Apua kuinka noloo et oon 18 vuotiaana alkanu haaveilee seksistä vanhan mummelin kanssa!!
Mulla on poikakaveri enkä oo koskaa ennen ajatellu seksii naisten kans mut nyt toi Äkkijyrkkä on saanu mun pään ihan sekasin!
Mulla fantasioita et oon sen lehmätilalla alistettuna ja komenneltavana oleva palvelija ja saan tolta super mummolta kuritusta jos en nöyrry sen tahtoon.
Fantasioissani toi täti pakottaa mut kaikenlaisii riettaisiin seksijuttuihin jollasii en aiemmin oo ees kehannu aatellakkaan.
Mistä nää hullun nolot fantasiat kumpuaa!!?
Tyttö 18
Äkkijyrkän komennossa
5
479
Vastaukset 5
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen astu Miinaan, se voi räjähtää. Fantasiat on parhaimmillaan, kun niitä ei edes yritä toteuttaa, vaan nauttiin niistä itsekseen.
- Anonyymi
Nii, tuskin toi Miina ees tällaista ite haluu mut silti ajatus on huima et jos fantasia käviskin toteen.
Tyttö 18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, tuskin toi Miina ees tällaista ite haluu mut silti ajatus on huima et jos fantasia käviskin toteen.
Tyttö 18Otahan ne bentsot pipipää
- Anonyymi
Spedellä taas skitsoafektiivinen vaihe päällä buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://1lingo.com/H/I0f5L8
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561