Vodafone ostaa koko puljun?
Mitenköhän arvon kanssa jos...
5
1664
Vastaukset
- Shareholder
Mutta miten paljon? väkeä lähtee taas kilometritehtaalle :(
- ostakaa
Elisaa omistaa tuhannet sijoittajat, Vodafone ei voi ostaa noin vain kaikkia osakkeita. Jos Elisan osake, kuten näyttää on kiinnostava se vaan korottaa kurssia voimakkaasti. Elisan osakkeen hinta oli parhaimmillaan n 50e/osake se oli oikea hinta. Hinta nousee varmasti vielä, kannattaa ostaa vaikka nyt hinta olisi yli 15e/ osake.
- Lasketatapa
Millaista laskentatapaa soveltaen teet arvion Elisan "oikeasta hinnasta" n. 50€?
Arvo jonka se saavutti teknokuplan kovimman huuman aikaan vuonna 2000? - lopettanut
Lasketatapa kirjoitti:
Millaista laskentatapaa soveltaen teet arvion Elisan "oikeasta hinnasta" n. 50€?
Arvo jonka se saavutti teknokuplan kovimman huuman aikaan vuonna 2000?Lopettakaa toi pörssipelleily ja menkää töihin.
Jokainen osakkeen omistaja on osallinen irtisanomisiin omistipa yhden tai miljoona osaketta. - - ? -
lopettanut kirjoitti:
Lopettakaa toi pörssipelleily ja menkää töihin.
Jokainen osakkeen omistaja on osallinen irtisanomisiin omistipa yhden tai miljoona osaketta.Suosittelen lämpimästi länsimaisen talouselämän alkeiden opiskelua.
Ps. Taitaisi monelta työt loppua, mikäli osakkeenomistajat siirtäisivä pääomansa pois yrityksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929