Mikä virvoitusjuoma sopisi mielestänne tämän liköörin kanssa? Vai kaadatteko kurkkuun ihan sellaisenaan?
Diesel (peppermint) likööri
10
9508
Vastaukset
- hyvä
ihminen meitsille mieleen liikaa pepsodentti hammastahna. hammastahnat erikseen ja viinat erikseen jooko? Diesel sopii vain ja ainoastaan auton tankkiin. Diesel-juoman voi kaataa viemäriin tai sillä voi jussina puhdistella hyttysten aiheuttamia paukamia!
- helele
Votkaa, minttulikööriä, spriteä ja vähän soodavettä, jäitä ja sitruunanviipale mukaan...
- asdasdasdfgdsz
Spriteen ainakin meikäläinen on lantrannut tuota. Tulee muuten hyvää, kunhan ei läträä liköörin kanssa.
- pultsari696bcjj
onmuute ihan paskaa maistuu suuvedelle älä juo !!!
- agenttttti
hei, jos et itse tykkää, ei se tarkoita etteiko jotkut muut saisi tykätä! :D
- mahtuu hyvin taskuun
Hyvä hörppiä silloin tällöin niin ei henki haise :)
- vissyy
vissyy
vissyy
ja vissyy
ja sit viel vichyvettä- Maitoa
Maidon kanssa täydellistä
- kokeile...
Pernodta...
- Anonyymi
Ihan sellaisenaan shottina, kunhan on ollut pakkasessa pari tuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783