Nainen, alussa tykkäsit mun tempuista

Anonyymi-ap

Ja taisit tykätä myös läheisyydestä, niin olin lukevinani ja katseet olivat joskus paljon puhuvia. Ne mystiset katseet muuten herätti minunkin mielenkiinnon. Mikä myöhemmin muuttui? Saattaa olla, ettei vetovoimani riittänyt, vaikka olenkin jäänyt unelmoimaan että jos onkin jotain kiintymystä kuitenkin tarttunut. Ollaanhan juteltu vielä kaiken jälkeen ilman sarvia ja hampaita.

35

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut sä haisit pahalle

      • Anonyymi

        Mitä sitte haisee se kukkakin toiset kukat haisee pahalta ja toiset ei ihminen haisee hieltä ja jos ihminen hikoillessaan haisee pahalta kertoo kyseisen ihmisen ruokailu tottumuksista yleensä jotain alkoholistin hien haistaa jo kauas


    • Anonyymi

      Mistä tempuista?
      Mä ainakin tykkään miehestä edelleen mutta hän tuntuu välttelevän mua nykyään. Ei ole enää juuri tilaisuutta jutella tai katsella silmiin.

      • Anonyymi

        Ehkä hän on tajunnut millainen olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on tajunnut millainen olet

        Vähän on taas kosmista puhetta naisena esiintyvälle äijälle, joka kirjoittelee itsensä kanssa. Tämäkö on sun tulkinta todellisuudesta, että vaikutat jonkun mieleen ha murskaat sen tai muokkaat kuvaa ihmisestä länkyttämällä anonyymeille? Voi sua 🦄 mikä häviäjä olet


    • Anonyymi

      Tykkään yli kaiken edelleen mut sulla on niitä muita frendeja siinä

      • Anonyymi

        Entäs omat frendis häilääkö ne si vuorostaan siinä kun hän omiinsa pitää vähemmin yhteyttä


    • Anonyymi

      Jos olisit yksi tuttu, niin sanoisin, että joo kyllä olen tykännyt tempuista ja myös läheisyydestä. Mutta olet jakanut huomiota moneen suuntaan ja se on aika pahasti latistanut fiiliksiä.

      • Anonyymi

        Aloittajan mielessä ei ole muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielessä ei ole muita.

        Mutta jotain ilmeisesti olet tehnyt, jos toisen käytös muuttui.


      • Anonyymi

        No voi voi pitäskö sun miettiä mitä vikaa sun omassa käytöksessäsi on


    • Anonyymi

      Alottaja on ilmeisesti sisäsiisti ja osaa ehkä noutaa pyydettäessä.

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi noutaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi noutaa?

        Pallo tai possulelu


      • Anonyymi

        Mielikuvituksekkaat leikit ovat parhaita.


      • Anonyymi

        Ota koira


    • Anonyymi

      En jaksa miettiä nyt, mutta jos joku kysyy multa niin tunnelma ehkä latistui mutta tunteet on tallella.

      • Anonyymi

        Eihän tunteet koskaan katoa mihinkään jos ne on aitoja


    • Anonyymi

      Mulla just tollanen tilanne että aluksi näytti että miestä kiinnostaa. Ja nyt taas ei , ja oon itsekkin ollut varmaan kylmän olonen jos tunnen että mun katseisiin ei oo vastattu. Pelkään varmaan että mies pitää pilkkanaan, tai ei näe mua viehättävänä kun ei ole tullut pyytämään numeroa/kahville. Mutta ei mun tunteet oo muuttuneet missään välissä. Haluan vaan miehen joka haluaa mut yli kaiken

      • Anonyymi

        Miksi ettäkö saisit käskytettävän vai osaisitko itse kuitenkaan arvostaa edes miestä joka olisi valmis sitoutumaan sinuun ja ennen kaikkea olisitko itse valmis sitoutumaan häneen saman voi kysyä päinvastoin mieheltä joka etsii tuon kaltaista naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ettäkö saisit käskytettävän vai osaisitko itse kuitenkaan arvostaa edes miestä joka olisi valmis sitoutumaan sinuun ja ennen kaikkea olisitko itse valmis sitoutumaan häneen saman voi kysyä päinvastoin mieheltä joka etsii tuon kaltaista naista

        Et tajunnu vissiin yhtään mitään mitä luit


    • Anonyymi

      Mulla myös samanlainen tilanne. Tunteita on ja siksi aloin vähän tahtomattakin vältellä. Pitkiä katseita ollut molemmin puolin ja itse taisin aloittaa.

      • Anonyymi

        Olen huomannut.


    • Anonyymi

      Mä taas en tykkää mistään tempuista, mutta oon sillä lailla joustava ihminen, että jos toinen osapuoli niitä tykkää viljellä, niin innostun kyllä itsekin.

    • Anonyymi

      Mä en tykkää et mun tunteilla pelataan, joten aika simppeliä ottaa etäisyyttä. Mä vaan teen samaa mitä sä oot tehny ja eiks tunnu kivalta. 😝

      • Anonyymi

        Oletko tyytyväinen ny itseesi tajuatko edes itse olevasi samankaltainen kuin hänkin oletko näin ollen edes tyytyväinen itseesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyytyväinen ny itseesi tajuatko edes itse olevasi samankaltainen kuin hänkin oletko näin ollen edes tyytyväinen itseesi

        Feikkivuoropuhelusi ei nyt elä miespuolinen aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyytyväinen ny itseesi tajuatko edes itse olevasi samankaltainen kuin hänkin oletko näin ollen edes tyytyväinen itseesi

        Sivusta kysyn miksi sä puutut tähän?


    • Anonyymi

      Kyllä minä sinusta pidän paljon. Tunteet ovat syventyneet vetovoiman ja kiintymyksenkin vuoksi ja siksi käytös ei aina ole loogista. Jopa välttelen katsetta toisinaan, joka myöhemmin sitten harmittaa. Olen idiootti.

      • Anonyymi

        Miltä se tuntuu ny kun vihdoin tunnustit millai olet tajuatko siltikään vieläkään millainen olet tunnetko itse itsesäsi yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se tuntuu ny kun vihdoin tunnustit millai olet tajuatko siltikään vieläkään millainen olet tunnetko itse itsesäsi yhtään

        Onko tää sun aloitus edes alkuunkaan? Sivusta..


    • Anonyymi

      On teillä hankalaa ja minä nautin siitä. Muistakaa, menee vielä vuosia kärvistellä. Joillakin on pitkä muisti.

      • Anonyymi

        Right on m-fuckas sivusta


    • Anonyymi

      Jos katse on ollu mystinen ni silloi mitä luultavammin kyseinen nainen on toivonu sun kuolemaa sitä on turha sen enempää miettiä opettele enstee lukemaan ennen kun tulet tänne väittään et osaat ihmistä lukea

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe