Jeesus on Herra

Anonyymi-ap

vikinglotosta 4 oikein eilen. ihmeellinen fiilis. eurojackottiin sijoitin 2e , jolla sai yhjen osakkeen. kone arvoi:6,11,15,27......ja 8 , 10 tähtelliset lisälliset numerolliset.

"Nouse, pyhitä kansa ja sano: Pyhittäytykää huomiseksi, sillä näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Sinun keskuudessasi, Israel, on jotakin tuhon omaksi vihittyä; sinä et voi kestää vihollistesi edessä, ennenkuin olette poistaneet keskuudestanne tuhon omaksi vihityn. Astukaa siis huomenaamuna sukukunnittain esiin, ja se sukukunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin suvuittain, ja se suku, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin perhekunnittain, ja se perhekunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin mies mieheltä. Mutta se, jolta tavataan tuhon omaksi vihittyä, poltettakoon tulessa, hän ja kaikki, mitä hänellä on, sillä hän on rikkonut Herran liiton ja tehnyt häpeällisen teon Israelissa."

Joosuja 7:13-15

Onko eurojackpot rivi tuhon omaksi vihkimää Jumalan?

Selef Urge

12

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko eurojackpot rivin osto häpejällinen teko?

      Selef Urge

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      katso tuosta syy siihen miksi Irani pyrkii tuhojamaan Israjelin. saatanan tahto on tuhota Israel johon se käyttää lapsijaan.Miksi? Koska silloin Raamatun profetijat jäisivät toteutumatta. saatana itse tietää ettei se onnistu, mutta sillä ei ole muutakaan mahjollisuutta kuin yrittää, mutta lopputulos on aivan sama yrittääkö vai eikö yritä:Raamatun profetijat toteutuvat kaikki täsmälleen ja niille määrättyyn aikaan.saatanan käyttämät ihmiset uskovat varmaan toissaan voivansa tuhota Israjelin olemasta kansa ja kunta.

      https://www.youtube.com/watch?v=LriNqVWhhiU

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Mulla on muuten aarre jääkaapissa. Semmoinen Wilhelmin valmistama colanmakuinen rillikyliki yli puol kiloa paino, en muista tarkkaa painoa.Parasta ennen päivä 5.5.2024jKr.

      Se on semmoinen esipaistetttu. Uunissa jossakin länpötilassa kun paistaa 10min ylinmäljä hyllyllä niin se on sitten jo valamista.

      Mä syön sen tässä joku päivä ja kerron sitte oliko se hyvää. Teen siitä senmoisen mikä se nyt olikaan, arvijon. Niin , mavullisen arvijon että mille se mun suussa maistaa. Aijon mä jotain sen kanssakin sitten muutakin syöjä.Venäläisijä suolakurkkuja sitte ainakin mä haluun syöjä suullani. Sinappijakin sutasen siihen pintaan ja ja mitähän sitä muuta, varmaan imeskelen vetajuuston palojakin, apetina vetaa mulla on jääkaapissa äkssönredinä.

      Salaatin lehteen aijon sen lihallisen sitten sen palallisen käärästä ja silleen sen imee suuhun samalla tunkasten suuhun yhtäaikaa nniitä muitakin makuja. Tykkään kun suu on täynnä ruokaa erilaisine makuinellisuuksinensa. Mä tykkään myös juuva siin samal maitoo tai linpparijaata. Mieluunmin linpparija.

      Aamupalaksi vetäsin pirkka chilipähkinä pussillisen 125 granmallisen ja join sejosjuoman, joka koostulmoi 7-up linpparista ja pepsi linpparista. Se oli hyvää mun suussa sekin.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Ei ole kielletty tehdä omanpäänsä mukkaan, mutta pään mukaan tehdyllä teolla, siinä on se, mitä kylvää- voi niittää kylvönsä sadon.
        https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/7a8ebfd9-f20b-45ad-a73d-3462fad53614

        Esimerkissä on jokaiselle meistä esimerkki- jota voi mitata vaa'an toiseen kuppiin, onko valinnoilla hyvä, vai huono lopputulos.

        Omakohta on kehon monisairaus, jossa kannan niin geeneistä johtuvaa haavoittuvuutta ja myös valintani tuomaa vikaisuutta. Osaltaan ymmärtämättömyyden takia, osaltaan välinpitämättömyyden takia, ja kylvön maaperä- oma keho- eli sanana myös - ruumis.

        Luomisessa - luomistyön tuloksena olen saanut siintymisen kautta kehon, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Tähän kehoon, jossa syntymässä puhallettiin Elämänhenki- jossa tulin eläväksi sieluksi tekemään valintoja. Tätä syntymäkehoa, jota pidettiin lämpöpullojen varassa elämässä, naapurin mummot sanoivat, ettei tuo "rääpäle" jää elämään. Sen ajan lääketieteellisissä käsissä olisin varmasti kuollut, mutta äitini otti minut matkaan, hän ei luottanut sairaalan kykeneväisyyteen. Sisareni 3.5- vuotta ennen lääkäri tappoi synnytyksessä ja otti palasina ulos.

        Kasvoin, pysyin hengissä, leipä piti elämässä, sekä elämänhenki jatkoi elämää. Mutta, kotonta en saanut elämänohjeita- jumalisuuteen. Ei edes terveyteen ollut ohjausta, ei tullut halullisuutta jalkapalloon, ei pesäpalloon, tai ei annettu mahdollisuutta, sanotaanko näin.
        Armeijan jälkeen vielä olin kunnossa- mutta alamäki läksi, ruokapöydästä ja laiskuudesta omaan kehoon, joka on Jumalan Pyhän Hengen temppeliksi tarkoitettu.

        Oikealla elämäntavalla, liikunnalla, valinnoilla tämänpäivän tilanne olisi toinen.
        Monilta leikkauksilta olisin varmaan säästynyt. Ei olisi tarvetta ollut suolisto- ja sydänleikkauksiin. Terve ravinto- ja elämä- ehkä Roomalaiskirjeen mukaan, askeettisesti, kiitäen Jumalaa- olisi keholle ollut kruunu, sekä suulle todistamaan Elämästä- Herran kanssa ehkä se suurempi tavoiteltavuus, kuin tehty valinta..

        Ehkä tämä poraankyljykset/kylki olisin jättänyt väliin, tirisihän se hyvähajuisesti lihalliseen nenääni ja grillin isännän lompakkoon. Sen jättäminen väliin, olisi ollut onni- syntymäni arvoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kielletty tehdä omanpäänsä mukkaan, mutta pään mukaan tehdyllä teolla, siinä on se, mitä kylvää- voi niittää kylvönsä sadon.
        https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/7a8ebfd9-f20b-45ad-a73d-3462fad53614

        Esimerkissä on jokaiselle meistä esimerkki- jota voi mitata vaa'an toiseen kuppiin, onko valinnoilla hyvä, vai huono lopputulos.

        Omakohta on kehon monisairaus, jossa kannan niin geeneistä johtuvaa haavoittuvuutta ja myös valintani tuomaa vikaisuutta. Osaltaan ymmärtämättömyyden takia, osaltaan välinpitämättömyyden takia, ja kylvön maaperä- oma keho- eli sanana myös - ruumis.

        Luomisessa - luomistyön tuloksena olen saanut siintymisen kautta kehon, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Tähän kehoon, jossa syntymässä puhallettiin Elämänhenki- jossa tulin eläväksi sieluksi tekemään valintoja. Tätä syntymäkehoa, jota pidettiin lämpöpullojen varassa elämässä, naapurin mummot sanoivat, ettei tuo "rääpäle" jää elämään. Sen ajan lääketieteellisissä käsissä olisin varmasti kuollut, mutta äitini otti minut matkaan, hän ei luottanut sairaalan kykeneväisyyteen. Sisareni 3.5- vuotta ennen lääkäri tappoi synnytyksessä ja otti palasina ulos.

        Kasvoin, pysyin hengissä, leipä piti elämässä, sekä elämänhenki jatkoi elämää. Mutta, kotonta en saanut elämänohjeita- jumalisuuteen. Ei edes terveyteen ollut ohjausta, ei tullut halullisuutta jalkapalloon, ei pesäpalloon, tai ei annettu mahdollisuutta, sanotaanko näin.
        Armeijan jälkeen vielä olin kunnossa- mutta alamäki läksi, ruokapöydästä ja laiskuudesta omaan kehoon, joka on Jumalan Pyhän Hengen temppeliksi tarkoitettu.

        Oikealla elämäntavalla, liikunnalla, valinnoilla tämänpäivän tilanne olisi toinen.
        Monilta leikkauksilta olisin varmaan säästynyt. Ei olisi tarvetta ollut suolisto- ja sydänleikkauksiin. Terve ravinto- ja elämä- ehkä Roomalaiskirjeen mukaan, askeettisesti, kiitäen Jumalaa- olisi keholle ollut kruunu, sekä suulle todistamaan Elämästä- Herran kanssa ehkä se suurempi tavoiteltavuus, kuin tehty valinta..

        Ehkä tämä poraankyljykset/kylki olisin jättänyt väliin, tirisihän se hyvähajuisesti lihalliseen nenääni ja grillin isännän lompakkoon. Sen jättäminen väliin, olisi ollut onni- syntymäni arvoon.

        Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

        Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas, tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista. Mutta mitä se sanoo?

        "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu:

        "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

        Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on:

        "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!" Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?" Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin". Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa?

        Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan". Ja

        Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet". Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden". (Rom 10:5-21)


        Tätäkin on hyvä mietiskellä


      • Anonyymi

        Miten taivaassa tyydytetään ruuan himo? Miten nautinnon himo?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Perinteisessä helluntailaisuudessa lienee käsitys, että esim. korttipeli ja tanssiminen ovat syntiä. Raamatusta jotkut ovat soveltaneet viimeistä käskyä (2. Moos 20) uhkapeleihin. Joku toinen ajattelisi, että pelien sääntöjen mukainen toiminta ei ole väärin himoitsemista, toimiihan koko rahatalous kuin pelisääntöjen mukaan. Jos esim. kaupassa himoitaan tavaraa ja ostetaan, ja maksetaan sääntöjen mukaan, niin ei kai tämä ole viimeisen käskyn rikkomista. Toisaalta pätee Room 14:23. Jos pelaaja itse pitää pelaamista syntinä tai ongelmallisena, sitten se voi olla.

      2.Mooseksen kirja:
      20:17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.

      Roomalaiskirje:
      14:23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.

      • Anonyymi

        Opettaako Raamattu mitä on uhka+peli? Eurojackpot on arvonta enemmän kuin peli. En koe pelaavani vaan osallistuvani arvontaan: Ostan numeroita , jota kutsutaan pelaamiseksi, mutta se on koinoneamista arvontaan. Uhkaakaan en tunne ostaessani numerot.

        2e on minun omaa rahaa? Enkö saa tehjä omallani mitä haluan? Miksi maitopurkin ostaminen ei ole uhkaostos, jos peliarvontaan koinoneallisuus olisi syntijä?

        Olen itse selvillä asijasta ja tiejän etten tässä asijassa syntijä tee, jossa ei ole kyse esim. viitteellisestikään epäjumalanpalvontaan, tässä tapauksessa mamnonaan, kuten eräs tässä ketjussa ehkä ehtotti yleisellä tasokkeellisuuvessa olevan monelle onkelma.
        Mutta jätän toisinaan erehtymistilaa joissakin asijoissa, koska mielestäni suomeksi käännetty Raamattu on monissa kohjin epäselväksi jäävä itse oikejalta tarkoitukseltaan.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettaako Raamattu mitä on uhka peli? Eurojackpot on arvonta enemmän kuin peli. En koe pelaavani vaan osallistuvani arvontaan: Ostan numeroita , jota kutsutaan pelaamiseksi, mutta se on koinoneamista arvontaan. Uhkaakaan en tunne ostaessani numerot.

        2e on minun omaa rahaa? Enkö saa tehjä omallani mitä haluan? Miksi maitopurkin ostaminen ei ole uhkaostos, jos peliarvontaan koinoneallisuus olisi syntijä?

        Olen itse selvillä asijasta ja tiejän etten tässä asijassa syntijä tee, jossa ei ole kyse esim. viitteellisestikään epäjumalanpalvontaan, tässä tapauksessa mamnonaan, kuten eräs tässä ketjussa ehkä ehtotti yleisellä tasokkeellisuuvessa olevan monelle onkelma.
        Mutta jätän toisinaan erehtymistilaa joissakin asijoissa, koska mielestäni suomeksi käännetty Raamattu on monissa kohjin epäselväksi jäävä itse oikejalta tarkoitukseltaan.

        Selef Urge

        Kommentoin eniten käyttämääni 1933/38 käännöstä. Toivottavasti Herra sallii kritiikkijäni.Minusta se ei ole täyvellistä lähelläkään vertailtujani tehtyjäni ja huomattujani miksen ole yhtä ynmärtävä ollut kuin ne, joilla on ollut pitkäaikaisenpi oppisuhje alkuperäiskielelliseen toteutumisen totellisuutta kääntökseen vaan em. käännöstyön sisältöllisyys on kaltevalla pinnalla liijan usein pitäen ynmärjystä pimentossa.



        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin eniten käyttämääni 1933/38 käännöstä. Toivottavasti Herra sallii kritiikkijäni.Minusta se ei ole täyvellistä lähelläkään vertailtujani tehtyjäni ja huomattujani miksen ole yhtä ynmärtävä ollut kuin ne, joilla on ollut pitkäaikaisenpi oppisuhje alkuperäiskielelliseen toteutumisen totellisuutta kääntökseen vaan em. käännöstyön sisältöllisyys on kaltevalla pinnalla liijan usein pitäen ynmärjystä pimentossa.



        Selef Urge

        Ei-helluntailainen:

        Raamatusta jotkut ovat ajatelleet uhkapeleihin sopivaksi mm. Sananlaskut 1. Tulkinnallista on tämäkin. Samalla perusteella voisi kieltää vakuutusyhtiöt, pankit, ja kaikenlaiset rahastot, joissa omistajina maailman ihmisiä yhdessä uskovien kanssa. Mutta jos pelissä on säännöt, ei kai se sitten ole "väärää voittoa".

        Toinen asiaan liittyvä kohta on Hes 18, ja muut korkoa vastaan puhuvat Raamatun kohdat. Jätän lukijan itsensä ajateltavaksi, tulkittavaksi, onko esim. pelivoitto tai pankkitilin korko Raamatun kieltämää väärää voittoa /korkoa.

        Sananlaskut:
        1:10 Poikani, jos synnintekijät sinua viekoittelevat, älä suostu.
        1:11 Jos he sanovat: "Lähde mukaamme! Väijykäämme verta, vaanikaamme viatonta syyttömästi;
        1:12 nielaiskaamme niinkuin tuonela heidät elävältä, ehyeltään, niinkuin hautaan vaipuvaiset;
        1:13 me saamme kaikenlaista kallista tavaraa, täytämme talomme saaliilla;
        1:14 heitä arpasi meidän kanssamme, yhteinen kukkaro olkoon meillä kaikilla" -
        1:15 älä lähde, poikani, samalle tielle kuin he, pidätä jalkasi heidän poluiltansa.
        1:16 Sillä heidän jalkansa juoksevat pahuuteen, kiiruhtavat vuodattamaan verta.
        1:17 Sillä verkko on viritetty kaikille siivekkäille, niin että ne sen näkevät. - Mutta turhaan:
        1:18 omaa vertansa he väijyvät, vaanivat omaa henkeänsä.
        1:19 Näin käy jokaiselle väärän voiton pyytäjälle: se ottaa haltijaltaan hengen.

        Hesekiel:
        18:5 Jos mies on vanhurskas ja tekee oikeuden ja vanhurskauden:
        18:6 ei syö uhrivuorilla, ei luo silmiänsä Israelin heimon kivijumaliin, ei saastuta lähimmäisensä vaimoa, ei ryhdy naiseen, joka on kuukautistilassa,
        18:7 ei sorra toista, vaan antaa takaisin velanpantin, ei riistä eikä raasta, vaan antaa leipäänsä nälkäiselle, verhoaa vaatteella alastonta,
        18:8 ei anna rahaansa korolle, ei ota voittoa, vaan pidättää kätensä vääryydestä, tekee oikean tuomion miesten välillä,
        18:9 vaeltaa minun käskyjeni mukaan ja noudattaa minun oikeuksiani, niin että tekee sitä, mikä oikein on - hän on vanhurskas, hän totisesti saa elää, sanoo Herra, Herra.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe