Persuhuumorin jälkipyykkiä jälleen

Anonyymi-ap

Erikoinen huumorintaju on yhteistä persuille pj:sta rivipersuun:

I-P: PS-poliitikko solvasi Pekka Haavistoa alatyylisesti – Tällainen seuraamus uhkaa

Vaasalaispoliitikko Ville Hämäläinen oli sunnuntaina perussuomalaisten kuultavana.

Pikaviestipalvelu X:ään kirjoittamillaan viesteillä kohauttanut Vaasan kaupunginvaltuuston varavaltuutettu Ville Hämäläinen (ps) saattaa joutua eroamaan puolueensa valtuustoryhmästä, uutisoi Ilkka-Pohjalainen.

Hämäläinen kommentoi X:ssä Viertolan kouluampumisen jälkimainingeissa alatyylisesti vihreiden kansanedustaja Pekka Haaviston surunvalittelua tapauksesta.

– Taitaa ajatukset vaan olla eri kohdassa poikaa (ampumisessa kuollutta) kuin muilla, Hämäläinen kirjoitti.

Hämäläinen myönsi Iltalehdelle, että kommentti oli virhe ja olisi pitänyt jättää julkaisematta.

– Olen vähän semmoinen vitsailijaluonne, mutta se meni väärään aikaan ja väärään paikkaan. En koe, että olisin silti mitenkään huono ihminen, Hämäläinen kommentoi.

Ilkka-Pohjalaisen mukaan Vaasan perussuomalaiset kuuli Hämäläistä sunnuntai-iltana sekä valtuustoryhmässä että Vaasan perussuomalaisten hallituksen kokouksessa.

Valtuustoryhmä päätti esittää Hämäläisen eroa, minkä jälkeen asia siirtyi Vaasan perussuomalaisten hallitukselle.

Hämäläinen kertoi Ilkka-Pohjalaiselle, että hän tiedä hallituksen päätöstä asiassa.

Hämäläinen ei myöskään tiedä, että millaisia seuraamuksia kirjoittelusta on tulossa.

– Täältä lähtee raportti puoluejohdolle. Sen mukaan puoluejohto käsittelee muut mahdolliset sanktiot, eli tuleeko varoitus, erotus tai jotain muuta, Hämäläinen kommentoi.

Perussuomalaisten puoluesihteeri Harri Vuorenpää kertoi Ilkka-Pohjalaiselle, että puolueessa reagoitiin välittömästi Hämäläisen tapaukseen, jonka jälkeen sitä on käsitelty puolueen sisäisten prosessien mukaan.

Hämäläisen mukaan hänen kirjoituksiaan ei ole juurikaan aiemmin käsitelty perussuomalaisten sisällä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d644b59e-2368-4c61-9267-fd27e57c3eb6

24

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaako yksikään persu toimia muuten kuin alatyylisesti, joko solvaamalla, nimittelemällä tai valheellisesti haukkumalla? En tunne yhtään ns. hyväkäytöksistä persua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kalevi Sorsa osasi.
        ...mutta kyllä Soininkin "Persut ei myy persettä" oli melko teennäinen. Ihan kuin jotakuta kiinnostaisi Timukin ASS. Yök!!


      • Anonyymi

        Haavisto on ruskeanreijän ritari ja se haisee ja käyttää myös vaippoja?


      • Anonyymi

        Et tunne, koska olet Niuvassa potilaana.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      VOI KAUHIAA.

      NYT HETI POLIISI JA PALOKUNTA HÄTIIN.

      DEMAREILLÄ HÄTÄHÄTÄHÄTÄ.

      TULEE KAKKA HOUSUUN.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

      • Anonyymi

        Siinä perussuomalaisuuden koko kuva pähkinänkuoressa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä perussuomalaisuuden koko kuva pähkinänkuoressa.

        ÄÖ on matala noilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄÖ on matala noilla

        Mikä on ÄÖ ?? Niin että kellä se matala ÄO on ???


    • Anonyymi

      Älykön keskustelua, taas kopioimalla ja linkillä. Vakuuttavaa.

      • Anonyymi

        Et ole ollenkaan vakuuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollenkaan vakuuttava.

        Persujen kannattaisi julkaista nuo "huumoripläjäyksensä" ihan vaan oman porukkalleen. Muille niiden "hauskuus" ei avaudu.


    • Anonyymi

      Jos luulet keksineesi maailman parhaan vitsin, istu alas ja odota, että kohtaus menee ohi. Samaan miinaan menee mies toisensa jälkeen. Mika Lintilän heitto Sanna Marinista johti poliisitutkintaan, kun ei ottanut luuristaan itse vastuuta. Ilkka Kanerva menetti ministerin pestinsä harkitsemattoman huumorinsa seurauksena. Esimerkkejä on vaikka kuinka. Aina ei tarvitse olla hauska - edes yrittää, ainakaan vakavissa asioissa kuten kouluampumisen kohdalla.

    • Anonyymi

      No persuilla on aina selitys; kännissä ja läpällä!

      • Anonyymi

        Ja LII anderssonnia vituttaa kuin pientä oravaa. Loukkaus oravaa kohtaa, pyytäis anteeksi
        oravilta!,minä minä minä huutaja,minä minä ensin!


    • Anonyymi

      Persut on ala-arvoinen joukko. Sivistys ja maalaisjärki loistaa poissa-olollaan.

    • Anonyymi

      Se nauratti,kun orpolta ja purralla oltiin leikkaamassa päätä.ai että tuo
      vasemmisto huumori on ylivertaista.!

      Nauran vieläkin.vasemmisto osaa väkivallan.se parempi väkivalta.

    • Anonyymi

      Olemme maailman vauraimpia valtiota.


      Täytyy kyllä uskoa että tämä on huippu!missä maailmassa tämä sanoja elää!

    • Anonyymi

      Yleensä nousuhumalassa, pubissa. Alkuillasta paljon rikkaita.

    • Anonyymi

      Jo Sampo Terho joutui häpeämään syvästi TYömiestä a-studiossa

    • Anonyymi

      Mihin kohtaan asiakkaassa persuhierojan katse kiinnittyy 🤔

      • Anonyymi

        Ihonväriin ⚪️🟤⚫️


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe