varsin nolo tilanne

jokke

Niin: Tästä nolosta tilanteesta on aikaa jo tuollaiset 21 vuotta. olin naimisissa ja meillä oli silloin hiukan yli kaksivuotias tyttö. Olin illalla kotona kaksistaan tytön kanssa ja olin riisunut ylimääräiset vaatteet pois,päälläni oli vain pitkät alushousut. Ovikello soi ja menin avaamaan oven,siellä oli vaimoni noin 25 vuotias serkku (nainen), no juttelimme siinä ovella niitä näitä ja yhtäkkiä huomasin että alushousuni vedettiin nilkkoihin.Pikkuneiti oli tullut taakseni ja vetänyt housuni alas,siinä sitten olin munasillani lähes vieraan naisen edessä. No mitäs siinä nostin pokkana housuni ja jatkettiin juttua hiukan kunpikin hämillään. Ei mennyt varmaan kuin minuutti kun pikkuneiti päätti jälleen vetää housuni alas, siinä sitä oltiin jälleen munasillaan ja nainen katselee hymy huulillaan.
No mitäs siinä kuin housut ylös nolona ja sitten kyllä jo sanoin tytölle että nyt saa riittää ja lähde omaan huoneeseesi. Täytyy sanoa että silloin kyllä kieltämättä nolotti ja ei oikein tiennyt että miten asiaan olisi pitänyt suhtautua, nykyään tosin vain enään naurattaa mutta silloin ei osannut oikein nauraa

2

2323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sitte sää heräsit

ja housut oli märätళ

• Owiiei

Mulle ei oo käyny mitään housu juttuja. ONNEKSENI SIIS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      508
      1479
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe