Mikä virvoitusjuoma sopisi mielestänne tämän liköörin kanssa? Vai kaadatteko kurkkuun ihan sellaisenaan?
Diesel (peppermint) likööri
10
9602
Vastaukset
- hyvä
ihminen meitsille mieleen liikaa pepsodentti hammastahna. hammastahnat erikseen ja viinat erikseen jooko? Diesel sopii vain ja ainoastaan auton tankkiin. Diesel-juoman voi kaataa viemäriin tai sillä voi jussina puhdistella hyttysten aiheuttamia paukamia!
- helele
Votkaa, minttulikööriä, spriteä ja vähän soodavettä, jäitä ja sitruunanviipale mukaan...
- asdasdasdfgdsz
Spriteen ainakin meikäläinen on lantrannut tuota. Tulee muuten hyvää, kunhan ei läträä liköörin kanssa.
- pultsari696bcjj
onmuute ihan paskaa maistuu suuvedelle älä juo !!!
- agenttttti
hei, jos et itse tykkää, ei se tarkoita etteiko jotkut muut saisi tykätä! :D
- mahtuu hyvin taskuun
Hyvä hörppiä silloin tällöin niin ei henki haise :)
- vissyy
vissyy
vissyy
ja vissyy
ja sit viel vichyvettä- Maitoa
Maidon kanssa täydellistä
- kokeile...
Pernodta...
- Anonyymi
Ihan sellaisenaan shottina, kunhan on ollut pakkasessa pari tuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179