Koirien sirutus ja rekisteröinti - Kansalaiset nousi kapinaan ja hyvä niin

Anonyymi-ap

Saimme lukea kuinka koiria on pakko sirutettu ja pyritty pakottamaan omistajat ilmoittamaan koiransa Kennelliiton lisäksi ruokaviraston rekisteriin. Onneksi maassamme asuu yhä ihmisiä jotka eivät enää tottele pöhöttynyttä virkakoneistoa joka suoltaa kansalaisia kiusaavia lakeja.

En tule itse koskaan suostumaan koirani sirutukseen ja mihinkään reksiteröinteihin. Se nyt vain on niin etten ala kiusaamaan koiraani millään ihonalle asennettavalla härpäkkeellä. Lopettakaa koirien kiusaaminen. On käynyt ilmi sekin että koirien keho on mädäntynyt näistä laitteista. Minkään eliön niskaan ei kuulu asentaa yhtään mitään. Viesti valtiovallaan pyöveleille: Lopettakaa tuo saatanallinen ihmisten kyykyttäminen!

94

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Löytökoirat joilla Siru, Palautuu muutenkin omistajalle. Rekisteri ei siinä mitään auta, eikä muuta. Pelkkää mutuilua...


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa; Ja painotan; Älkää missään nimessä alistuko mihinkään rekisteröinteihin ja varsinkaan sirutuksiin. Nuo on sirutukset ovat itse perkeleestä ja todella haitallisia sekä eläimille että muille. TUO ON osana uutta maailman järjestystä ja olen siitä 100% varma. Tuolla haetaan lopulta myös ihmisten kontrollia. Ensin testataan eläimillä!! älkää lähtekö mukaan! kapinoikaa! Nythän on niin että EU tasolla aletaan puuhata kissarekisteriä. . tiedätte mitä on tulossa lopulta...

      • Anonyymi

        Joo. Jos se ihmisiin tulee, silloin pedon merkki voi olla kyseessä.


      • Anonyymi

        Ne ovat haitallisia ainoastaan pentutehtailijoille! Loppuu tienestit.


    • Anonyymi

      En lähde koiranomistajana mukaan. eikä tuo ole edes perustuslain mukaan pakollinen. Lukekaa aiheesta enemmän niin tiedätte enemmän.

      • Anonyymi

        Kyllä lait ovat Suomessa pakollisia, eikä vainoharhainen salaliittovammailu vapauta niiden noudattamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lait ovat Suomessa pakollisia, eikä vainoharhainen salaliittovammailu vapauta niiden noudattamisesta.

        Lait on tehty rikottaviksi. Neuvostobyrokratian aika on onneksi ohi. Kumileimasimille on lähtö edessä.
        Ruokavirasto? Miksi sen nimi on ruokavirasto?
        Eikö näiden vajaaälyisten pitäisi tutkia ruokia? Salmonellaa, toukkia, myrkkypaskaa ym ym on kaupat täynnä. Kaikkihan on huomanneet, että paska on lisääntynyt, ihmiset sairastuu. Joka viikko saa lukea, kun kaupat vetää tuotteita myynnistä. Mitä tekee Ruokavirasto?? Laskee koiria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lait ovat Suomessa pakollisia, eikä vainoharhainen salaliittovammailu vapauta niiden noudattamisesta.

        Kylläpä salaliiton hörhöjä kiukuttaa.


    • Anonyymi

      Ei pidä siruttaa koiria, kissoja tai muitakaan eläimiä.

      Eikä myöskään ihmisiä, tietenkään!

    • Anonyymi

      Koko rekisteri on laiton , kuten uusimmassa ylen artikkelissa käy ilmi epäsuorasti. Ei siis millään tavalla velvoittava. Ja vaikka olisi , en suostuisi tuohon!

    • Anonyymi

      Ei parane alistua tällaiseen.

    • Anonyymi

      missä uusin yle artikkeli aiheesta?

    • Anonyymi

      Jos kaikkeen suostuttaisiin, niin ne vain villiintyisivät lisää ja keksisivät yhä uusia asiota millä kiusata kansalaisia ja eläimiä.

    • Anonyymi

      hyvä kun joku viimein otti asian täälläkin esille. Onhan tuo itseänikin mietityttänyt notta mistä tässä on kyse. En ole vielä siruttanut saati rekisteröinyt ja sen jätän kyllä tekemättä itsekin.

    • Anonyymi

      samat sanat. ei kannata ikäänkuin sekaantua tuohon.

    • Anonyymi

      Turhaa rahastusta ja kiusantekoa sekä kontrollointia. Länsi muka vapaa? Kaikkeahan täällä alettu kyttäämään. Kyllä ne pentutehtailijat pian kiinni jäävät jos viranomainen eläinten myyntipalstaa hetken seuraa tai laittaa tekoälyn seuraamaan ilmoituksia.

    • Anonyymi

      En omista koiraa itse mutten suostuisi tuohon itsekään. Ei tuo rekisteröinti mitään ns pentutehtailua edes lopettaisi vaan rekisteröintipakko tehtiin kauniisti sanoen "muita tarkoituksia" varten.

      • Anonyymi

        Kyllä koirat ja niiden omistajat on saatava verolle pannuiksi ja paras tapa siihen on juurikin koirien sirutus.
        Tuotantoeläimien omistajat ovat joutuneet korvamerkitsemään ja siruttamaan eläimiään jo vuosikymmeniä koska verottaja ja EU ovat mm. vaatineet sitä. Miksi eivät siis nämä ilmastoa ja ympäristöä lemmikeillään pilaavat katujen likaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koirat ja niiden omistajat on saatava verolle pannuiksi ja paras tapa siihen on juurikin koirien sirutus.
        Tuotantoeläimien omistajat ovat joutuneet korvamerkitsemään ja siruttamaan eläimiään jo vuosikymmeniä koska verottaja ja EU ovat mm. vaatineet sitä. Miksi eivät siis nämä ilmastoa ja ympäristöä lemmikeillään pilaavat katujen likaajat.

        Verottajan pitäisi mennä töihin, eikä vaatia toisilta rahaa.


      • Anonyymi

        Joo eli valtion rahantarvetta, kun on saatu nimet papereihin niin kohta lähtee verolappu matkaan näin tulee käymään myös Yleen kirjautumisen kanssa sinne Areenaan.


    • Anonyymi

      Koirakytät on pistetty liikkeelle. 100€ sanktio.

      • Anonyymi

        Kannattaa periä koirakytältä ainakin 300€.


      • Anonyymi

        Koirakytät tuskin tulee ihmisten koteihin vaan kyttäävät koiranäyttelyissä ja muissa vastaavissa julkisissa tapahtumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirakytät tuskin tulee ihmisten koteihin vaan kyttäävät koiranäyttelyissä ja muissa vastaavissa julkisissa tapahtumissa.

        Kyllä ne voi tulla. Kiinteistökytät käy jo ihmisten asunnoissa metrin mitan kanssa hakemassa lisää neliöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne voi tulla. Kiinteistökytät käy jo ihmisten asunnoissa metrin mitan kanssa hakemassa lisää neliöitä.

        Syytä asettaa pääsymaksu asuntoon.


    • Anonyymi

      Toisin kuin ketjun huuhaahörhöt mölisevät, niin mikään vainoharhainen vammailu ei vapauta Suomen lakien noudattamisesta.

      • Anonyymi

        Sinä typerys esiinnyt kaikkitietävänä milloin rokotteista, milloin WTC iskuista, milloin Natosta, ja nyt näköjään koirien rekisteröimisestä.

        Typerykselle tiedoksi, kaikki rotukoirat ovat jo pentuna sirutettu kasvattajan toimesta, ja rekistereissä kasvattajan toimesta.

        Koirattomana voisit välillä pitää sen "kaikkitietävän" typerän turpasi kiinni.


      • Anonyymi

        Älä hörhöile ja vammaile, kiukkuinen poika.


    • Anonyymi

      omistajatkin saa kun nostaa jalkaa,

    • Anonyymi

      Joo, semmosta. Ei muuta kuin rekisteriin ne koirat, sirutus päälle.
      Loppuu rikollinen toiminta näiltä pentutehtailijoilta.
      Ihmetyttää ihmisten typeryys. Kennell on tyrinyt homman, eikähän se ole muuta kuin yksityinen rahastusfirma.

      • Anonyymi

        Mun koirilla Sirut+ kennelliitonjalostustietokannassa Kaikki suku/terveystutkimus/ koe/ näyttely Tiedot😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun koirilla Sirut kennelliitonjalostustietokannassa Kaikki suku/terveystutkimus/ koe/ näyttely Tiedot😇

        Rekisteröi koirasi ruokaviraston rekisteriin. Kennel ei ole mikään viranomainen.


    • Anonyymi

      Ruokavirastoon; koirista siis tulossa kebabbia?
      Pelle. Maailma.

    • Anonyymi

      Kansalaiset napisevat esivaltaa vastaan. Tämä ei käy!
      Pian tulee raippoja!

    • Anonyymi

      Punikit ovat sylttytehdas aina kun tällaisia kiusoja ihmisille tuputetaan. He haluavat kontrolliyhteiskunnan eli uusneukun.

    • Anonyymi

      Pitkälti hän tämä on jo ex neukkuvaltion tyylinen.

    • Anonyymi

      Vai että on oikein käynyt ilmi. Ja vielä mädäntyninen.

      Lääkkeet ottamatta?

      • Anonyymi

        Ota ihmeessä!!!!


      • Anonyymi

        Ota ainakin muistilääkkeet niin et unohda, onko ne ottamatta vai ei.


    • Anonyymi

      Koiria ja ihmisiä ei siruteta

    • Anonyymi

      Eikös ne puuhaa Eu tasolla jo kissarekisteriä ja sirutusta aivan vakavissaan? Eu taitaa ollakin oikea Peto

      • Anonyymi

        Kaiken Takana on EU!

        Mitään hyvää sieltä ei oo tullu. Pelkkää rahastusta, rajoitusta, rajattomastityperiä määräyksiä.


        Suomi Ei ole itsenäinen, eikä päätä asioistaan!

        Eu, Nato, Yhdysvallat ja Britit Päättää Suomen asioista!

        Yle kertoi Yhdysvallat käskyttää Suomea...


        Häpeällistä pitää Itsenäisyyspäivänjuhlia. Kun Ei Ole Itsenäisyyttä, ei Itsemääräämisoikeutta Suomella!

        Edes kellojen siirtoa ei saada loppumaan. Päätös jumittui eu hun... 🤦🏼‍♂️


    • Anonyymi

      Ihmiset sirutetaan seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Tällä ehkäistään pentutehtailua!
      Sekä salakuljetuskoirien kauppaa.
      Eikö se olekaan hyvä asia? Minusta on hirveää että tänne tuodaan ulkomailta monia sairauksia kantavia koiria salaa.
      Myös ahneiden pennuilla tienaaminen loppuu.

    • Anonyymi

      tuo on totta että seuraavaksi sirutetaan ihmiset. sirusta testataan ensin koirilla

      • Anonyymi

        Noiden päättäjien perseeseen on sirut laitettava.

        Näin on,ensin testataan koirilla,sitten siirrytään ihmisiin.
        Siru laitetaan synnytyslaitoksella ja se on siinä sitten,
        kehdosta hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden päättäjien perseeseen on sirut laitettava.

        Näin on,ensin testataan koirilla,sitten siirrytään ihmisiin.
        Siru laitetaan synnytyslaitoksella ja se on siinä sitten,
        kehdosta hautaan asti.

        No sehän olisi erinomainen asia! Ei tarviisi lompsaa eikä avain-tägiä eikä nykyaikaisia auton avaimia kantaa mukanaan, ihmis-siru luetaan kun lähestyt vaikka sähkölukollista ovea ja ovi avautuu.
        - Kaupan kassalla ei tarvitsisi enää kaivaa pankkikorttia ja luetuttaa sitä kortinlukijassa, niskassa olevasta sirusta voidaan yhdistää suoraan pnkkiin ja tehdä veloitus tililtäsi.

        Se olisi nykyaikaa se!


    • Anonyymi

      Mielestäni sirutus ja rekisteröinti on erinomainen asia. Kun esimerkiksi irrallaan oleva koira saadaan pyydystettyä, sirun perusteella omistaja löydetään ja on nopeaa ja kätevää saattaa asianomainen edesvastuuseen.

    • Anonyymi

      Niinhän ne sitä markkinoi.

    • Anonyymi

      Ei kannata sekaantua ja lähteä tuohon kelkkaan mukaan. Tuossa on ikävistä asoista kyse lopulta vaikka sitä markkinoidaan niin käteväksi. Ei ole tervettä. sanokaa minun sanoneen...

    • Anonyymi

      Natoarmeija kukistaa moiset kapinat.

      • Anonyymi

        Tai sitten kapina kukistaa hatearmeijan.


    • Anonyymi

      Salaliittokahjoilu ja/tai lahkolaishuuhaa ei ole syy olla noudattamatta lakeja,

    • Anonyymi

      Kansalaiset tässä tapauksessa on yhtä kuin muutama kahjo,

    • Anonyymi

      Kalliiksi tulee niille, ketkä jäävät kiinni.

      En muutenkaan ymmärrä, että ensin hankitaan kallis koira, mutta sitten koirasta ei välitetän senkään vertaa, että viittittäis maksaa 10 euroa ja rekisteröidä koira. Korat ovat joillekin vaan leikkikaluja, jotka voi heittää nurkkaan, kun ei enää viittitä leikkiä. Ei rakasteta koiraa edes senvertaa, että sen kadotessa se haluttaisi mahdollisimman nopeasti takaisin kotiin.

    • Anonyymi

      laittakaa rauhassa koirillenne mitä lystäätte, mutta minun koiraan ei tule sirua eikä tule muuten kissoillenikaan! syystä että sillä sirulla ei estetä pentutehtailua ja että tuossa koirarekisterissä on päällekkäisyys kennelliiton rekisteriin. Maksut ei pelota; saa kytätä valtion viranomaiset aivan rauhassa.

      Kissoille tulen hommaamaan sirun vielä vähemmällä mielenkiinnolla. Eläinten ihon alle ei muuten kuulu mitkään vierasesineet. Olen kuullut jo 3;sta eri tapauksesta jossa koiran elimistö on mädäntynyt ja tulehtunut kohdasta jossa tuo siru on ollut. Kiitos , mutta ei kiitos

      • Anonyymi

        Kennelliiton kanssa ei ole pakko olla missään tekemisissä.


      • Anonyymi

        Kenneliitto ei ole viranomainen eikä esim. poliisin tartte ettiä mitään tietoja koirasta Kenneliitosta.

        Olen ikäni ollut koirien kanssa tekemisissä ja koskaan en ole kuullut sirun aiheuttaneen minkäänlaista vaivaa koirille. Siru on koiralle sama, kuin ihmiselle henkilöllisyystodistus. En ymmärrä niitä, ketkä eivät välitä koirastaan vaan väen väkisin koiran itselleen kuitenkin ottavat.

        Toivoisin, että rekisterin valmistuttua koirille tulisi koiravero. Se voisi olla noin 200 euroa vuodessa pl. palveluskoirat ja avustustoiminnassa olevat koirat. Vero olisi hyvä siitäkin syystä, että ihmiset oikeesti miettisivät, että kannattaako koira ottaa vaiko ei. Meidänkin kulmilla on todella paljon sellaisia koiria, jotka eivät pääse muuten ulkoilemaan, kun vaan tekemään pikatarpeet pihalle ja nekin usein aivan väärään paikkaan.

        Koiraveron lisäksi Suomeen pitäisi saada myös samanlainen eläinsuojelulaki, kuin Ruotsissa on. Ruotsissa koiraa ei saa jättää yksin kotiin yli 6 tunniksi. Työssä käyvän koiranomistajan on hankittava koiralleen ulkoiluttaja, joka käyttää koiran ulkona omistajan ollessa töissä yli 6 tuntia.


    • Anonyymi

      Se täytyy tehdä ahneiden pentutehtailijoiden vuoksi, varastettujen koirien sekä ulkomailta salakuljetettujen koirien vuoksi. Sehän on maan tapa että rehellisiä kyykytetään roistojen takia. Tyytykää kohtaloonne ja syyllistäkää näitä tahoja. Toivottavasti tämä auttaa että saadaan muutama varastettu lemmikki takaisin joskus.

    • Anonyymi

      Hyvä, että sulta löytyy rahaa maksaa kiukuttelusi. Suurin osa noista, ketkä eivät ole rekisteröineet koiriaan ovat sellaisia, että haluavat niskotella ja ovat yleensä kaikkea ja kaikkia vastaan. Ei heillä mitään muuta syytä ole, kunhan vaan ovat ylimielisiä ja vähän sellaisia minä, minä minä, minä, minä......kun mä sanon, niin minä itse....

      https://yle.fi/a/74-20084232

    • Anonyymi

      Tuossahan todettiinkin jo ettei tuo Rekisteröinti estä pentutehtailua. Ja toisekseen fakta on se että laissa on porsaanreikä eikä noita rekisteröintejä varsinaisesti laki vaadi. Kannattaa perehtyä tosiasioihin hyvin.,niin ei maksele byrokraateille lahjuksia.

    • Anonyymi

      Eilinen ylen artikkeli osoitti ettei tuo kyttärekisteri ole kovin suurta suosiota saanut. Mikä on tietysti aivan ymmärrettävää. Ei lemmikkien ihon alle kuulu vierasesineet millään muotoa.

    • Anonyymi

      Ihmisiä ei saa sirruuttaa ja pirstaloiheloiha.

    • Anonyymi

      Täysin naurettava kapinointi! Ei mitään järkeä!
      Ilmeisesti halutaan sen pentutehtailun jatkuvan ja jopa lisääntyvän!!
      On siinäkin muka eläinrakasta porukkaa!!!!

      • Anonyymi

        Nimenomaan noin. Tuo laki alkaessaan vaikuttaa ehkäisee pentutehtailua tehokkaasti. Kun noilta kapinoitsijoilta pyytää kommenttia väitteeseensä, ettei tuo laki ehkäise pentutehtailua, niin keltään ei tule väitteilleen kunnollisia perusteluja.


      • Anonyymi

        Rekisteri Ei estä tehtailua.
        Nythän ulkomaiden tehdaspennut rekataan ruokavirastoon, ja ostajat luulee kaikki taustalla ok.

        Kukaan ei siis sitä estä, etteikö tehdaspentuja myyjä tai vasta ostaja rekkaa ruokavirastoon.
        Miten se mitään estää?


    • Anonyymi

      Ei kannata sekaantua noihin rekistereihin. Tiedätte kyllä mihin johtaa. Me kissa ja koiraihmisinä ei alistuta tuohon. mitkään vierasesineet EIVÄT kuulu kissoille eikä koirille

      • Anonyymi

        Te salaliittokahjot ette ole yhtä kuin me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te salaliittokahjot ette ole yhtä kuin me.

        Selvennys termiin:
        Salaliittokahjot = salaliitossa mukana olevat ihmiset. Eli tässä tapauksessa tuon siruhomman keksijät


    • Anonyymi

      saa yrittää WEF valvontakonesto, mutta emme alistu. Do not comply !

    • Anonyymi

      Tottakai koirille pitää laittaa siru!! Tietenkin! Kissoille kanssa. Meidän kissoilla on siru. Haudoissakin kissoilla on siru. En tosin tiedä onko ne haudattujen kissojen sirut ympäristöhaittoja, mutta siellä ne ovat kukkien alla. Mitä ihmettä te vingutte siruista?? Kertokaa!

      • Anonyymi

        Mun koirilla On Sirut+ tiedot kennelliitossa.

        Ruokkiksenrekisteriä en tarvii, ku En pennuttele koirillani!
        Enkä halua Kannattaa rekisteriä, jonka avulla pentutehtailijat saa pentunsa paremmin myyttä. Kun ostajat luulee, niillä kaikki ok, ku ruokkisrekissä.


    • Anonyymi

      ei edellinen ymmärrä ei sitten mitään. Parempi kun ei yritetä jatkaa.

    • Anonyymi

      liitä

    • Anonyymi

      Kaikki koirani olleet sirutettuja jo Vuoskymmenet!
      Niiden sirutiedot, sukutiedot, näyttely ja koetiedot, terveyskuvaustulokset Löytyvät Koiranetistä!

      Kun sinne syöttää sirunumeron, tulee koirani tiedot+ minun nimitietoni, koska olen sen sallinut.

      Ruokavarastonrekisteri EI Anna minulle/ koiralle Mitään!!!!

      En kasvata, en astuttele/ pennuttele koiriani. Niillä Ei ole jälkeläisiä, eikä tule.

      Käytän koirillani paikanninta, varmuudeksi. Sillä koira löytyisi, jos katoaisi. Ei ole koskaan kadonneet.

      Mikä on Hyöty Koirarekisteristä kohdallani/ koiralleni?

      Pelkkää eu n Pakottamaa . Eu llahan on tulossa koiranpitoon uusia säädöksiä, siksikö Suomalaisten koiria vainotaan?

      Jos Oikeasti Haluaa Pentutehtailun Lopettaa!
      On Kiellettävä roturekisteriin kuulumattomien koirien tuonti+ reckue tuonnit. Ne ovat tehtailun tuloksia. Ne EI Lopu, kun kysyntää on, ja laki ei siihen puutu.

      Sirutettuja on ollut virontehdaspennutkin jo vuoskymmenet. Niillä On sirut+passit, numero siellä passissa.
      EI Sirutus estä mitenlään tehtailua.
      Tehtailu tapahtuu ulkomailla. Pennut sirutetaan, rekataan ruokavirastoon, ja myydään .
      Rekisteri ei sitä estä. Ennemminkin Hyödyttää, kun ostajat luulee että pennun/ koiran Asia ok, kun on rek. Ruokavirastoon....Siitä tulikin nyt Tehtailupentujen tukirekisteri,kun ostajia hämätään sillä🤦🏼‍♂️🤦🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Onhan se sikamakkeeta, kun koirat ovat miltei aatelisis, mahdollisesti jopa sisäsiittoisia. Eikö lemmikkien pitäisi olla perheenjäseniä ja rakkaita sellaisinaan omina persooninaan? Petrataanko omaa egoa rotupuhtailla hyvärotuisilla mallieläimillä? Sairasta sanoisin, ja sanonkin.


    • Anonyymi

      no, minun koiria ei jokatapauksessa siruteta eikä välttämättä näinollen rekisteröidä. Lähettäkää vaikka armeija etsimään minua rikollista :)

      • Anonyymi

        Onko sulla jotain salattavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla jotain salattavaa?

        Kysy koiralta.


    • Anonyymi

      oletpa nokkela :)

      • Anonyymi

        On. Ja sekös venäjätrolleja kiukuttaa.


    • Anonyymi

      Kennelliitto pitää lopettaa viranomaisten toimesta. Kyseessä on kartelli joka ruokkii itseään ja jalostaa sairaita koiria.

      Mitenkä tuollainen rotujalostus toimisi ihmisten kesken? Ai niin Natsit sitä yrittivät ja jälki olikin mahtavaa.

      Sukurutsa on myös ihmisissä tunnettu ja lisää sairauksia kumulatiivisesti. Suomessa on näitä kansantauteja johtuen pienestä geenipoolista.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Että oikein trolleja Venäjältä.? Kaukana siitä

    • Anonyymi

      Oltiin asian tiimoilta ja se on ihan hyvä idea

    • Anonyymi

      Vai että oikein pentutehtailua estämään...

    • Anonyymi

      Monet eivät edes koiranomistajina ymmärrä ettei pentutehtailua este tuolla "pakko rekisteröinnillä" mutta jos ei ole ymmärrystä niin ei.
      Sitä paitsi tuossa laissa on porsaanreikä. Jos vaikka viitsisitte hiukan perehtyä asiaan. Onneksi en mennyt itse lankaan kun selvitin asiaa

    • Anonyymi

      ei niin. siksi jätin sirut ja rekisteröinnit. Sitä paitsi on niin että tuo mädättää koirien ihon noin 30% tapauksista. Että se siitä

    • Anonyymi

      näinnii voisi ajatella.
      t. saksanpaimenkoira

    • Anonyymi

      ai nänniiä=

    • Anonyymi

      ei kannata kääntää huumoriksi vakavaa aihetta. Siruille ehdoton ei. Niin eläimille kuin ihmisillekin. Nyt puhutaan ihon alle asennettavista siruista. (ei maksukorteista)

    • Anonyymi

      No, onneksi tiedän itse mitä teen ja mitä jätän tekemättä

    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu kaikessa arkaluontoisuudessaan koitetaan lakaista maan alle. Yritetään suomi24;n kautta "ajaa alas" tai jotenkin näkymättömäksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe