Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin

Anonyymi-ap

”Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen,
niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja,
alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mieleltään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen.”

”Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.” 😁
1 Tim 6:3-5 ja 6

21

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä täydellinen kuvaus millaisia olemme.

      Siis huonossa merkityksessä siten että teemme juuri niin kuin ei pitäisi.

      Eikä mitään toivoa ole siitä että asia joskin muuksi muuttuisi. Ennemmin saatana itse tekee parannuksen.

      • Anonyymi

        Allekirjoita kansalaisaloite sivustolla

        Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa

        Kiitos (jakakaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoita kansalaisaloite sivustolla

        Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa

        Kiitos (jakakaa).

        Jaa itse, jos se sun napaas noin kovasti hiertää! Tässä yhteiskunnassa olisi tärkeämpiäkin asioita, jotka pitäisi hoitaa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoita kansalaisaloite sivustolla

        Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa

        Kiitos (jakakaa).

        Hyvä!


    • Anonyymi

      Toisaalla Paavali varoittaa kuitenkin olemasta myöskään ahdassydäminen. Muuten hän tulee vitsan kera tullessaan.

      Paisunut ja pöhötttynyt vieraiden uskontojen tutkija olen minäkin niin kuin lukematon määrä länsimaalaisia Nykyisin. Kun uupuu tuota Uskoa. Pyhä Henki antaa paljon tietoa ja selitystä vieraiden opusten kautta. Ilmestyksiä, näkyjä ja visioita on ollut. Jonkin verran kieltäymyksiä, mutta usko puuttuu.

      Usko sanan maitoon. Rakkaus uskoo kaiken mutta pöhöttyy. Eikä pysy jumalisessa elämäntavassa.

      Pöhö vai ahdas? Molemmat ovat väärin. Vain kolme suurinta on vapaat näistä.
      Roomalais-katoliset
      Evankelis-Luterilaiset
      Kreikkalais-katoliset

      Muut ovat ahtaat tai pöhöt.

      Nää on pikaisia ajatuksia aiheesta keskusteltavaksi......

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paavalin opit ei aina ollut mitään tervettä oppia, vaan suoranaisia valheita.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

    • Anonyymi

      Aloituksessa Paavalin oppi on täydellistä ja kuvaa pilkun tarkasti millaisia herjaajia olemme kun emme ole oikeassa opissa vaan jokainen vain kuvittelee sitä olevansa.

      Se ei tosiaan kehoita viisastelemaan siitä miten jotkut ovat eksyneet ja miten minä en ole, vaan toteuttamaan sitä oikeaa oppia.

      • Anonyymi

        Paavalin oppien kirjaimellinen seuraamien voi johtaa Paavalin kohtaloon.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä otta demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Raamatusta on viisaampaa lukea UT:n Jeesuksen ja VT:n puolelta itsensä Jumalan ja oikeiden profeettojen kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin oppien kirjaimellinen seuraamien voi johtaa Paavalin kohtaloon.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä otta demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Raamatusta on viisaampaa lukea UT:n Jeesuksen ja VT:n puolelta itsensä Jumalan ja oikeiden profeettojen kirjoituksia.

        Matt. 8:22

        Niin Jesus sanoi hänelle: SEURAA MINUA ja anna kuolleet haudata kuolleitansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 8:22

        Niin Jesus sanoi hänelle: SEURAA MINUA ja anna kuolleet haudata kuolleitansa.

        Matt. 10:38

        Ja kuka ei ota ristiänsä ja SEURAA MINUA, ei se ole minulle sovelias;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 10:38

        Ja kuka ei ota ristiänsä ja SEURAA MINUA, ei se ole minulle sovelias;

        Matt. 19:21

        Sanoi Jesus hänelle: jos sinä tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy mitä sinulla on, ja anna vaivaisille: ja sinun pitää saaman tavaran taivaassa; ja TULE JA SEURAA MINUA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin oppien kirjaimellinen seuraamien voi johtaa Paavalin kohtaloon.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä otta demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Raamatusta on viisaampaa lukea UT:n Jeesuksen ja VT:n puolelta itsensä Jumalan ja oikeiden profeettojen kirjoituksia.

        Myös Psalmien kirjat ja Sananlaskut on lukemisen arvoisia viisauksia, joita voi noudattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 10:38

        Ja kuka ei ota ristiänsä ja SEURAA MINUA, ei se ole minulle sovelias;

        Sillä Herran sana on oikea, ja kaikki hänen tekonsa ovat tehdyt uskollisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin oppien kirjaimellinen seuraamien voi johtaa Paavalin kohtaloon.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä otta demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Raamatusta on viisaampaa lukea UT:n Jeesuksen ja VT:n puolelta itsensä Jumalan ja oikeiden profeettojen kirjoituksia.

        Huonostipa olet Raamattua lukenut! Et tarkoituksella huomannut, että

        PAAVALI SAI JEESUKSEN ARMON.

        SIKSI EKSYTÄT ITSEÄSI.


    • Anonyymi

      Ei usko ole minkään asian noudattamista. Suuresti eksyy sellainen joka yrittää jollakin tavalla noudattaa sanaa. VarsinkinVT:n sanaa, niin joutuu varmasti monessa kohden asettumaan järjestäytyneen yhteiskunnan ulkopuolelle.

      Ei Paavali halunnut että kaikkea hänen sanomisiaan noudatetaan kirjaimellisesti. Hän ei tykännyt siitä kun joku oli Apollon puolta ja joku Paavalin puolta. Ei sellainen sanan noudattaminen kirjaimellisesti ole uskoa. Se on asioiden jäljittelyä, keinotekoista uskonnollisuutta, tekopyhyyttä ja häpeällistä sanoakin sitä uskoksi.

      Paavali pyrkii opettamaan ihmiset Jeesuksen kautta, ristiinnaulitun Jeesuksen kautta Jumalan Pyhän Hengen yhteyteen. Silloin ihmistä ohjaa henki, eikä kuollut kirjain. Silloin hän ei ole kirjaimesta jaaritteleva muumio, vaan elävä uskova.

      • Anonyymi

        Paavali oli murhamies, ei tehnyt itse parannusta synneistä, vaan jatkoi pahan tekemistä ja valehtelemistaan.

        Room. 7:19

        sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli murhamies, ei tehnyt itse parannusta synneistä, vaan jatkoi pahan tekemistä ja valehtelemistaan.

        Room. 7:19

        sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


    • Anonyymi

      Paavali pakoili tekojaan, ei mennyt ja ilmoittanut ja tunnustanut Stefanuksen murhaa viranomaisille.
      Samalla tavalla seurakunassa tehty Ananiaan ja Safiiran murha jäi ilmoittamatta viranomaisille, eikä edes uhrien omaisille ilmoitettu mitää. Ruumiit haudattiin heti ja asia salattiin.
      Rahat jaettiin apostolien kesken. Syy laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin.

    • Anonyymi

      Joillekin olisi parempi kun eivät edes yrittäisi lukea Raamattua.

      • Anonyymi

        Factojen asiat tulee perusteella tulee arvioida, onko tehty oikein vain väärin.

        Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä hyvä ja oikein.

        Johannes palasti totuuden, että alkuseurakunta on antikristuksien vallassa.

        1. Joh. 2:18

        Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

        Alkuseurakunta hajosi ja lakkasi samaan aikaan kun Juutalaisten temppeli hajotettiin eli noin 70jKr.
        Eikä niitä ole mitään Ilmestyskirjan seurakuntia olemassakaan, tuomiot on niitä kodannut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe