Olen 38 v. nainen. Naimisissa olen ollut 8 vuotta. Minulla on muutamia pukeutumiseen liittyviä fetissejä ja seksiin suhtaudun.. no sanotaan vaikka ymmärtäväisesti ja hyväksyvästi.
Mieheni ystävät käyvät ajoittain mökillämme ja harrastavat seksiä keskenään. Minua ei tuo... enään häiritse. Alkuun oli hiukan outoa. Vuoden ajan olen ollut myös huomion kohteena. Ja minua on ns. naitu myös porukalla. Miten tuo asia on noilla BI seksuaaleilla yleensä ?
Mieheni kaksi bi seksuaalia kaverusta
5
1634
Vastaukset
- Anonyymi
Ai mitenkö ? No nuo miehet ovat käyneet eheytyskoulutuksen:)
- Anonyymi
Kaikkihan ovat tyytyväisiä? Hyvä kun pystyy puhumaan ja toteuttamaan kaiken. Itselläni fetismiä ja halua kaikkeen uuteen. Tähän asti hetero. Mut pukeutumiset ja muut fantasiat alkanu oikeesti kiihottaan.
T Maroc - Anonyymi
vaimoni aikoinaan sanoi anna noille perää niin tiiät miltä se tuntuu oikeessa oli nyt tiedän kuinka varovainen pitää olla
- Anonyymi
vaimoni tykkää katsoa kun minua nussitaan rajusti peppuun joskus useempikin mies
- Anonyymi
Kyllä meille BI seksuaaleille naisetkin kelpaavat, ei ehkä kaikille. Ne ovatkin sitten tuota homo jengiä. Olen BI, vaikka en ole sitä vaimolle paljastanut. Meillä on ollut kimppaseksiä, siis vaimollani useampikin mies samana iltana. Seksuaalisesta suuntauksestani huolimatta minua kiihottaa myös katsella, kun vaimoani pannaan. Ehkä kuitenkin katselen sitä vierasta kalua mieluummin, kun se on työntymässä vaimooni. Ja vaikka vaimoni ei tästä asiasta tiedä, kuten edellä kerroin, niin kuitenkin hän pitää erityisesti pillun nuolemisesta yhdynnän jälkeen. Ja tuo ei ole minulle vastemielistä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988