Onkohan persut ja hallitus ollenkaan ajatellut

Anonyymi-ap

Onkohan maahanmuutosta vaahtoavat persesuolaiset ollenkaan tullut ajatelleeksi sitä periaatetta, että ei kannata tehdä muille sitä mitä ei halua heidän tekevän itselle? Siis sehän ei ole mitenkään vitsi tai tai mahdotonta, että ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen seurauksena toi hiton Golf-virta ja sen kanssa yhteenliittyvät merivirrat voi jopa pysähtyä jollon täällä suomessa voi tulla hyvin kylmä. Joku aika sitten joku professori vai mikä oli mietti jopa sitä, että voiko elämä joutua suomessa maan alle, jos golf -virta pysähtyy ilmaston lämpenemisen ja grönlannin sulamisen takia. Eli suomessa ilmasto voisi muuttua samanlaiseksi kuin grönlannissa on nyt ja ihmiset voisi jatkaa elämää täällä lähinnä maan alla. Se itseasiassa ei ole vitsi eikä sci-fiä vaan golf -virta saattaa oikeasti pysähtyä.

No pointti oli nyt kuitenkin se, että onkohan persesuolaiset yhtään miettinyt sitä, että jos täällä suomessa käy elinolot mahdottomiksi syystä tai toisesta ja me joudutaan lähtemään ilmastopakolaisiksi niin kuka haluaa ottaa vastaan ihmisiä, jotka suhtautuu itse maahan muuttoon siten kuin perussuomalaiset? Jos suomalaiset käyttäytyvät itse siten kuin noi hiton persesuolaiset, niin kuka meitä suostuu ottamaan vastaan, jos me joudutaan lähtemään täältä? Onkohan tämä mahtanut käydä herra natsien mielessä kertaakaan?

Sama älä tee sitä mitä et halua muiden tekevän itsellesi ei ole tainnut käydä myöskään Kokoomuksen ja koko nykyisen hallituksen mielessä. Onko Kokoomuksen ja hallituksen mielessä yhtään käynyt, että rikkaita ja yrittäjiä ei välttämättä kohdella kovin hyvin seuraavien vaalien jälkeen?

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mättäitä suolla.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos golf -virta pysähtyy niin ekana muut suomalaiset änkää tänne Uudellemaalle. Tykkäisköhän persut siitä, että me täällä Uudella maalla laitettas rajat kiinni ja alettas ampua tänne änkääviä landelaisia?

      • Anonyymi

        Kannatetaan. Uudenmaan rajat kiinni ja rautaa rajalle. Meidän Helsingkiläisten kavereita on Espoolaiset, Vantaalaiset ja muut Uusmaalaiset. Mutta Uudenmaan ulkopuolella elelelee kaikenkarvaisia karvaisia landelaislaumoja. Niiden pääsy tänne pitää estää.


    • Anonyymi

      Mitä pitäisikö persujen muka hävetä kun pettivät kansan?

    • Anonyymi

      Onneksi meillä on puoli miljoonaa maahanmuuttajaa. Saadaan maa rullaamaan. Itse ei lapsia tehdä. Ja hyvä niin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe