Hallituksen tiedotustilaisuus suorana lähetyksenä, ensin odottelua 20 min ja tuota otsikon tekstiä tuijottaen. Sitten siellä näytetään käppyröitä ja likuja, mutta niitä ei millään saada Yle-veron maksajille näkyviin. Onneksi sentään ministeri Purran puhe kuuluu. Onko Yle ulkoistanut kaiken teknisen toiminnan kun mikään ei onnistu enään?
HETKINEN korjaamme vikaa
5
148
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla tietysti myös venäläiset asialla kun moisia häiriöitä oli.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
No mutta kiva jos Purran ääni tekee onnelliseksi.
- Anonyymi
Juuri näin, olipas pläjäys. Onko Yle automatisoinut jo kaiken kameratoiminnan? Katsojalla oli kyl hieman tyhmä olo tuijotella Purrelon naamaa ilman käppyröitä.
Muistaakseni tätä katsojaa väheksyvää tapaa on ollut aikaisemminkin näissä hallituksen ulostuloissa. - Anonyymi
Sitä HETKINEN, vikaa korjataan on ollut toistuvasti parin vuoden aikana. Oliko se aikoinaan Sipilän hallitus joka ulkoisti paljon eri tuotantoja. Siinä meni tv-sarjat pieleen ja myös tekniikan osaajat. Vastaavana ministerinä oli tässäkin muistaakseni Berner ja "huulipunahallituksella" tehtävää hoiti Harakka miten sattui. Kun kahdessa peräkkäisessä hallituksessa vastuu oli täysin osaamattomilla henkilöillä niin tulos on kaikkien nähtävillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341