varsin nolo tilanne

jokke

Niin: Tästä nolosta tilanteesta on aikaa jo tuollaiset 21 vuotta. olin naimisissa ja meillä oli silloin hiukan yli kaksivuotias tyttö. Olin illalla kotona kaksistaan tytön kanssa ja olin riisunut ylimääräiset vaatteet pois,päälläni oli vain pitkät alushousut. Ovikello soi ja menin avaamaan oven,siellä oli vaimoni noin 25 vuotias serkku (nainen), no juttelimme siinä ovella niitä näitä ja yhtäkkiä huomasin että alushousuni vedettiin nilkkoihin.Pikkuneiti oli tullut taakseni ja vetänyt housuni alas,siinä sitten olin munasillani lähes vieraan naisen edessä. No mitäs siinä nostin pokkana housuni ja jatkettiin juttua hiukan kunpikin hämillään. Ei mennyt varmaan kuin minuutti kun pikkuneiti päätti jälleen vetää housuni alas, siinä sitä oltiin jälleen munasillaan ja nainen katselee hymy huulillaan.
No mitäs siinä kuin housut ylös nolona ja sitten kyllä jo sanoin tytölle että nyt saa riittää ja lähde omaan huoneeseesi. Täytyy sanoa että silloin kyllä kieltämättä nolotti ja ei oikein tiennyt että miten asiaan olisi pitänyt suhtautua, nykyään tosin vain enään naurattaa mutta silloin ei osannut oikein nauraa

2

2218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sitte sää heräsit

      ja housut oli märätళ

    • Owiiei

      Mulle ei oo käyny mitään housu juttuja. ONNEKSENI SIIS!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe