Pipan esittelemässä suositellussa viikon ruokavaliossa näkyy olevan ihan älyttömän paljon hedelmää kasvista ja juuresta.
Näytti olevan 8 kpl paprikoita!
Kuka syö joka päivä kokonaisen paprikan kaiken muun kasvistuotteen lisäksi?
Olet mitä syöt
6
384
Vastaukset
- Anonyymi
Yli ammuttua paskan jauhamista, 😂
- Anonyymi
Miten pippa viitsii laiskaa someväkeä opettaa oikealle ruualle. Laiskoja paskoja kaikki somettajat. Tärkeintä on wolt hehhh. Eivät edes viitsi kaupassa itse käydä. Puhelin on kaiken a j o. Miten nämä lapsiaan kasvattavat varmaan puhelin kädessä. Niko saarinenkin kehui miten paljon wolttia käyttää piipittäjä ei osaa käydä edes kaupassa. Hehhhhh
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samat sanat ei vatsa kestä ja paprika sulaa hitaasti, silloin närästää
- Anonyymi
Ja miksi on ne viikon ruoat mitä syönyt niin valmiina syötävinä annoksina ja sitten ne suositellut on jus tyyliin 8 kokonaista paprikaa, jotain jyviä purkillinen, ym.
- Anonyymi
Suosituksissa näkyy ainakin:
8 paprikaa
8 kiiviä
9 perunaa
3 bataattia
3 kurkkua
3 sitruunaa
6 omenaa
4 punajuurta
lähes 1/2 valkokaalia
hunajameloni
1/2 verkkomelonia
ananas
selleri
potillinen ruusukaalia
4 punasipulia
3 keltasipulia
3 valkosipulia
ainakin 4 appelsiinia
5 banaania
4 nektariinia
kirsikoita 1 1/2 potillista
parsakaali
4 porkkanaa
8 retiisiä
2 nippua persiljaa
4 avokadoa
2 tomaattia
purkki ituja
3 purkillista jotain eri siemeniä/hiutaleita/ryynejä
purkki jotain oranssia
purkki jotain öljyä(?)
purkillinen pastaa(?)
pullo öljyä
5 kananmunaa
lehtikaalia
(lehti)salaattia
herneenversoja nippu
jotain vihreitä lehtiä nippu
nippu viinirypäleitä
2 maissia
munakoiso
lautasellinen jotain linssejä(?)
3 chilipaprikaa
iso kökkö pinaatinlehtiä
puol lautasellista vaapukoita
puol lautasellista mustikoita
5 limeä
4 leipäpalaa
nämä siis ainakin näkyy kuvassa. Olis kiva nähä miten nää menee viikossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855