Niin: Tästä nolosta tilanteesta on aikaa jo tuollaiset 21 vuotta. olin naimisissa ja meillä oli silloin hiukan yli kaksivuotias tyttö. Olin illalla kotona kaksistaan tytön kanssa ja olin riisunut ylimääräiset vaatteet pois,päälläni oli vain pitkät alushousut. Ovikello soi ja menin avaamaan oven,siellä oli vaimoni noin 25 vuotias serkku (nainen), no juttelimme siinä ovella niitä näitä ja yhtäkkiä huomasin että alushousuni vedettiin nilkkoihin.Pikkuneiti oli tullut taakseni ja vetänyt housuni alas,siinä sitten olin munasillani lähes vieraan naisen edessä. No mitäs siinä nostin pokkana housuni ja jatkettiin juttua hiukan kunpikin hämillään. Ei mennyt varmaan kuin minuutti kun pikkuneiti päätti jälleen vetää housuni alas, siinä sitä oltiin jälleen munasillaan ja nainen katselee hymy huulillaan.
No mitäs siinä kuin housut ylös nolona ja sitten kyllä jo sanoin tytölle että nyt saa riittää ja lähde omaan huoneeseesi. Täytyy sanoa että silloin kyllä kieltämättä nolotti ja ei oikein tiennyt että miten asiaan olisi pitänyt suhtautua, nykyään tosin vain enään naurattaa mutta silloin ei osannut oikein nauraa
varsin nolo tilanne
jokke
2
2296
Vastaukset
- ja sitte sää heräsit
ja housut oli märätళ
- Owiiei
Mulle ei oo käyny mitään housu juttuja. ONNEKSENI SIIS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674