JO RIITTÄÄ PETTERI LAMA

Anonyymi-ap

Eläkeläiset kyykkyyn veronkotuksilla. ELÄKELÄISILTÄ 3000 euroa / kk otetaan lisaverolla pois 300 euroa. PETTERI 19621 euroa kuukaudessa saa lisaa veronkevennyksenä lahes
2 000 euroa. OIKEUDEN MUKAISUUS.

24

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Petteri : päätös oli vaikea ja teki kipeää , mutta oli pakko tehdä .

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­­y­m­f­o­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä ?

    • Anonyymi

      Onko 3000 €/kk sinusta pieni eläke?
      Tuosta 3000 € menee veroa 25 €/kk.
      Sen sääst tuosta sumnasta nopeasti kun jättää tupakan ja kaljapagin kauppaan.

      Osa eläkeläisistä elää alle tonnin eläkkeellä ja näihin eläkkeisiin hallitus ei koske.

      • Anonyymi

        Tiedätkö sinä, paljonko jo nyt maksetaan 3tn eläkkeestä veroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä, paljonko jo nyt maksetaan 3tn eläkkeestä veroa?

        Jos tienaisit työtulona 3000€ niin maksaisit 15% veroa.
        Vuoden 2025 alusta eläkkeensaajan veroprosentti nousee 29%:iin, nyt tuolla tulolla 28%

        Jaa että eläkeläisiä ei veroteta. Voi hyvänen aika.


    • Anonyymi

      Paljonko saavat nämä hyvinvoitialueiden johtajat?
      Ja heidän pikkupomot?
      Pitäisikö sieltä karsia palkasta yksi kymppitonni pois ja autoetu?
      Voisi se järki alkaa luistaa paremmin kun joutuisi ajattelemaan talouttaan.

    • Anonyymi

      MIKSI DEMARI VALITTAA ?

      SDP / MARIN TEURASTI SUOMEN.

      ULOSOTTOMIES TULI.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

    • Anonyymi

      Olen pettynyt eläkeratkaisuun. Olin työelämässä keskituloisten palkalla tienasin 46 vuoden aikana itselleni kohtalaisen eläkkeen tekemällä pitkää päivää, ylitöitä, päivystyksiä yms. Nyt eläkeläisenä tunnen kuinka valtio suosii suuria eläkkeitä ja rokottaa meiltä keskituloisilta, jotka olemme työpanoksellamme Suomeen hyvinvoinnin rakentaneet ja työnteolla terveyden menettäneet.

      • Anonyymi

        Olen samassa jamassa. Tuplaraippavero. Tämä hallitus vie itseltä noin 600€.

        14000€ tienaavilta alennettiin veroa niin, että muutama tonni lisää jo tämän vuoden alusta, samoin muille. Kuvaamasi tapaisista eläkkeistä nyt raju kiristys ja vielä päälle se 5,8% raippavero. Se on sitä oikeudenmukaisuutta.

        Tiedämpähän, keneen en luota enää pätkääkään ja tiedän ketä en varmasti äänestä. Toivottavasti "usea" päättelee samoin.


    • Anonyymi

      SUOMI AINOA MAA MAAILMASSA MIKÄ MAKSATTAA UKRAINAN SODAN PIENITULOISILLA JA ELÄKELÄISILLÄ JA PAKOLAISTEN ELÄMISEN

      • Anonyymi

        Käy revanssia näin Venäjää vastaan,sotahullut!


    • Anonyymi

      Saksipurra saa nautintoa? Koska Purra näyttää pitkäänenää eläkeläisille? Saksia jo näytti!

    • Anonyymi

      3000€ eläkettä, jota ei ole itse edes ansaittu.
      Pullamössösukupolven edustaja jaksaa itkeä siitäkin.

      3000€ on aikamoinen summa ansaittavaksi työllä.
      Vaatii palkkajaksioon ylitöitä jne.
      Siitä kahmaistaan aika iso summa noiden eläkkeiden rahoittamiseen.

      • Anonyymi

        Jos minä olisin nuori. En valittaisi pienistä tuloista.

        Olen seurannut läheltä tätä vapaan kasvatuksen tulosta. Osa nuorista, lapsista sellaisia vetelyksiä, että pitävät kouluja ja oppilaitoksia päiväkoteina. Itsensä kouluttamiseen on mahdollisuus vaikka kenellä nuorella, kunhan vain on selkärankaa ja pikkaisen sieltä kotoa kannustusta jo ohjausta.

        Täällä sitten valitetaan että 3 000 on bruttona suuri summa. Itsensä velkarahalla kouluttanut ja 40-50 vuotta työtä tehneenä ja omaakin eläkettä säästäneenä, voisin sanoa että hävettäisi jos en saisi 3 000€ eläkettä. Silloin minulta olisi mennyt elämä ohi.

        Sitä se vaatii kuitenkin että kouluttaa piti itsensä, velaksi, mutta kuitenkin. Työpaikkojen perässä piti liikkua ja jossain vaiheessa elämää raha oli tosi, tosi tiukalla. Kuitenkin eteenpäin.

        Jos vain valittaa ja istuu kotona eikä tee mitään elämänsä eteen, niin se jos mikä on laiskuutta. Sitten on hyvä arvostella ja kadehtia ihmisiä, jotka on tehneet jotain. Suurtakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin nuori. En valittaisi pienistä tuloista.

        Olen seurannut läheltä tätä vapaan kasvatuksen tulosta. Osa nuorista, lapsista sellaisia vetelyksiä, että pitävät kouluja ja oppilaitoksia päiväkoteina. Itsensä kouluttamiseen on mahdollisuus vaikka kenellä nuorella, kunhan vain on selkärankaa ja pikkaisen sieltä kotoa kannustusta jo ohjausta.

        Täällä sitten valitetaan että 3 000 on bruttona suuri summa. Itsensä velkarahalla kouluttanut ja 40-50 vuotta työtä tehneenä ja omaakin eläkettä säästäneenä, voisin sanoa että hävettäisi jos en saisi 3 000€ eläkettä. Silloin minulta olisi mennyt elämä ohi.

        Sitä se vaatii kuitenkin että kouluttaa piti itsensä, velaksi, mutta kuitenkin. Työpaikkojen perässä piti liikkua ja jossain vaiheessa elämää raha oli tosi, tosi tiukalla. Kuitenkin eteenpäin.

        Jos vain valittaa ja istuu kotona eikä tee mitään elämänsä eteen, niin se jos mikä on laiskuutta. Sitten on hyvä arvostella ja kadehtia ihmisiä, jotka on tehneet jotain. Suurtakin.

        En ole enää aivan nuori, enkä valita pienistä tuloista.
        Teen useampaa työtä.

        En vain tykkää turhasta valittamisesta.

        Näin maailma pyörii ja tähän on Suomi äänestelty.
        Nyt on haasteita ja kaikkien pitää osallistua, että täällä syödään vielä huomennakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää aivan nuori, enkä valita pienistä tuloista.
        Teen useampaa työtä.

        En vain tykkää turhasta valittamisesta.

        Näin maailma pyörii ja tähän on Suomi äänestelty.
        Nyt on haasteita ja kaikkien pitää osallistua, että täällä syödään vielä huomennakin.

        Miksi sitten,nuija,kaikki osallistu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten,nuija,kaikki osallistu???

        nuijakaikkiosallistu?

        mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Tietenkin se on itse ansaittu.
        Teille työtä pelkäävillä tuntuu olevan sellainen käsitys, että muutkin saavat rahaa sossusta samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin nuori. En valittaisi pienistä tuloista.

        Olen seurannut läheltä tätä vapaan kasvatuksen tulosta. Osa nuorista, lapsista sellaisia vetelyksiä, että pitävät kouluja ja oppilaitoksia päiväkoteina. Itsensä kouluttamiseen on mahdollisuus vaikka kenellä nuorella, kunhan vain on selkärankaa ja pikkaisen sieltä kotoa kannustusta jo ohjausta.

        Täällä sitten valitetaan että 3 000 on bruttona suuri summa. Itsensä velkarahalla kouluttanut ja 40-50 vuotta työtä tehneenä ja omaakin eläkettä säästäneenä, voisin sanoa että hävettäisi jos en saisi 3 000€ eläkettä. Silloin minulta olisi mennyt elämä ohi.

        Sitä se vaatii kuitenkin että kouluttaa piti itsensä, velaksi, mutta kuitenkin. Työpaikkojen perässä piti liikkua ja jossain vaiheessa elämää raha oli tosi, tosi tiukalla. Kuitenkin eteenpäin.

        Jos vain valittaa ja istuu kotona eikä tee mitään elämänsä eteen, niin se jos mikä on laiskuutta. Sitten on hyvä arvostella ja kadehtia ihmisiä, jotka on tehneet jotain. Suurtakin.

        Niinpä. Samoin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin nuori. En valittaisi pienistä tuloista.

        Olen seurannut läheltä tätä vapaan kasvatuksen tulosta. Osa nuorista, lapsista sellaisia vetelyksiä, että pitävät kouluja ja oppilaitoksia päiväkoteina. Itsensä kouluttamiseen on mahdollisuus vaikka kenellä nuorella, kunhan vain on selkärankaa ja pikkaisen sieltä kotoa kannustusta jo ohjausta.

        Täällä sitten valitetaan että 3 000 on bruttona suuri summa. Itsensä velkarahalla kouluttanut ja 40-50 vuotta työtä tehneenä ja omaakin eläkettä säästäneenä, voisin sanoa että hävettäisi jos en saisi 3 000€ eläkettä. Silloin minulta olisi mennyt elämä ohi.

        Sitä se vaatii kuitenkin että kouluttaa piti itsensä, velaksi, mutta kuitenkin. Työpaikkojen perässä piti liikkua ja jossain vaiheessa elämää raha oli tosi, tosi tiukalla. Kuitenkin eteenpäin.

        Jos vain valittaa ja istuu kotona eikä tee mitään elämänsä eteen, niin se jos mikä on laiskuutta. Sitten on hyvä arvostella ja kadehtia ihmisiä, jotka on tehneet jotain. Suurtakin.

        Suurimmalta osasta duunareita on mennyt sitten elämä ohi vaikka ovat olleet työssä sen 40 - 50 vuotta.
        Heidänkin aikanaan työeläke on alkanut karttua vasta 23 vuotiaasta ja osalla melki 10 v. Jo vieraan töitä. Silloin oli pakko ala-ikäisen mennä töihin jos hiukankin oli toiveita rahasta.
        Nyt sitten kun on ollut pienipalkkaisessa ansiotyössä niin hädin tuskin saa sitä 2000 € eläkettä.


    • Anonyymi

      Vää vää... vittu mikä porvarin itkupotkuraivari. Ne nuoret joita kyykytetään nyt, tulee kusemaan teidän miljonääriloisten haudoille.
      Vittu jos joku oikeesti saa 3000 eur/kk eläkettä on se jo niin porho muutenkin, että eläkkeen vois minimoida. Niinhän opiskelijaltakin ja osa-aikaiselta leikkaa Kela 50 cnt/1euro. Kaikki mitä tulee, leikataan heti etuuksista. Kyllä se opiskelija tai pienituloinen puurtaja ansaitsee sen rahan ennemmin kuin Espanjan aurinkokeitaalla tai Vanajanlinnan Golfkentällä sikaria pössyttelevä kultapossu. Suurten ikäluokkien sijoittajaporhot on tämän maan syöpä. Ja Hallitus kumartaa ja persettään myy sille jolla on paksumpi massi.

      • Anonyymi

        Et ajattele kovin selkeästi.

        Köyhyys on huono asia, ei rikkaus.
        Sen sijaan, että moitit keskituloisia heidän tuloistaan, sinun pitäisi olla onnellinen heidän puolestaan.

        Maailmasta tulee vain huonompi paikka, jos täällä ei olisi varakkaampia maksamassa köyhien laskuja.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 K­u­u­­m­a­­­t­ ­­­t­­­y­­t­­ö­­t­­­ ­o­d­­­o­­t­t­a­­v­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18369752

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe