Kiinostaisi kuulla uutisista ajankohtaisista ohjelmista, miten se käänytys tapahtuisi maahan jossa on viisumipakko?
Ajatellaampa mikäli kauttakulkupakolainen tulisi Venäjän rajalle ja on hetken Suomen puolella ja suomalaiset palauttaisivat heidät Venäjälle tai yrittäisi. Koska viisumi ei enää heillä olisi voimassa niin eikös se ole mahdotonta?
Mikäli sitten tapahtoisi jokin täysin estäminen rajalla tilanteessa jossa raja olisi suljettu kaikilta meniöiltä ja tulioita. Mitä sitten tapahtuisi jos jokin vyöryminen tapahtuisi, ampuisutteko varoituslaukauksia naapurinpuolelle, jolloin Venäjällä olisi hyvä syy vaikka hyökkäyksiin niin kuin tapahtui Israelissa. Vebäjä tuolloin voisi väittää vaikkapa ampojan luotien osuneen Venäjän puolella lapseen?
Ihan vain sitä mikäli se 5/6 osaa perustuslain muutos raja asiassa, ketkä sitä toteuttaisi?
Olen tietysti tiveikas että Venäjän puoleinen raja olisi niin suljettu kuin oli presidenti Kekkosen aikana. Tuolloin ei tainut juurikaan olla autovarkauksiakaa? Sitä tuskin vain tapahtuu, suomalaiset kun ei vain osaa, eikä lihasvoima riitä maahantunkeutuviin kun - jos heitä on liian monta?
Aita pitäisi olla siltäosin kun on valmis, voimakkaasti sähköistetty jolloin linnutkin siinä kärventyisivät sekunneissa. Sähkö-aitaa tuskin tehdään? En usko, että Suomessa enää osata toimia rauhanomaisesti oikein mihinkään suuntaan. Ukrainan sotaki jakaa eurooppaa voimakkaasti, ne jotka on lähempänä rajaa käyvät rahallisesfi voimakkaampaa sotaa Ukrainan kautta kuin muut? Saarivaltio tietysti varottava mereltä tapahuvaa?
Euroopan unioni noin noin prosenteissa on jotain 7%:n tehokkuus Naton kautta? Rahassa tietysti luvut joillain mailla on huikeat. Aina muistettava annettu tuki on kaksinkertainen eikä annettua saa korvattua heti (annettu tankkin on maan ostettava tilalle uusi tankki, sen valmistus voi kestää 2-3vuotta kun tilauksia on hankintapaikasta jo aiemmin tehneet valtiot paljon.
Teoria käänytyksistä Venäjän rajalla
Anonyymi-ap
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384