unkraina sitten hävisi soran kaikin länsimairen tuomari äänin,tämä jatko on turhaa teurastusta, jolla pönkitetään vain ettei länsimairen johtajat ja selenskyi ei menetä kasvojaan,onko nyt sitten meirän vuoro naapureita kun ollaan
ja oltiin yhtenä soran ospuolena
ukraina sitten hävisi soran
34
412
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän ei anneta voittaa. Kyllä sinne aseita saadaan, mutta valitettavan hitaasti, saadaan kuitenkin.
- Anonyymi
Niin, norja antamassa 64 kpl f-16 hävittäjää.
Myös muut auttavat. On selvää että tuolla katsotaan myös että mitä tarvitaan.
F-16 voi moukaroida koko kremlin matalaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, norja antamassa 64 kpl f-16 hävittäjää.
Myös muut auttavat. On selvää että tuolla katsotaan myös että mitä tarvitaan.
F-16 voi moukaroida koko kremlin matalaksi.mun serällä olis ylimääräsenä cesna kakspaikkanen. lupas luopua siitä.
- Anonyymi
Jos Ukraina hävisi soran, niin Suomesta saa sepeliä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
elävä materiaali loppuu,ainoa mahrollisuus olisi että länsi julistaisi soran venäjälle,esim,määräämällä varusmiehiään ukrainan tueksi
- Anonyymi
mitä sä höriset siellä ? se mitää hävinny.
- Anonyymi
olihan lopputulos tierossa alusta asti,siltikin piti mennä vaikeimman kautta,nyt on tuhottu koko euroopan vilja aitta kaupunkeja myöten, ja kansan turhat kärsimykset on mittaamattomat
- Anonyymi
mikä tulos ?
- Anonyymi
armonisku vielä ja sitten ukraina on taputeltu,ja sen merkiksi zelenskyi roikkuu kuin mussolin koivistaan torilla
- Anonyymi
Venäjän tietotoimiston uutisia, hahahahahhah heehe hooho !
- Anonyymi
asia on ollut tapetilla eri merioissa,näin on päätellyt meirän ja muirenkin mairen kenraalit,ukrainan loppu on lähellä
- Anonyymi
no ei tietenkään ole
- Anonyymi
Minä olen koko ajan tankannut Teboililla. Ihan peruuttaminen.
- Anonyymi
siis piruuttani.
- Anonyymi
Sama juttu. Olen ostanut polttoöljyä Teboililta kahden viime vuoden aikana 12000 litraa. En usko näihin boikotteihin.
- Anonyymi
Jossain oli artikkeli että venäjän ammustuotanto on suurempi kuin kaikkien euroopan 32 maan yhteensä. Ukotkaan ei niiltä aivan heti lopu vaikka Toveri kuulutti jo yli puolitoistavuotta sitten että venäjältä on ammukset ja ukot loppu.
On todennäköistä että venäjä sodan voittaa ja krim ja itä-ukraina liittyy venäjän liittovaltioon.- Anonyymi
Minä ennunstan Putinin hirtävän itsensä ennen juhannusta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ennunstan Putinin hirtävän itsensä ennen juhannusta,
Häh?...Ekkö sä enää uskokaan Putinin sairastavan syöpää, parkinsonin tautia ja mitä kaikkia tappavia tauteja sitten onkaan.
Pekka (töpöhäntä) Toverin vakuutteluja ei ole kuulunutkaan. Onko siltäkin usko loppunut?
Jarno Linden se jaksaa kuin durasel-pupu suoltaa sontaa vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?...Ekkö sä enää uskokaan Putinin sairastavan syöpää, parkinsonin tautia ja mitä kaikkia tappavia tauteja sitten onkaan.
Pekka (töpöhäntä) Toverin vakuutteluja ei ole kuulunutkaan. Onko siltäkin usko loppunut?
Jarno Linden se jaksaa kuin durasel-pupu suoltaa sontaa vielä.Se kuolee niihin mömmöihin jota siihen pumpataan. Yhdessäkin videossa se piti lujaa pöydästä kiinni jottei putoa sen alle ja tärisi kuin kuukauden ryypännyt krapulassa. Ties vaikka olikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuolee niihin mömmöihin jota siihen pumpataan. Yhdessäkin videossa se piti lujaa pöydästä kiinni jottei putoa sen alle ja tärisi kuin kuukauden ryypännyt krapulassa. Ties vaikka olikin?
Hapankaalta se oli syäny liikaa ja pirätteli varpuusparvia se on täyttä työtä ja pöyränreunus on suurena apuna.
- Anonyymi
Viron sininen keihäs hävittää venäläiset laivat.
https://www.verkkouutiset.fi/a/viro-esittelee-uutta-asetta-sininen-keihas-tuhoaa-kuvassa-venalaisen-nakoisia-laivoja/#89358414 - Anonyymi
Kiinasta meinattiin, jotta venäjä on hävinnyt jo, näin näin KARMA TOIMII JA PIAN VENÄJÄLTÄ JUOSTAAN PAKOON PUTINIA
MITENKÄN AITAMME PITÄÄ ITÄRAJALLA - Anonyymi
On ne Venäläiset kovia poikia runnaamaan. Kaksi vuotta ollut suojaamassa miehittämiensä alueiden siviileitä ja samaan aikaan rakentanut täydellisen rataverkoston koko alueelle. Ei ole Krim enää kertsinsillan varassa.
Pakko nostaa hattua...tai näillä keleillä pipoa. 🤠 - Anonyymi
Melkein parhaiten pysyy tuosta sodasta perillä, kun kääntää tuon herra Toverin analyysit ja sepustukset päinvastoin. 🤭
- Anonyymi
Näinhän se on. Iltasanomissa syöttää suoraan Ukrainan tiedotteita tarkistamatta...uskookohan se itte ne kaikki?
Luulen, että kevään aikana alkaa Suomenkin mediassa olemaan enemmän todellista tietoa. Hesarissakin heitettiin porukkaa pihalle, kun alkoi ihmiset huomaamaan, miten heitä vedätetään.
- Anonyymi
uutisten mukaan vain venäjä kärsii tappioita,ja putin on ollut kuolemassa syöpään jo kaksi vuotta,niin mihin ihmeeseen ne ukrainan sotilaat on karonneet,pitääshän niitä nyt piisata noinkin isossa maassa jossa on 50 miljoonaa asukasta
- Anonyymi
Siellä on vähän erilainen kutsuntajärjestelmä kuin täälä, ikäraja 26 v.
Onkohan tämäkin Pekka Toverin itse keksimää? Venäjän yliäänipommokone muka putoaa. 😏
https://twitter.com/loogunda/status/1781177249028346176- Anonyymi
Oliko tämä se kone, joka uutisissa tuotiin isosti esiin, että ensimmäinen Ukrainan alas ampuma kone?...Eikä sotaakaan ole kestänyt kuin reilu kaksi vuotta.
Kaippa NOTti kuohuviinit korkkas? 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä se kone, joka uutisissa tuotiin isosti esiin, että ensimmäinen Ukrainan alas ampuma kone?...Eikä sotaakaan ole kestänyt kuin reilu kaksi vuotta.
Kaippa NOTti kuohuviinit korkkas? 😁Sotaan lähteneistä venäläisistä ei ole ketään jäljellä, kaikki on tapettu.
- Anonyymi
Siihen oli huollossa laitettu vahingossa väärän tiskikoneen osa.
- Anonyymi
Venäjä on tuomittu häviämään, hetki vielä niin venäjä sisäisesti räjähtää
MIKSI PUTIN TAPATTAA VENÄLÄISIÄ TURHAN TAKIA,
- tämä kun nostavat pöydälle pelit on putinilta pelattu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897