Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin melko helposti. Miehilläkin tätä erittyy, mutta naisilla estrogeeni tekee vaikutuksesta huomattavasti tehokkaamman.
Kun taas miehillä enemmän erittyy sellaista kuin vasopressiini, mikä aiheuttaa miehessä suojelunhalua ja kiintymystä.
Summa summarum, sänkyyn vasta kun on emotionaalinen yhteys. Thank me later 😉❤️
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
239
2655
Vastaukset
- Anonyymi
Bububbidu jeah
- Anonyymi
Oletko rakastunut joko erittyy sitä hormooni? Miehelle?
- Anonyymi
No aloittaja on nainen, mutta toki, miehen perässä tässä ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäjäksi nimetty on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki potaska näille menee läpi, kun vain vähän annat ymmärtää olevasi nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pettäjäksi nimetty on
Paha sanoa tuohon, ketuksi koettu pakko on ollu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei kiinny, jos ei saa. Aloittajalla pikku dilemma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei kiinny, jos ei saa. Aloittajalla pikku dilemma.
Missä tämä tieto on julkaistu ja koska?
- Anonyymi
Mistä tunnistaa, että mies on aidosti kiintynyt eikä vain lepertele itseään pöksyihin?
- Anonyymi
Siitä kun se roikkuu vieressä vuosia
- Anonyymi
Sinnikkyydestä. Kyllä sen huomaa haluaako tutustua sinuun vai pi.lluusi.
- AnonyymiUUSI
Hän mm kantaa halkoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinnikkyydestä. Kyllä sen huomaa haluaako tutustua sinuun vai pi.lluusi.
Kukaan itseään kunnioittava mies ei roiku sinnikkäästi. Sellaiseen alentuu vain häpeämätön, ruma, epätoivoinen mies, toivottavasti löydät sellaisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan itseään kunnioittava mies ei roiku sinnikkäästi. Sellaiseen alentuu vain häpeämätön, ruma, epätoivoinen mies, toivottavasti löydät sellaisen.
Niin hän e varmaankaan mm roiku painostamassa ja aukomassa päätä naista esitän teksteissä
- Anonyymi
Tiedätkö että juttusi on rasittavan stereotyyppistä ja yksinkertaistavaa roskaa?
- Anonyymi
Ei kiinnosta, ne on mitä on.
- Anonyymi
Tilaisuus saattaa mennä ohi jos aikailee.
Ohikiitävä hetki on turhan lyhyt
🥸🤓- AnonyymiUUSI
Kauanko sinä miesoletettu laskisit tämän jälkeen option olevan vielä olemassa?
- Anonyymi
Naiset antaa miehelle vasta, kun saavat rahallisen hyödyn / korvauksen. Naisten puuhilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Kannattaa miehet antaa naiselle vasta sitten, kun olette varmoja, ettei ole pelkästään rahan perässä.
- Anonyymi
Sinulla on surullinen elämänfilosofia jos tuota mieltä olet oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuon kommentin kirjoittaja mutta niinhän se usein on, nainen lähtee parisuhteeseen hyötyäkseen miehestä jollain tavalla. Ensin esitetään kiinnostunutta mutta sit kun on pallo jalassa alkaa pihtailu tai seksi menee ”kunhan nainen saa mutta kumppanilla ei väliä” tyyppiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuon kommentin kirjoittaja mutta niinhän se usein on, nainen lähtee parisuhteeseen hyötyäkseen miehestä jollain tavalla. Ensin esitetään kiinnostunutta mutta sit kun on pallo jalassa alkaa pihtailu tai seksi menee ”kunhan nainen saa mutta kumppanilla ei väliä” tyyppiseksi
Hmmm, aika erikoista. Itse en ikinä alkaisi parisuhteeseen jos en miestä rakastaisi, ja kyllä sen rakkaan eteen työntää vaikka vuoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm, aika erikoista. Itse en ikinä alkaisi parisuhteeseen jos en miestä rakastaisi, ja kyllä sen rakkaan eteen työntää vaikka vuoria.
Tai liikuttaa niitä vuoria 😂 ei ehkä eteen kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se tämän aloituksenkin osalta menee: "Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta ...
Kun hän on jo kiintynyt teihin"
Tuossa ajattelussa seksi on pelkkä vaihdannan väline, jota annetaan, jotta saadaan ... tässä tapauksessa kiintymystä ja ilmeisesti myös suojelusta, kun sekin on erikseen mainittu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta loppukaneetti oli varsin koominen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ehkä läksynsä oppinut, joka kokemuksesta kirjoittaa aivan hyödyllistä neuvoa joillekin joihinkiun tapauksiin.
Mutta, että aina naisten puuhlla ei olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa, siinä hän toki erehtyy ja erehtyy paljon?
Mutta hyvä neuvo tuo rahaan liittyvä kyllä on.
- Anonyymi
Ja prostituoidutko sitten muka rakastuu kaikkiin asiakkaisiinsa? Tuskin. Joten teoria ei pidä täysin paikkaansa.
- Anonyymi
Juu ei tuo aukoton ole, mutta jos asiaa katsoo ns. normaalissa naisen ja miehen kanssakäymisessä niin aloitus pätee hyvin usein.
- Anonyymi
Vttu no viheltele sinä sitten
- Anonyymi
Iha iisiii vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha iisiii vaan
JoO
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iha iisiii vaan
Oletko ihan neuvottelukurssin käyny vai? Sivusta
- Anonyymi
Entä jos sattuu olemaan nainen joka haluaa sitä seksiä? Tai suhteessa miehen kanssa joka ei ajattele että nainen antaa ja mies saa, kuten sinä ajattelet hyvin tympeästi. Minua ei kaduta, että olen saanut hyvää seksiä. Nimenomaan saanut. Kaikista suhteista ei tule eikä tarvitse tulla parisuhdetta. Myös nainen voi suojella muita. Selitysmallisi on hyvin yksinkertainen.
- Anonyymi
Se on yksinkertainen, ja hyvin stereotyyppinen. Koita kestää.
- AnonyymiUUSI
” Entä jos sattuu olemaan nainen joka haluaa sitä seksiä” Nii onko sattunut kertaakaan sellaista tuuria jossain kehyksessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Entä jos sattuu olemaan nainen joka haluaa sitä seksiä” Nii onko sattunut kertaakaan sellaista tuuria jossain kehyksessä?
Sinä varmaan voit itse kertoa omalta kohdaltasi, että onko. Minä taas voin omalta kohdaltani kertoa, että kyllä muutamalle on sattunut sellainenkin tuuri, joillekin jopa hyvin useita kertoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle käy lähes aina näin, nainen on se joka hinkuaa seksiä. En sitten tiedä, olenko liian seksikäs, ainakin seksikkääksi on moni nainen sanonut, en näe itseäni sellaisena ja itse en ole seksistinen.
-kommentti sivusta
- Anonyymi
Olsiit kertonu mulle tän aiemmin.
- Anonyymi
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi
Ihmeellisiä teorioita taas. Mistä te oikein olette tuon sadun keksineet, että seksi muka saisi naisen rakastumaan, mta miestä ei?
- Anonyymi
Kyllä se saa miehenkin rakastumaan, mutta paljon moniulotteisimmin. Ihmisen kehittämät hormoonicoctailit vaan ovat mitä ovat tilanteista riippuen, ja kummallakin sukupuolella eri. Eikä nämä ole mielipideasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se saa miehenkin rakastumaan, mutta paljon moniulotteisimmin. Ihmisen kehittämät hormoonicoctailit vaan ovat mitä ovat tilanteista riippuen, ja kummallakin sukupuolella eri. Eikä nämä ole mielipideasioita.
Ikövä puhkaista kuplasi, mutta tuo on puhdasta satua, jolla ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Seksi ei luo rakkautta, vaikka se hyvää oloa hetkellisesti tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikövä puhkaista kuplasi, mutta tuo on puhdasta satua, jolla ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Seksi ei luo rakkautta, vaikka se hyvää oloa hetkellisesti tuokin.
Ei tietenkään luo, ainakaan mitään kestävää. Kyse olikin hormooneista jotka koko ajan erittyessään saavat tuon tunteen aikaan. Mahdollisesti, ei aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään luo, ainakaan mitään kestävää. Kyse olikin hormooneista jotka koko ajan erittyessään saavat tuon tunteen aikaan. Mahdollisesti, ei aina.
Seksi tuottaa miehille tasan samoja hormoneja, mutta ei tosiaan kannata sekoittaa seksin jälkeistä hyvää oloa rakkauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi tuottaa miehille tasan samoja hormoneja, mutta ei tosiaan kannata sekoittaa seksin jälkeistä hyvää oloa rakkauteen.
Naamapalmuilen itseni tästä tuonne hankeen, jos ei pointti mene perille niin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naamapalmuilen itseni tästä tuonne hankeen, jos ei pointti mene perille niin ei.
Ei se näköjään sinulle mene perille, kin olet käsittänyt tuon koko hormonikuvion täysin päin hankea. Ehkä löydät sen oikean kuvion sieltä hangesta, joten mene ihmeessä etsimään. Vinkkinä kerron, että osan faktoista saaminen kohdalleen, ei vielä auta, jos ne faktat tulkitsee päin hankea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se näköjään sinulle mene perille, kin olet käsittänyt tuon koko hormonikuvion täysin päin hankea. Ehkä löydät sen oikean kuvion sieltä hangesta, joten mene ihmeessä etsimään. Vinkkinä kerron, että osan faktoista saaminen kohdalleen, ei vielä auta, jos ne faktat tulkitsee päin hankea.
Kävin jo ja tein lumilinnan samalla. Myönnä virheesi ja mene eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin jo ja tein lumilinnan samalla. Myönnä virheesi ja mene eteenpäin.
Ensiksi odotetaan sen oikeasti virhetulkintoja tehneen vastaavaa toimintaa. Sitten voi liennytellä ja todeta, että ei hän aivan totaalisen hangessa ollut, vaikka pää edellä ensiksi sinne sukelsikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi odotetaan sen oikeasti virhetulkintoja tehneen vastaavaa toimintaa. Sitten voi liennytellä ja todeta, että ei hän aivan totaalisen hangessa ollut, vaikka pää edellä ensiksi sinne sukelsikin.
Olen pahoillani jos et ymmärtänyt pointtiani. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani jos et ymmärtänyt pointtiani. 😘
Sellaista sattuu, kun toinen kirjoittelee puutaheinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Koita päästä yli tai ali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Koita päästä yli tai ali.
Ei minun tarvitse. Saat ihan pyöri puuheinäkasassasi. Se on ihan viiihdyttävää katseltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse. Saat ihan pyöri puuheinäkasassasi. Se on ihan viiihdyttävää katseltavaa.
Olet siis fani. Selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis fani. Selvä.
Tuokin on tulkinta. Toisinaan asiat ovat kuitenkin paljon merkityksettömämpiä, kuin niiden kohde toivoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on tulkinta. Toisinaan asiat ovat kuitenkin paljon merkityksettömämpiä, kuin niiden kohde toivoisi.
Ihan miten vaan, ei liikuta suuntaan taikka toiseen tämäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten vaan, ei liikuta suuntaan taikka toiseen tämäkään.
Tottahan toki, ihan miten vaan. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei se korkea testosteronitsso sarjamurjaajaksi esim tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta suurempi ongelma on nämä, jotka keksii puutaheinää näistä palstaäiän kirjoituksista
- Anonyymi
Seksiä kannattaa harrastaa sitten, kunnitsestä siltä tuntuu, eikä sitä koskaan kannata ajatella antamisena. Seksiä ei koskaan kannata harrastaa sellaisen kanssa, joka ajattelee sen antamisena. Tämä kannattaa myös miesten muistaa, sillä antaja myös pihtaa.
- Anonyymi
Ehkä väärä sanavalinta. Seksi parhaimmillaan on kahden ihmisen yhteen sulautumista ja välittämisen osoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä väärä sanavalinta. Seksi parhaimmillaan on kahden ihmisen yhteen sulautumista ja välittämisen osoitusta.
Ja välillä se on ihan vain seksiä ja tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja välillä se on ihan vain seksiä ja tuntuu hyvältä.
Välillä niinkin, mutta pitää osata lopettaa kun oksitosiinit alkavat temppuilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä niinkin, mutta pitää osata lopettaa kun oksitosiinit alkavat temppuilemaan.
Hyvin usein noin, jos siis seksistä nyt ylipäänsä tykkää. Tietysti jos tavoittelee vain utopiota, niin oma asiahan se on. Seksi on mainio hyvän olon lähde, se rentouttaa, rauhoittaa, tuo tasapainoisen olon, silleen mukavasti pehmentää ajattelua, auttaa nukahtamiseen jne. Saahan sen kanssa toki pingottaakin, jos se kerta on itselle luontevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin usein noin, jos siis seksistä nyt ylipäänsä tykkää. Tietysti jos tavoittelee vain utopiota, niin oma asiahan se on. Seksi on mainio hyvän olon lähde, se rentouttaa, rauhoittaa, tuo tasapainoisen olon, silleen mukavasti pehmentää ajattelua, auttaa nukahtamiseen jne. Saahan sen kanssa toki pingottaakin, jos se kerta on itselle luontevaa.
Miksi vedit tuon jotenkin negatiiviselle kannalle. Aivan varmasti pingotan tässä asiassa, ei ole mitään tarvetta pehmentää ajattelua miehen kanssa johon ei ole mitään henkistä yhteyttä. Saan ihan itse pehmenneltyä itseäni jos haluan, ja ANNAN sitten itseni sellaiselle joka sitä arvostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vedit tuon jotenkin negatiiviselle kannalle. Aivan varmasti pingotan tässä asiassa, ei ole mitään tarvetta pehmentää ajattelua miehen kanssa johon ei ole mitään henkistä yhteyttä. Saan ihan itse pehmenneltyä itseäni jos haluan, ja ANNAN sitten itseni sellaiselle joka sitä arvostaa.
Se on sinun asiasi miten juuri sinä asian koet, mutta turhaan sä sitä muille tyrkytät. Sinä itsehän koko jutun negaation kautta aloitit. Jokaisen kannattaa kuunnella ihan omia tuntemuksiaan ja miettiä vähemmän antamista, saamista ja valtapelejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun asiasi miten juuri sinä asian koet, mutta turhaan sä sitä muille tyrkytät. Sinä itsehän koko jutun negaation kautta aloitit. Jokaisen kannattaa kuunnella ihan omia tuntemuksiaan ja miettiä vähemmän antamista, saamista ja valtapelejä.
Se nimenomaan on minun asiani. Eikä jankaamisesi aloituksen varsinaista tarkoitusta poista, mikä on ihmisen biologia ja tieteellinen näkökulma.
Ota chill pill ja kuuntele tuntemuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimenomaan on minun asiani. Eikä jankaamisesi aloituksen varsinaista tarkoitusta poista, mikä on ihmisen biologia ja tieteellinen näkökulma.
Ota chill pill ja kuuntele tuntemuksia.Aloituksen teksti vaan ei ollut tieteellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota chill pill ja kuuntele tuntemuksia.Ota ihan itse se pillerisi, sillä sinähän sitä tässä kaipaat. Ei kukaan muu ole ollut tyrkyttämässä omia ajatuksiaan kuin sinä. Kaikki muut ovat ottaneet aiheen paljon rennommin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota chill pill ja kuuntele tuntemuksia.Se nimenomaan poistaa kokonaan aloituksen muka tieteellisen ja ei biologiaan perustuvan näkökulman kokonaan. Aloituksessa kerrottu saa tietenkin olla sinun mielipiteesi ja kokemuksesi, mutta mitään tieteellistä siinä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ihan itse se pillerisi, sillä sinähän sitä tässä kaipaat. Ei kukaan muu ole ollut tyrkyttämässä omia ajatuksiaan kuin sinä. Kaikki muut ovat ottaneet aiheen paljon rennommin.
Tiedätkö mitä, ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä, ihan sama.
No hyvä niin. Se nyt kuitenkin näkyy kirjoitustavastasi ja sen muutoksesta selvästi, että sinä itse vedit jo herneen nenääsi. Hengittele vaikka syvään, mutta älä sen nenän kautta. Kyllä se siitä helpottaa. Suosittelisin seksiä päätäsi kiristävän vanteen löyhentämiseen, mutta sun negatiivinen asenteesi siihen kävi jo selväksi, joten en siis suosittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä niin. Se nyt kuitenkin näkyy kirjoitustavastasi ja sen muutoksesta selvästi, että sinä itse vedit jo herneen nenääsi. Hengittele vaikka syvään, mutta älä sen nenän kautta. Kyllä se siitä helpottaa. Suosittelisin seksiä päätäsi kiristävän vanteen löyhentämiseen, mutta sun negatiivinen asenteesi siihen kävi jo selväksi, joten en siis suosittele.
Parempi kun et mieti seksielämääni ollenkaan niin helpottaa omaa takakireää kuuppaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun et mieti seksielämääni ollenkaan niin helpottaa omaa takakireää kuuppaasi.
Kyllä näkyy olevan nuttura kireällä, kun et kestä edes sitä, että sinua ei kehoteta harrastamaan seksiä. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näkyy olevan nuttura kireällä, kun et kestä edes sitä, että sinua ei kehoteta harrastamaan seksiä. 😁
No ei, vaan sinä selkeästi haluaisit nähdä minut tässä nyt nuttura kireällä. Ei onnistu ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, vaan sinä selkeästi haluaisit nähdä minut tässä nyt nuttura kireällä. Ei onnistu ☺️
Näin jo, eikä se ole kaunis näky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin jo, eikä se ole kaunis näky.
Kukaan ei pakota katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pakota katsomaan.
Kiemurtelua on aina huvittava katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiemurtelua on aina huvittava katsella.
Kieltämättä. On se vähän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se nuttura höllentyy, kun vedät itsesi riittävän monelle solmulle. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se nuttura höllentyy, kun vedät itsesi riittävän monelle solmulle. 🙂
Miksi ihmeessä niin tekisin. Passiivisagressiivinen höyläilysi on vähän haukotuttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin tekisin. Passiivisagressiivinen höyläilysi on vähän haukotuttavaa.
En minä tiedä miksi sinä teet niin. Sitä sun täytyy kysyä itseltäsi. Näyt kuitenkin tekevän, joten kai sä siitä jotain saat.
- AnonyymiUUSI
No niin, tällainen tulkinta jostai aiheesta👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ehkä kipinä on jo loppu (gubbe), niinkin voi käydä ja monesti myös käy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nämä hattivatit yrittää opiskella naisten ja naisen(🥱) mielenmaisemaa kun setä vähän diskuteeraa itsensä kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinuakin elämän pientä lehtolapsosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulen kans, että ois
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulen kans, että ois
Ainakin nukkuisin vähintään yhden yön yli
- Anonyymi
Vai sellanen kokemus aloittajalla on. Mun kokemuksen mukaan kannatta harrastaa vasta, jos on valmis parisuhteeseen kyseisen miehen kanssa, sillä miehet jäävät aina kiinni heti jos niille "antaa".
- Anonyymi
En minä välttämättä omista kokemuksista puhu. Miehet nyt jäävät lähestulkoon aina "kiinni" jos on hyvää seksiä ym, se ei ole mitään uutta.
Itsehän harrastan seksiä vain miehen kanssa johon on tunteita, tai aluksi syvää mielenkiintoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä välttämättä omista kokemuksista puhu. Miehet nyt jäävät lähestulkoon aina "kiinni" jos on hyvää seksiä ym, se ei ole mitään uutta.
Itsehän harrastan seksiä vain miehen kanssa johon on tunteita, tai aluksi syvää mielenkiintoa.Kummallista ajattelua koko aloitus sitten. Miehen saa halutessaan nimenomaan parisuhteeseen mahdollisimman nopeasti antamalla seksiä, mutta sillä ei silloin ole naisen puolelta mitään tekoa rakkauden kanssa.
Se on eri asia, jos itse kaipaa niitä tunteita halutakseen ylipäänsä harrastaa seksiä. Omia tuntemuksia kannattaa totella, mutta se ei sitten varsinaisesti aloituksessa olleeseen tekstiin sovi. Se on itsestä lähtöisin oleva tarve, eikä liity mitenkään siihen kuvitteelliseen mieheen ja siihen miten hänet "pyydystetään". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista ajattelua koko aloitus sitten. Miehen saa halutessaan nimenomaan parisuhteeseen mahdollisimman nopeasti antamalla seksiä, mutta sillä ei silloin ole naisen puolelta mitään tekoa rakkauden kanssa.
Se on eri asia, jos itse kaipaa niitä tunteita halutakseen ylipäänsä harrastaa seksiä. Omia tuntemuksia kannattaa totella, mutta se ei sitten varsinaisesti aloituksessa olleeseen tekstiin sovi. Se on itsestä lähtöisin oleva tarve, eikä liity mitenkään siihen kuvitteelliseen mieheen ja siihen miten hänet "pyydystetään".Aloitus on lähinnä tieteellinen näkökulma, kieli poskella kirjoitettu, ei kovin vakavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on lähinnä tieteellinen näkökulma, kieli poskella kirjoitettu, ei kovin vakavaa.
Siinä ei ollut oikein mitään tieteelliisä, lähinnä pelkkää pseudotieteellistä huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ollut oikein mitään tieteelliisä, lähinnä pelkkää pseudotieteellistä huuhaata.
Suututtaako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suututtaako.
Aina suututtaa, kun tieteen nimissä väitetään pseudotieteellisiä. Kirjoitus ei osoittanut kompetenssia akateemiseen ajatteluun. Asiat ovat syvällisiä, monimutkaisia ja monimuuttujaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suututtaako.
Miksi minua suututtaisi se, että joku suoktaa huuhaata? Ei siinä ole mitään suuttumisen arvoista. Sen korjaa ja kertoo miten asiat oikeasti menevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suututtaako.
Hän joka alkaa tuota kyselemään, on itse selkeästi jo hermostunut. Ei rauhallisen tarvitse moisia kysellä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minua suututtaisi se, että joku suoktaa huuhaata? Ei siinä ole mitään suuttumisen arvoista. Sen korjaa ja kertoo miten asiat oikeasti menevät.
Vaan kun et pysty kumoamaan tuota millään, et vaikka kuinka haluaisit tuputtaa ihan itse omaa näkemystäsi. Se että sinä koet seksin kasuaalina hauskanpitona, ei poista sitä tosiasiaa mitä suurimmassa osassa ihmisiä se saa aikaan aivokemiallisesti. Ja kyllä, seksi on kivaa ja hauskaa, mutta älä ala kohkaamaan omia typeriä mielipiteitäsi, jos et halua niitä muiltakaan kuulla.
Tämähän ei päde tietenkään kaikkiin, esim. sellaisiin joilla muutenkin tietyt komponentit aivoista puuttuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun et pysty kumoamaan tuota millään, et vaikka kuinka haluaisit tuputtaa ihan itse omaa näkemystäsi. Se että sinä koet seksin kasuaalina hauskanpitona, ei poista sitä tosiasiaa mitä suurimmassa osassa ihmisiä se saa aikaan aivokemiallisesti. Ja kyllä, seksi on kivaa ja hauskaa, mutta älä ala kohkaamaan omia typeriä mielipiteitäsi, jos et halua niitä muiltakaan kuulla.
Tämähän ei päde tietenkään kaikkiin, esim. sellaisiin joilla muutenkin tietyt komponentit aivoista puuttuvat.Kumoamaan mitä, hormoneja vai? Eihän sitä mihinkään tarvitsekaan kumota, sillä ne eivät ole aloituksen ingelma. Ongelma on sinun täysin päin honkia tehty tulkintasi siitä miten ne hormonit vaikuttavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän joka alkaa tuota kyselemään, on itse selkeästi jo hermostunut. Ei rauhallisen tarvitse moisia kysellä. 🙂
Tietenkin se on näin. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän ei päde tietenkään kaikkiin, esim. sellaisiin joilla muutenkin tietyt komponentit aivoista puuttuvat.Ja nimenomaan tämä ei ole mielipide, vaan fakta. Poimit muutaman rusinan tieteellisestä rusinapullasta ja kudoit niiden ympärille höttöisen sadun, jolla ei ole mitään tekoa todellisuuden ja tieteen kanssa. Ei siinä sinällään mitään uutta ole. Huvin moninihminen toimii noin, että nappaa pari tiedonmurusta ja luulee ymmärtäneensä. Todellisuudessa he eivät siinä ymmärrä mitään kokonaisuudesta ja siksi se vaikuttaa niin ihanan helpolta ja yksinkertaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumoamaan mitä, hormoneja vai? Eihän sitä mihinkään tarvitsekaan kumota, sillä ne eivät ole aloituksen ingelma. Ongelma on sinun täysin päin honkia tehty tulkintasi siitä miten ne hormonit vaikuttavat.
Ne ovatkin minun tulkintani. Haluatko että tulkitsen lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimenomaan tämä ei ole mielipide, vaan fakta. Poimit muutaman rusinan tieteellisestä rusinapullasta ja kudoit niiden ympärille höttöisen sadun, jolla ei ole mitään tekoa todellisuuden ja tieteen kanssa. Ei siinä sinällään mitään uutta ole. Huvin moninihminen toimii noin, että nappaa pari tiedonmurusta ja luulee ymmärtäneensä. Todellisuudessa he eivät siinä ymmärrä mitään kokonaisuudesta ja siksi se vaikuttaa niin ihanan helpolta ja yksinkertaiselta.
Ei, vaan sinä otit ja otat koko aloituksen liian vakavasti. Ymmärtämättä että minä ymmärrän kyllä harmaankin sävyt tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovatkin minun tulkintani. Haluatko että tulkitsen lisää.
Se nyt kävi jo selväkai, että kyse on vain ja ainoastaan sinun tulkinnastasi, ei tieteestä. Se on sinun oma asiasi. Mulle on se ja sama, vaikka vetäisit seuraavaksi horoskooppikartan takataskustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan sinä otit ja otat koko aloituksen liian vakavasti. Ymmärtämättä että minä ymmärrän kyllä harmaankin sävyt tässä asiassa.
Niinhän sinä teit. Vedit pultit heti ensimmäisestä oikeasta faktasta, joka sinulle kerrottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon räyhäämisen keskellä et näy ymmärtävän edes mustaa ja valkoista, vaan näet pelkkää punaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimenomaan tämä ei ole mielipide, vaan fakta. Poimit muutaman rusinan tieteellisestä rusinapullasta ja kudoit niiden ympärille höttöisen sadun, jolla ei ole mitään tekoa todellisuuden ja tieteen kanssa. Ei siinä sinällään mitään uutta ole. Huvin moninihminen toimii noin, että nappaa pari tiedonmurusta ja luulee ymmärtäneensä. Todellisuudessa he eivät siinä ymmärrä mitään kokonaisuudesta ja siksi se vaikuttaa niin ihanan helpolta ja yksinkertaiselta.
Amen to that.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt kävi jo selväkai, että kyse on vain ja ainoastaan sinun tulkinnastasi, ei tieteestä. Se on sinun oma asiasi. Mulle on se ja sama, vaikka vetäisit seuraavaksi horoskooppikartan takataskustasi.
Sinun tulkintasi minun tulkinnastani on mitä on. Et tule muuttamaan sitä enkä minä omaani, joten 🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulkintasi minun tulkinnastani on mitä on. Et tule muuttamaan sitä enkä minä omaani, joten 🤝
Minun ei tarvitse tulkita tulkintaasi, sillä sinä kerroit sen jo ihan itse, moneen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minä olen aina oikeiden faktojen takana. Sinä saat uskoa satuja, jos kerta tahdot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon räyhäämisen keskellä et näy ymmärtävän edes mustaa ja valkoista, vaan näet pelkkää punaista.
Kuka räyhää 😅 oh my, olen tyyni kuin peilikirkas järvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka räyhää 😅 oh my, olen tyyni kuin peilikirkas järvi.
Sinä tietysti. Et kestänyt, että sinun vääriä käsityksiäsi oikaistiin ja nyt jankutat ja jurnutat yrittäen mennä henkilökohtaisuuksiin. Sekin toki on oma ongelnasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minä olen aina oikeiden faktojen takana. Sinä saat uskoa satuja, jos kerta tahdot.
Niin uskonkin, ja tulen uskomaan. Ei se silti poista rationaalista ajattelua. Ihme pässi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tietysti. Et kestänyt, että sinun vääriä käsityksiäsi oikaistiin ja nyt jankutat ja jurnutat yrittäen mennä henkilökohtaisuuksiin. Sekin toki on oma ongelnasi
Et sinä tule saamaan minussa mitään reaktiota. Jos koet noin niin sitten koet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin uskonkin, ja tulen uskomaan. Ei se silti poista rationaalista ajattelua. Ihme pässi.
Se on oma asiasi. Älä kuitenkaan tyrkytä niitä satujasi muille faktoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tule saamaan minussa mitään reaktiota. Jos koet noin niin sitten koet.
Minä en edes yritä saada sinusta sen kummempaa reaktiota ja silti reagoit jo aikaa sitten ja reagoit yhä hyvin voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on oma asiasi. Älä kuitenkaan tyrkytä niitä satujasi muille faktoina.
Tai sitten tyrkytän, minkäs teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en edes yritä saada sinusta sen kummempaa reaktiota ja silti reagoit jo aikaa sitten ja reagoit yhä hyvin voimakkaasti.
Luulet vaan. Eikä se mitään, ei se minun todelliseen tunnetilaan vaikuta millään tavalla, mikä on lähinnä huvittunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tyrkytän, minkäs teet.
Kerron faktoja ja näköjään saan sinut hermostumaan, kuten muillekin faktoja tässä kertoneille. Et kestä faktoja, mutta eipä sille mitään mahda.
- Anonyymi
Ikäväksesi pitää todeta, että aivoni toimivat täysin eri tavalla kuin toivoisit. Siksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Kaunista tiistaipäivää sinne ❄️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäväksesi pitää todeta, että aivoni toimivat täysin eri tavalla kuin toivoisit. Siksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Kaunista tiistaipäivää sinne ❄️
Aivosi toimivat miten toimivat. Miksi ihmeessä sillä olisi väliä minulle? Olleellista on estää satuilua tieteen nimissä, eikä sinun aivojesi toiminnalla ole mitään väliä siinä kohtaa. Erinomaista, että toimivat 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivosi toimivat miten toimivat. Miksi ihmeessä sillä olisi väliä minulle? Olleellista on estää satuilua tieteen nimissä, eikä sinun aivojesi toiminnalla ole mitään väliä siinä kohtaa. Erinomaista, että toimivat 👍.
Olet nyt sen verran kauan siinä huljutellut tämän aiheen parissa että ilmeisesti aivoni kiinnostavat 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nyt sen verran kauan siinä huljutellut tämän aiheen parissa että ilmeisesti aivoni kiinnostavat 😂
Edelleenkin vain satujen levittäminen tieteenä on olleellinen ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin vain satujen levittäminen tieteenä on olleellinen ongelma.
Pitääkin kirjoittaa satukirja, kiitos ideasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkin kirjoittaa satukirja, kiitos ideasta!
Ole hyvä! Toivottavasti tulee hyvä kirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä! Toivottavasti tulee hyvä kirja.
Tulee tulee, aina tulee hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee tulee, aina tulee hyvää.
Ei muuta kun alat naputella siis. Hanki hyvä kuvittaja. Siis tietenkin vain siinä tapauksessa, että se ei jostain syystä itsestäsi luonnistu. Muutoin, työn ja luomisen iloa 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun alat naputella siis. Hanki hyvä kuvittaja. Siis tietenkin vain siinä tapauksessa, että se ei jostain syystä itsestäsi luonnistu. Muutoin, työn ja luomisen iloa 👍
Hei kiitti! Tosi paljon. Beeffailemisiin! 🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kiitti! Tosi paljon. Beeffailemisiin! 🤝
Olepa hyvä. Luovuutta kannattaa aina ruokkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olepa hyvä. Luovuutta kannattaa aina ruokkia.
Sitäkin kyllä ☺️
- AnonyymiUUSI
Niin että mitenkä että?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suututtaako.
Eiku säälittää vaa jo
Eikö se ole kiintymystä jo, kun pyörii ympärillä kuin herhiläinen ja ja silmät kiiltää?
- Anonyymi
Se nimenomaan on sitä. Eikä siihen kyllä seksiä tarvitse kuin korkeintaan siellä mielikuvissaan....
Anonyymi kirjoitti:
Se nimenomaan on sitä. Eikä siihen kyllä seksiä tarvitse kuin korkeintaan siellä mielikuvissaan....
Joo ei se seksiä tarvitse, että kiintyy. Seksi kyllä toimii liimana suhteessa. Kyllä siinä mielihyvä ja rakkaushormooneja silloin erittyy kummallakin.
- Anonyymi
Tälleen sivusta totean, että minusta tuolla ei ole mitään tekoa kiintymyksen kanssa. Ainakaan se ei ole sellaista kiintymystä, jota itse erityisemmin kaipaan osakseni.
Anonyymi kirjoitti:
Tälleen sivusta totean, että minusta tuolla ei ole mitään tekoa kiintymyksen kanssa. Ainakaan se ei ole sellaista kiintymystä, jota itse erityisemmin kaipaan osakseni.
Aika moni nätti nainen, saa juuri sellaista kiintymystä osakseen. Kaikki miehet pyörii kuin hunajapurkin ympärillä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika moni nätti nainen, saa juuri sellaista kiintymystä osakseen. Kaikki miehet pyörii kuin hunajapurkin ympärillä.
Ei kannata sotkea keskenään kiintymystä ja himoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata sotkea keskenään kiintymystä ja himoa.
No joo... Ne menee joskus vähän limittäin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joo... Ne menee joskus vähän limittäin.
Ehkä, mutta niillä on täysin eri oikeet. Kiintymys tuo mukanaan tyystin erilaista käytöstä.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, mutta niillä on täysin eri oikeet. Kiintymys tuo mukanaan tyystin erilaista käytöstä.
Niin ehkä. Mites sellaiset, joilla on nainen kotona, mutta silti pitää lirkutella vähän jokaiselle hyvännäköiselle? Kerään ikään ku haaremia ympärilleen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ehkä. Mites sellaiset, joilla on nainen kotona, mutta silti pitää lirkutella vähän jokaiselle hyvännäköiselle? Kerään ikään ku haaremia ympärilleen.
Egoboostausta. Siihen sortuu kaikki, jotkut vähän räikeämmin köh
Anonyymi kirjoitti:
No minä en osaa sellaista. Kateellisena vaan katson vierestä aina, kun muilla on kivaa ja saavat kontakteja kaikista. Minusta ei näytä kukaan edes pitävän yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Osa ihmisistä on tuollaisia. Moni ihmisistä myös "lirkuttelee" tarkoittamatta sillä yhtään mitään ja silloin vika on käytöksen tulkinnassa. Sellaista se on, kun me ihmiset olemme niin monin tavoin niin kovin erilaisia keskenämme.
Parisuhteitakin on monenlaisia ja monet naisetkin harrastavat tuota tasan samaa. Järkevintä olla pohtimatta muiden parisuhteita (ainakaan tuntemattomien) ja pitää huoli ihan omista asioistaan, kun ei niistä muiden suhteista yleensä kuitenkaan oikeasti mitään tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Tuo riippuu täysin ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Tuo riippuu täysin ihmisestä.
Olisiko lisää itsestäänselvyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko lisää itsestäänselvyyksiä.
Vain silloin, kun niille on tilausta.
Anonyymi kirjoitti:
Osa ihmisistä on tuollaisia. Moni ihmisistä myös "lirkuttelee" tarkoittamatta sillä yhtään mitään ja silloin vika on käytöksen tulkinnassa. Sellaista se on, kun me ihmiset olemme niin monin tavoin niin kovin erilaisia keskenämme.
Parisuhteitakin on monenlaisia ja monet naisetkin harrastavat tuota tasan samaa. Järkevintä olla pohtimatta muiden parisuhteita (ainakaan tuntemattomien) ja pitää huoli ihan omista asioistaan, kun ei niistä muiden suhteista yleensä kuitenkaan oikeasti mitään tiedä.Osuko arkaan paikkaan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Osuko arkaan paikkaan?
Mistä sä sellaista päättelet? Ja mihin arkaan paikkaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä sellaista päättelet? Ja mihin arkaan paikkaan?
Siitä päättelin, kun aloit niin suojelevaksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siitä päättelin, kun aloit niin suojelevaksi.
Ketä minä suojelen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä minä suojelen?
Jotai mulukkuja varmaa?
- AnonyymiUUSI
Kyllä, mutta ei ole niinkään posetiivista
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta ei ole niinkään posetiivista
On se sen lirkuttajan mielestä takuulla mukavaa kun saa huomioo ja sulkia hattuunsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteitakin on monenlaisia ja monet naisetkin harrastavat tuota tasan samaa. Järkevintä olla pohtimatta muiden parisuhteita (ainakaan tuntemattomien) ja pitää huoli ihan omista asioistaan, kun ei niistä muiden suhteista yleensä kuitenkaan oikeasti mitään tiedä.Joskus ystävällisyyskin voidaan "ylitulkita" "lirkutteluksi". Minut kasvatettiin niin, että pitää yrittää olla ystävällinen kaikille. Joku saattaa tulkita väärin.
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ystävällisyyskin voidaan "ylitulkita" "lirkutteluksi". Minut kasvatettiin niin, että pitää yrittää olla ystävällinen kaikille. Joku saattaa tulkita väärin.
-sivustaYritin tuoda tuossa aiemmin esille. Minutkin on kasvatettu kohteliaaksi ja se tulkitaan Suomessa ärsyttävän usein lirkutteluksi, vaikka en todellisuudessa ole siinä mielessä lainkaan kiinnostunut.
Anonyymi kirjoitti:
Yritin tuoda tuossa aiemmin esille. Minutkin on kasvatettu kohteliaaksi ja se tulkitaan Suomessa ärsyttävän usein lirkutteluksi, vaikka en todellisuudessa ole siinä mielessä lainkaan kiinnostunut.
No joo. Kun itse en juurikaan juttele kellekään, ja on vaikeaa saada tikusta asiaa, vaikka ihminen kiinnostaisi kovasti. Kateus siinä nousee kun näkee miten helppoa se joillekin on.
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä onko mies kiintynyt naiseen, jos itsellä ei ole mitään tunteita miestä kohtaan. Mies vaan vonkaa ja pakottaa seksiin, vaikka itsellä ei himota.
- Anonyymi
Jätä se sika
- Anonyymi
Okei. Mitä se sillä vastalla 🤔 Talvella haastelisempaa.
- Anonyymi
Älä sinä vanha vihtahousu tule siihen ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä vanha vihtahousu tule siihen ollenkaan
Toi on kyllä niin totta totta toi aloitus. Kun tapasin miehen joka oli aviomies ainesta pistin ootamaan monta kuukautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyllä niin totta totta toi aloitus. Kun tapasin miehen joka oli aviomies ainesta pistin ootamaan monta kuukautta.
Minäkin olen odottanut tässä vuosia, olen todella kiintynyt, En ole saanut aukkoa saati suudelmaa!
En silti hylkää häntä, on niin voimakas suojeluvaisto. Tuskaa on, oikea masokistin unelmatila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Lähes vuoden sai jodlata omiaan ennen kuin päätin että eiköhän se ole aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen odottanut tässä vuosia, olen todella kiintynyt, En ole saanut aukkoa saati suudelmaa!
En silti hylkää häntä, on niin voimakas suojeluvaisto. Tuskaa on, oikea masokistin unelmatila.😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Nauratko palstasedälle hänen intensiteettinsä vuoksi vai mille yritätkään hirnua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nauratko palstasedälle hänen intensiteettinsä vuoksi vai mille yritätkään hirnua?
Taas pimatsulla kosahti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Urheilitte sitten varmaan yhdessä paljon?
- AnonyymiUUSI
Onko korkeampi kynnys kun on kinoksetkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Urheilitte sitten varmaan yhdessä paljon?
Miksi ois urheiltu? Hän pelasi jalkapalloa minä en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko korkeampi kynnys kun on kinoksetkin?
En ymmärrä viisasteluasi. Siitä on yli 14 vuotta.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että pannaan menemään vaan....
- Anonyymi
et uskalla kuitenkaan
- AnonyymiUUSI
Ihan sen oksitosiinin vuoksiko, kuten palstagubbe, eli aapee ehdotti?
- Anonyymi
Niin samaa mieltä sun kanssa! Tämä on niin todettu juttu. Nainen siis olen minäkin ja miehistä kiinnostunut 🤭😄
- AnonyymiUUSI
Ei sen väliä, kertokoon täällä itsestään
- Anonyymi
Sexy chick 🐓🍗👯♀️
🤓🥸- AnonyymiUUSI
Oliko hot kans vai oliko se autosi sittenkin?
- Anonyymi
Jjjooooo. Oksitosiiniahan kutsutaan "rakkaushormoniksi" lähinnä nyt siksi millaisissa tilanteissa sitä erittyy eikä siksi, että se aiheuttaisi rakastumista.
- Anonyymi
Se aiheuttaa rakastumisen tunteen, juuri näin. Kuten joku voi aiheuttaa vtutuksen tunteen ja sekin menee ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se aiheuttaa rakastumisen tunteen, juuri näin. Kuten joku voi aiheuttaa vtutuksen tunteen ja sekin menee ohi.
Ei se aiheuta rakastumisen tunnetta, vaikka sillä onkin oma osansa rakastumisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aiheuta rakastumisen tunnetta, vaikka sillä onkin oma osansa rakastumisessa.
Kylläpäs aiheuttaa! Voi elämän kevät. Okei, oksitosiinit aiheuttaa samaa euforista tunnetta kuin rakastuminen, tätä samaa tavaraa äidit erittää kun näkevät vastasyntyneen lapsensa. Näin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt ihan tarkasti aletaan noiden eri aineiden vaikutuksia miettiä, niin oksitosiinin vaikutus itse rakastumisessa on hyvin pieni, vaikka sillä osansa onkin. Oksitosiini lähinnä lisää sosiaalisuutta, tuo mielihyvää ja vahvistaa hoivaamisen halua, mutta sen osuus itse rakastumisessa on varsin pieni ja mm. testosteronin vaikutus on paljon suurempi, samaten stressihormoonien, noradrenaliinin ja adrenaliinin, dopamiinin ja endorfiinien ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs aiheuttaa! Voi elämän kevät. Okei, oksitosiinit aiheuttaa samaa euforista tunnetta kuin rakastuminen, tätä samaa tavaraa äidit erittää kun näkevät vastasyntyneen lapsensa. Näin se vaan on.
No ei aiheuta 🙂. Ei se ole edes suurin vaikuttava tekijä. Oksitosiinin tärkein tehtävä on lisätä sosiaalisuutta ja vähentää negatiivisia tunteita toisia ihmisiä kohtaan. Siksi ihminen mm. tuppaa olemaan mukava ja ajattelemaan positiivisemmin muistakin ihmisistä "saatuaan".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksitosiini on se tasan sama aine, jota erittyy vastasyntyneen vanhemmille. Se tosiaan tuottaa sitä hoivaamisen tarvetta, mutta silloinkaan se ei tuota rakkautta. Synnytyksen jälkeen oksitosiinin saa kohdun supistumaan ja maidon nousemaan rintoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksitosiini on se tasan sama aine, jota erittyy vastasyntyneen vanhemmille. Se tosiaan tuottaa sitä hoivaamisen tarvetta, mutta silloinkaan se ei tuota rakkautta. Synnytyksen jälkeen oksitosiinin saa kohdun supistumaan ja maidon nousemaan rintoihin.
Ja siis joo, mä ymmärrän kyllä sen olevan hämäävää, kun hormonia kutsutaan myös "rakkaushormoniksi". Siitä voi ihan ymmärrettävästi kuvitella, että se loisi rakkautta. Toisaalta "rakkaushormoneiksi" kutsutaan myös kolmikkoa dopamiini, serotoniini ja oksitosiini. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis joo, mä ymmärrän kyllä sen olevan hämäävää, kun hormonia kutsutaan myös "rakkaushormoniksi". Siitä voi ihan ymmärrettävästi kuvitella, että se loisi rakkautta. Toisaalta "rakkaushormoneiksi" kutsutaan myös kolmikkoa dopamiini, serotoniini ja oksitosiini. 🙂
Eihän se nyt rakkautta luo, vaan tuottaa samanlaista tunnetta. Ihan yhtälailla jos vedät diskopillerin lärviis, ja olet onnellinen mutta ei se itse onnea luo.
Oletko tuo sama jonka kanssa tästä on väännetty koko päivä 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nyt rakkautta luo, vaan tuottaa samanlaista tunnetta. Ihan yhtälailla jos vedät diskopillerin lärviis, ja olet onnellinen mutta ei se itse onnea luo.
Oletko tuo sama jonka kanssa tästä on väännetty koko päivä 😂Se nimenomaan ei tuota rakkauden kaltaista tunnetta. Luultavasti tuohon kuvitelmaan, että se tuottaisi, perustuu se kuvitelma, että äiti muka tuntisi automaattisesti ylitsevuotavaa rakkautta vastasyntynyttä kohtaan. Oksitosiini kuitenkaan ei toimi noin ja siksi moni ei oksitosiinista huolimatta koe mitään suurta rakkaushyökyä. Rakkaus on paljon monimutkaisempi cocktail ja suuri oksitosiinin määrä voi jopa hidastaa sitä itse rakkaushyökyä. Oksitosiini kuitenkin vähentää negatiivisia tuntemuksia ja tuotaa hoivaamisen tarvetta, mutta se nimenomaan ei tuota rakkaudentunteita. Sillä on oma osuutensa tuossa kokonaisuudessa, mutta se EI tuota rakkauden tunteita. Se mahdollistaa rakkauden tunteita, tekemällä jo edellä mainittuja asioita, mutta se ei itsessään tuota rakastumisen tunteita.
Ota hyvä ihminen selvää, äläkä jankaa tyhjää, kun olet täydellisesti väärässä jankutuksissasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tuo sama jonka kanssa tästä on väännetty koko päivä 😂"Oletko tuo sama jonka kanssa tästä on väännetty koko päivä 😂"
Sivusta totean, että sä et näköjään osaa keskustella kohteliaasti. Toinen on tuossa nähnyt vaivaa kertoakseen sulle siitä kokonaisuudesta ja siitä missä ajattelusi menee pieleen ja tuo on sinun reaktiosi. Kertonee tarpeeksi siitä millainen ihminen sä olet. Sun koko pointtisi näyttää olevan vain jankata, vaikka olet väärässä - tyypillinen palstainttäjä. 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimenomaan ei tuota rakkauden kaltaista tunnetta. Luultavasti tuohon kuvitelmaan, että se tuottaisi, perustuu se kuvitelma, että äiti muka tuntisi automaattisesti ylitsevuotavaa rakkautta vastasyntynyttä kohtaan. Oksitosiini kuitenkaan ei toimi noin ja siksi moni ei oksitosiinista huolimatta koe mitään suurta rakkaushyökyä. Rakkaus on paljon monimutkaisempi cocktail ja suuri oksitosiinin määrä voi jopa hidastaa sitä itse rakkaushyökyä. Oksitosiini kuitenkin vähentää negatiivisia tuntemuksia ja tuotaa hoivaamisen tarvetta, mutta se nimenomaan ei tuota rakkaudentunteita. Sillä on oma osuutensa tuossa kokonaisuudessa, mutta se EI tuota rakkauden tunteita. Se mahdollistaa rakkauden tunteita, tekemällä jo edellä mainittuja asioita, mutta se ei itsessään tuota rakastumisen tunteita.
Ota hyvä ihminen selvää, äläkä jankaa tyhjää, kun olet täydellisesti väärässä jankutuksissasi.Tuon kanssa on ihan turha keskustella. Se haluaa vain jankuttaa omiaan. Ei sitä kiinnosta yhtään miten asia oikeasti menee, kunhan vaan tykkää toistaa omia sanojaan ja yrittää haukkua muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimenomaan ei tuota rakkauden kaltaista tunnetta. Luultavasti tuohon kuvitelmaan, että se tuottaisi, perustuu se kuvitelma, että äiti muka tuntisi automaattisesti ylitsevuotavaa rakkautta vastasyntynyttä kohtaan. Oksitosiini kuitenkaan ei toimi noin ja siksi moni ei oksitosiinista huolimatta koe mitään suurta rakkaushyökyä. Rakkaus on paljon monimutkaisempi cocktail ja suuri oksitosiinin määrä voi jopa hidastaa sitä itse rakkaushyökyä. Oksitosiini kuitenkin vähentää negatiivisia tuntemuksia ja tuotaa hoivaamisen tarvetta, mutta se nimenomaan ei tuota rakkaudentunteita. Sillä on oma osuutensa tuossa kokonaisuudessa, mutta se EI tuota rakkauden tunteita. Se mahdollistaa rakkauden tunteita, tekemällä jo edellä mainittuja asioita, mutta se ei itsessään tuota rakastumisen tunteita.
Ota hyvä ihminen selvää, äläkä jankaa tyhjää, kun olet täydellisesti väärässä jankutuksissasi.Kyllä, on oma osuutensa sillä eikä tietenkään ole mikään ihmekemikaali yksinään joka loihtisi rakkautta jostain taianomaisesti.
Hei toinen hyvä ihminen, sinä ihan itse halusit tulla jankkaamaan tästä lisää. Ymmärrän että koet velvollisuudeksi tulla korjaamaan vääräuskoisten höpötykset, ajattele jos olisi ehtinyt huomisen lehteen tällainen kamala false news. Onneksi tulit, lähetän sinulle tuosta hyvästä telepaattisesti vähän euforista kihelmöintiä varpaaseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kanssa on ihan turha keskustella. Se haluaa vain jankuttaa omiaan. Ei sitä kiinnosta yhtään miten asia oikeasti menee, kunhan vaan tykkää toistaa omia sanojaan ja yrittää haukkua muita.
Huomasin kyllä, että hän ei näköjään osaa ottaa tietoa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletko tuo sama jonka kanssa tästä on väännetty koko päivä 😂"
Sivusta totean, että sä et näköjään osaa keskustella kohteliaasti. Toinen on tuossa nähnyt vaivaa kertoakseen sulle siitä kokonaisuudesta ja siitä missä ajattelusi menee pieleen ja tuo on sinun reaktiosi. Kertonee tarpeeksi siitä millainen ihminen sä olet. Sun koko pointtisi näyttää olevan vain jankata, vaikka olet väärässä - tyypillinen palstainttäjä. 🙄Koska otan tämän väännön huumorilla. Suosittelen sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kanssa on ihan turha keskustella. Se haluaa vain jankuttaa omiaan. Ei sitä kiinnosta yhtään miten asia oikeasti menee, kunhan vaan tykkää toistaa omia sanojaan ja yrittää haukkua muita.
Palstasetäkö se tuli siihen antamaan oman kontribuution. Ei nyt ehkä kannata kauheasti alkaa sinun selittelemään mitään noilla mandaateilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kyllä, että hän ei näköjään osaa ottaa tietoa vastaan.
Juu, ei osaa ja ainoa keinonsa reagoida, kun hän on väärässä, on pyrkiä haukkumaan ja vähättelemään. Kun ihmisellä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja ja kykyä keskustella asiallisesti, niin siinä käy kuten hänellä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletko tuo sama jonka kanssa tästä on väännetty koko päivä 😂"
Sivusta totean, että sä et näköjään osaa keskustella kohteliaasti. Toinen on tuossa nähnyt vaivaa kertoakseen sulle siitä kokonaisuudesta ja siitä missä ajattelusi menee pieleen ja tuo on sinun reaktiosi. Kertonee tarpeeksi siitä millainen ihminen sä olet. Sun koko pointtisi näyttää olevan vain jankata, vaikka olet väärässä - tyypillinen palstainttäjä. 🙄Yritä manipuloida tyhmempiäsi. Olen varma että se tulee jossain paikassa vielä onnistumaan.
Valoa ja onnea! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei osaa ja ainoa keinonsa reagoida, kun hän on väärässä, on pyrkiä haukkumaan ja vähättelemään. Kun ihmisellä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja ja kykyä keskustella asiallisesti, niin siinä käy kuten hänellä käy.
Huomasin tuon. Luin nyt vasta ketjun kokonaan ja huomasin, ettei tässä ollutkaan tarkoitus käydä tosiasiapohjaista keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö onnistu nyt oikein tämä. 😉 Parempaa onnea ensi kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin tuon. Luin nyt vasta ketjun kokonaan ja huomasin, ettei tässä ollutkaan tarkoitus käydä tosiasiapohjaista keskustelua.
🙂 Hän tykkää omasta "vaihtoehtoisesta totuudestaan". Ei tässä ole oikeille faktoille tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂 Hän tykkää omasta "vaihtoehtoisesta totuudestaan". Ei tässä ole oikeille faktoille tilaa.
Rakastan omaa vaihtoehtoista totuuttani. Tämä on paikka missä pimeydelle ei ole sijaa, kannattaa kokeilla.
Välillä teitä ankeuttajia yrittää riipiä väkisin tontille mutta aina häntä koipien välissä takaisin omille plantaaseille käy tie.
Eikä se mitään, ymmärrän ja tiedän olevani persoona joka houkuttaa mutta kuten huomaat, olen aika hand full. 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten huomaat niin nyt häntä nyppii huomion puute. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään. Melko säälittävää oikeastaan. Olisi sitten keskustellut, jos kerta halusi. 🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritä manipuloida tyhmempiäsi. Olen varma että se tulee jossain paikassa vielä onnistumaan.
Valoa ja onnea!Mean while in da inner Finlandia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mean while in da inner Finlandia
Iloa ja valoa ja onneva
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Nasta pimi, sulla mukava on täällä?
- Anonyymi
Tuo tutkimus on osittain totta. Mutta. Olen myös pannut sellaisia miehiä, joiden nimeäkään en panohetkellä ole muistanut, ja ihan vain siksi, että pidän Hyvästä Seksistä. Eipä erittynyt oksitosiinia eikä kiintymystunteita, oven kun perässään sulki en perään soitellut. T. (nyt) keski-ikäinen nainen
- Anonyymi
On se näinkin, nuorempana hurjana. Yksi esimerkki on jopa tästä "ikävöinnin kohteesta". Ei paljon naputellut missään kohtaa silloin vuosikymmen sitten, eikä kyllä hänelläkään. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se näinkin, nuorempana hurjana. Yksi esimerkki on jopa tästä "ikävöinnin kohteesta". Ei paljon naputellut missään kohtaa silloin vuosikymmen sitten, eikä kyllä hänelläkään. 😅
Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Aikansa kutakin. En kaipailisi vanhojen panojen perään, jos jotain niistä olisi ollut tapahtuakseen, olisi tapahtunut jo. Eteenpäin elävän mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Aikansa kutakin. En kaipailisi vanhojen panojen perään, jos jotain niistä olisi ollut tapahtuakseen, olisi tapahtunut jo. Eteenpäin elävän mieli.
No ei stana. Tässä nyt mistään kymmenen vuoden takaisista jutuista ole kyse.. Heittomerkit kertonee oleellisen.
- Anonyymi
Noinhan se menee..ilman seksiä ei ole kiintymyksellistä suhdetta, ainoastaan kuin nainen-isänkorvikesuhde. Läheisyydessä ei sinällään ole mitään vikaa mutta vasta kun uskaltaa avata toiselle itsensä alastomana, haavoittuvana syntyy suhde jossa kumpikin luottaa toisiinsa. Seksi on mulle jonkinlainen kirosana ollut aina, johtuen varmaan siitä että vastapelurit on olleet hyvinkin aktiivisia touhuilemaan. Rakkaan kanssa rakastellaan tyypin kanssa sekstaillaan..touhutaan usean kanssa. Niin teknisen kuvan saa noista. Suurimmalla osalla naisista seksi on harrastus kuten aerobic
- Anonyymi
Niin anteeksi kärkevyyteni jo tässävaiheessa. Ei tietenkään suurinosa vain osa harrastaa seksiä
- Anonyymi
Ei se kaikilla naisilla noin ole. Rakastelu ja paneminen on täysin eri asioita ja toivon että jokainen saa kokea niiden eron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikilla naisilla noin ole. Rakastelu ja paneminen on täysin eri asioita ja toivon että jokainen saa kokea niiden eron.
Täysin samaa mieltä, tuon panemisen syytä että moni nainen ei halua s*ksiä. Edelliseltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, tuon panemisen syytä että moni nainen ei halua s*ksiä. Edelliseltä
Eikä kuinka voi olla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lol
- Anonyymi
Ei sinne asti ole asiaa...Onnea ja menestystä.
- Anonyymi
Äläs nyt. Leuka pystyyn äläkä ole mörrimöykky.
- Anonyymi
Ei sinne tarvii mennäkään, sehän sovittiin jo😒..
- AnonyymiUUSI
Tunnet siis omat rajas?
- Anonyymi
ajattelin ertrtä miten niin te3hdään kirjaimistakin jotain kuviias josd ri käytyrtä jotain äärimmäisiä jotaain krafiikkakiihstyrtrtimiä
- Anonyymi
tuollainenkin on jo joku grafiikkakiihdytin joku Intel Extreme Graphics HS...
- Anonyymi
Mennyttä aikaa ei takaisin saa näin on sanottu.
- AnonyymiUUSI
Voimia horot ja porot
- AnonyymiUUSI
Nyt en naisia netissä usein esittävä setä hiffannut tätä fysiikkaa ollenkaan🤔
- AnonyymiUUSI
Ei ollut gubbe aloituksen takana vaikka kävikin härkkimässä moneen otteeseen.
- AnonyymiUUSI
Kun kaksi ihmistä rakastuu niin sitä haluaa toista niin intohimoisesti että kaikki tapahtuu ajallaan luonnollisesti. Rakastelu on nautinnollista sen oikean kanssa eikä siinä mietitä montako kertaa on tavattu tai kauanko on tutustuttu. Sen vaan tietää ❤️
Molemmat on valmiina antautumaan toisilleen ja se on niin kutkuttavan ihanaa. Sitä vaan haluaa toista aivan hulluna.- AnonyymiUUSI
Ystäväni saa tehdä niin kuin haluaa. Minua ei seksi kiinnosta ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ystäväni saa tehdä niin kuin haluaa. Minua ei seksi kiinnosta ollenkaan.
🙄🧐
- AnonyymiUUSI
Jos kiintymys kerran seuraa seksistä niin miksi tuhlata aikaa sen kiintymyksen syntymisen odotteluun muita teitä. Kiintymys muita teitä on huomattavasti vaikeammin saavutettavissa. Siinä saa laittaa pelin koko itsensä, eikä sekään aina riitä.
- AnonyymiUUSI
Koska paraskaan seksi ei kanna pitkää parisuhdetta. Noin 50 seksi kerran jälkeen tulee ero, kun seksistä tulee rutiinia.
Jos ensin tutustuu toiseen ja ihastuu/rakastuu toisen persoonaan, niin suhde todennäköisemmin kestää pidempään ja jatkuu biologisen rakastumisen yli, jonka kesto on noin 2-3kk. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska paraskaan seksi ei kanna pitkää parisuhdetta. Noin 50 seksi kerran jälkeen tulee ero, kun seksistä tulee rutiinia.
Jos ensin tutustuu toiseen ja ihastuu/rakastuu toisen persoonaan, niin suhde todennäköisemmin kestää pidempään ja jatkuu biologisen rakastumisen yli, jonka kesto on noin 2-3kk.Pari kolme vuotta nyt pääsee pelkällä hyvällä seksilläkin eteenpäin ja parin kolmen vuoden kohdalla tulee se ensimmäinen kriisivaihe lähes joka parisuhteessa kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ensin tutustuu toiseen ja ihastuu/rakastuu toisen persoonaan, niin suhde todennäköisemmin kestää pidempään ja jatkuu biologisen rakastumisen yli, jonka kesto on noin 2-3kk.Seksikerta on yhdyssana!
Ihmiset ovat kaikki erilaisia. Asiat eivät ole yksinkertaisia, useinkaan. Biologisen rakastumisen tai ehkä enemmänkin ihastumisen jälkeen voi tulla tutustuminen.
Rakastumista (eli ihastumista) ensi silmäyksellä on seurannut monta onnellista koko elämän jatkunutta liitttoa tai suhdetta.
Olet kyllä oikeassa. Tuolla pelkällä seksillä ei kovin pitkää liittoa aikaan saada, se on varma totuus.
Mietityttää, että mitä pitää sisällään "paraskaan seksi". Millaista on paras seksi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pari kolme vuotta nyt pääsee pelkällä hyvällä seksilläkin eteenpäin ja parin kolmen vuoden kohdalla tulee se ensimmäinen kriisivaihe lähes joka parisuhteessa kuitenkin.
Nyt alan ymmärtää parisuhde-erojen määrän syitä, vai että seksin perustalleko niitä on rakennettu ja rakennetaan.
Olen hämmästynyt, omaa ymmärtämättömyyttäni ihmettelen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alan ymmärtää parisuhde-erojen määrän syitä, vai että seksin perustalleko niitä on rakennettu ja rakennetaan.
Olen hämmästynyt, omaa ymmärtämättömyyttäni ihmettelen.Tuo oli sinun perustelusi, johon pääsee silöä.pelkällä seksilläkin. En tosiaan ihmettele erojen määrää minäkään, jos moni ajattelee kuten sinä. En myöskään ihmettele sitä miksi pihtaajista valitetaan.
- AnonyymiUUSI
Niin, mita antaa ?
- AnonyymiUUSI
kiihtyneet toisiinsa
- AnonyymiUUSI
Haluan pökkiä naista ja lujaa tänään!
- AnonyymiUUSI
Mutta jos liian pitkään pihtaa, kyllä siinä oksitosiinit ehtii haihtua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti10016300Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2392655Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori852211Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks142075Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos241676- 991548
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821490Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2321238- 541216
- 311145