Farmi Suomi: Sami Jauhojärvi hermostuu Miina Äkkijyrkkään - Tilanne kärjistyy: "Kädet pois, Miina!"

12

2895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuo Miina on aikamoinen persoona, olisivat onnellisia, että tuollainen tehokas mimmi on mukana

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Toivottavasti Wallu tippuu pisaroina takaisin Helsinkiin!

• Anonyymi

Sami kuules ei Miina ole ketään häirinnyt,mutta sinä olet varsinainen kerskuri ja itsekeskeinen öykkäri

• Anonyymi

Minkä nyt kaatui ensimmäinen torni kun häsläsivät, Samin ansiosta voittivat.

• Anonyymi

Miinan venäläinen tausta paistaa nyt läpi, Russian Sergein kyynär on 72cm

• Anonyymi

Mikä Miinan venäläinen tausta? Eiköhän ole ihan periyläsavolainen, Iisalmen laitamilta maalta kotoisin.

• Anonyymi

Kokki-Linnea on upea nainen - toivottavasti voittaisi! 💘

• Anonyymi

paska se on linnea siis

• Anonyymi

Hei

• Anonyymi

Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miina on ihan ok olen jutellut puhelimessa hänen kanssaan ja minulla oli hänen lehmä hoidossa olisi mielen kiintoisaa nähdä häntä kaikkea hyvää miinalle Leena lehmän hoitaja

Tytär ei ole samaa mieltä kun haki lähestymiskieltoa. Melkoisen riitaisa ja äkkipikainen tyyppi.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1376
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      870
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      782
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      718
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    Aihe