Ohhoh, nyt käy tunteet kuumina Farmi Suomessa! Aikamoisia persoonia tämä Sami ja Miina...
Varo juonipaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/farmi-suomi-sami-jauhojarvi-hermostuu-miina-akkijyrkkaan-tilanne-karjistyy-kadet-pois-miina?s24
Farmi Suomi: Sami Jauhojärvi hermostuu Miina Äkkijyrkkään - Tilanne kärjistyy: "Kädet pois, Miina!"

12
2832
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo Miina on aikamoinen persoona, olisivat onnellisia, että tuollainen tehokas mimmi on mukana
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Toivottavasti Wallu tippuu pisaroina takaisin Helsinkiin!
- Anonyymi
Sami kuules ei Miina ole ketään häirinnyt,mutta sinä olet varsinainen kerskuri ja itsekeskeinen öykkäri
- Anonyymi
Minkä nyt kaatui ensimmäinen torni kun häsläsivät, Samin ansiosta voittivat.
- Anonyymi
Miinan venäläinen tausta paistaa nyt läpi, Russian Sergein kyynär on 72cm
- Anonyymi
Mikä Miinan venäläinen tausta? Eiköhän ole ihan periyläsavolainen, Iisalmen laitamilta maalta kotoisin.
- Anonyymi
Kokki-Linnea on upea nainen - toivottavasti voittaisi! 💘
- Anonyymi
paska se on linnea siis
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja
Tytär ei ole samaa mieltä kun haki lähestymiskieltoa. Melkoisen riitaisa ja äkkipikainen tyyppi.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo332659Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1411512- 701213
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431165- 841048
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?95975- 44970
- 54911
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu90885Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill123851