Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Jumala loi maailman?

Anonyymi-ap

Jumala kyllästyi pasianssin pelaamiseen ja loi maailman seuratakseen, mitä siellä tapahtuu. Maailman meno on Jumalan viihdettä. Tätä eivät ripulivajakit tajua.

6

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Maailman meno on Jumalan viihdettä."

      Mutta miksi loi niin paljon ylimääräistä tyhjää ympärille? Jos minä olisin Jumala niin olisin luonut litteän ja liikkumattoman maan. Sitä olisi helppo tarkkailla eikä tarvisee lentää liihotella maapallon ympärillä sen pyöriessä vinhasti avaruudessa. Olisin muurannut litteän levyn alle tukevat peruspylväät, joiden varassa maa olisi ollut tukevasti. Kyllä siinä olisi mukava tiirailla miesten esinahkoja ja mihin he kaluaan työntelevät.

      Maan ylle olisin laittanut lujan läpinäkyvän kuvun, joka olisi suojannut sitä pölyltä, lialta ja liialliselta vedeltä. Välillä olisin avannut luukun ja suihkutellut vettä, jottei maa ihan kuivu kokonaan.

      Tällaisen maan minä olisin luonut. Ja itse asiassa näitähän minä teinkin lapsena ja nuorena kun rakentelin pienoismalleja ja niistä dioraamoja.

      • Anonyymi

        Nythän sinulla on tieteellinen maailmankuva. Pidä siitä kiinni.


    • Anonyymi

      Niin, olisi vain luonut lunta, kuten me muutkin.

    • Anonyymi

      Matt6:24 Onnea vai siunausta, homoutta ja menestystä. Älkää uskoko.

    • Anonyymi

      Luojajumala loi universumin ja universumiin arviolta tuhansia triljoonia planeettoja (luvussa 22 merkitsevää numeroa), että yhden planeetan pinnalla eläisi apinoita, joista pieni osa omistaisi elämänsä Luojajumalan palvomiseen ja mielistelemiseen. Luojajumalaa myös kiinnostaa kovasti ettei vain kukaan tuolla yhdellä planeetalla tuhansista triljoonista kukkaan sorru homostelemaan, koska olihan se kamalaa.

      Tämä on looginen ja perusteltu näkemys siitä miksi universumi on luotu.

    • Anonyymi

      Ei Jumala luonut mitään. Etenkin itsensä unohti luoda täysin. Tosi tollo Jumala kyllä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe