Tykkäätkö ennemmin....?

Saada vai antaa?

Itse olen enemmän antavaista luonnetta.

17

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen antaumuksellinen antaja. En osaa saada. Pienikin huomiointi saa minut hämilleni.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• No mä olen auttavainen luonne, siitä voi olla hyötyä kumpaankin suuntaan 😁

• Anonyymi

Olen kyllä sen suhteen tasapuolisuuden kannalla. Aina parempi asiassa kuin asiassa että menee 50/50. Ja jos molemmat, taipuvaisempia olemaan enemmän antavaisia. Ei asteikkoja edes tarvita.

• Anonyymi

Olen välimallia, suunnilleen 50/50 tarvitsee olla molemman molempien suhteen.

- Sheena

• Olen auttavainen luonne myös. Mutta on se saaminenkin mukavaa.

• Anonyymi

Kyllä mä antaja olen. Vien aika monesti viemisiä kun menen kyläänkin. Harvemmin saan itse mitään. Mutta ei se haittaa.

• Anonyymi

Minä ehkä enemmäin antaa no vähän riipuu henkilöstä toiseltas haluaa ottaa koko elä'män pois ja toiselle antaa rakkautta

On moniulottesta 4-ulotteisen henkilökohtaisia, laske tunteet yhteen ja niistä tunteet tekisi 453 potessiin 2323 = jota ei voi esittää sitä tunnetta nukykyisillä tietokoneiden bittileveyksilläkään,

Rli on analysoivatonmahdonot.

• Anonyymi

Ottaja! Mitä aloittajalla annettavaa? 🤪

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin mistä puhutaan ja siitäkin millä tuulella satun olemaan.

• Anonyymi

Antamisen ilo antaa minulle paljon enemmän hyvää mieltä kuin saamisen ilo? Joskus jopa tunnen oloni kiusalliseksi saadessani jotain, mikä ei tunnu ansaitulta? Koen myös riittämättömyyden tunnetta, ehkä sekin selittää jotain tavastani suhtautua näihin vaihtoehtoihin?

• Anonyymi

Itse tykkään antaa mut jos ei rahaa niin ei paljon ostella ja anneta mitään

• Anonyymi

Sama täällä. Sitäpaitsi saamista ja antamista ei edes ole ihan kaikissa asioissa kovin helppo määrittää. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Sitäpaitsi saamista ja antamista ei edes ole ihan kaikissa asioissa kovin helppo määrittää. 😁

Totta kuten esim päättää annampas naiselle kielihoidon niin antaako vai saako nuolla pimppiä tai annan kikkelii niin antaako vai saako pimppii eli häilyvä juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kuten esim päättää annampas naiselle kielihoidon niin antaako vai saako nuolla pimppiä tai annan kikkelii niin antaako vai saako pimppii eli häilyvä juttu

Tuokin voi tietysti olla ongelma. Pointin ymmärsit kuitenkin hyvin. Jos yksi tykkää yhdestä puuhasta ja toinen toisesta, niin kumpi antaa ja kumpi saa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kumpiu parempi ennemminh vi liian myöhään, vai nuolisetko ennen kuintipahtaa

jla ei ole tulossa jotain räiskintäpelijuttua... vaan älyjurru...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe