Vaihteeksi hyviä uutisia hallitukselta

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010372741.html
"Hallituslähteistä arvio: Tuhansia virkamiehiä irtisanotaan ensi vuonna

Syynä on hallituksen säästökuuri, joka osuu poikkeuksellisen voimakkaasti myös julkiseen hallintoon."

Ei olisi tullut kuuloonkaan demarien tai kepun aikana laitetaan turhia tuolinkuluttajia avoimille työmarkkinoille&/kortistoon hyväpalkkaisista koiranviroistaan.

29

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset seuraavat mm. Suomen kaltaisten valtioiden talousasioita erikoisen tarkasti. Yks ukko ennusti viimesyksynä, että ensvappuna ollaan jo lirissä.
      Niin näyttää käyvän.
      Leivänjakelijoille tulee olemaan tarvetta. Menisin jonoon vaikka paimenpojasta asti olen tehnyt töitä.
      . pasu 87v.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Monikohan virkamies oikeasti erotetaan? Kun on pukit kaalimaan vartijoina.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Aina heille läytyy hyvä veli uusi virka, ja vielä parempi kuin entinen. Ei ne tyhjän päälle jää, Sam akun eduskunnassa, kun eivät saa jatkokautta, niin läytyy isopalkkainen muu työ tai ulkomaan virka.

      Pelkkää huijausta kansalle naurattaa jo ettei kansa koskaan opi miten kustaan silmään. Eduskuntalaisten taso on niin surkee, et ne uskoo itse omiin valheisiin.

      • Anonyymi

        Olisit pyrkinyt itse eduskuntaan jos/kun kerran olet parempi. Eikö rahkeet riitä vai pukkaako kiireet päälle kun kesä menee laituria maalatessa ja talvella lumi estää kodista poistumisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit pyrkinyt itse eduskuntaan jos/kun kerran olet parempi. Eikö rahkeet riitä vai pukkaako kiireet päälle kun kesä menee laituria maalatessa ja talvella lumi estää kodista poistumisen?

        Eduskunta ei ole sellainen työpaikkas, jossa haluan työskennellä. En osaa valehdella, en osaa kurjuuttaa ketään, en huijata, en uhakilla enkä kiristää. Siksi minä en sovellu sinne. En myöskään peesaa ketään van ratkaisen asiat miten itselle ja muille on parasta.

        Hävettäisi olla eduskunnassa töissä, minun luonteeni ja rehellisyyteni ei sovellu sinne.
        Huijariksi en ryhdy ikinä.
        En myöskään kehtaa äänestää noita huijareita ja valhetelijoita, ei tarvi koskaan hävetä sitä että on äänestnyt moisia luusereita mihinkään. Hyi oksettaa koko eduskunta.

        Kyllä kesä menee lomaillessa ja maalatessa kaikkea, sekä puutarhan hoidossa, ja risteilyllä, rakastan ristelyitä, laivalla onoma maailmansa.
        Todellakin talvi on kamala, en voi sitetää sitä, joten viihdyn hyvin talvella kotona.
        Hienoa että olet perillä täällä kaikkien ihmisten asioista, hienoa että otat oppia niistä, sehän terapioittaa sinua mukavasti, ja saat neuvoja ja oppeja meiltämuilta. Jos onelmasi on noin syvllä, niin kerro tänne, aina joku neuvoo ja opastaa sinua. Tsemppiä toipumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta ei ole sellainen työpaikkas, jossa haluan työskennellä. En osaa valehdella, en osaa kurjuuttaa ketään, en huijata, en uhakilla enkä kiristää. Siksi minä en sovellu sinne. En myöskään peesaa ketään van ratkaisen asiat miten itselle ja muille on parasta.

        Hävettäisi olla eduskunnassa töissä, minun luonteeni ja rehellisyyteni ei sovellu sinne.
        Huijariksi en ryhdy ikinä.
        En myöskään kehtaa äänestää noita huijareita ja valhetelijoita, ei tarvi koskaan hävetä sitä että on äänestnyt moisia luusereita mihinkään. Hyi oksettaa koko eduskunta.

        Kyllä kesä menee lomaillessa ja maalatessa kaikkea, sekä puutarhan hoidossa, ja risteilyllä, rakastan ristelyitä, laivalla onoma maailmansa.
        Todellakin talvi on kamala, en voi sitetää sitä, joten viihdyn hyvin talvella kotona.
        Hienoa että olet perillä täällä kaikkien ihmisten asioista, hienoa että otat oppia niistä, sehän terapioittaa sinua mukavasti, ja saat neuvoja ja oppeja meiltämuilta. Jos onelmasi on noin syvllä, niin kerro tänne, aina joku neuvoo ja opastaa sinua. Tsemppiä toipumiseen.

        Ihanaa !!!! uusi talvi tuli jo viime yönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa !!!! uusi talvi tuli jo viime yönä.

        Hienoahan se on että joku tykkää. Minä tykkään kesästä ja HIENOA ETTÄ SE ON VIELÄ TULOILLAAN JA EDESSÄ! Olisi oikein +35 lämmintä niin se olisi parasta.

        harmillista että sinun rakas lumi sulaa pian. ;) Pärjäile sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta ei ole sellainen työpaikkas, jossa haluan työskennellä. En osaa valehdella, en osaa kurjuuttaa ketään, en huijata, en uhakilla enkä kiristää. Siksi minä en sovellu sinne. En myöskään peesaa ketään van ratkaisen asiat miten itselle ja muille on parasta.

        Hävettäisi olla eduskunnassa töissä, minun luonteeni ja rehellisyyteni ei sovellu sinne.
        Huijariksi en ryhdy ikinä.
        En myöskään kehtaa äänestää noita huijareita ja valhetelijoita, ei tarvi koskaan hävetä sitä että on äänestnyt moisia luusereita mihinkään. Hyi oksettaa koko eduskunta.

        Kyllä kesä menee lomaillessa ja maalatessa kaikkea, sekä puutarhan hoidossa, ja risteilyllä, rakastan ristelyitä, laivalla onoma maailmansa.
        Todellakin talvi on kamala, en voi sitetää sitä, joten viihdyn hyvin talvella kotona.
        Hienoa että olet perillä täällä kaikkien ihmisten asioista, hienoa että otat oppia niistä, sehän terapioittaa sinua mukavasti, ja saat neuvoja ja oppeja meiltämuilta. Jos onelmasi on noin syvllä, niin kerro tänne, aina joku neuvoo ja opastaa sinua. Tsemppiä toipumiseen.

        Miten niin et osaa valehdella? Ethän sinä muuta teekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et osaa valehdella? Ethän sinä muuta teekään.

        Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseen ja sanoa mitä haluat, vaikka totuus on toinen. Joten outoa että syytät muita valehtelusta, jopa omista asioista jotka varmasti tietää paremmin itse kuin ulkopuolinen, vaikka itse harrastat samaa????? Ethän voi mitenkään tietää kenenkään asioista ketä et tunne, joten keksit ja arvailet, ja se on valehtelua ja väärän tiedon levittämistä, eli rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et osaa valehdella? Ethän sinä muuta teekään.

        Jep. Selvästi poliitikon ainesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et osaa valehdella? Ethän sinä muuta teekään.

        Miksi sitten valehtelet? Osaathan sinä. Ainakin viinaan menevä olet, alkoholisti kovassa luokassa. Sitä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten valehtelet? Osaathan sinä. Ainakin viinaan menevä olet, alkoholisti kovassa luokassa. Sitä osaat.

        Mistä sen tiedät? Jos ei sinun höperöjä juttuja myötäile niin on holisti tai jopa sekakäyttäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tiedät? Jos ei sinun höperöjä juttuja myötäile niin on holisti tai jopa sekakäyttäjä?

        Niin, kysyppäs sitä itseltäsi. Mistä sen tiedät? Sinähän se kerrot satuja ihmisistä kun et tiedä. Heheee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoahan se on että joku tykkää. Minä tykkään kesästä ja HIENOA ETTÄ SE ON VIELÄ TULOILLAAN JA EDESSÄ! Olisi oikein 35 lämmintä niin se olisi parasta.

        harmillista että sinun rakas lumi sulaa pian. ;) Pärjäile sen kanssa.

        Pärjäilem loistavasti kun vaihdan tila-autooni kesärenkaat alle.
        Sitten voin taas matkustella tyytyväisenä jonkun mieluisen järven rantaan
        viettämään lomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta ei ole sellainen työpaikkas, jossa haluan työskennellä. En osaa valehdella, en osaa kurjuuttaa ketään, en huijata, en uhakilla enkä kiristää. Siksi minä en sovellu sinne. En myöskään peesaa ketään van ratkaisen asiat miten itselle ja muille on parasta.

        Hävettäisi olla eduskunnassa töissä, minun luonteeni ja rehellisyyteni ei sovellu sinne.
        Huijariksi en ryhdy ikinä.
        En myöskään kehtaa äänestää noita huijareita ja valhetelijoita, ei tarvi koskaan hävetä sitä että on äänestnyt moisia luusereita mihinkään. Hyi oksettaa koko eduskunta.

        Kyllä kesä menee lomaillessa ja maalatessa kaikkea, sekä puutarhan hoidossa, ja risteilyllä, rakastan ristelyitä, laivalla onoma maailmansa.
        Todellakin talvi on kamala, en voi sitetää sitä, joten viihdyn hyvin talvella kotona.
        Hienoa että olet perillä täällä kaikkien ihmisten asioista, hienoa että otat oppia niistä, sehän terapioittaa sinua mukavasti, ja saat neuvoja ja oppeja meiltämuilta. Jos onelmasi on noin syvllä, niin kerro tänne, aina joku neuvoo ja opastaa sinua. Tsemppiä toipumiseen.

        Täytyy muistaa myös, että rikostausta on oltava, kuten monella eduskunnan käyneellä.


    • Anonyymi

      Hörhö et pääse laituria maalaamaan mutta meneehän se aika kaiketi mukavasti tämän pazkapalstan ja tositeeveen parissa

      • Anonyymi

        Etkö pääse maalaamaan? Voi harmi, jos ensiviikolla paistasi aurinko, koita sitten päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pääse maalaamaan? Voi harmi, jos ensiviikolla paistasi aurinko, koita sitten päästä.

        Maalaa itse oma laiturisi, kun siitä niin kovasti olet koko talven haaveillut.


    • Anonyymi

      Hallinnon rationalisoinnilla riittää perkaamista kaikilla julkishallinnon alueilla.
      Onnistuu osittainkin vain pakolla. Toiminnoittain ja alueittain on ilmoitettava miten paljon on kustannusten laskettava palvelutason kärsimättä.
      Kaikki viranhaltijat ovat mestareita perustelemaan, että juuri heidän virkansa ovat välttämättömiä ja valmmita perustelemaan korvaamattomuuttaan lakiperustein.
      Palvelu- ja muita toimintoja voi tuottaa eri menetelmin.

    • Anonyymi

      Huomioikaa myös se tosiseikka, että kaupungintaloilla on ihan vilisemällä
      niitä poliittisia suojatyöpaikkoja, joita pitäisi karsia kovalla kädellä.

    • Anonyymi

      Minulle sanoi kerran eräs kaupungintalon työntekijä, että puolet työntekijöistä riittäisi ihan hyvin. Tässä on kyseessä noin 75000 asukkaan kaupunki. Sama tilanne se on koko maassa. Puolet riittää ja kaikki toimisi ainakin hallinnossa ihan hyvin.

      Sairaanhoitoon, poliiseihin ja puolustuslaitokseen tämä ei tietenkään päde. Etenkin sairaaloissa ja muissa hoitolaitoksissa pitää olla paljon työntekijöitä. Ei ihmiset muuten tule hoidettua. Auttavia käsipareja tarvitaan siellä paljon.

      Toivon ja odotan todellakin, että tämä hallitus vähentää reilusti ns. turhia peukalonpyörittäjiä ja suojatyöpaikkoja julkiselta sektorilta.

      • Anonyymi

        "eräs kaupungintalon työntekijä"

        Oliko siivooja tai vastaava?


      • Anonyymi

        Minulle sanoi keran eräs ministeri että eduskuntaan riittäisi 20 kansanedustajaa ja 3 ministeriä, muut ovat pelkkiä rahan nostajia, ovat siellä rhaan takia. Paikalla ei koskaan, mitään ei tee, muutakun rahaa kerää. Olen täysin samaa mieltä. Presidentti on turha, pelkkä rahan keräää hänkin. Niiistö on kyllä hyvä pressa muttei häntäkään tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "eräs kaupungintalon työntekijä"

        Oliko siivooja tai vastaava?

        Siivooja on hyvä ammatti, sinähän olet se. Mitä siis sanoit?


    • Anonyymi

      Kyllähän turhaa byrokratiaa tulisikin karsia.
      Hidastaa asioiden hoitamista turhaan ja on kallista yhteiskunnalle.

      • Anonyymi

        Virkamiesten vähentäminen ei vähennä byrokratiaa, asioilla vaan kestää pitempään mennä sen läpi.


    • Anonyymi

      Kymmeniä tuhansia virkamiesrottaa pitäisi irtisanoa ns. 1. aallossa. Keinoäly kyllä korvaa rottalauman.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 K­­u­­u­­­m­a­t­ ­­­t­y­­t­ö­­t­­­ ­­o­­d­­­o­­­t­t­­­a­­v­­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18372170

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe