Olen 38 v. nainen. Naimisissa olen ollut 8 vuotta. Minulla on muutamia pukeutumiseen liittyviä fetissejä ja seksiin suhtaudun.. no sanotaan vaikka ymmärtäväisesti ja hyväksyvästi.
Mieheni ystävät käyvät ajoittain mökillämme ja harrastavat seksiä keskenään. Minua ei tuo... enään häiritse. Alkuun oli hiukan outoa. Vuoden ajan olen ollut myös huomion kohteena. Ja minua on ns. naitu myös porukalla. Miten tuo asia on noilla BI seksuaaleilla yleensä ?
Mieheni kaksi bi seksuaalia kaverusta
5
1466
Vastaukset
- Anonyymi
Ai mitenkö ? No nuo miehet ovat käyneet eheytyskoulutuksen:)
- Anonyymi
Kaikkihan ovat tyytyväisiä? Hyvä kun pystyy puhumaan ja toteuttamaan kaiken. Itselläni fetismiä ja halua kaikkeen uuteen. Tähän asti hetero. Mut pukeutumiset ja muut fantasiat alkanu oikeesti kiihottaan.
T Maroc - Anonyymi
vaimoni aikoinaan sanoi anna noille perää niin tiiät miltä se tuntuu oikeessa oli nyt tiedän kuinka varovainen pitää olla
- Anonyymi
vaimoni tykkää katsoa kun minua nussitaan rajusti peppuun joskus useempikin mies
- Anonyymi
Kyllä meille BI seksuaaleille naisetkin kelpaavat, ei ehkä kaikille. Ne ovatkin sitten tuota homo jengiä. Olen BI, vaikka en ole sitä vaimolle paljastanut. Meillä on ollut kimppaseksiä, siis vaimollani useampikin mies samana iltana. Seksuaalisesta suuntauksestani huolimatta minua kiihottaa myös katsella, kun vaimoani pannaan. Ehkä kuitenkin katselen sitä vierasta kalua mieluummin, kun se on työntymässä vaimooni. Ja vaikka vaimoni ei tästä asiasta tiedä, kuten edellä kerroin, niin kuitenkin hän pitää erityisesti pillun nuolemisesta yhdynnän jälkeen. Ja tuo ei ole minulle vastemielistä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779