Ohhoh, nyt käy tunteet kuumina Farmi Suomessa! Aikamoisia persoonia tämä Sami ja Miina...
Varo juonipaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/farmi-suomi-sami-jauhojarvi-hermostuu-miina-akkijyrkkaan-tilanne-karjistyy-kadet-pois-miina?s24
Farmi Suomi: Sami Jauhojärvi hermostuu Miina Äkkijyrkkään - Tilanne kärjistyy: "Kädet pois, Miina!"

12
2808
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo Miina on aikamoinen persoona, olisivat onnellisia, että tuollainen tehokas mimmi on mukana
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Toivottavasti Wallu tippuu pisaroina takaisin Helsinkiin!
- Anonyymi
Sami kuules ei Miina ole ketään häirinnyt,mutta sinä olet varsinainen kerskuri ja itsekeskeinen öykkäri
- Anonyymi
Minkä nyt kaatui ensimmäinen torni kun häsläsivät, Samin ansiosta voittivat.
- Anonyymi
Miinan venäläinen tausta paistaa nyt läpi, Russian Sergein kyynär on 72cm
- Anonyymi
Mikä Miinan venäläinen tausta? Eiköhän ole ihan periyläsavolainen, Iisalmen laitamilta maalta kotoisin.
- Anonyymi
Kokki-Linnea on upea nainen - toivottavasti voittaisi! 💘
- Anonyymi
paska se on linnea siis
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja
Tytär ei ole samaa mieltä kun haki lähestymiskieltoa. Melkoisen riitaisa ja äkkipikainen tyyppi.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031359
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831229Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39827
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744