Etenkin se että läheiset kuolee ja miten sen jälkeen selviää asioista. Näin on jo osittain käynytkin. Ahdistaa yhä enemmän se että jossain vaiheessa mulla ole enää ketään läheistä eikä ole turvaverkkoja. En oikein osaa elää omillani ja muutenkin ahdistaa olla yksin ja että pitäisi osata selvitä kaikista asioista ilman muiden apua. Tuntuu että en pysy enää järjissäni kun mietin tätä asiaa usein. Oma kuolema ei oikeastaan niinkään ahdista, se olisi pikemminkin helpotus. Kerrottakoon vielä että mulla on muunmuassa Aspergerin oireyhtymä, vaikea ahdistuneisuushäiriö ja monet sosiaaliset tilanteet pelottaa niin että melkein ennemmin kuolisin kun kohtaisin niitä.
Ahdistunut Mies
Kuolema ahdistaa
4
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ovathan muutkin selviytyneet! Mikset sinäkin yhtä hyvin? Ei ne muut sen parempia ole. Paljosta selviytyy, kun on selviydyttävä.
- Anonyymi
Olen hoitanut sukulaisen hautajaiset,perunkirjoituksen,tilan myynnin ym.mihin en voinut valmistautua,kummasti ne hoituu kun ne pakko on hoitaa.Jos näitä asioita murehtii jo etukäteen niin ei se asiaa auta.Kysymällä asiat hoituu kun niiden aika on.Kun asioissa ottaa ohjat ja alkaa toimia niin itseluottamus ja varmuuskin vahvistuu,piiloon menemisellä ei ainakaan asiat edisty.Joten tuli mitä tuli kohdattava on.
- Anonyymi
Itse en usko näistä selviäväni kun mulla on nää omat erityishaasteet esteenä. Hyvä että osaan pitää edes itseni hengissä. Menee käytännössä kaikki voimavarat jo siihen.
Ahdistunut Mies - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18368154
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942615Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki412500Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from592164- 1092141
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712065Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402050Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la681464- 1351305
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241147- 621046