Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

Anonyymi-ap

En voi unohtaa sinua.

Pohdin nyt sinua.

79

3015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sillä aikaa, joku toinen polkee sitä, kun sinä pohdit.

      • Anonyymi

        Joku ruma vielä ja vanha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ruma vielä ja vanha!

        Jatkuu. Koko armeija?


      • Anonyymi

        Onko pakko puhua noin iljettävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko puhua noin iljettävästi?

        Suudella on taas joku "vaihe". Eipä kyllä tarvitse miettiä miksi kukaan ei tykkää (niin hän itse sanoi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu. Koko armeija?

        Missä komppaniasssa se sinäki olet kouluttautunut ja/tai erikoistunut? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä komppaniasssa se sinäki olet kouluttautunut ja/tai erikoistunut? Sivusta

        Trolliarmeija, suosittua mm itärajan takana


    • Anonyymi

      Mun Nami

    • Anonyymi

      Ei näkynyt sinua.

      • Anonyymi

        … kohta näkyy Rakkaani


    • Anonyymi

      Anna nyt jotain vinkkiä :) tänään? Eilen? Viikko sitten? Tumma vai vaalea?

    • Anonyymi

      Pitäisi pohtia yhdessä meitä🙂

    • Anonyymi

      Pohdin sinua ja ihanuuttasi hyvin usein

    • Anonyymi

      Tiirailen mutten näe enää sinua.

    • Anonyymi

      Näytit mies siltä, että haluat läheisyyteeni, sillon yks kerta. Mutta työympäristö aina estää sellaisen.

      • Anonyymi

        Niin olisin halunnut. Olisin kaivannut halaamista ja pussailua. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisin halunnut. Olisin kaivannut halaamista ja pussailua. 🤗

        Geneerine kiertoilmaisu


    • Anonyymi

      Niin kaunis oli vieläkin ja hyvä perse. 🥺

      • Anonyymi

        Onko hän vanha jo?

        T.hyvä perseinen ikäloppu 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän vanha jo?

        T.hyvä perseinen ikäloppu 😂😂

        Sopivan vanha nainen 😂. Ja on kyllä sporttinen ja timmissä kunnossa koko nainen. Ja se pylly 😍 en viitsi kaikkea edes ääneen sanoa. Jos tietäisin, että hallusisit niin… no kyllä sä tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivan vanha nainen 😂. Ja on kyllä sporttinen ja timmissä kunnossa koko nainen. Ja se pylly 😍 en viitsi kaikkea edes ääneen sanoa. Jos tietäisin, että hallusisit niin… no kyllä sä tiedät.

        No ehkä se selviää joskus 🤭😘 Yhtä vähäsen nuorempaa haluaisin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä se selviää joskus 🤭😘 Yhtä vähäsen nuorempaa haluaisin kyllä.

        Toivotaan niin. 😘 se olisi unelmieni täyttymys. 🫠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin. 😘 se olisi unelmieni täyttymys. 🫠

        Saanko vielä varovaisesti kysellä, että miten usein näet häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin. 😘 se olisi unelmieni täyttymys. 🫠

        Missä sellainen nainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko vielä varovaisesti kysellä, että miten usein näet häntä?

        Se vaihtelee. noin 4 kertaa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaihtelee. noin 4 kertaa kuukaudessa.

        Töissä kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sellainen nainen on?

        En tiedä. Varmaan kuntoilemassa tälläkin hetkellä ylläpitääkseen sporttista kroppaansa. On hyvin säilynyt. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Varmaan kuntoilemassa tälläkin hetkellä ylläpitääkseen sporttista kroppaansa. On hyvin säilynyt. 😍

        tiedätkö naisen ikää, suunnilleen,30-40, 40-45?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedätkö naisen ikää, suunnilleen,30-40, 40-45?

        Nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikymppinen

        :Ddd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Varmaan kuntoilemassa tälläkin hetkellä ylläpitääkseen sporttista kroppaansa. On hyvin säilynyt. 😍

        Just tulin juoksulenlenkiltä 😘

        T. Tuo ikäloppu (oon muuten pikkasen yli nelikymppinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikymppinen

        Kolmikymppinen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmikymppinen kyllä.

        😘….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivan vanha nainen 😂. Ja on kyllä sporttinen ja timmissä kunnossa koko nainen. Ja se pylly 😍 en viitsi kaikkea edes ääneen sanoa. Jos tietäisin, että hallusisit niin… no kyllä sä tiedät.

        Puhe ku hevoskauppiaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sellainen nainen on?

        Mitään naista ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :Ddd

        Niin, ajattele joku vielä senki ikäistä laittais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ajattele joku vielä senki ikäistä laittais

        Sun vanhemmat ei sitten enää touhuu vai? On meinaan nekin varmaan jonkun ikäisiä.
        Tuli vaan mieleen että kyllä kuule aika moni touhuaa vielä vaikka minkä ikäisenä. Sinä vaan oot jotenkin rajoittunut jos luulet ettei.


    • Anonyymi

      Aika kiva kun pohdit. Nyt pitänyt vuoksesi vähän piiloutua kun on näitä uteliaitaullia.

      • Anonyymi

        Erittäin mukavaa kun ihmiset pohtii


    • Anonyymi

      S.suhteeseen kerjääjä taas palstailee 😅 eikö sulla pitäny jo miljoonannen kerran lopettaa tää palstailu

      • Anonyymi

        Eikä... Onko se vaihtanut tyyliä? Ne peppu/reisijutut jo tunnistaa. Tämä oli hieman eri tyylinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä... Onko se vaihtanut tyyliä? Ne peppu/reisijutut jo tunnistaa. Tämä oli hieman eri tyylinen.

        Kyllä tuon eunukin länkytykset tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon eunukin länkytykset tietää

        👍👍😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon eunukin länkytykset tietää

        Hän ei tiedä mitä ajatella!


    • Anonyymi

      Kiitos olen erittäin tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Ole hyvä. Niin minäkin.


    • Anonyymi

      Hieno viesti!!!! Joskus tapahtuu kohtalokkaita kohtaamisia, jossa jäädään aivan kuin syrjään seuraamaan tapahtumaa joka koskettaa syvästi. Ihmiset aiheuttavat toisilleen hetkiä, joissa on jonkinlaista jännityksen sekaista toiveiden toteutumista sekä varovaista ihastuksen osoittamista. Silloin kun pitää jostakin, mutta sen ilmaiseminen ei ole aivan sallittua, tuntuu toisen läsnäolo, kuin eläisi todellisen ja epätodellisen maailman välillä. Toista odottaa viereensä tai pelkää että toinen poistuu ja hetki päättyy, on hätääntynyt mieli vaikka kaikki on sillä hetkellä varsin hyvin. Sellainen tila, jossa on rakkaus läsnä, synnyttää kaipauksen jota on hyvin vaikea sysätä taka-alalle. Eikä ihmisiä joista kokee rakkaushaaveita, voi unohtaa koskaan, tunne säilyy ja pompahtaa esille aina kun ihminen on näköpiirissä tai edes nimi mainitaan.
      https://youtu.be/JOIAEz4sonk

      • Anonyymi

        ” Ihmiset aiheuttavat toisilleen hetkiä” Just näin tai tilanteita, lämmin kiitos!


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥


    • Anonyymi

      Kuvittelen tämän sinulta karismaattinen mies...näin sinutkin oletetusti vilaukselta tänään. Lähdit jonnekkin🥰

      • Anonyymi

        Karismaattinen lue narsistinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karismaattinen lue narsistinen.

        Aloittaja kyllä on ja siksi itselleen vastaakin. En jaxanu erikseen fasilitoida aiemmin istuntoa, kelaa sitä kokonaisuutena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kyllä on ja siksi itselleen vastaakin. En jaxanu erikseen fasilitoida aiemmin istuntoa, kelaa sitä kokonaisuutena

        Voi tulla myös hampurilaisen muodossa, että positiivista tässä on kuitenkin se ym


    • Anonyymi

      Sanoinkuvaamattoman ihania naisia olen viimeksi nähnyt kun asuin pohjois-Ruotsissa, Uumajassa! Sellaisia tyrmäävän kauniita aitoruotsalaisia blondeja. Siitä ajasta on jo 30 vuotta ja nythän Ruotsin naispuolinen väestö yhä enemmän alkaa muistuttaa lähi-idän naisia ulkonäöltään....

    • Minäkin näin tuollaisen naisen kaupungilla joku aika sitten joka jäi mieleen, upeat muodot, tosi lyhyt vaan. Mutta se vaikutti tosi nuorelta kyllä... saattoi olla alaikäinen ehkä. Jokatapauksessa tiedän varmasti etten tulisi sen kanssa toimeen kuitenkaan. Ajatusmaailmat on varmasti niin kovin erillaiset. Joten melko turhaa pohtia sellaista mistä ei mitään voi ikinä tulla.

      • Anonyymi

        Olet siis ihminen joka tekee oletuksen toisen luonteesta/arvomaailmasta sen perusteella miltä hän näyttää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis ihminen joka tekee oletuksen toisen luonteesta/arvomaailmasta sen perusteella miltä hän näyttää?

        Tiedän mitä nuoret naiset ajattelee. Siitä ei ole paljoa sanottavaa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tiedän mitä nuoret naiset ajattelee. Siitä ei ole paljoa sanottavaa.

        Olen itse yli 40 ja olen tavannut paljon nuoria/nuorempia jotka ajattelee asioista kypsästi. Meistä "aikuisistakin" löytyy niitä 5 vuotiaan tasolle jääneitä. Se ei näy välttämättä ulospäin ulkonäöllisesti.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tiedän mitä nuoret naiset ajattelee. Siitä ei ole paljoa sanottavaa.

        Näin entisenä nuorena naisena voin sanoa, että olet väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin entisenä nuorena naisena voin sanoa, että olet väärässä.

        Olet siis nykyään nuori mies? Ok, mikäs siinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse yli 40 ja olen tavannut paljon nuoria/nuorempia jotka ajattelee asioista kypsästi. Meistä "aikuisistakin" löytyy niitä 5 vuotiaan tasolle jääneitä. Se ei näy välttämättä ulospäin ulkonäöllisesti.

        Siinä ilmeisesti yksi esimerkki niistä mainitsemistasi 5- vuotiaan tasoisista? Ehkä ne nuoret vaikuttavat sinuun verrattuna "sivistyneiltä", kun niillä on hienoja sanoja: woke, ilmastotietoisuus, vegaanisuus, kulutuksen vähentäminen, uusiutuva energia.... mutta nuo on vain sanoja mitä ne on kuulleet ja toistelevat niitä kuin papukaijat. Ei se kerro älykkyydestä tai kypsyydestä mitään.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Olet siis nykyään nuori mies? Ok, mikäs siinä.

        Pointti: naiset itse tietävät ajatuksensa paremmin kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pointti: naiset itse tietävät ajatuksensa paremmin kuin sinä.

        Jos sinua on uskominen niin naiset tietävät KAIKEN paremmin kuin minä....

        Mutta jokainen älykäs ihminen kyllä tajuaa sen että kuka tässä on oikeassa ja kuka väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin entisenä nuorena naisena voin sanoa, että olet väärässä.

        Samoin, jäi eideettiseen muistiin vaikka yli kasvettu


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Siinä ilmeisesti yksi esimerkki niistä mainitsemistasi 5- vuotiaan tasoisista? Ehkä ne nuoret vaikuttavat sinuun verrattuna "sivistyneiltä", kun niillä on hienoja sanoja: woke, ilmastotietoisuus, vegaanisuus, kulutuksen vähentäminen, uusiutuva energia.... mutta nuo on vain sanoja mitä ne on kuulleet ja toistelevat niitä kuin papukaijat. Ei se kerro älykkyydestä tai kypsyydestä mitään.

        Sinusta huokuu enemmän se viisivuotiaan taso. Pikkupoika joka kuvittelee olevansa erikoinen tapaus. En tarkoittanut tuota vege/ilmasto hömpötystä. Lähinnä sellaista henkistä kypsyyttä, mitä sinussa ei taida olla.


    • Anonyymi

      Pohdin nyt sinua? Ja viime viikolla toista? Ymmärrän

    • Anonyymi

      Ensin hurmataan ylikohteliaisuuksilla ja myöhemmin hakataan?

    • Anonyymi

      Nih

    • Anonyymi

      Olet kaunis ja pidän siitä, mitä teet. Ihastunut olen. > n

      • Anonyymi

        Töissäkö tekee?


    • Anonyymi

      That too shall pass

    • Anonyymi

      älkää ainakaan minua pohtiko, hyi saatana porukka kiduttanut syytöntä ja tuhont elämää vuosia, yrittänyt tappaa monesti ja saada tahtoonsa. hyi saatana, ja toivottavasti joka saatana kokee hakkauksensa itse. myös ne valehtelevat horot. hyi saatana kyllä täytyy sanoa että pahuus näkyy teissä kaikissa, jospa elämä tuo pahaa kaikesta 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🦄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      sitä maista odotan, kunhan tulisi niistä tietoon, kuka elämäni yritti saada kokonaan 😄🦄🦖

    • Anonyymi

      siis naisen nimi, suvun lisäksi 😄 odotan vaikka maailman tappiin kuka oli 😄

    • Anonyymi

      Olen pannut häntä

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😋 K­­u­­­u­m­­a­t­ ­­t­­­y­­­t­­ö­­t­­­ ­­o­d­­o­t­­t­­a­­v­­­­­a­t­ ­s­­i­­n­­­u­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18366880

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe