ja suurta johtajaansa kokoomus Orpoa tänään aamutvssä mt3:lla. Kokoomus Orpon porvarihallituksen pääosin pienituloisiin ja sairaisiin kohdistuvat leikkaukset olivat Tupamäen mielestä oikeudenmukaisia.
https://www.binga.fi/
Kiinasta adoptoitu Binga Tupamäki ylisti porvarillista talouspolitiikkaa
22
620
Vastaukset
- Anonyymi
Tupamäki on kasvatettu kovaksi porvariksi kokoomuslaisessa perheessä Kauniaisissa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Binga_Tupamäki - Anonyymi
Ihanan nainen, kelpaisi mulle.
- Anonyymi
No joo, mutta ei mielellään karvalankkua.
- Anonyymi
Wau mikä nainen!!
- Anonyymi
Omaisuuskatto on neuvosto-
meininkiä. Kommunismia se onkin
ja sitä kai Vasemmisto rakastaa. - Anonyymi
Aika inhottava asia minkä toit hölmö julkaisuun
Oot vielä aika kakara, joten pidä suusi kiinni
Et taida tietää mistä puhut
Ilmankos olet adotoitu- Anonyymi
Tämä olisi pitänyt jättää sinne Kiinaan elättämään itsensä työnteolla.
- Anonyymi
Kiinaan takas tommonen lahtari
- Anonyymi
Mahtuisiko mukaan siihen panda kuljetukseen? Kalliiksi tämäkin Suomelle tulee. Siinä meni poliittinen ura vessanpöntöstä alas. Tämä tullaan muistamaan.
- Anonyymi
Binga vaan ei tiedä vielä mitä elämästään löytää joten turhaa hänen on puhua suulla suuremmalla!! Siis kun elämässä voi kohdata sairautta, vammaisuutta, tai köyhyyttä ilman että etukäteen osaa varautua!
Binga Tupamäki on kultalusikka suussa syntynyt ja hyvillä oksilla kasvanut eikä tajua todellisuudesta ja ELÄMÄSTÄ hevon kuusta! Kuten ei nuorempi sukupolvi muutenkaan!- Anonyymi
Aivan samaa mieltä,kehtaakin sanoa,että eläkkeet ovat vanhuusloma.Kun nuori edustaja,puuttuu laiskojen nuorten asioihin pullahiiriin,jotka löhöävåt kelan rahoilla,koskee kaikenmaalaisia terveitä ihmisiä,joita työt eivät kiinnosta kun yhteiskunta elättää,tarkoitin puuttuisi,tuli kirjoitusvirhe,kyllä sitä on saanut yhteiskunnassa,katsoa,teitä laiskoja kansanedustajia,kovat ovat palkat ja edut,sitten kun ei ole valittu uudestaan,sopeutumiseläkkeet tuhansia euroja kuukaudessa,vuosia nostaneet terveet ihmiset tekemättä mitään.No nyt se on sopeutumisraha,Ei muuta,kuin pois tollaset edut,Jos ei pääse jatkokaudelle,uutta työtä etsimään.Älä ,sinä hyväpalkkainen nuori ihminen puutu sellaisiin asioihin,joista et ymmärrä mitään.Ihmisiä,jotka ovat kovalla työllä elättäneet perheensä,uurastaneet niska limassa kymmeniä vuosia,että leipää on pöydässä ja katto pään päällä,on sairauksia jne.Ja sit kun päässeet eläkkeelle,,että sais vähän levitä,mutta valitettavasti suurella osalla sairauksia.ja suurimmalla osalla eläkkeet,joilla ei enää nyky Suomessa pärjää,kuten ei enää palkoillaka.Eli annan sulle tehtävän kaikki terveet nuoret ja ihmiset töihin ,eikö yllyttää vihaa lietsomaan meitä eläkeläisiä kohtaan,me olemme eläkkeemme ansainneet,eikä se ole sosiaalietu,ja seuraavaksi,sakset heiluu sinne eduskuntaan päin,tämmöisenä aikoina,veronmaksajien rahoja ei voi törsätä tolleen,eli etuja pitää ruveta karsii pois,kuten karsitaan muiltakin.46 VUOTTA TYÖTÄ TEHNYT,ja eläke olisi isompi,jos ois voinut itse määrittää palkan työnkuvaan liittyen,Ja tämä on työeläke minkä olen ansainnut,ei sosiaalietu.Sosiaalietuja ovat sopeutumiseläkkeet ja sopeutumisrahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samaa mieltä,kehtaakin sanoa,että eläkkeet ovat vanhuusloma.Kun nuori edustaja,puuttuu laiskojen nuorten asioihin pullahiiriin,jotka löhöävåt kelan rahoilla,koskee kaikenmaalaisia terveitä ihmisiä,joita työt eivät kiinnosta kun yhteiskunta elättää,tarkoitin puuttuisi,tuli kirjoitusvirhe,kyllä sitä on saanut yhteiskunnassa,katsoa,teitä laiskoja kansanedustajia,kovat ovat palkat ja edut,sitten kun ei ole valittu uudestaan,sopeutumiseläkkeet tuhansia euroja kuukaudessa,vuosia nostaneet terveet ihmiset tekemättä mitään.No nyt se on sopeutumisraha,Ei muuta,kuin pois tollaset edut,Jos ei pääse jatkokaudelle,uutta työtä etsimään.Älä ,sinä hyväpalkkainen nuori ihminen puutu sellaisiin asioihin,joista et ymmärrä mitään.Ihmisiä,jotka ovat kovalla työllä elättäneet perheensä,uurastaneet niska limassa kymmeniä vuosia,että leipää on pöydässä ja katto pään päällä,on sairauksia jne.Ja sit kun päässeet eläkkeelle,,että sais vähän levitä,mutta valitettavasti suurella osalla sairauksia.ja suurimmalla osalla eläkkeet,joilla ei enää nyky Suomessa pärjää,kuten ei enää palkoillaka.Eli annan sulle tehtävän kaikki terveet nuoret ja ihmiset töihin ,eikö yllyttää vihaa lietsomaan meitä eläkeläisiä kohtaan,me olemme eläkkeemme ansainneet,eikä se ole sosiaalietu,ja seuraavaksi,sakset heiluu sinne eduskuntaan päin,tämmöisenä aikoina,veronmaksajien rahoja ei voi törsätä tolleen,eli etuja pitää ruveta karsii pois,kuten karsitaan muiltakin.46 VUOTTA TYÖTÄ TEHNYT,ja eläke olisi isompi,jos ois voinut itse määrittää palkan työnkuvaan liittyen,Ja tämä on työeläke minkä olen ansainnut,ei sosiaalietu.Sosiaalietuja ovat sopeutumiseläkkeet ja sopeutumisrahat.
Etkö ole kuullut tesktin jäsentämisestä? Karseeta luettavaa tuollainen yhteen pötköön kirjoitettu teksti :(.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole kuullut tesktin jäsentämisestä? Karseeta luettavaa tuollainen yhteen pötköön kirjoitettu teksti :(.
Joo,otti niin päähän,että Suomen kielen oikeinkirjoitus ja jäsentely unohtu.Vaikka Todistuksessa 10,Mutta jos sinulla ei ole suurempia murheita,kommenttisi,jätän omaan arvoonsa.Hyvää syksyn jatkoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,otti niin päähän,että Suomen kielen oikeinkirjoitus ja jäsentely unohtu.Vaikka Todistuksessa 10,Mutta jos sinulla ei ole suurempia murheita,kommenttisi,jätän omaan arvoonsa.Hyvää syksyn jatkoa!
Laitan vielä,minä en arvostele ihmisen ulkonäköä,en syntyperää,olen ihmisrakas,mutta otan kantaa asioihin joissa ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Palautettava takaisin Kiinaan..
- Anonyymi
Bingan kavereilla loisii ihan kivasti.
"Kolme ex-poliitikkoa on nostanut sopeutumistukea yli vuosikymmenen – etua maksettu töistä huolimatta jopa 25 vuotta"
https://yle.fi/a/74-20103642 - Anonyymi
Binga on myös kiukkuisen ihmisvihaajan näköinen. Oksettavia nuo eliittikakarat ja heidän älyttömät aivopierunsa. Kaikkea pahaa hänelle.
- Anonyymi
Haettu leikkikalu Kiinasta ja kasvatettu patamusta kokoomuslainen työtätekeviä halveksimaan. On jollain otsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haettu leikkikalu Kiinasta ja kasvatettu patamusta kokoomuslainen työtätekeviä halveksimaan. On jollain otsaa.
Jos en muista väärin, hän isänsä oli SMP: n kansaedustaja? Korjatkaa , jos olen väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en muista väärin, hän isänsä oli SMP: n kansaedustaja? Korjatkaa , jos olen väärässä.
Pitähän se arvata. Persuista ei koskaan ole ollut muuta kuin haittaa, oli jo ennen kuin olivat persuja.
- Anonyymi
Mongolit tuhoaa Euroopan ping pong ja vinot silmät
- Anonyymi
Kyllä tuotakin mitättömyyttä moni äänestää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723