näin se asia vaan on :) !

        "No näinhän se meidän nykyaikana . Aina on ollut Nykyaika. Näin se asia vaan on"

        Osaatko erottaa oman nykyaikasi esimerkiksi 1800 luvun ihmisten silloisesta ajasta jota he kutsuivat 200 vuotta sitten silloiseksi nykyajaksi ...vai elätkö heidän nykyaikaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No näinhän se meidän nykyaikana . Aina on ollut Nykyaika. Näin se asia vaan on"

        Osaatko erottaa oman nykyaikasi esimerkiksi 1800 luvun ihmisten silloisesta ajasta jota he kutsuivat 200 vuotta sitten silloiseksi nykyajaksi ...vai elätkö heidän nykyaikaa ?

        En osaa ! Kaikki nykyajat on maailmassa täsmälleen samanarvoisia !


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        vaan kun Venäjän kanssa ei nyt voi sopia mitään, koska kaikki tietävät, että Venäjä valehtelee ja pettää sopimuksensa. Neuvostoliittokin oli luotettava sopimuskumppani verrattuna Venäjään.

        Suomessa pahin vihollinen tulee sisältäpäin ja tämä on menossa. Päätökset tehdään "gallupeilla". Onnea matkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa pahin vihollinen tulee sisältäpäin ja tämä on menossa. Päätökset tehdään "gallupeilla". Onnea matkaan.

        Suomessa päätökset tekevät hallitus ja eduskunta. Näillä mennään.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Suomessa päätökset tekevät hallitus ja eduskunta. Näillä mennään.

        Vahvistit siis, että hallitus tekee päätöksiä gallupeilla, joilla niitä jo ollaan nuijittu väkisin läpi kansalta kysymättä. Sinusta alkaa pikku hiljaa kuoriutumaan ulos se tiltu, josta koko ajan hoet, muttet ole sitä vielä löytänyt kunnolla. Voin auttaa sinua tässä ulostulossasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistit siis, että hallitus tekee päätöksiä gallupeilla, joilla niitä jo ollaan nuijittu väkisin läpi kansalta kysymättä. Sinusta alkaa pikku hiljaa kuoriutumaan ulos se tiltu, josta koko ajan hoet, muttet ole sitä vielä löytänyt kunnolla. Voin auttaa sinua tässä ulostulossasi.

        Pienimielinen tiltu haluaisi niin kovasti puhua minusta. NATO-palstallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut Suomi ja Englanti sodassa. Ilmeisesti tarkoitat Iso-Britaniaa ?

        Kyllä oli, koska Englanti on osa Brittejä.


    • Anonyymi

      Venäjä ja putin kertoi totuutena myös sellaista ettei aio hyökätä Ukrainaan , kaikki me tiedetään kuinka kävi.

      • Anonyymi

        Juu, ei hyökännyt Ukrainaan.
        Mutta kun Ukrainan venäläiset tasavallat tulivat kahdekasn vuoden sisällissodan jälkeen uhatuiksi joutua lännen tukeman suurhyökkäyksen kohteeksi niin Venäjä vastasi avunpyyntöihin ja suoritti Itä-Ukrainaa tukevan intervention.
        Osapuolien voimia kuluttava sota on jatkunut ja länneltä alkaa olla aseet loppu kun taas Venäjä on saanut asetuotannon hurjaan kasvuun ja myös käyttää ammuksia moninkertaisesti enemmän kuin Ukraina.
        Joten Zelenskyn asettamat rauhanneuvottelujen ehdot, eli Venäjän antautuminen, loittonee toivottomasta mahdottomaan.
        Sen sijaan realistinen tapa sodan loppumiseen, eli Ukrainan ehdoton antautuminen, alkaa olla yhä lähempänä. Länsivaltojen onkin syytä alkaa totuttautua sen olemiseen todellisuutta jo tämän kesän kuluessa, kuten Venäjän YK suurlähettiläs Vasili Nebenzya puheessaan sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei hyökännyt Ukrainaan.
        Mutta kun Ukrainan venäläiset tasavallat tulivat kahdekasn vuoden sisällissodan jälkeen uhatuiksi joutua lännen tukeman suurhyökkäyksen kohteeksi niin Venäjä vastasi avunpyyntöihin ja suoritti Itä-Ukrainaa tukevan intervention.
        Osapuolien voimia kuluttava sota on jatkunut ja länneltä alkaa olla aseet loppu kun taas Venäjä on saanut asetuotannon hurjaan kasvuun ja myös käyttää ammuksia moninkertaisesti enemmän kuin Ukraina.
        Joten Zelenskyn asettamat rauhanneuvottelujen ehdot, eli Venäjän antautuminen, loittonee toivottomasta mahdottomaan.
        Sen sijaan realistinen tapa sodan loppumiseen, eli Ukrainan ehdoton antautuminen, alkaa olla yhä lähempänä. Länsivaltojen onkin syytä alkaa totuttautua sen olemiseen todellisuutta jo tämän kesän kuluessa, kuten Venäjän YK suurlähettiläs Vasili Nebenzya puheessaan sanoi.

        Ja vielä se, että monet Ukrainassa toivoo Venäjän voittoa ja rauhallisen elämän palaamista ! Onpa hassu juttu tämä :) ! Eikä sovi oikein Nato Agendaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä se, että monet Ukrainassa toivoo Venäjän voittoa ja rauhallisen elämän palaamista ! Onpa hassu juttu tämä :) ! Eikä sovi oikein Nato Agendaan !

        Juu siksi Ukraina oli venäläisille nopea ja helppo valloitettava kun ei kansa noussut venäläisiä vastaan oliko se jotain 3 päivää vai mitä tiltut keväällä 2022 kirjoittivat Ukrainalaiset kukkasin otti putinin joukot vastaan ... sama juttu oli aikoinaan talvisodassa kun Stalinin perustama hallitus kutsui NL joukot vapauttamaan Suomen 2 viikossahan Suomi valloitettiin kun kansa Suomessa toivoi venäjän voittoa ja se näkyi taistelumoraalissa kuten Ukrainassa nyt .

        Sitten tiltu heräsi ja päästi kissan ulos ....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei hyökännyt Ukrainaan.
        Mutta kun Ukrainan venäläiset tasavallat tulivat kahdekasn vuoden sisällissodan jälkeen uhatuiksi joutua lännen tukeman suurhyökkäyksen kohteeksi niin Venäjä vastasi avunpyyntöihin ja suoritti Itä-Ukrainaa tukevan intervention.
        Osapuolien voimia kuluttava sota on jatkunut ja länneltä alkaa olla aseet loppu kun taas Venäjä on saanut asetuotannon hurjaan kasvuun ja myös käyttää ammuksia moninkertaisesti enemmän kuin Ukraina.
        Joten Zelenskyn asettamat rauhanneuvottelujen ehdot, eli Venäjän antautuminen, loittonee toivottomasta mahdottomaan.
        Sen sijaan realistinen tapa sodan loppumiseen, eli Ukrainan ehdoton antautuminen, alkaa olla yhä lähempänä. Länsivaltojen onkin syytä alkaa totuttautua sen olemiseen todellisuutta jo tämän kesän kuluessa, kuten Venäjän YK suurlähettiläs Vasili Nebenzya puheessaan sanoi.

        Yli kaksi vuotta olet nyt jauhanut tätä paskaa, ja mikä on tulos? Prosentti suomalaisista tykkää Venäjästä ja sen sotimisesta.

        Minusta tuosta on kovin vaikea päästä huonompaan, mutta kova on sulla silti yritys ja pyrky. Onhan se perverssillä tavalla ihailtavaa.

        >Venäjän antautuminen

        Ihan mahtavaa järkeilyä! Koskaan ennen maailmanhistoriassa ei oikeudettoman hyökkäyksen lopettamista ja kotiin lähtöä ilman aarinkaan aluemenetyksiä ole sanottu antautumiseksi. Tiltun mielettömässä maailmassa tämä kuitenkin on mahdollista.🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei hyökännyt Ukrainaan.
        Mutta kun Ukrainan venäläiset tasavallat tulivat kahdekasn vuoden sisällissodan jälkeen uhatuiksi joutua lännen tukeman suurhyökkäyksen kohteeksi niin Venäjä vastasi avunpyyntöihin ja suoritti Itä-Ukrainaa tukevan intervention.
        Osapuolien voimia kuluttava sota on jatkunut ja länneltä alkaa olla aseet loppu kun taas Venäjä on saanut asetuotannon hurjaan kasvuun ja myös käyttää ammuksia moninkertaisesti enemmän kuin Ukraina.
        Joten Zelenskyn asettamat rauhanneuvottelujen ehdot, eli Venäjän antautuminen, loittonee toivottomasta mahdottomaan.
        Sen sijaan realistinen tapa sodan loppumiseen, eli Ukrainan ehdoton antautuminen, alkaa olla yhä lähempänä. Länsivaltojen onkin syytä alkaa totuttautua sen olemiseen todellisuutta jo tämän kesän kuluessa, kuten Venäjän YK suurlähettiläs Vasili Nebenzya puheessaan sanoi.

        Torvi, ukrainassa mitään venäläisiä tasavaltoja koskaan ollut. Eikä muitakaan 'tasavaltoja'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä se, että monet Ukrainassa toivoo Venäjän voittoa ja rauhallisen elämän palaamista ! Onpa hassu juttu tämä :) ! Eikä sovi oikein Nato Agendaan !

        'Rauhallinen elämä' ilman mitään vapautta ja tulevaisuuden toivoa, sen venäjä jalosti tarjoaa.


    • Anonyymi

      Hyvä otsikko: "Venäjän tapa käydä sotaa"

      Jos Venäjä kävisi sotaa ilman sotarikoksia, yhtenäinen tuki Ukrainalle rakoilisi paljon pahemmin. Raakalaismainen siviileihin kohdistuva terrori murhineen, kidutuksineen ja raiskauksineen pitää huolen siitä, että tuki Ukrainalle vain vahvistuu.
      - ei ne opi

    • Anonyymi

      Nykyvenäjän johto ei ole kuullut psykologiasta mitään. Täysin päätöntä touhua. Mutta kun on täystyhmä pää, niin siitä kärsii koko valtioruumis.

      • Anonyymi

        Putin kuvitteli, että EU ja Nato ovat heikkoja keskenään riiteleviä ja manipuloitavissa hypridisodalla. Näin kävi, kun ei ymmärrä, että arvomaailmalla on merkitystä.


    • Anonyymi

      Aloittajalle vastaus on hyvin yksinkertainen. Venäjän kanssa on turhaa neuvotella, koska sen vaatimukset ja ehdot tiedetään jo. Ne ovat naurettavat. Venäjä haluaa ettei Ukraina saisi liittyä ikinä Natoon eikä mielellään EU:hun.

      En itsekään kannata Ukrainan EU-jäsenyyttä, mutta sen Nato-jäsenyyttä kyllä. Ukrainalle pitäisi palauttaa myös siltä aikanaan riistetyt Ydinaseet.

      • Anonyymi

        venäjä ei kuulu eu yhteisöön tai naton puolustusliittoon on siis täysin käsittämätöntä että tämä täysin ulkopuolinen taho venäjä pyrkii sanelemaan itsenäisen ukrainan ja muiden itsenäisten maiden keskinäisiä suhteita ja valtiosopimuksia .

        näyttää siltä että venäjä ei kunnioita naapurimaidensa itsenäisyyttä ja suvereenisuutta ja rikkoo näin jo kansainvälisiä sopimuksia joihin on kuitenkin itse sitoutunut.

        olemme tekemisissä täysin rikollisen diktatuurin kanssa ja jokaisen venäjän naapurimaan on varauduttava tehostamalla puolustustaan koska kansainväliset lait ja sopimukset eivät enään suojaa venäjän naapureita ne ovat venäjän rikolliselle hallinnolle täysin merkityksettömiä asioita .

        onneksi me olemme natossa


    • Anonyymi

      Putinismi on yhteiskunnallinen sairaus.
      Kuuluu fasismi -sairauksien alaryhmään.

    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa samaa mieltä. Mikään maa Euroopassa ei halunnut vastata Lavrovin kysymyksiin. Päätettiin lähettää yhteinen kopio. Nyt siitä maksetaan ja sota jatkuu.

      • Anonyymi

        " Mikään maa Euroopassa ei halunnut vastata Lavrovin kysymyksiin. "


        lavroville ei varmaan kuulu itsenäisten maiden keskinäiset turvallisuus ja ulkopoliittiset asiat ja sopimukset jos venäjä ei ole edes osapuoli näissä asioissa .

        En lakkaa ihmettelemästä sitä että tiltut häpeilemättä kirjoittavat täällä itsenäisistä suvereeneista valtioista kuin ne olisivat joitakin venäjän osia ja maakuntia .

        Tiltut eivät taida millään sisäistää että nämä itsenäiset valtiot ovat ihan oikeasti itsenäisiä suvereeneja valtioita joiden asiat sisä -ulkopolitiikka ja turvallisuuspolitiikka ei kuulu täysin ulkopuoliselle venäjälle mitenkään ...jos venäjän federaatiom tämän takia haluaa sotia se saa sotia koko lyhyen historiansa loppuun asti ja tuolla ulkopolitiikalla se historia jää hyvin lyhyeksi .


      • Totta helvetissä keskenään liittoutuneet valtiot saavat lähettää yhteisen vastauksen, jos haluavat. Sehän on yhtä pätevä yksittäisen valtion kannanottona kuin erikseen mietittykin.

        Venäjän kanssa ei kukaan halua liittoutua, joten sen on tässäkin kohtaa kovin vaikea ymmärtää vapaiden kansojen toiminnan logiikkaa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Totta helvetissä keskenään liittoutuneet valtiot saavat lähettää yhteisen vastauksen, jos haluavat. Sehän on yhtä pätevä yksittäisen valtion kannanottona kuin erikseen mietittykin.

        Venäjän kanssa ei kukaan halua liittoutua, joten sen on tässäkin kohtaa kovin vaikea ymmärtää vapaiden kansojen toiminnan logiikkaa.

        "Venäjän kanssa ei kukaan halua liittoutua...."

        Aika monta bricks-maata ja lisää tulossa. Että näin, senkin valehtelija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Venäjän kanssa ei kukaan halua liittoutua...."

        Aika monta bricks-maata ja lisää tulossa. Että näin, senkin valehtelija.

        Ei se mikään liitto ole, hupsu. Mikään BRICS-valtio ei puolusta toistaan eikä anna talousapua toiselle. Lähinnä kokoonnutaan yhteisen pöydän ääreen joskus.


    • Miksi ryssä aloitti sodan? Miksi ryssä ei poistu toisen maan alueelta?

      • "Venäjän rajat eivät pääty missään."
        – Volodja P.


    • Anonyymi

      Ukraina on aina ollut Venäjää, vaikka länsimaat ovat yrittäneet sitä hajoittaa. Nyt länsi saa, sitä mitä ansaitsee, eli turpaan on tullut sekä EUlle että Natolle, ja turpajainen jatkuu.

      • Anonyymi

        Eikö sulla tuu pää kipeäksi?
        Normaali ihminen pyörtyis moisesta pään seinään hakkaamisesta.


    • Anonyymi

      Venäjä on kehittynyt vaaralliseen suuntaan,yhden kaistapään johtajamaksi fasistidiktatuuriksi..

    • Anonyymi

      Meillä on fasistinen diktatuuri rajan takana. Miettikää 30 -Saksaa kun ajattelette asiaa.

      • Anonyymi

        30 -luvulla Saksa rakensi sotakoneistonsa, aloitti naapureiden miehitykset ja tuhosi oppositiovoimat sekä aloitti etniset vainot.

        Venäjällä nuo kaikki on jo arkipäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 -luvulla Saksa rakensi sotakoneistonsa, aloitti naapureiden miehitykset ja tuhosi oppositiovoimat sekä aloitti etniset vainot.

        Venäjällä nuo kaikki on jo arkipäivää.

        venäjä elää 1930 lukua kaikilla tasoilla niin henkisesti kuin muutenkin jos haluat käydä 1930 luvullla matkusta venäläiseen tavalliseen kylään se on kuin aikamatkailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        venäjä elää 1930 lukua kaikilla tasoilla niin henkisesti kuin muutenkin jos haluat käydä 1930 luvullla matkusta venäläiseen tavalliseen kylään se on kuin aikamatkailua

        Suomessakin elellään 30-lukua, mutta sitä ei huomata, koska tukholmasyndrooma imetty valtamedioista.


    • Anonyymi

      USA ei voita Venäjää rehdillä taistelulla Ukrainassa. Olisiko likaisista konsteista taas apua? Nekään eivät ole vieraita lännen nk. arvoyhteisön sivistyneistölle.

      • Anonyymi

        Yritä avata silmäsi, ja tunnustaa tosiasiat, Venäjä käy likaista sotaa Ukrainassa.
        Harhoissa eläminen ei ole terveellistä.


      • Anonyymi

        "USA ei voita Venäjää rehdillä taistelulla Ukrainassa."

        tuskin Usa tulee UKrainaan sotimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "USA ei voita Venäjää rehdillä taistelulla Ukrainassa."

        tuskin Usa tulee UKrainaan sotimaan

        USA:lle riittää kun myy aseita ja käyttää Ukrainan sotilaita sotaansa Venäjää vastaan. USA käy Ukrainassa sijaissotaa Venäjää vastaan EU:n peesatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:lle riittää kun myy aseita ja käyttää Ukrainan sotilaita sotaansa Venäjää vastaan. USA käy Ukrainassa sijaissotaa Venäjää vastaan EU:n peesatessa.

        ...on hänellä selitykset , luulot ja usko ... on olemassa imaameja , mullaheja , noitatohtoreita .. piispoja , pastoreita ... mikä tuon sepustuksen laatijan arvonimi tai titteli mahtaa olla ?


    • Anonyymi

      Suomellakin on kokemuksia Venäjän "tavasta käydä sotaa". Sitä kokemusta on kertynyt satojen vuosien ajalta, eikä ne ole kaunista kerrottavaa.

    • Anonyymi

      Ei tietenkään voi suostua, koska Venäjä valehtelee haluavansa rauhaa. Ainakin silloin Venäjä kertoo totta, kun kertoo haluavansa sotaa.

      Tätä totuutta täällä pidetään ainoana oikeana tietona.

    • Anonyymi

      Toivottavasti Venäjä vapauttaa Suomen EUn pakkovallasta ja USAn miehityksestä.

      • Anonyymi

        Samaa toivotaan. Suomesta kun tulisi taas vaikka sadaksi vuodeksi Venäjän suuriruhtinaskunta.
        Loppuisi siirtomaahallinnon sortotoimet ja saataisiin vaikka oma valuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa toivotaan. Suomesta kun tulisi taas vaikka sadaksi vuodeksi Venäjän suuriruhtinaskunta.
        Loppuisi siirtomaahallinnon sortotoimet ja saataisiin vaikka oma valuutta.

        Leikkiraha siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa toivotaan. Suomesta kun tulisi taas vaikka sadaksi vuodeksi Venäjän suuriruhtinaskunta.
        Loppuisi siirtomaahallinnon sortotoimet ja saataisiin vaikka oma valuutta.

        Leikkiraha siis.


    • Anonyymi

      Venäjän tapa käydä sotaa !
      - ei ne opi

    • Anonyymi

      Venäjän tapa käydä sotaa, on aina johtanut sen voittoon. Eikö siihen pyri kaikki. Kaikki ei vaan osaa, mutta Venäjä on aina osoittanut osaamisensa, sillä, että se on voittanut kaikki sotansa.

      • Venäjä vain ei ole voitanut kania sotiaan. Viimeksi se hävisi ensimmäisen Tsetsenian sodan.


      • Älä höpötä, juutalaisvihaan sairastunut fasistitiltu. Paranemisia.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Älä höpötä, juutalaisvihaan sairastunut fasistitiltu. Paranemisia.

        Parasta terveyttä on olla tietoinen tämän rosvomafian temppuiluista, joita sinä täällä edistät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta terveyttä on olla tietoinen tämän rosvomafian temppuiluista, joita sinä täällä edistät.

        Älä höpötä, juutalaisvihaan sairastunut fasistitiltunen. Paranemisia.


    • Anonyymi

      "Venäjän tapa käydä sotaa, on aina johtanut sen voittoon."

      Pari "pientä" esimerkkiä:
      Venäjä ei voittanut I maailmansotaa, vaan hajosi omiin sisäisiin vaikeuksiinsa.
      Neuvostoliitto ei voittanut II maailmansotaa, vaan pääsi voittajien puolelle Usa:n massiivisen avun turvin, olisi muuten hävinnyt ja kuulunut sotarikollisten puolelle. Hajosi myöhemmin sisäisiin vaikeuksiinsa.

      Venäjä (Neuvostioliitto) ei ole myöskään voittanut myöhempiä sotiaan reunavaltioidensa kanssa, vaan käy yhä eriasteisia sotia niiden kanssa.

      Eikä se opi, käy taas sotaa Ukraionassa, jonka se häviää.

      • Anonyymi

        Voiko noin pimeää olla olemassa?
        Ettei vaan olisi jokin robotti.


      • Anonyymi

        Höpön höpön. Uskotkohan itekään noihin jorinoihin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko noin pimeää olla olemassa?
        Ettei vaan olisi jokin robotti.

        Mahdollisesti, ei kai kenenkään ihmisjärjellä varustetun esityksessä tuollainen logiikka ja semantiikka ole mahdollista.
        -Neuvostoliitto olisi hävinnyt ellei olisi voittanut
        -Neuvostoliitto ei voittanut vaan pääsi voittajien puolelle
        Kuulkaa, tämä ei ole vakuuttavaa.
        Robotti on ilmeisesti pakkokäytöllä asennossa "Anti-russian" ja tuottaa tuollaista esitystä.
        Kehitettävää riittää, vaikka monien palstan usa-trollien taso kyllä jo tuollakin ylittyy.


      • Anonyymi

        Miksei se USA laita sitä "massiivista" apuaan Ukrainaan ? Venäjä valtasi Berliinin ja puolet Euroopasta Toisessa maailmansodassa ! Vai että ihan USA päästi voittajien puolelle ? :))) Kaikenlaista Satusetää sitä maa päällään kantaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti, ei kai kenenkään ihmisjärjellä varustetun esityksessä tuollainen logiikka ja semantiikka ole mahdollista.
        -Neuvostoliitto olisi hävinnyt ellei olisi voittanut
        -Neuvostoliitto ei voittanut vaan pääsi voittajien puolelle
        Kuulkaa, tämä ei ole vakuuttavaa.
        Robotti on ilmeisesti pakkokäytöllä asennossa "Anti-russian" ja tuottaa tuollaista esitystä.
        Kehitettävää riittää, vaikka monien palstan usa-trollien taso kyllä jo tuollakin ylittyy.

        "Mahdollisesti, ei kai kenenkään ihmisjärjellä varustetun esityksessä tuollainen logiikka ja semantiikka ole mahdollista."


        stalin ja hrutsevi olivat ilmeisesti robotteja molemmat sanoivat että neuvostoliitto olisi hävinnyt natsisaksalle jos ei olisi saanut USA:lta massiivista apua kaikissa muodoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se USA laita sitä "massiivista" apuaan Ukrainaan ? Venäjä valtasi Berliinin ja puolet Euroopasta Toisessa maailmansodassa ! Vai että ihan USA päästi voittajien puolelle ? :))) Kaikenlaista Satusetää sitä maa päällään kantaa !

        "Miksei se USA laita sitä "massiivista" apuaan Ukrainaan ?"

        Koska USA ei ole sodassa itse mukana .


        "Venäjä valtasi Berliinin ja puolet Euroopasta Toisessa maailmansodassa ! "

        jep

        hrutsevi kertoi asiasta muistelmissaan länsiavun merkityksestä neuvostoliitolle

        "Kuvitelkaahan vain, kuinka olisimme edenneet Stalingradista Berliiniin ilman niitä! Tappiomme olisivat olleet valtavat, sillä liikkuvuutemme olisi ollut aivan olematon. Saimme myös terästä ja alumiinia ja valmistimme niistä tykkejä, lentokoneita ym. kalustoa. Oma teollisuutemme oli lyöty pirstoiksi ja osaksi luovutettu viholliselle. Saimme Amerikasta myös suuria elintarvikemääriä - - Ilman sitä emme olisi kyenneet ruokkimaan armeijaamme, olimmehan menettäneet tuottoisimmat alueemme, Ukrainan ja Pohjois-Kaukasian."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mahdollisesti, ei kai kenenkään ihmisjärjellä varustetun esityksessä tuollainen logiikka ja semantiikka ole mahdollista."


        stalin ja hrutsevi olivat ilmeisesti robotteja molemmat sanoivat että neuvostoliitto olisi hävinnyt natsisaksalle jos ei olisi saanut USA:lta massiivista apua kaikissa muodoissa.

        Tässä oli ilmeisesti usa-trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mahdollisesti, ei kai kenenkään ihmisjärjellä varustetun esityksessä tuollainen logiikka ja semantiikka ole mahdollista."


        stalin ja hrutsevi olivat ilmeisesti robotteja molemmat sanoivat että neuvostoliitto olisi hävinnyt natsisaksalle jos ei olisi saanut USA:lta massiivista apua kaikissa muodoissa.

        Höpön höpön. Eivät koskaan ole sanoneet sellaista missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksei se USA laita sitä "massiivista" apuaan Ukrainaan ?"

        Koska USA ei ole sodassa itse mukana .


        "Venäjä valtasi Berliinin ja puolet Euroopasta Toisessa maailmansodassa ! "

        jep

        hrutsevi kertoi asiasta muistelmissaan länsiavun merkityksestä neuvostoliitolle

        "Kuvitelkaahan vain, kuinka olisimme edenneet Stalingradista Berliiniin ilman niitä! Tappiomme olisivat olleet valtavat, sillä liikkuvuutemme olisi ollut aivan olematon. Saimme myös terästä ja alumiinia ja valmistimme niistä tykkejä, lentokoneita ym. kalustoa. Oma teollisuutemme oli lyöty pirstoiksi ja osaksi luovutettu viholliselle. Saimme Amerikasta myös suuria elintarvikemääriä - - Ilman sitä emme olisi kyenneet ruokkimaan armeijaamme, olimmehan menettäneet tuottoisimmat alueemme, Ukrainan ja Pohjois-Kaukasian."

        Höpön Höpön. Vai olet sinä alkanut kirjoittaan Hrutsevin muistelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli ilmeisesti usa-trolli.

        stalin ja hrutsevi saattoi olla myös niitä kun kertoivat robotteina että NL olisi hävinnyt natsisaksalle sotansa ilman Yhdysvaltojen massiivista apua 😁


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksei se USA pelasta Ukrainaa ? Jos on niin kova tekijä ?


      • Anonyymi

        Tuo on tiltuilta kiellettyä oikeata historiaa jos tiltu katsoo tuota ja jää kiinni vova setä pistää tiltun palleistaan roikkumaan Siperian käkkärämäntyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tiltuilta kiellettyä oikeata historiaa jos tiltu katsoo tuota ja jää kiinni vova setä pistää tiltun palleistaan roikkumaan Siperian käkkärämäntyyn

        Jos Venäläiset on kovia ja USAlaiset ei, minkäpä asialle mahtaa. Milloinkaan ei Jenkki pojat ole käyneet samanlaisia taisteluita kuin Venäläiset, yhtään missään. Atomipommeja pudottavat tarvittaessa siviileiden niskaan , ettei tarvi taisteluun lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Venäläiset on kovia ja USAlaiset ei, minkäpä asialle mahtaa. Milloinkaan ei Jenkki pojat ole käyneet samanlaisia taisteluita kuin Venäläiset, yhtään missään. Atomipommeja pudottavat tarvittaessa siviileiden niskaan , ettei tarvi taisteluun lähteä.

        "Jos Venäläiset on kovia ja USAlaiset ei, minkäpä asialle mahtaa. "

        niin se historia kertoo 1776 asti USA vahvistunut maailman suurimmaksi ja vahvimmaksi suurvallaksi ja kestänyt maailman metkut sinä aikana venäjällä kaatunut valtioita kuin heinää ei ryssä vain osaa ja on heikko venäjä on vain 30 vuotias valtio aika säälittävää edes verrata kehitysmaan kansalaisia valtioon ja kansakuntaan joka kestää vuosisadasta toiseen ja vain vahvistuu.

        "Milloinkaan ei Jenkki pojat ole käyneet samanlaisia taisteluita kuin Venäläiset, yhtään missään."

        Ei ainakaan yhtä suurilla tappioilla toisessa maailmansodassakin venäläiset saivat sotia omassa maassaan ja Usa soti ympäri maailmaa pelastaen vielä neuvostoliitonkin valtavilla tarvikeavuillaan ja silti heidän tappionsa liittoutuneiden tappioista oli vain 2% kun venäläisten tappiot olivat 65% siinä on ammattilaisen ja amatöörin ero


        " Atomipommeja pudottavat tarvittaessa siviileiden niskaan , ettei tarvi taisteluun lähteä."

        Silloinen Japani aloitti sodan USA vastaan yllätyshyökkäyksellä ja sai sitten sitä mitä tilasi sama kai se on kuoleeko venäläiseen taistelukaasuun vai atomipommiin


    • Anonyymi

      Mielen vikaisten hullujen kanssa ei neuvotella.

    • Anonyymi

      Vietnamissa yritti USA leikkiä, että osaa ottaa miehestä mittaa ihan silmätysten :)) Hienoja oli kuvat uutisissa Saigonista, kun vauhdilla lähtivät karkuun !

      • Anonyymi

        afganistanissa neuvostoliitto näytti voimansa 10 vuoden valloitussota ja koko paska kaatui ei ole enään neuvostoliittoa ....mutta monisatavuotinen USA rulettaa edelleen vuosisadasta toiseen .

        venäjän keisraikunta otti Japanista mittaa ...no siinä kävi kans neuvostoliitot koko paska kaatui sellaista se on venäläinen historia 😁🤣😂😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        afganistanissa neuvostoliitto näytti voimansa 10 vuoden valloitussota ja koko paska kaatui ei ole enään neuvostoliittoa ....mutta monisatavuotinen USA rulettaa edelleen vuosisadasta toiseen .

        venäjän keisraikunta otti Japanista mittaa ...no siinä kävi kans neuvostoliitot koko paska kaatui sellaista se on venäläinen historia 😁🤣😂😆

        Jaa. Eikö se Venäjä sitten sodikaan Ukrainassa :) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        afganistanissa neuvostoliitto näytti voimansa 10 vuoden valloitussota ja koko paska kaatui ei ole enään neuvostoliittoa ....mutta monisatavuotinen USA rulettaa edelleen vuosisadasta toiseen .

        venäjän keisraikunta otti Japanista mittaa ...no siinä kävi kans neuvostoliitot koko paska kaatui sellaista se on venäläinen historia 😁🤣😂😆

        Afganistanista Venäjä poistui omalla ilmoituksella. Hyvässä järjestyksessä liput liehuen. USA pakeni Vietnamista puolet porukasta helikopterin jalaksista roikkuen :)). Samaten Talebania pakenivat pommit ympärillä paukkuen. Nippa nappa saivat yhden kiitoradan pidettyä halussaan :)).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Eikö se Venäjä sitten sodikaan Ukrainassa :) ?

        venäjän keisarikunta ei sodi Ukrainassa se ei kestänyt ja kuopattiin ajat sitten neuvostoliittokaan ei sodi Ukrainassa tuo heikko kansakunta ja valtio kaatui vuosikymmeniä sitten nyt Ukrainassa sotii jokin uusi valtio oliko se nyt venäjän federaatio nimeltään (valtiot kun vaihtuu yhtenään itärajan takana) tahtoo mennä jo sekaisin mutta tämä vain 30 vuotias valtio kokee nyt samanalaisen lopun kuin edeltäjänsä saas nähdä minkä merkkinen edellistä taas pienempi kehitysmaa valtioviritys tuonne itään ilmestyy muutaman vuoden kuluttua .

        Heikon venäläisen kansakunnan perustamat valtiot ei vain kestä maailmassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        venäjän keisarikunta ei sodi Ukrainassa se ei kestänyt ja kuopattiin ajat sitten neuvostoliittokaan ei sodi Ukrainassa tuo heikko kansakunta ja valtio kaatui vuosikymmeniä sitten nyt Ukrainassa sotii jokin uusi valtio oliko se nyt venäjän federaatio nimeltään (valtiot kun vaihtuu yhtenään itärajan takana) tahtoo mennä jo sekaisin mutta tämä vain 30 vuotias valtio kokee nyt samanalaisen lopun kuin edeltäjänsä saas nähdä minkä merkkinen edellistä taas pienempi kehitysmaa valtioviritys tuonne itään ilmestyy muutaman vuoden kuluttua .

        Heikon venäläisen kansakunnan perustamat valtiot ei vain kestä maailmassa .

        On siinä hemmolla huolet :). Toivottavasti et ihan nyt sekoa kuitenkaan huolissas, että mikä siellä idässä olikaan :)).


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe