Tykkäätkö ennemmin....?

Saada vai antaa?

Itse olen enemmän antavaista luonnetta.

17

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen antaumuksellinen antaja. En osaa saada. Pienikin huomiointi saa minut hämilleni.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• No mä olen auttavainen luonne, siitä voi olla hyötyä kumpaankin suuntaan 😁

• Anonyymi

Olen kyllä sen suhteen tasapuolisuuden kannalla. Aina parempi asiassa kuin asiassa että menee 50/50. Ja jos molemmat, taipuvaisempia olemaan enemmän antavaisia. Ei asteikkoja edes tarvita.

• Anonyymi

Olen välimallia, suunnilleen 50/50 tarvitsee olla molemman molempien suhteen.

- Sheena

• Olen auttavainen luonne myös. Mutta on se saaminenkin mukavaa.

• Anonyymi

Kyllä mä antaja olen. Vien aika monesti viemisiä kun menen kyläänkin. Harvemmin saan itse mitään. Mutta ei se haittaa.

• Anonyymi

Minä ehkä enemmäin antaa no vähän riipuu henkilöstä toiseltas haluaa ottaa koko elä'män pois ja toiselle antaa rakkautta

On moniulottesta 4-ulotteisen henkilökohtaisia, laske tunteet yhteen ja niistä tunteet tekisi 453 potessiin 2323 = jota ei voi esittää sitä tunnetta nukykyisillä tietokoneiden bittileveyksilläkään,

Rli on analysoivatonmahdonot.

• Anonyymi

Ottaja! Mitä aloittajalla annettavaa? 🤪

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin mistä puhutaan ja siitäkin millä tuulella satun olemaan.

• Anonyymi

Antamisen ilo antaa minulle paljon enemmän hyvää mieltä kuin saamisen ilo? Joskus jopa tunnen oloni kiusalliseksi saadessani jotain, mikä ei tunnu ansaitulta? Koen myös riittämättömyyden tunnetta, ehkä sekin selittää jotain tavastani suhtautua näihin vaihtoehtoihin?

• Anonyymi

Itse tykkään antaa mut jos ei rahaa niin ei paljon ostella ja anneta mitään

• Anonyymi

Sama täällä. Sitäpaitsi saamista ja antamista ei edes ole ihan kaikissa asioissa kovin helppo määrittää. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Sitäpaitsi saamista ja antamista ei edes ole ihan kaikissa asioissa kovin helppo määrittää. 😁

Totta kuten esim päättää annampas naiselle kielihoidon niin antaako vai saako nuolla pimppiä tai annan kikkelii niin antaako vai saako pimppii eli häilyvä juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kuten esim päättää annampas naiselle kielihoidon niin antaako vai saako nuolla pimppiä tai annan kikkelii niin antaako vai saako pimppii eli häilyvä juttu

Tuokin voi tietysti olla ongelma. Pointin ymmärsit kuitenkin hyvin. Jos yksi tykkää yhdestä puuhasta ja toinen toisesta, niin kumpi antaa ja kumpi saa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kumpiu parempi ennemminh vi liian myöhään, vai nuolisetko ennen kuintipahtaa

jla ei ole tulossa jotain räiskintäpelijuttua... vaan älyjurru...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      190
      26191
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      246
      3212
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      2991
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      92
      2675
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      20
      1781
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1544
    7. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1149
    8. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      292
      1116
    9. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      32
      1092
    10. Eikö se nyt ois helpompi laittaa toisen nimi tänne

Kuin arpoo jostain kirjaimesta? 🤔
      Ikävä
      51
      1059
    Aihe