Kun tulin uskollisuuteen niin sillohoin ja sen jälkeen puhulmoin jumalattomijen kanssa...

Anonyymi-ap

....asioita, jotka he kielsivät ettei niin tapahtu koskaan.

Mutta nyt niitä asioita on tapahtunut todella paljon. Niin paljon että itse ymmärtäisin varmaan jumalattomannakin että asetelmat etenemölvöimät Raamatun ilmoituksija kohti asetelmiltaansa.

Nyt Goog , kutsuttakoon häntä sitten Googin pääksi tai Googin iljettäväosaisuujen saaneen Israjelija vastustelevaisen valtijon edustajadiktaattoriksi niin hän on nyt asettunut julkisesti tukemaan Syyriaa ja Irania Israelia vastaan. En kammoksu vaan huujahjan: Haaaallleeluja! Ei pelota, inostuttaaa, vähän jännittääkin juu...

Olen tyytyväinen tähän tilanteeseen, sillä kosto tulee kohtaamaan kaikkia pahantekijöitä kaikella oikeudenmukaisuudella ensin vihan maljoina esimakuna Helvetistä ja sitten tietenkin se kaikkein kovin rangaistus eli itse Helvetti. Sinne en oikein osaa toivoa kenenkään joutuvan, mutta tiedän Helvetin olevan tärkeä ja tarpeellinen paikka, jossa saatanan kätyrit joutuvat ikuisesti elämään.

Israel on esikuvana siitä mitä pelastuneille tapahtuisi jos saatanan lapsia ei suljettaisi ikuisesti Helvettiin. He olisivat aina kiusaamassa kuten Venäjä, islamin maat ja heidät öljyllä ostaneet muut saatanan lasten maat, jumalattomat ihmiset eri maissa.

Kristityille tiedoksi asia, jonka jo moni tietää, mutta sanonpahan sen itsekin: Ylöstempaus on lähellä, pretribulaatio aikakäsitteen mukaisesti.

Perustelen näin: Jos kristityt näkevät antikristuksen niin varoittelumetakka olisi suuri ja se estäisi mielestäni antikristuksen toimintasuunnitelmia.Siksi olen ymmärtänyt ylösoton tapahtuvan ennen antikristuksen valtaannousua.

Lisäksi: Meitä ei ole määrätty vihaan eli se tarkoittaa vihan aikaan ei ole meitä kristittyjä tarkoitettu vaan meidät pelastetaan siltä ylöstempauksella. Kyllä se näin on vaikka jotkut tuumivat ettei ole näin.....mutta se lukee Raamatussa eikä se tarkoita Helvettiä tuo vihaan joutuminen. Sehän on itsestäänselvää ettei kristitty joudu Helvettiin kun on vanhurskas ja siitä pitää kiinni loppuun asti. Mutta se on epäselvää ollut ja on edelleen kristityille joutuuko kristitty vihan aikaan vai eikö joudu.

Mut hei, tiejän että aijot sanoa että ylöstenpjaus tapahtuu puolvälissä,saat sen sanoa, mutta sen suhteen olet nyt väärässä ja mä oikejassa. Ne, jotka ovat samalla kannalla mun kanssa että pretribulaatijossa se ylösotto tapahtuu ovat oikejassa hyötkiin.

Siunausta sulle. Se pelastuminen ei ole muuten kiinni siitä jos tässä asijassa erehtyt. Ei suomeksi käännetty Raamattu ole kovinkaallisen itsestäänselväksyyjellinen tässä ylöstenpjaamisajankohtallisuus asijassa. Jeesus rakastaa sua ja pijan pääset pakoon kaikkea sitä Jumalan vihaa, joka kohtaa kaikkea jumalattomuutta täällä alhaalla maan päällä.Kyllä jännittää ja innostuttaa yhtä aikaa.

Selef Urge

1

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😍 ­N­y­m­­­f­­­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe