Estorukoukset

Anonyymi-ap

Lihallinen mieli yllytetään estämään rukouksella ettei pahaa tapahtuisi.
Miten nämä rukoukset toimivat ?

18

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin se perustuu että rukouspalvelussa olisi parempi tuuri että asia toteutuisi ?
      Rahaa siellä ainakin kerätään.

      • Anonyymi

        Mistä hatusta näitä älyttömyyksiä vedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hatusta näitä älyttömyyksiä vedät?

        Kyllä kaikissa kokouksissa rahaa kerätään jos siellä on rukoupakvelua.
        Hellaripuhujat innokkaimpia.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jumalalta saa pyytää varjelusta. Sitä saa joskus pyytämättäkin. Usko ei kuitenkaan ole pakoa elämästä, johon kuuluvat niin hyvät kuin huonotkin kokemukset. Niistä kaikista voi oikein ymmärrettynä oppia jotakin tärkeää.

      • Anonyymi

        Itselleni ei oikein tuo oppi mene lihan himon takia perille.
        Olen pyytänyt varjelusta jääkaapin ovella, mutta ei. Lenkkimakkara- se voi olla pako elämästä, infraktin kautta. Mutta, sopivasti suolainen, jota suu kutsuu- himottaa, koska tietää, että tie sydämeen käy vatsan kautta. Nytkin himo jyllää- vesi on kielellä, kohta kahvi tippuu keittimestä ja makkaravoileipä höysöineen, juusto, salaatti- kurkkuhöystöillä niin vetää puoleensa.
        Voi minua- ei ole voimaa vastustaa - tottumus- on paha epäjumala.
        Olisikohan ellenin profetianlahja kaivettava haudasta ja alkaa kasvisruuille. Syöväthän adventistit kasviksia ja kiittävät Jumalaansa.
        Mutta, jos olenkin lankeemus heille, kun kahvintuoksu kodissani leijuu ja se sininen - leivällä.


    • Anonyymi

      Ei ne rukoukset vain aina aina himojen kohdalla. Vaikka miten rukoilisi ettei tekisi herjauksen syntiä lähimmäisiä kohtaan, ei olisi syrjivä, rasistinen, syyttävä, tuomitseva, ilkeä, herjaaja eikä pilkkaaja, niin ei rukous vain tehoa kun saatanan voima on vahvempi.

      • Anonyymi

        Olisiko se siitä, että lihaa ei ole alistettu Pyhän Hengen kautta Kristuksen hallinnan alle?


      • Anonyymi

        Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.

        Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni;

        mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.

        Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on. Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!

        Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana. Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

        Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
        (Fil 3:7-21)


    • Anonyymi

      pitää sitten tyytyä vuohiin niin kuin tapana on 🤣

    • Anonyymi

      Raamatusta pitää lainata vain sellaisia kohtia millä voi herjata toisia ja mistä syntyy hirveä kina, jossa nimitellään toisia, syytetään toisia, halveksitaan toisia ja järki jää roskakoriin.

      Jossain raamattukoulussa se varmaankin opetetaan ja neuvotaan välttämään sellaisia missä kasvattava sanoma.

    • Anonyymi

      Rukouspalvelu on yliarvostettu.
      Kun tulee lahkolaiselle hätä niin laitetaan kymmeniä rukouspyyntöjä liikkeelle samasta asiasta.
      Olen nähnyt kun helluntailaiset jonottavat kuuluisalle rukouspalvelijalle ja rahastajalle.
      Ei tälläistä ainakaan Jeesus opettanut.

      Mitä tarkoittaa helluntailaisuudessa rukoushuone ?

    • Anonyymi

      Jalkoja pidennetään ja kultahippusateita taivaasta.
      Oletteko aivan pöljiä.

    • Anonyymi

      Ökyimmät Lahkopastorit jenkeissä tekevät isoimman tilin kaatamalla ihmisiä ja rukoilemalla heidän puolestaan.

    • Anonyymi

      Ilpoisten Piiri Turun Martikirkossa EI KERÄÄ RAHAA!
      Eli ei PAKOTA IHMISIÄ ANTAMAAN RAHAA!

      Useasti eri Lahkojen tilaisuuksissa pakotetaan ihmiset antamaan rahaa joko syyllistämällä paikalla olioita tai vaatimalla tekemään "hiljainen uhri" elikkä vain setelirahaa

      Muutenkin Luterilaisissa Seurakunnissa on kolehtiin rahan antaminen vapaaehtoista!

    • Anonyymi

      Suosituimmat lahkopastorit toimivat henkien vallassa rukousJONO periaatteella.
      Mitä kauempaa puhuja on tullut sen suositumpi on.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🔞 K­­­u­­u­­m­­­a­­­t­­ ­t­­y­t­­­ö­­t­­­ ­o­­­d­o­­­t­­­t­a­­v­­­­a­­­t­ ­­­s­­­i­­n­­­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18370692

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe