Farmi Suomi: Sami Jauhojärvi hermostuu Miina Äkkijyrkkään - Tilanne kärjistyy: "Kädet pois, Miina!"

12

2860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuo Miina on aikamoinen persoona, olisivat onnellisia, että tuollainen tehokas mimmi on mukana

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Toivottavasti Wallu tippuu pisaroina takaisin Helsinkiin!

• Anonyymi

Sami kuules ei Miina ole ketään häirinnyt,mutta sinä olet varsinainen kerskuri ja itsekeskeinen öykkäri

• Anonyymi

Minkä nyt kaatui ensimmäinen torni kun häsläsivät, Samin ansiosta voittivat.

• Anonyymi

Miinan venäläinen tausta paistaa nyt läpi, Russian Sergein kyynär on 72cm

• Anonyymi

Mikä Miinan venäläinen tausta? Eiköhän ole ihan periyläsavolainen, Iisalmen laitamilta maalta kotoisin.

• Anonyymi

Kokki-Linnea on upea nainen - toivottavasti voittaisi! 💘

• Anonyymi

paska se on linnea siis

• Anonyymi

Hei

• Anonyymi

Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja

Tytär ei ole samaa mieltä kun haki lähestymiskieltoa. Melkoisen riitaisa ja äkkipikainen tyyppi.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7123
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5966
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      134
      5172
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4048
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3254
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3160
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2932
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2359
    Aihe