Fariseukset, omahyväiset itsensä ylentäjät eivät käänny Jeesuksen puoleen.
Itsessään köyhät ja syntinsä tunnustavat ihmiset turvautuvat Jeesukseen. Hän on heidän ainoa toivonsa.
”Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.”
Psalmi 28:7
JEESUS TULI SYNTISIÄ PELASTAMAAN
14
209
Vastaukset
- Anonyymi
Psalmeissä Herralla ei tarkoiteta Jeesusta , vaan Isä Jumalaa.
- Anonyymi
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään..."Isä meidän, joka olet taivaissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.Niin joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo
Jeesus Kristus on Vapahtaja JA Herra.
Lue raamattua, niin asia selviää.
- Anonyymi
"Fariseukset, omahyväiset itsensä ylentäjät eivät käänny Jeesuksen puoleen."
Kai noihin muutama ihan tavallinen duunari ja ja roskakuskikin ym.. sitten kuuluu jotka ei jaksa leikkiä näitä mielikuvitusleikkejä mielikuvitushahmoilla .
Se on iso kasa halkoja kun mies hakkaa päivässä ...- Anonyymi
Ulkonaisilla asioilla ei ole merkitystä. Jumala katsoo ihmisen sisimpään.
”Sillä Herran silmät tarkkaavat kaikkea maata, että hän voimakkaasti auttaisi niitä, jotka ovat ehyellä sydämellä antautuneet hänelle.”
2 Aikak 16:9a - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonaisilla asioilla ei ole merkitystä. Jumala katsoo ihmisen sisimpään.
”Sillä Herran silmät tarkkaavat kaikkea maata, että hän voimakkaasti auttaisi niitä, jotka ovat ehyellä sydämellä antautuneet hänelle.”
2 Aikak 16:9aPitää paikkansa. Ulkoisella statuksella ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Ei ole kysymys ammateista vaan näkemyksistä.
- Anonyymi
Jumala kyllä katsoo sitä miten hyvin herjaa ja miten löytää Raamatusta jakeita mitkä esittää herjoilla toisille.
Kyllä Jumala tarkkaa sitä. - Anonyymi
Saunatonttu myöntää olevansa tarkka kuten sanoit.
- Anonyymi
” Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.”
- Anonyymi
Mutta miksi Herra Sebaot, joka kaikkitietävänä jo maailmaa ja ihmistä luodessaan tiesi kuinka tulee käymään, loi synnille alttiin ihmisen ja syyttää nyt omista teoistaan näitä kättensä töitä?
Herra Sebaot tiesi jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista jokaisen tulevan ihmisen ajatukset ja teot, joten Hänen katsannostaan yhdelläkään ihmisellä ei ole vapautta tehdä muutoin, kuin minkä Hän tietää tulevan tapahtumaan. - Anonyymi
Jokainen olemme syntisiä ja siksi kaikki tarvitsemme Jeesusta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410802Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006657Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445736- 474386
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542526Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41749Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111697Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971674- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971