ukraina sitten hävisi soran

Anonyymi-ap

unkraina sitten hävisi soran kaikin länsimairen tuomari äänin,tämä jatko on turhaa teurastusta, jolla pönkitetään vain ettei länsimairen johtajat ja selenskyi ei menetä kasvojaan,onko nyt sitten meirän vuoro naapureita kun ollaan
ja oltiin yhtenä soran ospuolena

33

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän ei anneta voittaa. Kyllä sinne aseita saadaan, mutta valitettavan hitaasti, saadaan kuitenkin.

      • Anonyymi

        Niin, norja antamassa 64 kpl f-16 hävittäjää.
        Myös muut auttavat. On selvää että tuolla katsotaan myös että mitä tarvitaan.
        F-16 voi moukaroida koko kremlin matalaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, norja antamassa 64 kpl f-16 hävittäjää.
        Myös muut auttavat. On selvää että tuolla katsotaan myös että mitä tarvitaan.
        F-16 voi moukaroida koko kremlin matalaksi.

        mun serällä olis ylimääräsenä cesna kakspaikkanen. lupas luopua siitä.


      • Anonyymi

        Jos Ukraina hävisi soran, niin Suomesta saa sepeliä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      elävä materiaali loppuu,ainoa mahrollisuus olisi että länsi julistaisi soran venäjälle,esim,määräämällä varusmiehiään ukrainan tueksi

    • Anonyymi

      mitä sä höriset siellä ? se mitää hävinny.

    • Anonyymi

      olihan lopputulos tierossa alusta asti,siltikin piti mennä vaikeimman kautta,nyt on tuhottu koko euroopan vilja aitta kaupunkeja myöten, ja kansan turhat kärsimykset on mittaamattomat

      • Anonyymi

        mikä tulos ?


    • Anonyymi

      armonisku vielä ja sitten ukraina on taputeltu,ja sen merkiksi zelenskyi roikkuu kuin mussolin koivistaan torilla

      • Anonyymi

        Venäjän tietotoimiston uutisia, hahahahahhah heehe hooho !


    • Anonyymi

      asia on ollut tapetilla eri merioissa,näin on päätellyt meirän ja muirenkin mairen kenraalit,ukrainan loppu on lähellä

      • Anonyymi

        no ei tietenkään ole


    • Anonyymi

      Minä olen koko ajan tankannut Teboililla. Ihan peruuttaminen.

      • Anonyymi

        siis piruuttani.


      • Anonyymi

        Sama juttu. Olen ostanut polttoöljyä Teboililta kahden viime vuoden aikana 12000 litraa. En usko näihin boikotteihin.


    • Anonyymi

      Jossain oli artikkeli että venäjän ammustuotanto on suurempi kuin kaikkien euroopan 32 maan yhteensä. Ukotkaan ei niiltä aivan heti lopu vaikka Toveri kuulutti jo yli puolitoistavuotta sitten että venäjältä on ammukset ja ukot loppu.

      On todennäköistä että venäjä sodan voittaa ja krim ja itä-ukraina liittyy venäjän liittovaltioon.

      • Anonyymi

        Minä ennunstan Putinin hirtävän itsensä ennen juhannusta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ennunstan Putinin hirtävän itsensä ennen juhannusta,

        Häh?...Ekkö sä enää uskokaan Putinin sairastavan syöpää, parkinsonin tautia ja mitä kaikkia tappavia tauteja sitten onkaan.

        Pekka (töpöhäntä) Toverin vakuutteluja ei ole kuulunutkaan. Onko siltäkin usko loppunut?

        Jarno Linden se jaksaa kuin durasel-pupu suoltaa sontaa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?...Ekkö sä enää uskokaan Putinin sairastavan syöpää, parkinsonin tautia ja mitä kaikkia tappavia tauteja sitten onkaan.

        Pekka (töpöhäntä) Toverin vakuutteluja ei ole kuulunutkaan. Onko siltäkin usko loppunut?

        Jarno Linden se jaksaa kuin durasel-pupu suoltaa sontaa vielä.

        Se kuolee niihin mömmöihin jota siihen pumpataan. Yhdessäkin videossa se piti lujaa pöydästä kiinni jottei putoa sen alle ja tärisi kuin kuukauden ryypännyt krapulassa. Ties vaikka olikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuolee niihin mömmöihin jota siihen pumpataan. Yhdessäkin videossa se piti lujaa pöydästä kiinni jottei putoa sen alle ja tärisi kuin kuukauden ryypännyt krapulassa. Ties vaikka olikin?

        Hapankaalta se oli syäny liikaa ja pirätteli varpuusparvia se on täyttä työtä ja pöyränreunus on suurena apuna.


    • Anonyymi

      Kiinasta meinattiin, jotta venäjä on hävinnyt jo, näin näin KARMA TOIMII JA PIAN VENÄJÄLTÄ JUOSTAAN PAKOON PUTINIA

      MITENKÄN AITAMME PITÄÄ ITÄRAJALLA

    • Anonyymi

      On ne Venäläiset kovia poikia runnaamaan. Kaksi vuotta ollut suojaamassa miehittämiensä alueiden siviileitä ja samaan aikaan rakentanut täydellisen rataverkoston koko alueelle. Ei ole Krim enää kertsinsillan varassa.

      Pakko nostaa hattua...tai näillä keleillä pipoa. 🤠

    • Anonyymi

      Melkein parhaiten pysyy tuosta sodasta perillä, kun kääntää tuon herra Toverin analyysit ja sepustukset päinvastoin. 🤭

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Iltasanomissa syöttää suoraan Ukrainan tiedotteita tarkistamatta...uskookohan se itte ne kaikki?

        Luulen, että kevään aikana alkaa Suomenkin mediassa olemaan enemmän todellista tietoa. Hesarissakin heitettiin porukkaa pihalle, kun alkoi ihmiset huomaamaan, miten heitä vedätetään.


    • Anonyymi

      uutisten mukaan vain venäjä kärsii tappioita,ja putin on ollut kuolemassa syöpään jo kaksi vuotta,niin mihin ihmeeseen ne ukrainan sotilaat on karonneet,pitääshän niitä nyt piisata noinkin isossa maassa jossa on 50 miljoonaa asukasta

      • Anonyymi

        Siellä on vähän erilainen kutsuntajärjestelmä kuin täälä, ikäraja 26 v.


      • Anonyymi

        Oliko tämä se kone, joka uutisissa tuotiin isosti esiin, että ensimmäinen Ukrainan alas ampuma kone?...Eikä sotaakaan ole kestänyt kuin reilu kaksi vuotta.

        Kaippa NOTti kuohuviinit korkkas? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä se kone, joka uutisissa tuotiin isosti esiin, että ensimmäinen Ukrainan alas ampuma kone?...Eikä sotaakaan ole kestänyt kuin reilu kaksi vuotta.

        Kaippa NOTti kuohuviinit korkkas? 😁

        Sotaan lähteneistä venäläisistä ei ole ketään jäljellä, kaikki on tapettu.


    • Anonyymi

      Siihen oli huollossa laitettu vahingossa väärän tiskikoneen osa.

    • Anonyymi

      Venäjä on tuomittu häviämään, hetki vielä niin venäjä sisäisesti räjähtää

      MIKSI PUTIN TAPATTAA VENÄLÄISIÄ TURHAN TAKIA,
      - tämä kun nostavat pöydälle pelit on putinilta pelattu

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe