Jju Kuinka ihminen voi olla noin ulkona todellisu

Anonyymi-ap

😊💲😊❤️🏠
Kuinka ihminen voi olla noin ulkona todellisuudesta?
Vihervassari sitä, vihervassari tätä, huoh.

Se mitä tapahtuu tämän ihannehallituksesti päätösten johdosta, johtaa Suomen syvään lamaan. Tämä on varma asia. Talouden laskusuhdanteissa on vain väärä aika leikata. Sellainen pysäyttää tehokkaasti talouden rattaat. Nekin keskiluokkaiset joilla olisi varaa, lyövät varmuuden vuoksi lompakon nyörit tiukasti kiinni.
Teillä oikeistokulleilla on hämmästyttävän vääristynyt käsitys ihmisistä. Liki kaikki haluaa töitä ja ansaita elantonsa, muutoin koko loppuelämä on köyhää kurjailua. Ei kukaan halua sellaista!
Pähkinänkuoressa: Ensin poljette ihmiset maahan ja sitten kerrotte, että se on kuulkaas ihan teidän oma vikanne!

Kerro miksi ei voida asettaa pientä veroa ay-liikkeille ja samalla tietenkin säätiöille?
No minä kerron: koska tämän arvon nukkehallituksen todelliset käskijät eivät sitä salli!

Mitä tulee "toimettomiin" (lue syrjäytettyihin) niin työvoimareservissä on n. 300 000 ihmistä (kyllä he ovat ihan oikeita ihmisiä) ja OrpoPurraSatosen tavoita +100 000 uutta työpaikkaa lienee tällä hetkellä -30 000! Avoimia kokoaikaisia työpaikkoja on juuri tällä hetkellä auki n. 8800 kpl.
10 vuoden sisään tapahtuu lisäksi valtava muutos työmarkkinoilla, robotiikka ja varsinkin keinoälyt passittavat jättimäiset määrät ihmisiä mainitsemiisi "toimettomiin". Toivon, että sinä ja koko perheesi tulette olemaan sillä listalla, ihan vain sen vuoksi, että saisit mahdollisuuden kasvaa ihmisenä.

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viherkommari!

    • Anonyymi

      Viherkommarit ajoivat Suomen konkurssitilaan!
      Samaiset punikit aloittivat sisällissodan v.1918 ja tapattivat yli 30000 suomalaista.

      Aina olleet epäisänmaallisia, venäjämielisiä, sosialisteja, jotka pyrkivät proletariaatin diktatuuriin.

      Loisimalla.

      • Anonyymi

        Eiköhän suomen suurin ongelma ole yritysten sosiaalietuuta nimeltä yritystuki jolla elättää ilmaiseksi yritykset ilman tulosta
        Rahaa sataa taivaasta jonka palkansaajt maksaa ilman että saavat itse mitään


    • Anonyymi

      Ihan vaan tiedoksi .Nyky nuoriso pääsee vakitöihin 30v tai 40 v
      Eläke ikää jatketaan. Moni ehtii kuolla.
      Moni keinottelee itselleen tuloja .mutta mikä onkaan tilanne kun ollaan jääty eläkkeelle. Vanhanaikasia sijoituskohteita .monia ei kukaan edes muista hävitään kerralla valtavia omasuuksua .Siinä.sortuu iso kerrostalo tyyliin. Mikä.laulaen tulee viheltääen menee.

    • Anonyymi

      Ei elömää voi rakentaa,et kaikki sijoittaa ja työtätekevä nuolee pisaroita tai saa,armopaloja.
      Tästä hyvä esim..ollaan hukassa kun ei saada marjapoimijoita.
      Ihan itse kukin voi käydä hakee marjat jaa kaikki onkin metsäkaadettu koko kaupungista eipä pääse edes kastemato multaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe