VAPPU ON TULOSSA. JUHLIMME SITÄ .

Anonyymi-ap

Otamme ELÄKELÄISILTA kerralla vappuSATASET valtion kassaan.

42

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PETTERIPAKKO

      • Anonyymi

        LAMA ON MEIDÄN JA PYSYY. BETONOIMME SEN NÄILLÄ HOLOMOILLA PÄÄTÖKSILLA


      • Anonyymi

        YDINTOIMINTA PURREE.


      • Anonyymi

        PAKKO OTTAA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LAMA ON MEIDÄN JA PYSYY. BETONOIMME SEN NÄILLÄ HOLOMOILLA PÄÄTÖKSILLA

        ILOITKAAMME.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­m­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä on pakko tehdä. EK ja muut rikkaat vaatii.

    • Anonyymi

      Ryypätkää vähemnän🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Kansalliset seniorit vappumarssille.

    • Anonyymi

      DEMAREIDEN VAPPUJUHLA OVELLA.

      KILJUPIERUSSA TOREILLE.

      LIPUT SALKOON JA NUPIT KAAKKOON..

      MASURKKAA KOIVET VIUHUEN.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS

    • Älä liioittele!

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä tuota kansan suosiota kaikkien noiden muiden kanssa jossain kolossasi ja päässäsi ihannoinut?

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201805032200918498

        Muistini muikaan tuo linkkiosi teksti ei ole minun kirjoittamani! Siniset sen sijaan oli parempi vaihtoehto kuin mikään vasemmistossa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Muistini muikaan tuo linkkiosi teksti ei ole minun kirjoittamani! Siniset sen sijaan oli parempi vaihtoehto kuin mikään vasemmistossa!

        Eli kannatit Sipilän orjia jotka lopulta oli luusereita ja pilasivat sammala oman lopun elämänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kannatit Sipilän orjia jotka lopulta oli luusereita ja pilasivat sammala oman lopun elämänsä.

        On ay orjat, ei ole vielä löytynyt Siplä orjia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        On ay orjat, ei ole vielä löytynyt Siplä orjia!

        Siis mikä on "ay orja" ja millä perustein? Nyt menee mielenkiintoiseksi.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        On ay orjat, ei ole vielä löytynyt Siplä orjia!

        Kyllähän Sipilän perustaman puolueen siniset oli orjia. Luuli työministerikin ensin että hänellä oikeasti on joku tarkoitus. Meni sanomaan jotain työantajien vastuusta mutta heti joutui puhutteluun kuten uutisoitiin. Ei näistä Sipilän orjista enää kukaan seuraavissa vaaleissa päässyt eduskuntaan, ja heidän nykyisyys on sitten mitä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä on "ay orja" ja millä perustein? Nyt menee mielenkiintoiseksi.

        Ay orja = typerys joka jää menemättä töihin vaikka työtä olisi, kun joku ay mafioso alkaa lakko toitotuksensa! Orjanhan on pakko totella tyhmiäkin asioita koska muutoin pää uhkaa pudota!

        Lakkovahdit vielä korostavat tuota orjuutta, ne pyrkivät estämään fiksumpien töihin menon! Ay mafiosot eivät siis edes luota orjiinsa ja tarvitaan lakkovahtipiiskureita, kuten aikoinaan puuvillapelloilla oli tummaihoisilla orjillakin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Sipilän perustaman puolueen siniset oli orjia. Luuli työministerikin ensin että hänellä oikeasti on joku tarkoitus. Meni sanomaan jotain työantajien vastuusta mutta heti joutui puhutteluun kuten uutisoitiin. Ei näistä Sipilän orjista enää kukaan seuraavissa vaaleissa päässyt eduskuntaan, ja heidän nykyisyys on sitten mitä on.

        Et kyennyt perustelemaan omia orjuuksiasi, joten ne voi heittää roskiin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ay orja = typerys joka jää menemättä töihin vaikka työtä olisi, kun joku ay mafioso alkaa lakko toitotuksensa! Orjanhan on pakko totella tyhmiäkin asioita koska muutoin pää uhkaa pudota!

        Lakkovahdit vielä korostavat tuota orjuutta, ne pyrkivät estämään fiksumpien töihin menon! Ay mafiosot eivät siis edes luota orjiinsa ja tarvitaan lakkovahtipiiskureita, kuten aikoinaan puuvillapelloilla oli tummaihoisilla orjillakin!

        No et taida olla ihan tämän maan(Suomen) trolleja. Kirjoitteletko Kiinasta, Venäjältä, Pohjois-Koreasta vai mistä. Jos Suomesta etkä trolli niin yllättävän hyvin vielä nettiä käytät kun hulluutesi lopullinen räjähdys näkyy olevan melko lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et taida olla ihan tämän maan(Suomen) trolleja. Kirjoitteletko Kiinasta, Venäjältä, Pohjois-Koreasta vai mistä. Jos Suomesta etkä trolli niin yllättävän hyvin vielä nettiä käytät kun hulluutesi lopullinen räjähdys näkyy olevan melko lähellä.

        Taitaa Lyyliä kyrsiä pahasti, koska et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä tuossa edellisessä kommentissani ay orjista.

        Itse väitit, etten kykene perustelemaan, vaan kykenin mutta sinä et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taitaa Lyyliä kyrsiä pahasti, koska et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä tuossa edellisessä kommentissani ay orjista.

        Itse väitit, etten kykene perustelemaan, vaan kykenin mutta sinä et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä!

        HEH. Että tuollaista.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taitaa Lyyliä kyrsiä pahasti, koska et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä tuossa edellisessä kommentissani ay orjista.

        Itse väitit, etten kykene perustelemaan, vaan kykenin mutta sinä et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä!

        "Itse väitit, etten kykene perustelemaan, vaan kykenin"

        No et. Tuskin edes ymmärrät mistä kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        HEH. Että tuollaista.

        uitahan se on Lyylien kanssa ollut viime aikoina. Eivät kykene kertomaan miksi ovat mitäkin mieltä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Itse väitit, etten kykene perustelemaan, vaan kykenin"

        No et. Tuskin edes ymmärrät mistä kyse.

        Kusehän oli tästä:

        "Ay orja = typerys joka jää menemättä töihin vaikka työtä olisi, kun joku ay mafioso alkaa lakko toitotuksensa! Orjanhan on pakko totella tyhmiäkin asioita koska muutoin pää uhkaa pudota!

        Lakkovahdit vielä korostavat tuota orjuutta, ne pyrkivät estämään fiksumpien töihin menon! Ay mafiosot eivät siis edes luota orjiinsa ja tarvitaan lakkovahtipiiskureita, kuten aikoinaan puuvillapelloilla oli tummaihoisilla orjillakin!"

        Varsin selvästi ja luotettavasti se tuosta selviää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kannatit Sipilän orjia jotka lopulta oli luusereita ja pilasivat sammala oman lopun elämänsä.

        Nythän noita vanhoja sinisiä nostellaan hyvävelivirkoihin nykyisen persuministerien voimalla
        Palkkiovirat noillekin rosvoille pitää järjestää siinä uskossa että tuovat nykypersuille lisää valtaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nythän noita vanhoja sinisiä nostellaan hyvävelivirkoihin nykyisen persuministerien voimalla
        Palkkiovirat noillekin rosvoille pitää järjestää siinä uskossa että tuovat nykypersuille lisää valtaa

        Ja miksikä ei? Ovathan he vasemmistolaisia fiksumpia koska ovat nuo pöljäajat jo taakseen jättäneet!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taitaa Lyyliä kyrsiä pahasti, koska et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä tuossa edellisessä kommentissani ay orjista.

        Itse väitit, etten kykene perustelemaan, vaan kykenin mutta sinä et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä!

        Kyllä sinä nyt olet taas väärässä mutta sinähän oletkin Eekoon orja jonka kahleita kilistelet, mutta väärässähän sinä olet aina mutta minkäs sinä sille voit, isäsi ei osannut aikanaan ehkäistä ja tuollainen sieltä sitten putkahti, ihmiskunnan kärsimykseksi mutta psykiatrien iloksi. Kikkelis kokkelis mitäs tulit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä nyt olet taas väärässä mutta sinähän oletkin Eekoon orja jonka kahleita kilistelet, mutta väärässähän sinä olet aina mutta minkäs sinä sille voit, isäsi ei osannut aikanaan ehkäistä ja tuollainen sieltä sitten putkahti, ihmiskunnan kärsimykseksi mutta psykiatrien iloksi. Kikkelis kokkelis mitäs tulit.

        Olet erehtynyt! Noin lähempänä totuutta ollee se, että EK on jäsenyritystensä orja. Nuo jäsenethän ne pitävät EK:n pystyssä eli jos ne häipyvät niin koko EK kuolee!

        Minun yritykseni ei edes ollut EK:n jäsen!


    • Anonyymi

      Kyl se on niin nääs et suurituloisten sijoittajien osinkotuloja pitäisi verottaa lissää. Eli ne, jotka saavat yli 100 euroa osinkoja vuodessa, tuleekin maksaa 25% sijasta valtiolle osinkoveroja 35%. Siten kerrytettäisiin miljardeja valtion puolustus- ja ulkomaiden avustus- ja kansanedustajien Intian ym. huvimatkojen sekä ressan suurituloisten lahjoittajien kiitosjuhlien rahoittamiseen...

      • Taas löytyi kateellinen joka ei saa itse mitään aikaan. Sijoittajat ovat se osa kansaa joka sinutkin pitää leivässä, sillä tuskin ilman palkkatyötä tulisit toimeen, koska silloin ei olisi sosiaalisiakaan tulonsiirtoja!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi kateellinen joka ei saa itse mitään aikaan. Sijoittajat ovat se osa kansaa joka sinutkin pitää leivässä, sillä tuskin ilman palkkatyötä tulisit toimeen, koska silloin ei olisi sosiaalisiakaan tulonsiirtoja!

        Sijoittajat nimenomaan ovat rahanahneita, jotka haluvat rahaa sijoittamalla vaurastua, jottei töitä tarvitsisi tehdä. Sijoittajaporukka tuo hyvin vähän kansantalouteen vaurautta ja työpaikkoja. Ahneitten temmellyskenttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sijoittajat nimenomaan ovat rahanahneita, jotka haluvat rahaa sijoittamalla vaurastua, jottei töitä tarvitsisi tehdä. Sijoittajaporukka tuo hyvin vähän kansantalouteen vaurautta ja työpaikkoja. Ahneitten temmellyskenttä

        Sijoittajathan ovat kaikkien isojen yritysten takana osakkeenomistajina. Ilman heitä ei paljoa olisi varsinkin kun pienissäkin oy muotoisissa yrityksissä on pääomat monesti myös osin ainakin sijoittajien sijoittamia.

        Ilman sijoittajia ei olisi montaakaan isompaa yritystä, kun Alko unohdetaan.

        Kaikki vauraus lähtee sijoittajista ja niitä meillä on liian vähän! Vai arveletko uusien yritysten satavan taivaalta tyyninä kesä öinä tai talven lumimyrskyjen mukana? Muista myös, että kaikki yritykset ovat joskus muinoin olleet uusia, vasta syntyneitä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi kateellinen joka ei saa itse mitään aikaan. Sijoittajat ovat se osa kansaa joka sinutkin pitää leivässä, sillä tuskin ilman palkkatyötä tulisit toimeen, koska silloin ei olisi sosiaalisiakaan tulonsiirtoja!

        On se sijoittajan palkkatyö sitten rankkaa. Melkein kuin: "kovvoo hommoo", sano kuopiolainen kun jäätynyttä svedua järsi. Mites siellä niuvanniemessä männöö?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi kateellinen joka ei saa itse mitään aikaan. Sijoittajat ovat se osa kansaa joka sinutkin pitää leivässä, sillä tuskin ilman palkkatyötä tulisit toimeen, koska silloin ei olisi sosiaalisiakaan tulonsiirtoja!

        Eiks net enää ookkaa YRITTÄJÄT? Jatka vähän niin huomaat, että DUUNARIT loppupeleissä tän maan leivässä pitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se sijoittajan palkkatyö sitten rankkaa. Melkein kuin: "kovvoo hommoo", sano kuopiolainen kun jäätynyttä svedua järsi. Mites siellä niuvanniemessä männöö?

        Kovempaa vielä voi olla se, miten sen sijoituspääoman on hankkinut. Siinä tuskin voi lepäillä ay mafian sopimusten varassa vaan on itse myytävä oma panoksensa ostajille eli työnantajille. Lottoonkan kun ei voi luottaa! Varsinkin jos vielä sijoittaa pörssin kautta niin järkeäkin pitää käyttää tai ne pääomat tuppaavat valumaan muiden taskuihin. Vaatii se aika rankasti aivotyötä, johon Lyylit eivät näytä kykenevän!

        Kaiketi Niuvassa paistaa aurinko kuten muuallakin Etelä-Suomessa, ulos katsomallahan se sinulle selviää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks net enää ookkaa YRITTÄJÄT? Jatka vähän niin huomaat, että DUUNARIT loppupeleissä tän maan leivässä pitää.

        Tein työvuoteni niin palkansaajana kuin yrittäjänäkin mutta mitä sitä nyt enää eläkeläisenä kun on sillein sopivasti kerääntynyt sitä rahaa työeläkkeen lisäksi. Niin käy kun osaa taloutensa hoitaa oikein.

        Kerros Lyyli minulle mitä sinun DUNARISI tekevät jos yritykset eivät heitä palkkaa töihin? Tuo sinun kannattaa ensin miettiä, että monestako heistä on yksinyrittäjiksi? Nytkin meilä on noin 300'000 valmiina odottamassa ideaansa yksinyrittäjän uralle, vaan eivät keksi miten alkaa! Eikö ay mafia voisi paratiisi miljardeillaan alkaa rahoittamaan työttömien yrittäjyyttä? Silloinhan sitä todella voisi edes hieman pitää yleishyödyllisenä nykyisen yleisvahingollisuuden sijaan!

        Kyllä se on yritysmaailma, joka maan taloutta pitää yllä, kun sen vain annetaan toimia omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tein työvuoteni niin palkansaajana kuin yrittäjänäkin mutta mitä sitä nyt enää eläkeläisenä kun on sillein sopivasti kerääntynyt sitä rahaa työeläkkeen lisäksi. Niin käy kun osaa taloutensa hoitaa oikein.

        Kerros Lyyli minulle mitä sinun DUNARISI tekevät jos yritykset eivät heitä palkkaa töihin? Tuo sinun kannattaa ensin miettiä, että monestako heistä on yksinyrittäjiksi? Nytkin meilä on noin 300'000 valmiina odottamassa ideaansa yksinyrittäjän uralle, vaan eivät keksi miten alkaa! Eikö ay mafia voisi paratiisi miljardeillaan alkaa rahoittamaan työttömien yrittäjyyttä? Silloinhan sitä todella voisi edes hieman pitää yleishyödyllisenä nykyisen yleisvahingollisuuden sijaan!

        Kyllä se on yritysmaailma, joka maan taloutta pitää yllä, kun sen vain annetaan toimia omalla tavallaan.

        Heh heh. Annetaan yritysmaailman toimia omalla tavallaan. Villi länsi? Suurin osa yrityksistä toimii tälläkin hetkellä villin lännen tyyliin, johon eu ja porvarihallitukset monissa maissa ovat antaneet avoimen valtakirjan. Taas vetelet jotain ihme lukuja päästäsi. 300 000, kerro valehtelun lähde. Sen kun ottavat lainaa pankista ja alkavat tehdä tuohta. Vai odotellaanko taas rahoittajia yksityiseltä puolelta ja valtiolta. Muiden pitäisi maksaa yritysten riskit kuin itse yrittäjän


    • Anonyymi

      Petterin lahja elakelaisille. Maksa ja karsi.

    • Anonyymi

      Tervetulloo Töölön Torille.

    • Anonyymi

      VÄLKOMMEN TILL TÖLÖ TORGET.

    • Anonyymi

      Syömään mennaan ja naatitaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe