Ryhtiä työttömät

Anonyymi-ap

Ryhtiä nyt jukoliste työttömät niin ottakaa itseänne niskasta kiinni,ota yhteys te keskukseen mitä aikuiskoulutus mahdollisuuksia tai kuntouttavaan työtoimintaan hitto kun ei sinne kaikki pääse.Loppuisi maukuminen köyhyyspalstalla ei rahoja ja pelkkää makaronia vaan.Ei siitä mitään tule että kaljottelee jatkuvasti ja käryttäää....loput rahat tietenkin peleihin.ÄLY HOI.

45

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      seuraavan sodan jälkeen on avoimia työpaikkoja vaikka kuinka että pitäkää ny vain turpanne kiinni ja ootellaan kaikes rauhas

    • Anonyymi

      Ota itse. Eläkeläisuunolla ei parempaakaan tekemistä kuin kelailla muiden juopottelemisia?

    • Anonyymi

      En voi mennä töihin, koska silloin menettäisin työttömyyskorvausen.

    • Anonyymi

      Karenssia työttömille jotka notkuvat vaan.Vaikka koiran kakkoja siivoomaan työttömät.Avustaa eläkeläisiä ja työssäkäyviä viemällä heidän roskapussi esimerkiksi.

      • Anonyymi

        No just!talkootyötä tarjolla.


      • Anonyymi

        Eläkeläiset joutavat viemaan paputörppönsä metallijätteeseen itse, aikaahan tuolla roskasakilla on.

        Koiranjätösongelmaan voisi työttömiä rekrytoida ja antaa heille laajat valtuudet. Jos hauhaun ulkoiluttaja ei korjaa liukumiinaa niin entisellä työttömällä nykyisellä koiravahdilla on oikeus joko mätkäistä tuntuvat sakot tai ampua joko koira tai sen omistaja.

        Muutaman laajasti uutisoidun esimerkin jälkeen laiskat eläkeläiset ja ylimieliset työlliset olisivat varmasti innokkaampia keräämään p*skat talteen.


      • Anonyymi

        Kuule ne edduskuntalaiset ei itselleen sitä karenssia laita, vaan nostavat sopeutumiseläkkeitään ja palkkojaan ja etuuksia. Mene sinne huutelemaan, tuskin edes täällä käyvät lukemassa.

        Siellä ne suuremmat luuserit istuu, raha kasojen päällä jonne sinunkin verorahasi menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ne edduskuntalaiset ei itselleen sitä karenssia laita, vaan nostavat sopeutumiseläkkeitään ja palkkojaan ja etuuksia. Mene sinne huutelemaan, tuskin edes täällä käyvät lukemassa.

        Siellä ne suuremmat luuserit istuu, raha kasojen päällä jonne sinunkin verorahasi menee.

        "Siellä ne suuremmat luuserit istuu"

        Ei kyllä ne umpiluuserit ovat tällä sivustolla olevat vakionotkujat.


    • Anonyymi

      Ei jaksa. Ei halua. Ei viitsi. Ei tarvitse. TEEMME MITÄ HALUTAAN JA JOS EI HALUA EI TEE MITÄÄN!!! Parasta on oman elämä oma hallinta. HIHIIIII... käykö kateeksi? Harmiiiii...
      Maailmassa monta, ihmeellistä asiaa, se hämmstyttää, kummastuttaa montaa työllistä!!!! ;))))

      • Anonyymi

        Sinua ei käy kateeksi edes nälkäkuoleman partaalla oleva nigga


    • Anonyymi

      Työtön köyhä tupruttelee aamusta kannabista ja sen jälkeen alkaa maalaan laituria vesisateella.

      • Anonyymi

        Mielekkäämpää tuokin olisi kuin ahmia puuroa ja makaronia saituudessaan vaikka isot jemmarahat eläkkeistä säästetty ja on haudan partaalla oleva eläkeläistollo.


      • Anonyymi

        kannabis sais olla jo laillista suomessakin SITÄ OOTELLES!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielekkäämpää tuokin olisi kuin ahmia puuroa ja makaronia saituudessaan vaikka isot jemmarahat eläkkeistä säästetty ja on haudan partaalla oleva eläkeläistollo.

        Ei tunnu olevan tietoa työeläkkeen suuruudesta. Vaikka on sitä jemmarahaa niin
        voi syödä siitä huolimatta lohta tai filettä ja ostaa ateriaan monenlaisia lisukkeita.
        Työtön köyhä nurisee aina ennen tukiaispäivää kroonista rahattomuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu olevan tietoa työeläkkeen suuruudesta. Vaikka on sitä jemmarahaa niin
        voi syödä siitä huolimatta lohta tai filettä ja ostaa ateriaan monenlaisia lisukkeita.
        Työtön köyhä nurisee aina ennen tukiaispäivää kroonista rahattomuuttaan.

        Ei kyse ole varallisuudesta vaan tahdosta. Eläkeläiset ovat yleisesti ottaen saatanan nuukaa sakkia. Vaatteita ostavat viiden vuoden välein, kirppikseltä. Kamaliin riepuihin pukeutuvaa kansanryhmää.


    • Anonyymi

      Tuet vastikkeelliseksi niin loppuisi maukuminen.

      • Anonyymi

        Niin, loppuisi eläkeläisten ja työllisten vinkuminen joita kiinnostaa työttömien asiat. Vatipää.


      • Anonyymi

        Onneksi palkat alenee ja veroja tulee lisää ja asumituet poistuu ja lapsikorotukset ym tuet pienenee... loistavaa että työlliset maksaa mudien elämää kun täällä niin kehuvat 9 e palkkaa, että ihminen elättää sillä koko perheen! Huh huh...

        Palkat voisi vielä puolittaa, ja autot valtiolle, niin kunto kasvaa kun juoksee duuniin ja takasin.

        HIENOA ETTÄ TYÖNTEKOA JA ETUJA KIRISTETÄÄN, TYÖTUNTEJA LISÄÄ JA PALKAT ALAS. Sitä olemme odottaneet ja nyt se tapahtuu.

        Ja mikä parasta saralomat pakattomiksi, ei nyt pienestä nuhasta tai selkäkivusta kotia pidä jäädä, työ se on joka parantaa, saahan siitä 9 e päivässä palkkaa.

        Työtön sentään 37 e + edut.


    • Anonyymi

      Ei onnistu ryhdin korjaus niskaan tarttumalla, olen nuokkunut liikaa baarissa tuopin ääressä ja kotona pcn edessä kaljatörppö sorkan oluttovilla. Huono ryhti,

    • Anonyymi

      minulla on rikosrekisteri niin minut hylättiin koulutushaastattelussa menneisyyteni vuoksi. jatkan siis työttömänä. töihin ei kannattaisikaan mennä koska voudi veisi palkasta ison osan.

      • Anonyymi

        Kai sitä joku koulutus maailmasta löytyy, jossa rikosrekisteri ei haittaa. Voihan sitä opiskella ammattiin vankilassakin.


    • Anonyymi

      Kenenkäs vika se on että rikosrekisteri ja jos töihin menisi ni vouti vie. Elikä työttömänä vaan taas ja kun aikaa on niin tulee rikokset mieleen sitten joillakin kutsuu vankila.

    • Anonyymi

      Se on tää muuttuva maailma joka työpaikkoja syö. Muutenhan täällä toimisi kaikki niin kuin ennen. Automatisaatio syö työpaikkoja. Tai haluttomuus maksaa normi palkkaa. Joten tämä kierre on sama kuin ateistin ja lahkolaisen välillä. Loputon suo.

      Jankkaaminen ei kannata. Jne. Järki käteen. pitää pärjätä joten työmarkinatuen poisto olisi erittäin huono homma pätkätyöläiselle jota nykyään on jos on.

    • Anonyymi

      En ehdi ku menen kalaan taas aamulla. Se on minun oma kuntouttava homma.

    • Anonyymi

      Höpö höpö esim tampereella 600 lähihoitajan avointa työpaikkaa ja kyllähän koulutuksen saaneita on.

    • Anonyymi

      Kuulemma 4 tuntia patsastelua päivittäin auringonpaisteessa juomatta parantaa ryhtiä ja karkaisee luonnetta.

    • Anonyymi

      Mulla on luonnostaan tosi hyvä ryhti, olen lapsena voimitellut pitklle nuoruuteen asti. Ryhti on suora kuin metrin mitta.
      Mä viihdyn kotona niin hyvin ja tykkään nukkua pitkään etten lhde orjailemaan 9 e pivässä enkä muullakaan palkalla, paitsi 6 000 kk palkalla. Palkkaa pitää saaha muuten työnteko on turhaa.
      Nauttikaa työ jotka ette välitä itsestänne. Minä taas pidän itsestäni että osaamistani en ilmaiseksi jaa kenellekkään.

    • Anonyymi

      Tuo kannabis ei tule olemaan laillinen, sillä ihmisen verotus on paljon tehokkaampi, paljon tehokkaampi tie, mitä yksikään kinttupolkuja, mikä johtaa Roomaan...
      Niin kaunis on maa, niin korkea taivas, poissa on ystävä kallehin....
      https://m.youtube.com/watch?v=-hRCwByLb-E

      T. Kokoomus, mr. Bond kokoomus, mmmmmmmmmmmmmmmmoro

    • Anonyymi

      Sahtia työlliset???? Miksi usutat sahtia?

    • Anonyymi

      Tupa Uunot kieli-kivespussi otteella töihin.

    • Anonyymi

      heräilen aina klo 12-14
      nugguun meen jos jaksan klo 4 aamusella.
      sitten olutta ja sätkiä koko ajan kärryytys.

    • Anonyymi

      Nyt ryhtiä työttömät! Älkää jääkö TE-keskuksen armoille vaan etsikää itse työnne!
      Minulle ei työkkäristä ole ollut koskaan hitonkaan hyötyä koska sellaiseksi en katso niiden rutiinien hoitamista ja ehdotusta jollekin älytömälle kurssille kutenkurssi työn hakemisen opetteluun. Kehoituksestani nainen katsoi koneelta havaiten takanani olevan parinkymmenen vuoden ajalta yli 10 työsuhdetta. Ilman työkkärin avustusta. Perui ehdotuksensa.
      En asettanut reunaehtoja. Osa työpaikoista oli julkisessa haussa. Osasta asin tiedon puskaradion kautta. Otin etukäteen selvää yrityksestä. Oleellisinta oli se, että mietin valmiiksi mihin heidän tarpeeseensa pystyin vastaamaan.

    • Anonyymi

      aaaaaa galjaaaaaa on givaaaa

    • Anonyymi

      Ehdotin viime vuosikymmenellä TE-toimistolle, että aloittaisin löytämäni tutkintoon johtavan koulutuksen työmarkkinatukea saaden. Virkailija piti ajatusta onnistuneena siksikin, että minulla oli alalta jo työkokemusta. Niinpä opiskelin ja sain tutkinnon valmiiksi monta kuukautta ennen määräaikaa.

      Sitten hain taas töitä, mutta työnantajat eivät kutsuneet edes haastatteluun. Ns. työnhakuasiakirjoissa ei ollut mitään moittimista.

      Työllistymiseni esteenä on ilmeisesti yli 50-vuotiaisiin kohdistuva ikäsyrjintä tai sitten työttömiin kohdistuva ennakkoluuloisuus. Tai molemmat.

      Pitäisiköhän työnantajien ottaa itseään niskasta kiinni?

      Pitkäaikatyötön

      • Anonyymi

        Monipuolinen menneisyys.
        Yksi aikaisempi, ja varsinkin viimeiset työsuhteeni perustuivat aikaisempiin kokemuksiin tekemisistäni ja periaatteistani.
        Olin 62v ikäinen kun minulle vielä tarjottiin määräaikaista keikkaa.
        Kerran minulle on suoraan sanottu, että kokemukseni sopisi ko. työnantajan tarkoituksiin mutta heillä on organisatio täynnä +50v ukkoja eivätkä he ota lisää yhtään. Tätä työtä hain ilmoituksen perusteella.


    • Anonyymi

      Niin se täytys mennä jos työtön alkaa aikuisiällä opiskeleen että rahaa ainakin tulee nooh kursseille ainakin-90 luvulla hitto monet oli kursseilla ja periaate oli se että ai jaa pääsit. Bussikuskeille on töitä,lähihoitajille,vartijoille.Kaupan alalla on myös ukkeleita.

      • Anonyymi

        Olen tällä hetkellä aikuiskoulutuksessa ja voin sanoa, että tämä kommenttisi ei ole kovin validi, ihmiset ignooratkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tällä hetkellä aikuiskoulutuksessa ja voin sanoa, että tämä kommenttisi ei ole kovin validi, ihmiset ignooratkaa

        Jahas siinä sitten on itseensä kyllästynyt ihminen hoh hoijaa sua taitaa väsyttää sen verran ettet töitä jaksa tehdä.Täysin väärät asenteet.


    • Anonyymi

      Ryhtiä työttömät? Ei ole tämä ressu tai hallistuskaan ajatella seurauksia yhteiskunnassamme. Viimeisin kouluampuminen oli epäsuora tulos hallituksen päätöksistä hot-take mutta totta. Jonkin ajan päästä kun Orpo ja Purra on päässyt teitä piiskaamasta niin tiedätte että tämä on totta. Merkatkaa tämä ja ottakaa talteen ja katsokaa 4 ,5 vuoden päästä uudelleen

    • Anonyymi

      Joko työ on sinulle elämäsi tai sitten et oikein laajemmin ajattele elämää. Elämässä on niin paljon muutakin kuin työ. Suomalainen työ kulttuuri oksettaa. Kaikki pitää tehdä täysiä ja joka päivä 8h. Toisin kuin jossain muualla maailmaa, missä voi ottaa Siesta-taukoa ja prioriteetit ovat: Perhe, ystävät, harrastukset ja sitten vasta työ

    • Anonyymi

      Avarra maailman näkemääsi ja kaikkien pitäisi ottaa sama vanha motto yhdeltä intialaismieheltä "Työ ei välitä sinusta, älä välitä työstä"

    • Anonyymi

      Tais taas kissa viedä kielen mutta en ihmettelekkään sillä minua ei hevillä argumentoinnissa voiteta. En ole vieläkään kohdannut kaltaistani ( paitsi yksi noh)

      • Anonyymi

        Kissa ei vie kieltä mutta kulmapubin ahne intialainen vie rahat. Taitaa väärentää vodkaakin jotta aasiakkaat eivät humallu niin nopeasti, vastaisuudessa taskumatti mukaan ja paskahuussissa huikat terävää ettei tarvitse olutta imaista niin paljon mutta kuitenkin kä(y)nnissä pubista kotiin.


    • Anonyymi

      Tai hyvä taisit lähteä avartamaan maailmaa soronoo LOLW

    • Anonyymi

      No niin lapsukaiset mitä siitä tulisi jos kukaan ei töitä tekisi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe