mikseivät jo aiemmat hallitukset ole tehneet näitä esityksiä, Peltokangas toteaa ja lisää:
Anonyymi-ap
2024-04-19 05:59:34
https://www.suomenuutiset.fi/peltokangas-maahanmuuttopolitiikan-suunnanmuutos-ottaa-valtavan-harppauksen-eteenpain/
Rikollisten hyysääminen saa luvan loppua
Aivan erityisen mielissään Peltokangas on kohdasta, jolla estetään kansainvälisen suojelun saaminen Suomessa, mikäli pakolainen syyllistyy erityisen törkeään rikokseen tai mikäli hän vaarantaa kansallisen turvallisuuden. Kirjausten tarkoitus on poistaa mahdollisimman nopeasti sellaiset henkilöt Suomesta, jotka eivät sitä tarvitse tai jotka eivät sitä ansaitse.
– Ihmettelen vain ja ainoastaan sitä, mikseivät jo aiemmat hallitukset ole tehneet näitä esityksiä, Peltokangas toteaa ja lisää:
– Näitähän pitäisi jokaisen suomalaisen poliitikon kannattaa. Turvallisuus ennen kaikkea!
Rikollisten hyysääminen saa luvan loppua sanoo Peltokangas PS
7
286
Vastaukset
- Anonyymi
kova paikka vihreille-pupillit kasvaa ja savu nousee?
- Anonyymi
Myös kukkopoika Atte Harjanne usean muun tavoin pyrkii EU-vaaleihin pakoon.
- Anonyymi
Totta, niin totta ! Vihdoinkin Perussuomalaisa kuunnellaan, ollaanko ajoissa ? Ruotsi on jo menetetty. Perussuomalaiset varoitti haittamaahanmuuton ongelmasta vuosikymmeniä, huom. vuosikymmeniä, sitten. Eihän täällä olevat kukkahatut mitään uskoneet. Vihdoinkin saamme tiukennoksia haittamaahanmuuttoon. Sellainen EI hyödytä Suomea.
- Anonyymi
allah suojelee siis suomea
- Anonyymi
Poistetaanko vihreät, vasemmisto ja demarit siinä samalla?? Koska ovat täynnä rikollisia, kavaltajia ym. seksuaalirikollisia. Maasta meinaan.
- Anonyymi
selvennä enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvennä enemmän
Persuille kylmä totuus tiedoksi: Suomeen tuli viime vuonna 72 000 maahanmuuttajaa, enemmän kuin koskaan ennen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316