Hoi kakolaiset!

Anonyymi-ap

Miksi yli 5000 euroa kuuksudessa ansaitsevat eläkeläiset vapautettiin verokorotuksilta?
Miksi 1,5 mrd:n Turun rata säilyi ohjelmissa????

20

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yli 5000 euroa/kk saavat eläkeläiset maksavat jo ns. raippaveroa, joka on paljon suurempi kuin uudet ”keskieläkkeiden” verojen korotukset. Suurituloisten palkansaajien ja eläkeläisten (yli 7000 euroa) veronkorotus on sen sijaan pelkkää bluffia. Noilla tuloilla vähän päälle satanen vuodessa ei ole veronkorotus. Alv:n korotuksesta kärsivät eniten pienituloiset.

      • Anonyymi

        2000 euroa/kk. -veromuutos on Peräti 1,50 €uroa/kk.

        - noilla veromuutoksilla Ei ole mitään merkitystä - AINAKAAN MINULLE !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2000 euroa/kk. -veromuutos on Peräti 1,50 €uroa/kk.

        - noilla veromuutoksilla Ei ole mitään merkitystä - AINAKAAN MINULLE !

        4000 euron/kk eläkkeellä kiristys on 500 euroa. Kyllä se tuntuu. Nykyinen hallitus kohtelee eläkeläisiä huonommin kuin palkansaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2000 euroa/kk. -veromuutos on Peräti 1,50 €uroa/kk.

        - noilla veromuutoksilla Ei ole mitään merkitystä - AINAKAAN MINULLE !

        Kunnon kokoomuslaisena sinähän et valita,koska sinähän et ole persaukinen.


      • Anonyymi

        Kenenkään ei pitäisi saada yli 5000 euron kuukausieläkettä. Kukaan ei ole niin tärkeä tai ansiokas.


    • Anonyymi

      Tuemme sijoitustoimintaa.

      • Anonyymi

        Dodii, totuuden valo....!


    • Anonyymi

      Tää täytyy selittää moneen kertaan ennkuin kokoomuslaiset ymmärtää.
      Miksi Turun rata ohjelmassa- selityksiä?
      Petteri Orpon vaalilupaus ja Riitta Purra inttää naama punaisena,että se on hallitusohjelmassa.
      Turun rata on yhtä turha,kuin Raippaluoton silta Vaasassa- Olle Norrbäckin vaalilupaus.

      • Anonyymi

        Orpolainen haluaa siltarummun joka näkyy avaruudestakin ja silloin ei hintaa kysellä.


    • Anonyymi

      5000€ kuukaudessa eläkettä saavan veroprosentti nousee 0 (nolla) euroa.
      Tajuutteks te tän pienituloiset ja vähäjärkiset kokoomusta äänestävät.

      • Anonyymi

        Heillä on ennestään raippavero, joka vie 5000 euron/kk eläkkeellä noin 1500 euroa vuodessa yli sen, mitä vastaavaa palkkaa saava palkansaaja maksaa. Minä ymmärrän hyvin sen, että tuolle eläketasolle ei tullut uutta raippaveroa. Yli 7000 euron tuloille tullut veronkiristys on sen sijaan bluffia. Solidaarisuusveron alarajan nosto aiemmin toi noin 2000 euron veronkevennyksen. Nyt kiristettiin noin 300 euroa. Kevennykseksi jää yhä 1700 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on ennestään raippavero, joka vie 5000 euron/kk eläkkeellä noin 1500 euroa vuodessa yli sen, mitä vastaavaa palkkaa saava palkansaaja maksaa. Minä ymmärrän hyvin sen, että tuolle eläketasolle ei tullut uutta raippaveroa. Yli 7000 euron tuloille tullut veronkiristys on sen sijaan bluffia. Solidaarisuusveron alarajan nosto aiemmin toi noin 2000 euron veronkevennyksen. Nyt kiristettiin noin 300 euroa. Kevennykseksi jää yhä 1700 euroa.

        Ja 4 200€ tienaavilla vero nousee ja päälle vielä raippavero. Mikähän kupru tuo oli ja toden totta. Jos 5 000€ niin ei mikään nouse tästä vuodesta. Järki hoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 4 200€ tienaavilla vero nousee ja päälle vielä raippavero. Mikähän kupru tuo oli ja toden totta. Jos 5 000€ niin ei mikään nouse tästä vuodesta. Järki hoi?

        5000 e/kk eläkettä saava jo maksaa raippaveroa. On ihan kohtuullista, että hänelle ei tule uutta raippaa (lisäveroa). 4000 e/kk eläkettä saava ei ole maksanut (eikä maksa nytkään) tuota vanhaa raippaa.


    • Anonyymi

      Kokoomus valehtelee aina.

    • Anonyymi

      Luotto kokoomukseen mennyt jo aikoja sitten.
      Puolueelle uskolliset eivät pysty ajattelemaan omalla järjellään, vaan menevät virran mukana.

    • Anonyymi

      Eiväthän päättäjät nyt sentään omia verojaan korota.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen toimintaa kuvaisi EU tasolla nimi ylikansallinen kokoomus.
      Tekevät juuri niin kuin isojen maiden kokoomuspomot päättävät.

    • Anonyymi

      Junan liput ovat kalliita.

    • Anonyymi

      Turun radan jälkeen ei ole enää varaa matkustakaan junalla.
      Paitsi Orpon Helsingistä-Turkuun. Toivottavasti ei tule takaisin sivistyksen pariin.

    • Anonyymi

      Useimmat suureläkeläiset ovat työuraltaa valtion viroissa ja erilaisissa valtion tukemissa säätiöissä, laitoksissa ja yhteisöissä pallotelleita keplottelijoita. Siksi:

      Kohtuullista olisi, että eläkekatto voimaan ja sen suuruus olisi 4000€/kk.
      Yhteiskunnalle tarpeettomalle henkilölle pitää riittää tuo tulo - verot, koska sen pitää riittää työtä tekevällekin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe