Kysymys Teuvolle

Anonyymi-ap

Teuvo. Oletko ylpeä näistä teeseistäsi?

Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
• ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

VALEHTELU:
• ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
• ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
• ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

AVIORIKOS (tahallinen)
• = omat todistukset netissä…

ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
• ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
( 25.06.2021 21:12)

66

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teuvo ei taida hirveästi Jeesusta kiitellä.
      Ainakaan seuraavasta lausahduksestaan päätellen:

      ” Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
      Teuvo Suni

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oikean profeetan kohtelu täsmää Teuvon kohteluun.

      Teuvo on oikea profeetta tälle ajalle, lahkolaiset tavoittelee erilaisia outoja asioita ja hurmoskokemuksia.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      Matt. 16:4

      Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

      • Anonyymi

        Niin Teuvo. Seisooko vielä teesiesi takana?
        Onko sinussa miestä vastaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Teuvo. Seisooko vielä teesiesi takana?
        Onko sinussa miestä vastaamaan?

        Korj. Seisotko vielä teesiesi takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korj. Seisotko vielä teesiesi takana?

        Ilmeisesti on jo älynnyt hävetä niitä, mutta ei kehtaa tunnustaa.


      • Anonyymi

        Joonaan merkki on valaskalan pyrstö.


    • Anonyymi

      Joka paljon kirjoittaa, on myös velvollinen vastaamaan sanoistaan.

    • Anonyymi

      Aloittajalta saatanallisen sairasta rienaamista.
      "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
      on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
      Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
      Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"
      Aloittaja viis veisaa jostain Raamatun opeista.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Keskusteluun kuuluu myös kritiikki. Ihmisen, joka kirjoittaa epäasiallisia ja äärieksyttäviä mielipiteitä, TÄYTYY myös olla valmis vastaamaan kysymyksiin.
        Reaktiosi kertoo siitä, ettet pysty argumentoimaan millään lailla.


      • Anonyymi

        Reaktiosi on sama kuin diktaattoreilla, jotka raivostuvat, kun heidän sanojaan ja tekojaan arvostellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Keskusteluun kuuluu myös kritiikki. Ihmisen, joka kirjoittaa epäasiallisia ja äärieksyttäviä mielipiteitä, TÄYTYY myös olla valmis vastaamaan kysymyksiin.
        Reaktiosi kertoo siitä, ettet pysty argumentoimaan millään lailla.

        Oletpa etevä kuulustelija, jos saat kuolleen ihmisen vastaamaan kysymyksiisi.
        On todella typerää leikkiä taistella vainajaa vastaan.
        Se muuan mies taisteli aikoinaan tuulimyllyjä vastaan, vaan se nyt oli vielä järkevää touhua verrattuna sinun hullutteluusi.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa etevä kuulustelija, jos saat kuolleen ihmisen vastaamaan kysymyksiisi.
        On todella typerää leikkiä taistella vainajaa vastaan.
        Se muuan mies taisteli aikoinaan tuulimyllyjä vastaan, vaan se nyt oli vielä järkevää touhua verrattuna sinun hullutteluusi.🤣

        Väittäisinpä niin, ettei kuollut voi enää kirjoittaa, mutta tämä ”vainaja” kirjoittaa hyvin, hyvin aktiivisesti. 😊
        Sitten kun hänen herjakirjoituksensa loppuvat, katson minäkin tehtäväni loppuunsuoritetuksi. Ei ennen sitä.
        Kaikkea hyvää Teuvolle ihmisenä, mutta hänen TEKOJANSA, KIRJOITUKSIANSA en siunaa.
        Herjoja ja eksytystä vastustan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa etevä kuulustelija, jos saat kuolleen ihmisen vastaamaan kysymyksiisi.
        On todella typerää leikkiä taistella vainajaa vastaan.
        Se muuan mies taisteli aikoinaan tuulimyllyjä vastaan, vaan se nyt oli vielä järkevää touhua verrattuna sinun hullutteluusi.🤣

        Sanottiinhan sitä aikoinaan , että KGB pani vainajatkin tunnustamaan, mutta lienee ollut sentään liioittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanottiinhan sitä aikoinaan , että KGB pani vainajatkin tunnustamaan, mutta lienee ollut sentään liioittelua.

        Älä ole naurettava, kaikki sen tietää, että sinä kopioit Teuvon eläissään kirjoittamia kommentteja ja suollat niitä palstalle. Kas kun et kopioi niitä Teuvon kommentteja, joissa Teuvo muisteli teidän yhteistä 14 vuoden taivalta. Teuvohan toi sinun historiaasi esille lähes joka kommentissaan. Niitä kommentteja oli mielenkiintoista seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanottiinhan sitä aikoinaan , että KGB pani vainajatkin tunnustamaan, mutta lienee ollut sentään liioittelua.

        No, jos ei siihen pystynyt KGB, niin ei siihen pysty pitkä poikakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naurettava, kaikki sen tietää, että sinä kopioit Teuvon eläissään kirjoittamia kommentteja ja suollat niitä palstalle. Kas kun et kopioi niitä Teuvon kommentteja, joissa Teuvo muisteli teidän yhteistä 14 vuoden taivalta. Teuvohan toi sinun historiaasi esille lähes joka kommentissaan. Niitä kommentteja oli mielenkiintoista seurata.

        Olen ainoastaan laittanut nämä koosteet Teuvon kirjoituksista palstalle. Nämä koosteet ja analyysit on joku toinen alunperin palstalle ansiokkaasti kirjoittanut.
        Olen nyt kysellyt Teuvolta, vieläkö hän seisoo kirjoitustensa takana.
        Et näköjään millään pääse sitkeästä luulosta, että olisin Teuvon ex-ystävä. Se on aika tragikoomista.

        Minulla olisi ihan käyttökelpoinen ajatus, jolla voisin todistaa, etten ole Teuvon ex-ystävä, enkä nykyinenkään. Sinua tuskin ehdotukseni kuitenkaan kiinnostaa, niin arvelen, koska haluat pitää kiinni harhaluulostasi.
        Hyvää päivän jatkoa kaikesta huolimatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos ei siihen pystynyt KGB, niin ei siihen pysty pitkä poikakaan.

        Kuinka pitkä poika pitää olla, että pystyy? Olen alle 180 cm. Eikö riitä? Voi ei! Kyllä nyt on asiat pahasti! Entä jos kompensoin puuttuvat sentit hyvällä ponnistusvoimalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä poika pitää olla, että pystyy? Olen alle 180 cm. Eikö riitä? Voi ei! Kyllä nyt on asiat pahasti! Entä jos kompensoin puuttuvat sentit hyvällä ponnistusvoimalla?

        Kylähän sitä vanhemmiten kutistuu, mutta tuntuu uskomattomalta, että 58 vuoden iässä olisit lyhentynyt toistakymmentä senttiä 192-xx.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylähän sitä vanhemmiten kutistuu, mutta tuntuu uskomattomalta, että 58 vuoden iässä olisit lyhentynyt toistakymmentä senttiä 192-xx.

        Kaksi senttiä olen kutistunut. Olen ymmärtänyt, että se johtuu välilevyjen kokoonpainumisesta.
        Nuorena harrastin koripalloa Tapion Hongassa ja silloin olisi ollut kiva olla vähän pidempikin. Olin kuitenkin nopea ja kimmoisa ja ihan kohtuullisesti pärjäsin, vaikka en tähtipelaaja ollutkaan. Hieno harrastus joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylähän sitä vanhemmiten kutistuu, mutta tuntuu uskomattomalta, että 58 vuoden iässä olisit lyhentynyt toistakymmentä senttiä 192-xx.

        Ei tuo sinun ikäarviosikaan täsmännyt, mutta kaikkihan me välillä haksahdamme, kuka enemmän, kuka vähemmän ja muut sillä väliltä.


    • Anonyymi

      Jumalalla on monta tapaa puhua ihmisille. Ei Raamattu ole ainoa kanava.

      Jumala valitsi Teuvon omaksi totuuden airueeksi tälle syntiselle sukukunnalle ja lahkoihin hurahtaneille harhaoppisille julistamaan totuutta ihmisten ymmärtämällä tavalla.

      Oikeita Jumalan miehiä kohdellaan tällä tavalla. Kivittäjiä löytyy tältäkin palstalta vaikka kuinka monta.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      • Anonyymi

        Omakehu ei tuoksu hyvälle, päinvastoin Teuvo.
        Voinet vastata aloituksen kysymykseen. Vieläkö seisot em. ”teesiesi” takana?


      • Anonyymi

        Lukijan kannattaa ottaa huomioon, että edellinenkin kommentti on aloittajan hämäys tarkoituksessa kokoon väsäämä. Kuuluu hänen lapsekkaaseen taisteluunsa vainajaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukijan kannattaa ottaa huomioon, että edellinenkin kommentti on aloittajan hämäys tarkoituksessa kokoon väsäämä. Kuuluu hänen lapsekkaaseen taisteluunsa vainajaa vastaan.

        Olisikohan luulotautiisi mitään pätevää lääkettä tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan luulotautiisi mitään pätevää lääkettä tarjolla?

        Kyllä kaikkiin vaivoihin löytyy rohto nykyaikana. Suosittelen apteekkiin menoa, josta ammattilaiset, farmaseutit, proviisori tai tarvittaessa peräti apteekkari jakavat auliisti tietämystään ja neuvojaan.
        Ja jos ei mikään muu auta niin muista wanha konsti, terva ja sauna auttanevat. En suosittele absolutistina viinaa, koska jos niin teen, saatan johdattaa sinut alkoholismin kiroukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikkiin vaivoihin löytyy rohto nykyaikana. Suosittelen apteekkiin menoa, josta ammattilaiset, farmaseutit, proviisori tai tarvittaessa peräti apteekkari jakavat auliisti tietämystään ja neuvojaan.
        Ja jos ei mikään muu auta niin muista wanha konsti, terva ja sauna auttanevat. En suosittele absolutistina viinaa, koska jos niin teen, saatan johdattaa sinut alkoholismin kiroukseen.

        Apteekkari on yleensä proviisori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apteekkari on yleensä proviisori.

        Tiedän, aina. Mutta on myös proviisoreita, jotka eivät ole apteekkareita. Tunnen yhden sellaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apteekkari on yleensä proviisori.

        Aina, mutta on myös proviisoreita, jotka eivät ole apteekkareita.


    • Anonyymi

      Aloitus on palstan sääntöjen vastainen nimettyyn henkilöön kohdistuva ajojahti.

      • Anonyymi

        Totuuden puhujia on aina vainottu.

        Totuuden puhujalle ei ole yösijaa, kuten sanotaan.


      • Anonyymi

        Aloitus on todella sääntöjen vastainen, koska aloituksessa rienattu henkilö on kaiken lisäksi noin kaksi vuotta sitten kuollut.
        Minulla on varma tieto asiasta Teuvon lähipiiriin kuuluvalta henkilöltä kuultuna.


      • Anonyymi

        Jos joku haluaa tietyltä henkilöltä vastauksen kysymykseensä, on varmasti tarpeen ja viisasta nimetä tämä henkilö, jolta vastausta haluaa.
        Muutenhan olisi sama kuin kyselijä menisi esim. ruuhkaiselle torille tai mihin tahansa väenpaljouteen huutelemaan ja olettaisi sieltä vastausta saavansa. Sellaista kyselijää pidettäisiin varmasti omituisena.

        Nyt, kun olen osoittanut kysymykseni nimetylle henkilölle, kaikki tietävät, kenelle kysymys on tarkoitettu. Loogista, eikö? 😊

        Toinen esimerkki: kun lähetät kirjeen, jossa on kysymys, johon haluaisit vastauksen, jätätkö laittamatta kirjekuoreen sen henkilön nimen, jolle haluat sen lähettää? Eli et kirjoita kirjekuoreen mitään? Sinua pidettäisiin silloin vallan tyhmänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden puhujia on aina vainottu.

        Totuuden puhujalle ei ole yösijaa, kuten sanotaan.

        Tässähän perätään Teuvolta vastausta hänen OMIIN kirjoituksiinsa liittyen. Pitäisihän hänen yksinkertainen ja selvä vastaus kyetä antamaan, kun muutenkin tässä ketjussa on ruvennut kirjoittelemaan kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku haluaa tietyltä henkilöltä vastauksen kysymykseensä, on varmasti tarpeen ja viisasta nimetä tämä henkilö, jolta vastausta haluaa.
        Muutenhan olisi sama kuin kyselijä menisi esim. ruuhkaiselle torille tai mihin tahansa väenpaljouteen huutelemaan ja olettaisi sieltä vastausta saavansa. Sellaista kyselijää pidettäisiin varmasti omituisena.

        Nyt, kun olen osoittanut kysymykseni nimetylle henkilölle, kaikki tietävät, kenelle kysymys on tarkoitettu. Loogista, eikö? 😊

        Toinen esimerkki: kun lähetät kirjeen, jossa on kysymys, johon haluaisit vastauksen, jätätkö laittamatta kirjekuoreen sen henkilön nimen, jolle haluat sen lähettää? Eli et kirjoita kirjekuoreen mitään? Sinua pidettäisiin silloin vallan tyhmänä!

        Sinä et minulle sanele mitään ehtoja, minä tiedän varmasti miten asia on.
        Sinä saat kyllä itse asian selville jos haluat, vaan kun olet et uskalla selvittää asiaa.
        Minun puolesta voit kyllä tehdä itsestäsi naurunalaisen pellen, ei se minua mitenkään hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et minulle sanele mitään ehtoja, minä tiedän varmasti miten asia on.
        Sinä saat kyllä itse asian selville jos haluat, vaan kun olet et uskalla selvittää asiaa.
        Minun puolesta voit kyllä tehdä itsestäsi naurunalaisen pellen, ei se minua mitenkään hetkauta.

        Pitäneekö J.P:lle toimittaa kuolintodistus, jotta saa vainoamisensa loppumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän perätään Teuvolta vastausta hänen OMIIN kirjoituksiinsa liittyen. Pitäisihän hänen yksinkertainen ja selvä vastaus kyetä antamaan, kun muutenkin tässä ketjussa on ruvennut kirjoittelemaan kaikenlaista.

        Eikö pieneen päähäsi sovi, ettei kuollut voi vastata kahjoiluihisi?


      • Anonyymi

        Trumpin pakeillako olet käynyt Teuvo hakemassa neuvoja pattitilanteeseesi? Haiskahtaa Trumpilta pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden puhujia on aina vainottu.

        Totuuden puhujalle ei ole yösijaa, kuten sanotaan.

        Nykyisin on kyllä aika hyviä telttoja myynnissä.
        Ja pärjättiinhän sitä armeijassa oikein hyvin puolijoukkueteltassakin kamiinan lämmittäessä suloisesti. Muista sitten sopia kipinävuorot, ettei tarvitse jälkeenpäin harmitella ja hytistä kylmässä teltassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on todella sääntöjen vastainen, koska aloituksessa rienattu henkilö on kaiken lisäksi noin kaksi vuotta sitten kuollut.
        Minulla on varma tieto asiasta Teuvon lähipiiriin kuuluvalta henkilöltä kuultuna.

        Voi että! Kyllä nyt on paha dilemma!
        Siis olenko ymmärtänyt, hiljattain kuollut henkilö jatkaa jollain arvoituksellisella keinolla/välineellä noin 2000 vuotta sitten kuolleen apostolin herjaamista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et minulle sanele mitään ehtoja, minä tiedän varmasti miten asia on.
        Sinä saat kyllä itse asian selville jos haluat, vaan kun olet et uskalla selvittää asiaa.
        Minun puolesta voit kyllä tehdä itsestäsi naurunalaisen pellen, ei se minua mitenkään hetkauta.

        Väitteen esittäjä on velvollinen todistamaan väitteensä asiaankuuluvalla dokumentilla. Huhupuheet eivät riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteen esittäjä on velvollinen todistamaan väitteensä asiaankuuluvalla dokumentilla. Huhupuheet eivät riitä.

        Minä en ole kaltaisellesi tyypille velvollinen esittämään muuta, kuin osanottoni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole kaltaisellesi tyypille velvollinen esittämään muuta, kuin osanottoni...

        No voi harmi sentäs sitten! Sittenhän meillä on käsissämme selvittämätön ongelma. No, tämähän on pieni keissi. Pahempiakin on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden puhujia on aina vainottu.

        Totuuden puhujalle ei ole yösijaa, kuten sanotaan.

        Tarkoitatko ”totuudella” tällaista?

        Näinhän sinä Teuvo olet lausahtanut:
        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”


    • Anonyymi

      Aam. 5:10

      He vihaavat sitä, joka portissa oikeutta puoltaa, ja totuuden puhuja on heille kauhistus.

      • Anonyymi

        Niinpä. Vihaasi olet purkanut runsaasti varsinkin apostoli Paavaliin, mutta myös tämän nykyisen ajan Jeesukseen uskoviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Vihaasi olet purkanut runsaasti varsinkin apostoli Paavaliin, mutta myös tämän nykyisen ajan Jeesukseen uskoviin.

        Näin on. Palsta on täynnä tämän ”teuvon” vihakylläisiä herjoja, jotka kohdistuvat Paavaliin ja Jeesukseen uskoviin. Sellainen vihapuhe näyttää olevan ihan normijuttu ja hyväksyttävä tapa.


    • Anonyymi

      Miksei Teuvon tulkintoja haluta uskoa?

      Joh. 8:45

      Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.

      • Anonyymi

        Totuus kulkee aina rakkauden kanssa, ei suinkaan vihamielisyyden, vihan ja herjan ja rienan kanssa.


    • Anonyymi

      Teuvo Suni on kirjoittanut hyvän kirjan tämän lopun ajan ihmisille: "Älä heitä pelkää"

      Sieltä löytyy vastaus moneen nykyihmisen pohtimaan ongelmaan, mikä koskee Raamattua ja Jeesuksen paluuta ja ihmisen ikuista elämää.

      • Anonyymi

        Hei Teuvo!
        Sopiiko, että tulen ensi kesänä sinulta kirjan hakemaan? Säästyy sinulta sitten lähetyskulutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Teuvo!
        Sopiiko, että tulen ensi kesänä sinulta kirjan hakemaan? Säästyy sinulta sitten lähetyskulutkin.

        Teuvohan kertoi eläissään jättäneensä niitä sinulle laatikollisen, oletko lukenut ne loppuun.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvohan kertoi eläissään jättäneensä niitä sinulle laatikollisen, oletko lukenut ne loppuun.🤣

        Onhan sillä pitkällä pojalla kirjallisuutta.
        https://prnt.sc/1wm8tyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvohan kertoi eläissään jättäneensä niitä sinulle laatikollisen, oletko lukenut ne loppuun.🤣

        Ei ole minulla sellaista laatikollista hallussani, koska sellaista en ole haltuuni saanut.
        Taidat jälleen kysellä joutavia harhaluulosi vaikutuksen alaisena.
        No, ymmärrän, sitkeää lajiahan se on, kieltämättä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulla sellaista laatikollista hallussani, koska sellaista en ole haltuuni saanut.
        Taidat jälleen kysellä joutavia harhaluulosi vaikutuksen alaisena.
        No, ymmärrän, sitkeää lajiahan se on, kieltämättä…

        Noista harhaluuloista puheen ollen.
        https://prnt.sc/8HIcmTjWBQCQ


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvohan kertoi eläissään jättäneensä niitä sinulle laatikollisen, oletko lukenut ne loppuun.🤣

        Tästä sinun harhaluulostasi tuli mieleeni ehdottaa tällaista, mutta tiedän, et halua tietää totuutta.

        Kirjoitin aiemmin tässä ketjussa näin:

        ”Minulla olisi ihan käyttökelpoinen ajatus, jolla voisin todistaa, etten ole Teuvon ex-ystävä, enkä nykyinenkään. Sinua tuskin ehdotukseni kuitenkaan kiinnostaa, niin arvelen, koska haluat pitää kiinni harhaluulostasi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sinun harhaluulostasi tuli mieleeni ehdottaa tällaista, mutta tiedän, et halua tietää totuutta.

        Kirjoitin aiemmin tässä ketjussa näin:

        ”Minulla olisi ihan käyttökelpoinen ajatus, jolla voisin todistaa, etten ole Teuvon ex-ystävä, enkä nykyinenkään. Sinua tuskin ehdotukseni kuitenkaan kiinnostaa, niin arvelen, koska haluat pitää kiinni harhaluulostasi.”

        Vielä loppukaneetiksi totean seuraavaa.

        Meille on syntynyt hassunhauska pikku pulma.
        Sinä väität, että palstalla ahkerasti kirjoittanut ( ja edelleen kirjoittava ) henkilö olisi kuollut. Tällaista väitettä en usko todeksi, koska ko. henkilö edelleen, selvästi tunnistettavasti kirjoittaa. Hänet on siis erittäin helppo tunnistaa. Sinulla ei ole väitteesi tueksi esittää mitään todistetta, eikä minkäänlaista dokumenttia, joten tällaista huhupuhetta en pidä ollenkaan uskottavana.
        Sinä luulet minua toiseksi henkilöksi. Olen vakuuttanut luulosi vääräksi. Uskovana en valehtele. Olen tarjonnut sinulle helppoa keinoa, jotta voisin todistaa, etten ole ko. henkilö, mutta harmi, se ei sinulle kelpaa, koska et halua saada tietää totuutta.
        Että näin tässä sitten mennään.
        Mutta eipä asioille aina voi mitään.
        Sellaista se elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sinun harhaluulostasi tuli mieleeni ehdottaa tällaista, mutta tiedän, et halua tietää totuutta.

        Kirjoitin aiemmin tässä ketjussa näin:

        ”Minulla olisi ihan käyttökelpoinen ajatus, jolla voisin todistaa, etten ole Teuvon ex-ystävä, enkä nykyinenkään. Sinua tuskin ehdotukseni kuitenkaan kiinnostaa, niin arvelen, koska haluat pitää kiinni harhaluulostasi.”

        Minua ei joutavanpäiväinen hölötyksesi kiinnosta. Vai et avannut linkkiä ehkäpä jotkut naapurisi avaavat sen. Seuraavaksi tulee linkki VL saarnamiehen tuomiosta sinulle.
        Löytyy näitä toki muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä loppukaneetiksi totean seuraavaa.

        Meille on syntynyt hassunhauska pikku pulma.
        Sinä väität, että palstalla ahkerasti kirjoittanut ( ja edelleen kirjoittava ) henkilö olisi kuollut. Tällaista väitettä en usko todeksi, koska ko. henkilö edelleen, selvästi tunnistettavasti kirjoittaa. Hänet on siis erittäin helppo tunnistaa. Sinulla ei ole väitteesi tueksi esittää mitään todistetta, eikä minkäänlaista dokumenttia, joten tällaista huhupuhetta en pidä ollenkaan uskottavana.
        Sinä luulet minua toiseksi henkilöksi. Olen vakuuttanut luulosi vääräksi. Uskovana en valehtele. Olen tarjonnut sinulle helppoa keinoa, jotta voisin todistaa, etten ole ko. henkilö, mutta harmi, se ei sinulle kelpaa, koska et halua saada tietää totuutta.
        Että näin tässä sitten mennään.
        Mutta eipä asioille aina voi mitään.
        Sellaista se elämä on.

        Ei minulla ole mitään pulmaa. Sinä riehut ruumiin kimpussa ( hyi helvetti) se on pelkästään sinun pulmasi. Tuon lätinäsi, että luulisin sinua toiseksi henkilöksi voit tunkea p...
        Tunnen sinut paremmin kuin ikinä arvaatkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, en avaa epäilyttäviä linkkejä.

        Aika moni toki avaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei joutavanpäiväinen hölötyksesi kiinnosta. Vai et avannut linkkiä ehkäpä jotkut naapurisi avaavat sen. Seuraavaksi tulee linkki VL saarnamiehen tuomiosta sinulle.
        Löytyy näitä toki muitakin.

        Paha juttu kertakaikkiaan, ainakin sille, jota pelottelusi koskee. Itselläni ei täällä Keski-Suomessa ( tämän verran voin paljastaa ) ole vl-naapureita, joten ohi meni vallan kauhea pelotteluyrityksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha juttu kertakaikkiaan, ainakin sille, jota pelottelusi koskee. Itselläni ei täällä Keski-Suomessa ( tämän verran voin paljastaa ) ole vl-naapureita, joten ohi meni vallan kauhea pelotteluyrityksesi.

        Mikäli ihmisarkuudeltasi uskallat, niin kysy ystävältäsi J.M:ltä että onko entinen ex ystäväsi kuollut. Yhteystiedot löytyy Fonectan sivulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha juttu kertakaikkiaan, ainakin sille, jota pelottelusi koskee. Itselläni ei täällä Keski-Suomessa ( tämän verran voin paljastaa ) ole vl-naapureita, joten ohi meni vallan kauhea pelotteluyrityksesi.

        Ai jaa sinä avasit linkin, no sieltähän löytyi vainoharhainen perätön juttusi.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli ihmisarkuudeltasi uskallat, niin kysy ystävältäsi J.M:ltä että onko entinen ex ystäväsi kuollut. Yhteystiedot löytyy Fonectan sivulta.

        No, menikö räähkäilijälle jauhot suuhun, vai etkö uskaltanut edes soittaa?🤣


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe